במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים ללא פוליסת תעודת חובה, במקרים מסוימים החוק מאפשר לנפגע תאונת הדרכים לקבל פיצוי כספי משמעותי בגין נזקי אף שהרכב בו נסע לא היה מבוטח וישנה חשיבות רבה לקבל ייעוץ משפטי של עורך דין לענייני תאונות דרכים. קרנית הינה קרן אשר הוקמה לפצות נפגעי תאונות דרכים כאשר אין באפשרות נפגעי תאונת הדרכים לתבוע את חברת הביטוח, שכן הרכב שהיה מעורב בתאונת הדרכים לא מבוטח בפוליסת תעודת חובה כדין, מכאן באירוע תאונת דרכים ניתן להגיש תביעה נגד קרנית כפי שיפורט בדוגמאות להלן:
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

עורך דין תאונת דרכים תאונת דרכים בלי ביטוח חובה

במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים ללא פוליסת תעודת חובה, במקרים מסוימים החוק מאפשר לנפגע תאונת הדרכים לקבל פיצוי כספי משמעותי בגין נזקי אף שהרכב בו נסע לא היה מבוטח.

עורך דין תאונת דרכים תאונת דרכים בלי ביטוח חובה

במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים ללא פוליסת תעודת חובה, במקרים מסוימים החוק מאפשר לנפגע תאונת הדרכים לקבל פיצוי כספי משמעותי בגין נזקי אף שהרכב בו נסע לא היה מבוטח וישנה חשיבות רבה לקבל ייעוץ משפטי של עורך דין לענייני תאונות דרכים.ואם נפגעת בתאונת אופנוע ישנה חשיבות לייעוץ משפטי של עורך דין תאונת אופנוע.

קרנית הינה קרן אשר הוקמה לפצות נפגעי תאונות דרכים כאשר אין באפשרות נפגעי תאונת הדרכים לתבוע את חברת הביטוח, שכן הרכב שהיה מעורב בתאונת הדרכים לא מבוטח בפוליסת תעודת חובה כדין, מכאן באירוע תאונת דרכים ניתן להגיש תביעה נגד קרנית כפי שיפורט בדוגמאות להלן:

תאונת פגע וברח

בתאונות פגע וברח, כמו במקרים של פגיעה בהולכי רגל כאשר זהות הרכב או הפוגע או הנהג אינה ידועה ולא ניתן לאתר את חברת הביטוח אשר הוציאה את פוליסת תעודת החובה לרכב הפוגע אם בכלל.
במקרים מסוג זה, ניתן להגיש תביעת תאונת דרכים כנגד קרנית שתאפשר לנפגע לקבל פיצוי כספי מרבי.

נהיגה ללא ביטוח חובה

כאשר אדם שנפגע בתאונת דרכים כנוסע ברכב, והוא ידע כי האדם אשר נוהג ברכב אין לו ביטוח חובה או שפוליסת ביטוח החובה אינה מהווה כיסוי ביטוחי לנהג וכי אותו נהג לקח את הרכב ללא רשות כדין מבעל הרכב הוא אינו זכאי לקבלת פיצוי כספי מחברת הביטוח קרנית.

נהיגה בהיתר ללא פוליסת ביטוח חובה.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן, עורך דין תאונת דרכים מומלץ, מגיעים נפגעי תאונות דרכים אשר נפגעו בתאונת דרכים לאחר שקיבלו היתר מבעל הרכב כמו לדוגמא שליחים או נהגים ברכבי עבודה שסברו כי הרכב מבוטח בפוליסת תעודת חובה. בתאונות דרכים מסוג אלה ייהא זכאי הנפגע לקבל פיצוי כספי בגין תאונת הדרכים.

עו"ד אריאלה גפן מציינת כי סעיף 7 לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים מבהיר בצורה מפורשת וברורה כי נפגעי תאונת דרכים מסויימים אינם זכאים לפיצוי כספי בגין תאונת דרכים וזאת על פי רשימה סגורה אשר מופיעה בחוק.

תכלית החוק של סעיף 7(2) לחוק היא ברורה וחד משמעית על ידי המחוקק אשר קבע כי מטרת הסעיף היא למנוע פיצוי כספי מאדם אשר השתמש ברכב שבו נפגע ללא רשות בעליו, כמו כן ביחס לנוסע נקבע בפסקי הדין אין חובה כי הנוסע יהיה מוגדר כשותף בנטילת הרכב על מנת לשלול ממנו את הפיצוי הכספי, אלא מספיק שיוכח כי הנוסע עלה על הרכב בידיעה כי הנסיעה היא ללא רשות בעלי הרכב.

תביעה נגד קרנית חברת לביטוח – מי לא זכאי לפיצוי כספי

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים בתל אביב, מציינת כי "קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים לא תפצה את נהג הרכב במידה שנהג ללא היתר מבעלי הרכב או שלא הייתה ברשות פוליסת ביטוח חובה, כמו כן חשוב לציין כי קרנית תגיש נגד אותו נהג תביעת נזיקין בגין הפיצויים הכספים שהעבירה לנפגעי תאונת הדרכים כמו נוסעים ברכב – וכאן הנהגים חשופים לסיכון כספי גבוה מאוד שעלול להגיע למיליוני שקלים."

אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים

במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים שגרמה לכם נזקי גוף, רצוי לפנות לעורך דין תאונות דרכים מומחה שעוסק בתחום תאונות הדרכים מעל 20 שנה לפחות. עורך דין תאונות דרכים בעל ניסיון בתחום של פציעות גוף לאחר תאונת דרכים, כמו עורכת הדין אריאלה גפן, המייסדת של משרד עורכי דין תאונות דרכים, אשר תלווה אותך באופן אישי לאורך כל התהליך המשפטי, תנחה אותך ותוודא שהינך ממצה את כל הזכויות המשפטיות שמגיעות לך כמו חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, פוליסות ביטוח אישיות כך שתקבל את הפיצוי הכספי המירבי שמגיע לך בגין הנזק הפיזי או הנפשי שנגרם לך כתוצאה מתאונת הדרכים.

עורכת הדין אריאלה גפן היא הבעלים של משרד עורכי דין תאונות דרכים שעוסק בתביעות תביעות תאונות דרכים ובייצוג נפגעי תאונות דרכים בתביעות נגד חברות הביטוח מכוח חוק הפלת"ד.

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה במשך שנים חברות ביטוח הגדולות והחזקות בישראל כמו גם את חברת הביטוח קרנית בתביעות תאונות דרכים וניהלה תיקי מורכבים וקשים עם שיעורי נכות גבוהים, ומכירה לעומק את האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות של אותן חברות ביטוח, היום לאחר שעברה צד ועו"ד אריאלה גפן מייצגת רק תובעים עניין זה מקנה ללקוחותיה של עו"ד אריאלה גפן יתרון משמעותי בניהול תביעות תאונות דרכים נגד חברות הביטוח בכלל וכנגד קרנית בפרט.

עורך דין אריאלה גפן בעלת ניסיון משפטי רב בייצוג נפגעי תאונות דרכים בתביעות מול חברות הביטוח.

עו"ד אריאלה גפן, מלווה את לקוחותיה לאורך כל שלבי ההליך באופן אישי והיא ורק היא מייצגת את לקוחותיה בבתי המשפט השונים (לא עו"ד שכירים או מתמחים) עניין המהווה יתרון משמעותי, במסגרת ההליכים המשפטים כנגד חברות הביטוח על מנת לאפשר לנפגעי תאונת הדרכים למצות את זכויותיהם עד לקבלת הפיצוי המירבי נוכח חומרת הנזק הגופני ו/או הנפשי או שיעור הנכות שנגרם להם בעקבות תאונת הדרכים.

עורכת הדין אריאלה גפן מאמינה במתן ייצוג וליווי משפטי צמוד לנפגעי תאונות דרכים בסמוך או קרוב ככל שניתן למועד אירוע תאונת הדרכים. חשוב לציין, כי פנייה מוקדמת לעורך דין תאונות דרכים תסייע לעורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונת דרכים, להיערך להגשת תביעת תאונת דרכים באופן מקצועי על ידי ביצוע בדיקות והערכות רפואיות, איסוף מסמכים רלבנטיים לרבות תיעוד רפואי וראיות משמעותיות, בכך לבנות תיק תביעה מנצח בצורה אסטרטגית נכונה על מנת שהנפגע יוכל לקבל את הפיצוי הכספי המרבי. עורכת הדין אריאלה גפן מסייעת ללקוחותיה להימנע משגיאות אשר עלולות להביא לדחיית התביעה או למזעור הקטנת הפיצוי הכספי שמגיע ללקוח.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן