תאונות אופנוע במדינת ישראל עם מעורבות של שליחי וולט נמצאות במגמת עליה, כאשר רוכבי האופנוע חשופים לפגיעות החל מפגיעות קלות כמו שריטות, חבלות ושפשופים ועד לפגיעות קשות יותר המותירות את רוכבי האופנוע עם נכות בדרגות שונות.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תאונת אופנוע עם פגיעות קלות: מה חשוב לדעת?

דויד, שליח וולט, בן 21 נפגע בתאונת אופנוע לאחר שהחליק עם אופנוע בעקבות כתם שמן על הכביש, כתוצאה מההחלקה פונה דויד לבית החולים לניאדו בנתניה ושם הוא אובחן עם שריטות ופגיעות גוף קלות ביותר שלא הותירו נכות אן כל הגבלה אחרת בתפקודו היומיומי של דויד.

חשיבות הייעוץ המשפטי עם עו"ד תאונות אופנוע בתאונות דרכים

תאונות אופנוע במדינת ישראל עם מעורבות של שליחי וולט נמצאות במגמת עליה, כאשר רוכבי האופנוע חשופים לפגיעות החל מפגיעות קלות כמו שריטות, חבלות ושפשופים ועד לפגיעות קשות יותר המותירות את רוכבי האופנוע עם נכות בדרגות שונות, וחלקם לצערנו הרב אף נהרגים.

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונת אופנוע מדגישה כי על כל רוכב אופנוע לדעת כי במידה והוא נפגע בתאונת אופנוע גם אם פגיעות קלות הוא זכאי לפיצוי כספי.

עו"ד אריאלה גפן, עו"ד תאונת אופנוע מסבירה כי במקרה של תאונת דרכים שליח וולט "חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה-1975, קובע כי כל נפגע בתאונת דרכים, לרבות רוכב אופנוע או נוסע על האופנוע, זכאי לפיצויים כספיים בגין הנזקים שנגרמו לו, לרבות כאב וסבל, הוצאות רפואיות, הפסדי השתכרות ועוד."

בעניינו, דויד פנה לעורכת הדין אריאלה גפן, מייסדת משרד עורכי דין לתאונות אופנוע, לאחר שסבר כי מאחר ומדובר בפגיעות גוף קלות אין הוא זכאי לפיצוי כספי. במסגרת הפגישה הובהר לדויד כי במקרים של תאונת אופנוע עם פגיעות קלות, נפגע תאונת האופנוע עשוי להיות זכאי לפיצויים בגין מספר ראשי נזק כפי שיפורט להלן:

  • כאב וסבל – פיצויים בגין הכאב והסבל שנגרמו לנפגע כתוצאה מהתאונה.
    הוצאות רפואיות – פיצויים בגין הוצאות רפואיות שנגרמו לנפגע כתוצאה מהתאונה, כגון טיפולים רפואיים, תרופות, בדיקות ועוד.
  • הפסדי השתכרות – פיצויים בגין הפסדי השתכרות שנגרמו לנפגע כתוצאה מהתאונה, כגון
  • הפסד שכר, הפסד דמי אבטלה ועוד.

תביעה לפיצויים בגין תאונת אופנוע

לאחר עיון בתיעוד הרפואי שכללו טיפולי פיזיותרפיה, הוחלט ע"י עו"ד אריאלה גפן להגיש תביעת תאונת דרכים נגד חברת הביטוח על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונת דרכים. במסגרת מו"מ מול חברת הביטוח הגיעו הצדדים להסכם פשרה כי דויד יפוצה בסכום של 15,000 ₪ בגין תאונת האופנוע.

אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע

לסיכום, עורכת הדין אריאלה גפן מסבירה כי במקרים של תאונת אופנוע עם פגיעות קלות, חשוב שרוכבי האופנוע יידעו שיש להם זכויות רבות, וחשוב לקבל ייעוץ משפטי מעורך תאונת אופנוע על מנת שינחה את הנפגע כיצד לפעול מול חברת הביטוח

יודגש, כי עו"ד אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות אופנוע עם התמחות בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות אופנועים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני אלפי שקלים במצטבר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן