תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

נפילה מסולם תביעה נגד וועד הבית

בית משפט השלום בירושלים קבע כי יש לפצות את התובעת, מורה, בסכום של מעל 218,000 ₪, כאשר במקרה דנן התובעה הבחינה כי אין מים חמים בדירתה והחליטה שהיא עולה לגג על מנת לאבחן את הבעיה תוך שימוש בסולם שהוצב ע"י וועד הבית. התובעת טענה כי הסולם החליק מאחר שהיה ישן, רעוע ולא עמד בתקן הנדרש, כמו כן מים שנקוו על הריצפה תרמו להחלקה של הסולם, ובעקבות כך היא נפלה ונפגעה ברגלה.

תאונת אופניים חשמליים פיצוי 14000000

תאונות דרכים שבהן מעורבים אופניים חשמליים נעשו לצערנו הרב שכיחים יותר ויותר, כאשר לפי הנתונית של עמותת אור ירוק מעל 3,000 בני אדם נפגעו בתאונות דרכים שבהם היו מעורבים אופניים חשמליים וקורקינטים.
במאמר זה עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופניים חשמליים, תסרוק את החוק והפסיקה לעניין הפיצוי הכספי לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים על מנת שתוכלו לקבל תובנות בעניין זה.

תאונת דרכים של נהג חדש ללא מלווה

תאונת דרכים של נהג חדש ללא מלווה
במידה ואתה נהג חדש והיית מעורב בתאונת דרכים כאשר נהגת ללא מלווה וזאת למרות כי על פי דרישת החוק ברישיון שלך מצוי התנאי כי נהג חדש נדרש למלווה בעת הנהיגה? כאן, נשאלת השאלה האם בעת אירוע תאונת דרכים תהיו זכאים לקבלת פיצוי בגין נזקי גוף, אף על פי שלא נהגתם על פי תנאי הרישיון קרי ללא מלווה?

מהו תוקפה של פוליסת ביטוח חובה לאחר ביטולה?

מהו תוקפה של פוליסת ביטוח חובה לאחר ביטולה? | אריאלה גפן, עו"ד תאונות דרכים
כלל ידוע כי על חברת הביטוח מוטלת ההוכחה להעדר כיסוי ביטוחי, ואין חולק כאשר חברת הביטוח מוכיחה כי פוליסת תעודה הביטוח שולמה רק לאחר אירוע התאונה, מכאן עולה באופן חד משמעי כי חברת הביטוח עמדה בנטל ההוכחה המוטל עליה.

עורך דין תאונת דרכים תאונת דרכים בלי ביטוח חובה

במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים ללא פוליסת תעודת חובה, במקרים מסוימים החוק מאפשר לנפגע תאונת הדרכים לקבל פיצוי כספי משמעותי בגין נזקי אף שהרכב בו נסע לא היה מבוטח וישנה חשיבות רבה לקבל ייעוץ משפטי של עורך דין לענייני תאונות דרכים.
קרנית הינה קרן אשר הוקמה לפצות נפגעי תאונות דרכים כאשר אין באפשרות נפגעי תאונת הדרכים לתבוע את חברת הביטוח, שכן הרכב שהיה מעורב בתאונת הדרכים לא מבוטח בפוליסת תעודת חובה כדין, מכאן באירוע תאונת דרכים ניתן להגיש תביעה נגד קרנית כפי שיפורט בדוגמאות להלן:

תאונת דרכים ללא ביטוח חובה

תאונת דרכים ללא ביטוח חובה – אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים מסבירה כי מטרתו של סעיף 7(2) לחוק הפיצויים היא ברורה וחד משמעית, מטרת הסעיף היא למנוע פיצוי כספי מאדם אשר השתמש ברכב שבו נפגע ללא רשות בעליו, ובמאמר זה נסביר את חשיבות הייעוץ עם עורך דין תאונות דרכים

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים?

לצערנו הרב, תאונות דרכים במדינת ישראל הן מכת מדינה, ואין כמעט יום אחר שעובר ללא תאונת דרכים עם נפגעי תאונות דרכים. במשרד עורכי דין אריאלה גפן המייצג נפגעי תאונות דרכים מגיעים לקוחות רבים שאינם מודעים באשר לזכויות הרבות שהינם זכאים במידה ונפגעו בתאונה דרכים, רק מספר מועט של נפגעי תאונות דרכים מודעים לזכויותיהם וכיצד להשיג את הפיצוי הכספי שמגיע להם מתאונות הדרכים. במאמר זה עו"ד אריאלה גפן המייצג תובעים בדיני נזיקין לרבות תאונות דרכים תסביר כיצד לבחור עורך דין תאונת דרכים.

תאונת אופנוע עם פגיעות קלות

תאונות אופנוע במדינת ישראל עם מעורבות של שליחי וולט נמצאות במגמת עליה, כאשר רוכבי האופנוע חשופים לפגיעות החל מפגיעות קלות כמו שריטות, חבלות ושפשופים ועד לפגיעות קשות יותר המותירות את רוכבי האופנוע עם נכות בדרגות שונות.

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן