רשלנות רפואית קורונה

נפגעתם מרשלנות רפואית בעקבות נגיף הקורונה?

בוגרת רפואה למשפטנים אונ' תל אביב | תשלום שכר טרחה על פי הצלחה בלבד | נסיון משפטי רב | מאות לקוחות מרוצים

+ 0
תיקי תביעה
0
לקוחות מרוצים
0
שנות נסיון
0 %
הצלחה

אודות המשרד

רשלנות רפואית  קורונה – משרד עורכי דין נזיקין שיילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו ממשרדי עורכי הדין נזיקין המובילים בישראל שמתמחים בדיני נזיקין ורשלנות רפואית לרבות: רשלנות רפואית בטיפול רפואי בעקבות הקורונה,  איבחון שגוי בזיהוי נגיף הקורונה  ועוד…..

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי צברה בחברת הביטוח הגדולה בישראל וגם כאשר בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל, ניסיון זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה. עורך דין רשלנות רפואית קורונה

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט וחגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של קורבנות רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות.

אריאלה גפן – משרד עורכי דין רשלנות רפואית באבחון קורונה

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו 073-37-52-766 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם

עורך דין רשלנות רפואית קורונה

עורך דין רשלנות רפואית קורונה

כיום, מוגשות אלפי תביעות בגין רשלנות רפואית, כנגד רופאים, בתי חולים, רופאי שיניים ומוסדות רפואיים לבתי המשפט. נוכח הנתונים הרבים ומספר התביעות בגין רשלנות רפואית ניתן להגיד כמעט בוודאות כי מדובר בתחום המשפטי שגדל בצורה מבוהקת ביותר בשנים האחרונות במדינת ישראל כך גם ייצוג התובעים והדרישה לעורך דין מקצועי ומיומן שמכיר את התחום שמשפיע בצורה מהותית על הנפגע כתוצאה מהרשלנות. לאור החשיבות והרגישות הרבה שמשרדנו מייחס לתביעות מעין אלו אנו מתעדכנים ולומדים את התחום כל הזמן על מנת להישאר בחוד החנית כאשר אנו מתעדכנים מול הפסיקה והחוק, על מנת שאתם הלקוחות שלנו תקבלו ייצוג משפטי הטוב ביותר ע"י טובים המומחים והמשפטנים.

עפ"י הנתונים שהוצגו בכנס של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות, עלה כי מחצית מהתביעות שהוגשו מתחילת שנת 2013 ועד לסוף שנת 2017 בבתי המשפט בישראל נפסקו לטובת החולים ואף נטען כי "ההוצאה של מדינת ישראל בגין רשלנות רפואית היא גבוהה ביותר, ובאה על חשבון הרפואה של כולנו".

במאמר שפורסם ביום ה 17.12.2019 ב-YNET נאמר כי יש עלייה בסכומי הפיצויים שמקבלים תובעים בתחום הרשלנות הרפואית בישראל. כך עולה מנתוני חברת ענבל, המבטחת כ-50% מהצוותים הרפואיים במערכת הבריאות הציבורית. ב-2019 שילמה ענבל לציבור בתביעות רשלנות רפואית כ-300 מיליון שקל (לא כולל דצמבר), זינוק של 57% לעומת 190 מיליון שקל ששולמו בתחילת העשור.

לאור מספר פסקי דין שהוצאו לאחרונה על ידי בתי המשפט בישראל עולה כי ישנה עליה במספר התביעות שמהותן רשלנות רפואית, כמו כן בתי המשפט מכירים ביותר ויותר מקרים מקשת רחבה של רשלנות רפואית ומאפשרים לתובעים ולבני משפחה לקבל פיצויים כספיים בגין אותה רשלנות.

רשלנות רפואית באבחון נגיף הקורונה

נגיפי וירוס הקורונה מהווים מגיפה עולמית שהדביקה במיליוני אנשים ברחבי העולם ולמותם של עשרות אלפי בני אדם, לצערנו מגיפת הקורונה לא פסחה על ישראל וגם בישראל ישנם אלפי נדבקים ואף מספר רב של אנשים שנפטרו מהנגיף, נכון למועד כתיבת שורות אלה נרשמו מעל 10,000 חולים מאומתים עם הנגיף ושיעור התמותה הגיע ל 93 והמספרים הולכים וגדלים נוכח אחוזי ההדבקה הגבוהים ולמרות הסגר שהוטל על תושבי ישראל נוצר לחץ בכל מוסדות המדינה כולל בתי החולים אשר מתמודדים עם באויב בלתי נראה ואכזרי.

יודגש, על אף כי המדינה נאבקת בכל כוחותיה ותקציביה למגר את המגיפה האזרחים זכאים לקבל טיפול רפואי הולם. למרות האמור, במידה ונפגעת או אחד מבני משפחתך ברשלנות רפואית של הצוות הרפואי שלא איבחן את נגיף הקורונה או שקיבל טיפול רשלני שבעקבותיו נגרם לו נזק גופני יכול להיות ואותו אדם יהיה זכאי לפיצוי כסף בגין הרשלנות הרפואית.

רשלנות רפואית קורונה – מהי רשלנות רפואית בטיפול רפואי בקורונה?

רשלנות רפואית משמעותה מתן שירותים רפואיים אשר גרמו נזק למטופל בעקבות סטייה מרמת זהירות סבירה. עוולת הרשלנות הרפואית שייכת לתחום דיני נזיקין, ומאפשרת פיצוי כספי גם כאשר למזיק (במקרה זה, לנותן הטיפול הרפואי) לא הייתה כוונה לפגוע, כפי שקורה במרבית מקרי הרשלנות הרפואית.

אחריות הרופא משלב האבחנה בנגיף הקורונה ועד שלב קבלת ההחלטות
טיפול רפואי רשלני בנגיף הקורונה יכול להתרחש במקרים שבשגרה כדוגמת אי אבחון נגיף הקורונה למרות התסמינים שאיתו הגיע המטופל לרופא במקרה של נגיף הקורונה מדובר על שיעול, כאבי שרירים, חום, דלקת ריאות וקוצר נשימה, ולמרות התסמינים המטופל נשלח לביתו מבלי שידגמו את דמו או את דרכי הנשימה למציאת קיומו של נגיף הקורונה.

כמו כן, קיימים מקרים חריגים ומורכבים כדוגמת הסבת נזק למטופל במהלך טיפול כאשר מטופלים השמים את חייהם בידי הרופאים, מצפים ובצדק לטיפול הולם ומקצועי. גם רופא שאינו מקפיד לעקוב אחר תוצאות בדיקות נגיף הקורונה של מטופליו ובכך חוסך מהם טיפול חיוני לו הם נזקקים, מסתכן בתביעה בגין רשלנות רפואית.

רשלנות רפואית שגרמה למוות בעקבות מחלת הקורונה.

רשלנות באבחון מתייחסת למגוון מצבים ומקרים שהחמור שבהם הינו רשלנות רפואית שגרמה למוות. נזקים שנגרמו למטופל בשל איחור באבחון נגיף הקורונה, עלולים להיות קריטיים ולהוביל אף למוות שניתן היה למנוע אותו. רשלנות באבחון כוללת אי התייחסות לסימנים מחשידים, אי הפנייה לבדיקות מתאימות, פיענוח שגוי של תוצאות בדיקות ואי מתן טיפול מתאים. אבחון וטיפול רשלני במחלת הקורונה פוגע בסיכויי ההחלמה של המטופל, מביא להתפשטות המחלה ולקיצור תוחלת החיים. במקרה בו מטופל הלך לעולמו כתוצאה מרשלנות רפואית, הרי שעומדת לבני המשפחה הזכות החוקית להגשת תביעת פיצויים בשמו

רשלנות רפואית קורונה  – תביעות בגין רשלנות רפואית בטיפול בנגיף הקורונה

מדי שנה מוגשות בישראל אלפי תביעות בגין רשלנות רפואית. התביעות הנפוצות ביותר עוסקות ברשלנות רפואית באבחנה, רשלנות רפואית במהלך ניתוח כן ברשלנות רפואית בלידה. חברות הביטוח משלמות מדי שנה סכומי כסף גדולים מאוד המגיעים לכדי רבע מיליארד ₪ בעקבות אותן תביעות. במהלך המשפט, השופט בוחן את פעילותו של הרופא לפי הנדרש מ"הרופא הסביר". הפסיקה המשפטית אומרת: "חובתו אינה למצוא כל פגם ולרפאו, חובתו היא לנקוט אותם אמצעי זהירות שרופא סביר היה נוקט בנסיבות העניין, בגילוי של הפגם ובריפויו".

רשלנות רפואית קורונה – סוגי הרשלנות הרפואית

א.פגיעה באוטונומיה – תביעת רשלנות רפואית בגין פגיעה באוטונומיה היא מצב בו המטופל לא נחשף למצבו הרפואי במקרה והודבק בנגיף הקורונה באופן ברור ולא הוסברו לו אפשרויות הטיפול השונות, כלומר – שללו ממנו את זכות הבחירה. רופאים רבים "נופלים" בנקודה זו, כיוון שלא תמיד רואים לנכון לרדת לפרטי פרטים בהסברים שלהם ומרגישים שהם יודעים מה הדבר הנכון עבור המטופל.

ב. רשלנות במסגרת הטיפול הרפואי – רופא שלא נהג במידת זהירות סבירה וגרם לנזק למטופל. בקטגוריה זו, מרבית התביעות מוגשות בגין רשלנות רפואית בניתוח.

ג. רשלנות בשל העדר הסכמה מדעת – מצב בו לא התחשבו בצורך של המטופל לאשר את הטיפול הצפוי לו, או שלא נחשפו בפניו ההשלכות והסיכונים הכרוכים בטיפול זה בעת שאישר אותו.

ד. סטיית הצוות הרפואי מהקריטריונים של משרד הבריאותס לביצוע בדיקת קורונה אשר הובילו לנזק בלתי הפיך או למוות

ה. אי ביצוע בדיקה לגילוי הנגיף בגלל שיקול כלכלי של הצוות המטפל

ו. רשלנות בעקבות איבחון שגוי של נגיף הקורונה.

ז. אישפוז של אדם בריא עם חולה קורונה מאומת באותו החדר בבית החולים למרות שנדרש בידוד במצבי קיצון כמו הקורונה.

 

טיפול בתביעת רשלנות רפואית בטיפול נגיף הקורונה – עורכת דין אריאלה גפן

עו"ד רשלנות רפואית בדיני נזיקין הינו עורך הדין המטפל בתביעות רשלנות רפואית. חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית, וכי כדי להוציא את המקסימום מהעניין ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי שיצליח להוכיח שמדובר ברשלנות רפואית על אף התנגדותו של הצוות הרפואי המטפל. במשרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן אנו מטפלים בתביעות רשלנות רפואית של חולי קורונה באופן דיסקרטי ואמין, תוך היעזרות במיטב הרופאים והמומחים על מנת לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה עד לניצחון בהליך המשפטי וקבלת סכום פיצוי מקסימלי.רשלנות

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

אצלנו אין דרישה לתשלום שכר טרחה, אלא רק לאחר שאתם מקבלים פיצוי כספי

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן