לצערנו הרב, תאונות דרכים במדינת ישראל הן מכת מדינה, ואין כמעט יום אחר שעובר ללא תאונת דרכים עם נפגעי תאונות דרכים. במשרד עורכי דין אריאלה גפן המייצג נפגעי תאונות דרכים מגיעים לקוחות רבים שאינם מודעים באשר לזכויות הרבות שהינם זכאים במידה ונפגעו בתאונה דרכים, רק מספר מועט של נפגעי תאונות דרכים מודעים לזכויותיהם וכיצד להשיג את הפיצוי הכספי שמגיע להם מתאונות הדרכים. במאמר זה עו"ד אריאלה גפן המייצג תובעים בדיני נזיקין לרבות תאונות דרכים תסביר כיצד לבחור עורך דין תאונת דרכים.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים?

לצערנו הרב, תאונות דרכים במדינת ישראל הן מכת מדינה, ואין כמעט יום אחר שעובר ללא תאונת דרכים עם נפגעי תאונות דרכים. במשרד עורכי דין אריאלה גפן המייצג תובעים בתאונות דרכים מגיעים לקוחות רבים שאינם מודעים באשר לזכויות הרבות שהינם זכאים במידה ונפגעו בתאונה דרכים, רק מספר מועט של נפגעי תאונות דרכים מודעים לזכויותיהם וכיצד להשיג את הפיצוי הכספי שמגיע להם מתאונות הדרכים. במאמר זה עו"ד אריאלה גפן המייצגת תובעים בדיני נזיקין לרבות תאונות דרכים תסביר כיצד לבחור עורך דין תאונת דרכים.

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים? חשיבות הייעוץ המשפטי

בחירת עורך דין תאונות דרכים ללא ספק היא החלטה חשובה ביותר, שכן עו"ד תאונות דרכים יידע לכוון אתכם בכל ההליך המשפטי על מנת שתוכלו לבנות תיק תביעת תאונת דרכים מנצח, כך גם ההתמודדות מול חברת הביטוח במשא ומתן או לחילופין בערכאות השונות בבתי המשפט יהיו הרבה יותר קלות ויאפשרו להשיג את הפיצוי הכספי המרבי.

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים? – מספר נקודות חשובות

התמחות בתחום תאונות הדרכים – חשבו שתבחרו עורך דין תאונת דרכים עם מעל ל 20 שנות ניסיון יחד עם ידע משפטי רחב בחוק ובפסיקה, עם ניסיון בייצוג נפגעי תאונות דרכים בערכאות השונות בבתי המשפט, יתרון משמעותי יהיה לעורך דין אשר ייצג בעברו את חברות הביטוח והמשרדים הגדולים בתביעות תאונות דרכים מורכבות וקשות – כמו עו"ד אריאלה גפן.

ניסיון בתביעות תאונות דרכים – כאמור עו"ד תאונות דרכים עם נסיון רב יידע לנהל את ההליך המשפט בצורה נכונה ומדויקת וימנע מחברת הביטוח לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לכם.

מוניטין
– חשוב שתבדקו היטב את המוניטין של עורך הדין וזאת ע"י קבלת המלצות מחברים, מכרים או לקוחותיו של העורך דין, כמו כן ניתן לבדוק המלצות חיוביות על עורך הדין ברשת האינטרנט כמו בכרטיס העסק בגוגל או באתר של העורך דין. (לחצו כאן >>> המלצות לקוחות על עורכת הדין אריאלה גפן)

יחס אישי וליווי צמוד
  – מכיוון שההליך המשפטי בתביעות תאונות דרכים, חשוב שתבחרו עו"ד תאונת דרכים שתרגישו בנוח איתו לכל אורך ההליך המשפטי שיהיה זמין עבורכם עבור כל שאלה או דאגה שיש לכם על מנת שתקבלו את התחושה של ביטחון ושלווה.

אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים

לסיכום, עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים בתל אביב, מסבירה כי במקרים של תאונת דרכים עם נזקי גוף, חשוב שנפגעי תאונות דרכים יידעו שיש להם זכויות רבות, וחשוב לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין תאונת דרכים על מנת שינחה אתכם כיצד לפעול מול חברת הביטוח על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן