שבר באגן תאונת דרכים
שבר באגן תאונת דרכים  - במאמר זה נסקור את הפיצוי לנפגעי תאונת דרכים בגין הפסדי השתכרות ונכות בעקבות שבר באגן כתוצאה מתאונת דרכים
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תאונת דרכים שבר באגן

שבר באגן תאונת דרכים  – במאמר זה נסקור את הפיצוי לנפגעי תאונת דרכים בגין הפסדי השתכרות ונכות, כאשר בעניינו מדובר על קטין אשר נפגע בתאונת דרכים קשה כאשר נדרס ע"י משאית ונגרמו לו נזקי גוף בדמות שבר באגן מתאונת דרכים וקטיעת גפיים מעל הברך.

במידה ונפגעת בתאונת דרכים חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונת אופנוע על מנת לזכות בפיצוי המרבי מחברת הביטוח.

תאונות דרכים שבר באגן – אחוזי נכות

לצערנו הרב תאונות דרכים בישראל הינן במגמת עליה וגובות נפגעים מדי יום חלק מנפגעי תאונות הדרכים סובלים מחבלות קלות כמו שריטות, צליפת שוט ואחרים עלולים לסבול מחבלות יותר קשות כמו שבר באגן כתוצאה מתאונת הדרכים אשר עלול להוביל לנכות בשיעורים של 10% עד 50% תלוי בחומרת הפגיעה והגבלת התנועה של הנפגע.

שבר באגן תאונת דרכים – מידע ראשוני

האגן הוא מבנה גרמי שממוקם בבסיס עמוד השדרה, ומחבר בין עמוד השדרה לרגליים. מבנה האגן הינו מבנה  סימטרי שבנוי, בין היתר, משלוש עצמות מכל צד: כסל  (Ilium, שת (ischium) ו-חיק  (pubis).  כאשר מתרחש שבר באגן, הוא לרוב מתרחש בקרב קשישים ועקב הידלדלות והיחלשות עצמות האגן שלהם עם הגיל, כך שגם נפילה פשוטה יחסית שלהם עלולה לגרום להם לשבר באגן. 

אצל צעירים יותר, שבר באגן מתרחש בדרך כלל מחבלה חמורה באזור האגן, לרוב בשל תאונת דרכים (כ-60% מהמקרים) או נפילה מגובה רב (כ-30% מהמקרים). 

אבחון השבר באגן נעשה על ידי צילום רנטגן או CT, והטיפול בו נע מקיבוע של השבר, במקרה של שבר פשוט יחסית, ועד ניתוח של השבר, במקרים מורכבים יותר.

בכל מקרה שבו השבר באגן אירע עקב תאונת דרכים, זכאי הנפגע להגיש תביעת פיצויים לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975 ("חוק הפלת"ד"), וזאת כפי שיוסבר להלן.  

 שבר באגן תאונת דרכים  –  מי זכאי להגיש תביעת פיצויים בגין שבר באגן עקב תאונת דרכים?

כל מי שנגרם לו שבר באגן עקב תאונת דרכים, זכאי להגיש תביעת פיצויים לפי חוק הפלת"ד, בין אם הוא הנהג, הנוסע, או הולך רגל, ואף אם הוא עצמו אשם לבדו בגרימת התאונה, או שהייתה לו תרומה כלשהי להתרחשותה. 

חוק הפלת"ד מבוסס על עקרון האחריות המוחלטת, לפיו למעט חריגים מסויימים, כל נפגע זכאי לקבל פיצויים בגין נזקי גוף, ללא כל קשר לסוגיית האחריות לגרימת התאונה.  לפיכך, גם אם הנפגע עצמו גרם לתאונה, באופן מלא או חלקי, הוא יהיה זכאי לקבלת מלוא הפיצויים שניתן לקבל לפי החוק, מבלי שסכומם יופחת או יושפע באופן אחר מהיקף אחריותו לגרימת התאונה. 

 שבר באגן תאונת דרכים – מי הנתבע בתביעת פיצויים בגין שבר באגן עקב תאונת דרכים?

זהות הנתבע לפי חוק הפלת"ד נקבעת לפי זהות התובע. כלומר, השאלה כנגד מי תוגש תביעת פיצויים לפי חוק הפלת"ד מוכרעת לפי הגורם הנפגע שמגיש את התביעה, וזאת כמפורט להלן: 

אם הנפגע הינו הולך רגל, יש להגיש את התביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב שפגע בו, או כנגד תאגיד קרנית,  במקרה שבו לאותו רכב אין ביטוח חובה או שנהג הרכב אינו ידוע מאחר שהוא נמלט מהמקום, כמו בתאונת פגע וברח. 

אם הנפגע הוא נהג של כלי רכב מנועי שמעורב בתאונת הדרכים, יש להגיש את התביעה כנגד חברת הביטוח שביטחה בביטוח חובה את הרכב שלו. 

אם הנפגע הינו נוסע של כלי רכב מנועי שמעורב בתאונת הדרכים, יש להגיש את התביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב שבו הוא נסע. כאשר מדובר בתאונה שעירבה מספר כלי רכב, כל נוסע תובע את חברת הביטוח של כלי הרכב שבו הוא נסע. אם לרכב שבו הוא נסע לא היה ביטוח חובה, עליו להגיש את התביעה כנגד תאגיד קרנית. 

 שבר באגן תאונת דרכים – כיצד מחשבים את סכום הפיצויים בגין שבר באגן עקב תאונת דרכים?

ניתן לקבל פיצויים בגין נזקי גוף שונים כמו שבר באגן לפי חוק הפלת"ד. ראשי הנזק כוללים נזקים ממוניים, שנגרמים בגין הוצאות כספיות שונות, כגון הפסדי שכר, הוצאות רפואיות, הוצאות עזרת צד שלישי ועוד; ונזקים שאינם ממוניים, כגון כאב וסבל, ועוגמת נפש. 

חישוב סכום הפיצויים נעשה לגבי כל ראש נזק בנפרד, בהתאם לפרמטרים שונים, שכוללים בדרך כלל את הגיל, רמת השכר, הנכות הרפואית, והנכות התפקודית של הנפגע. 

 שבר באגן תאונת דרכים –  הנכות הרפואית. הנכות הרפואית של הנפגע עוסקת בפגיעה הבריאותית שנגרמה לו עקב השבר באגן, והיא נקבעת באחוזים על ידי מומחה רפואי, לפי סעיף 46 לרשימת הליקויים השונים שמפורטת בתוספת לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, וזאת כמפורט להלן: 

(1) אין השפעה על האברים הפנימיים שבאגן ואין הגבלה בתנועות             0%

(2) ישנה השפעה על האברים הפנימיים שבאגן וקיימת הגבלה בתנועות – אחוזי הנכות ייקבעו בהתאם להפרעות הנגרמות לאברים הפנימיים של האגן בתוספת אחוזי הנכות עבור הגבלת התנועות, לפי תקנה 12 לתקנות הביטוח הלאומי

(3)    SYMPHYSIOLYSIS או תזוזה של מחצית האגן עם נזק בפרק SACROILIACA והפרעות סטטיות או הפרעות בהליכה                       25%

שבר באגן תאונת דרכים הנכות התפקודית – הנכות התפקודית של הנפגע עוסקת בהיקף הפגיעה בכושר העבודה שנגרמה לנפגע עקב השבר באגן, והיא נקבעת על ידי בית המשפט עצמו, לפי שיעור הנכות הרפואית שנקבעה לו כאמור לעיל, וכן לפי יתר נסיבותיו האישיות, לרבות גילו, מינו, מקצועו, ורמת השכר שלו. 

 שבר באגן תאונת דרכים  – תסמינים
במידה ונפגעת בתאונת דרכים, מומלץ להתפנות לבית החולים קרוב ככל שניתן למועד אירוע תאונת הדרכים שכן מיד לאחר התאונה לא תמיד חשים את הכאבים או את הפגיעה ורק לאחר כמה שעות יתגברו הכאבים בצורה משמעותית. במידה ונפגעת באגן חלק מהתסמינים העיקריים של שבר באגן הינם כאבים חזקים באיזור הירך, קושי רב בלבצע פעולות פשוטות כמו הליכה או לקום כמו כן ניתן יהיה לצפות בנפיחות ופגיעה באיזור הירך. 

שבר באגן תאונת דרכים – פיצויים כספיים

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים שחלקם נפגע באגן הירך כתוצאה מתאונת הדרכים, מעבר לטראומה של תאונות הדרכים נאלצים לקוחתינו להתמודד עם הפסדי ימי עבודה, אובדן כושר עבודה, פגיעה משמעותית בשכר וכמו כן הם נזקקים לעזרה של צד ג' על מנת לבצע פעולות פשוטות ביותר.

בעקבות תאונת הדרכים נאלצים גם בני המשפחה הקרובים להתמודד עם מציאות חדשה שבה במצבים מסויימים המפרנס הראשי כבר לא עובד וזקוק לעזרה בעקבות הפגיעה באגן הירך.

יודגש, חישוב פיצויים כספיים בגין נזקי גוף לאחר תאונת דרכים מתבסס על מספר פרמטרים שהינם שונים מתאונה לתאונה כמו לדוגמא: גיל הנפגע, המשכורת, אחוזי הנכות הרפואית ואחוזי הנכות התפקודית, יש לזכור במקרה שמדובר בתאונת עבודה יש צורך לנכות את הפיצוי שהתקבל מהמוסד לביטוח לאומי.

מה הייחודיות של עורכת הדין אריאלה גפן בתביעות נפגעי תאונת דרכים עם שבר באגן? 

תחום תאונות הדרכים הינו מורכב מאוד ודורש ידע מעמיק ובקיאות בחוק ובפסיקה. עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות נפגעי גוף בתאונות דרכים ומכירה לעומק את האסטרטגיות המשפטיות והתנהלות חברות הביטוח בתביעות של תאונות דרכים קשות, כמו כן הניסיון של מעל ל-20 שנות מקנה לעורכת הדין יתרון משמעותי על מנת להשיג עבורך ועבורך בני משפחתי את הפיצוי הכספי.

עורכת הדין אריאלה גפן "כל לקוח שמגיע למשרדי זוכה ליחס אישי, ליווי צמוד עם המון רגישות לאחר שאני מבינה כי תאונת הדרכים הינה אירוע טראומתי. כמובן, שבתור מייסדת המשרד אני מייצגת באופן אישי את הלקוח בבתי המשפט ומעניקה לו טיפול אישי ומקצועי. אצלי הלקוח מקבל את המספר טלפון האישי שלי ויכול לפנות אלי בכל שאלה ובכל זמן, מכאן שהשרות האישי, המקצועיות והניסיון המשפטי הרב הינם חלק אינטגרלי מהצלחה בתביעות תאונות דרכים"

 תאונת דרכים שבר באגן – פיצויים כספיים

 הולך רגל בן 61 מנתניה נפגע על ידי רוכב קטנוע בעת שחצה את הכביש במעבר חציה ויפוצה בסך 202,400 ש"ח מחברת הביטוח ומביטוח לאומי ונקבעו 32% נכות עקב שבר באגן והגבלת תנועת צוואר.

תאונת דרכים אינה צפויה לעולם ומתרחשת תמיד בדיוק במהלך שגרת החיים שנקטעים ברגע לאחר התאונה. רוב תאונות הדרכים מסתכמות בפציעות וחבלות בלבד אך לעיתים עלולות גם להגימר במוות. נפגע בתאונת דרכים עשוי להחלים מפציעתו ימים לאחר התאונה אבל במאמר זה נדון מה על הנפגע לעשות במידה וההחלמה אורכת חודשים ארוכים או חלילה היא אינה מגיעה והנפגע נותר נכה לשארית חייו. 

עורך דין תאונות דרכים בעל שנות ניסיון רבות יסייע ככל שיוכל לנפגע על מנת שיקבל את הפיצויים המגיעים לו מחברות הביטוח. זו גם הסיבה שכל רכב מנועי בישראל מחוייב בביטוח חובה – כדי שחברת הביטוח תפצה את הנפגע, לא משנה אם נמצא אשם בתאונה או לא, כדי שיוכל לחזור לשגרת חייו מהר עד כמה שניתן וזאת מבלי להשתמש בכספי משלמי המיסים. נפגע בתאונת דרכים אינו יכול להתמודד גם עם המעמסה של ההחלמה והטיפולים הרפואיים שהוא עובר במקביל להליך המשפטי לקבלת הפיצויים. זו הסיבה שחשוב להתייעץ מיד לאחר התאונה עם עורך דין תאונות דרכים מומלץ. עורך דין תאונות דרכים ימצה את כל האפשרויות הפרוסות לפניו כדי לספק לנפגע את מלוא זכויותיו המגיעות לו עקב תאונת הדרכים גם מחברת הביטוח וגם מביטוח לאומי.

הולך רגל תושב נתניה בן 61 שיצא מביתו לעבודה בשעות הבוקר המוקדמות, חצה את מעבר החציה ונפגע בעוצמה על ידי רוכב אופנוע. הולך הרגל פונה לבית החולים ושם עבר סדרת טיפולים וניתוחים במשך מספר שבועות עד להחלמה כמעט מלאה מלבד שבר באגן והגבלה בתנועת צווארו. הנפגע סבל מבעיות רפואיות טרם התאונה אך עדיין השתכר בכ-2,200 ש"ח בחודש מעבודת ניקיון. לאחר התאונה לא יכל עוד להמשיך ולעבוד בכלל. מומחה נזקי גוף מטעם בית המשפט בדק את הנפגע וקבע עבורו נכות בגובה של 32%. 

בגין כאב וסבל זוכה הנפגע על סך של 58,400 ש"ח, 30,000 ש"ח נוספים בגין אובדן כושר הכנסה ו-25,000 שקלים בגין הזדקקות לעזרת הזולת בעקבות הנכות שנותרה לו לאחר תאונת הדרכים. בנוסף, בית המשפט קבע שיזוכה על עוד 7,000 ש"ח בגין תשלום למוניות בגלל שנפגעה ניידותו ועל הוצאות על תרופות ומשככים.

בגין אחוזי הנכות ואובדן כושר העבודה של הנפגע, נקבע כי ביטוח לאומי יעבירו לו פיצויים בסך 82,000 ש"ח. בעזרת עורך דין תאונות דרכים, בית המשפט קבע פיצויים בסך 202,400 ש"ח מכל הגורמים. 

לפי המקרה הנ"ל ניתן להסיק את חשיבותו של עורך דין תאונות דרכים מומלץ בתביעות מסוג זה ושאוזלת היד מול המחשבה שחברת הביטוח וביטוח לאומי היו מפצים את הנפגע לולא היה נעזר בשירותיו של עורך דין תאונת אופנוע היא שגויה. לכאורה, מרבית הפיצויים הגיעו בעקבות שבר באגן ומוגבלות תנועתית בצוואר אבל מלבדם ישנן עוד זכויות רבות שבגינן זכאי הנפגע לפיצויים הולמים יותר. 

מיד לאחר תאונת דרכים חשוב להיוועץ עם עורך דין תאונת דרכים ברמת השרון או עורך דין תאונת אופנוע מנוסה ומקצועי לקבלת ייעוץ והכוונה כבר מהרגע הראשון שלאחר התאונה כדי להבטיח שבסיום ההליכים ניתן יהיה לקבל את מלוא הפיצויים. 

אריאלה גפן, משרד עורכי דין – עורכת דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים.

את הניסיון הרב (מעל 20 שנים) רתמה עו”ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין שהוקם על מנת לשרת את נפגעי תאונת הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו”ד אריאלה גפן להשתמש בכלים וידע שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה.

ההתמחות של עו”ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תאונות דרכים גדולים, קשים ומורכבים ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מעורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזיקין מומלץ השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח, כך שאין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה - השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

 

 

פסק דין שבר באגן תאונת דרכים

 

ערעור וערעור שכנגד על פסק דינו של ביהמ"ש המחוזי בירושלים, לפיו נפסק פיצוי בסך של 1,909,496 ש"ח לטובת המערער 1, יליד שנת 1992 (להלן: המערער), בעקבות פגיעתו בתאונת דרכים קשה. טענות הצדדים בערעור נחלקות לשני נושאים מרכזיים. הנושא הראשון עוסק בשיעור הנכות התפקודית של המערער ובגובה בסיס השכר על פיו נחשב את הפיצוי בגין הפסד כושר ההשתכרות. הנושא השני עניינו בהשגות הצדדים על גובה הפיצוי שניתן על ידי ביהמ"ש קמא במספר ראשי נזק שונים.

 

על אף שקבעתי דיון בבקשה למינוי מומחים רפואיים, חרף הסדר דיוני אליו הגיעו הצדדים, הרי שלאחר שהדיון נדחה לחודש דצמבר 2021 וזאת בעקבות בקשה שהוגשה על ידי הצדדים, מצאתי לשוב ולהדרש להסדר הדיוני אליו הגיעו הצדדים, וליתן החלטה בבקשה למינוי מומחים רפואיים וזאת ללא דיון בבקשה, ולאחר שכבר הוגשו תגובות והשלמות מטעם שני הצדדים. 

 

1. המבקש, יליד 01.12.2000, הגיש בקשה למינוי מומחה רפואי בתחום האורתופדי והנוירולוגי, לצורך בדיקת הנכות, שנותרה לו לטענתו כתוצאה מתאונת דרכים – כהגדרתה בחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה-1975 (להלן: "חוק הפיצויים"). המבקש טען כי ביום 29.07.2019 בזמן ששהה ברכב שב"ס שנסעד בדרכו מבית המשפט לבית המעצר, התהפך הרכב ובעקבות כך נגרמו לו נזקי גוף והוא פונה לבית החולים (להלן: "התאונה"). 

 

 דיון והכרעה: 

2. לאחר שעיינתי בטענות הצדדים ובמסמכים הרפואיים המונחים לפניי  שוכנעתי כי  קיימת  ראשית ראיה לקיומה של נכות בעקבות התאונה המספיקה למינוי מומחה רפואי בתחום האורתופדי. 

3. אמנם בחדר מיון נצפה בתחילה רק שפשוף במצח והמבקש שוחרר באותו יום, אלא שבצילום CT אגן נמצא "חשד לשבר הקוקסיקס". בנוסף המבקש המשיך להתלונן על קשיים בישיבה ממושכת, כאבי צוואר ותלונות נוספות ופנה למרפאה רפואית בעקבות תלונותיו.

 

4. המסמכים המפורטים לעיל, יחד עם ארוע התאונה המתואר, מהווים ראשית ראיה מספיקה למינוי מומחה רפואי בתחום האורתופדי, אך לא בתחום הנוירלוגי. לא הוצגו מסמכים נוירולוגיים התומכים בטענות המבקש. עם זאת, במסגרת החלטת המינוי המומחה האורתופדי, יתבקש ליתן חוות דעת בשאלה האם יש מקום לדעתו להורות על מינוי מומחה בתחום הנוירולגי גם כן.

 

5. אציין כי גישת הפסיקה בתחום מינוי מומחה רפואי בתביעות על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים היא גישה ליברלית (ר' רע"א 5398/18 פלוני נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ (פורסם בנבו, 03.02.2019); רע"א 5978/18 דיאנה אלקנוב נ' גלקין ולדיסלב (פורסם בנבו, 13.09.2018); רע"א 1338/90  גבריאל שיק נ' מטלון רונית ואח' פ"די מד (2), 216)).  הפסיקה דורשת כי המבקש יצביע על קיומה של ראשית ראיה לקיומה של נכות וראשית ראיה לקיומו של קשר סיבתי בין הנכות לבין התאונה. בתי המשפט הבהירו לא אחת כי מאחר שהדרך היחידה להוכחת טענות בעניין שברפואה במסגרת תביעה לפי חוק הפיצויים היא מינוי מומחה מטעם בית המשפט, הנטייה תהיה להקל בדרישות להוכחת קיומה של ראשית ראיה, ובמקרים רבים בית המשפט עשוי להסתפק בהקשר זה גם ברמת סבירות נמוכה לקיומו של קשר סיבתי (ר': רע"א 4911/09 ‏סהר ציון חברה לביטוח בע"מ נ' אליעזר כשרי (פורסמה בנבו, 29.07.2009)). 

 

6. עוד אציין כי על פי תקנה 7(ב) לתקנות פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (מומחים), תשמ"ז-xxxxxלבית המשפט שיקול דעת רחב בשאלה על מי להטיל, בשלב הראשוני, את החובה להפקיד סכומי כסף להבטחת שכרו של מומחה. בהתחשב בממצאים העולים מן החומר הרפואי ולאחר ששקלתי את כל הנסיבות אליהם הפנה התובע, החלטתי כי המשיבה היא שתשא בשכרו של המומחה. 

 

החלטה על מינוי מומחה וזהותו תינתן בנפרד. בשים לב להסדר הדיוני ולחומר הרפואי הקיים לא מצאתי לחייב בהוצאות בגין החלטה זו, חרף התנגדות הנתבעת, ובפרט שעל הנתבע לשאת בשכר המומחה כמימון ביניים.

 

 

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן