נפילה במדרכה
למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים לקוחות רבים אשר מעוניינים לדעת האם לנזק רפואי מהעבר יהיה השלכה לעניין הפיצויים הכספיים המגיע לנפגע עקב תאונת הדרכים – והתשובה היא כי ברוב המקרים יהיו לכך השלכות בדמות הפיצוי הכספי.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

הקשר בין עבר רפואי לתאונת דרכים

במחקרים רבים שנערכו עולה כי תאונות הדרכים בישראל עולות באופן משמעותי, ובמשרד עורכי דין אריאלה גפן רואים עליה ניכרת בנפגעים מתאונות דרכים אילו כאשר הנפגעים הם הולכי רגל, נוסעים או נהגים.

מסקר שנערך עולה כי בשנת 2021 זינק מספר ההרוגים בתאונות אופנוע ביותר מ 75% לעומת שנת 2020, כמו כן מדוחו"ת עולה באופן מובהק כי צעירים נפגעים משמעותית יותר בתאונות אופנוע לעומת רוכבי מבוגרים יותר.

בעקבות העלייה המשמעותית בתאונות הדרכים ישנן אלפי תביעות תאונת דרכים נגד חברות הביטוח בישראל ע"י רוכבי אופנוע, נוסעים או הולכי רגל בגין נזקי גוף שנגרמו אשר זכאים לתבוע פיצויים כספיים בגין נזקי הגוף מכח חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה 1975 אשר מגדיר מה היא תאונת דרכים.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים לקוחות רבים אשר מעוניינים לדעת האם לנזק רפואי מהעבר יהיה השלכה לעניין הפיצויים הכספיים המגיע לנפגע עקב תאונת הדרכים – והתשובה היא כי  ברוב המקרים יהיו לכך השלכות בדמות הפיצוי הכספי.

לדוגמא: נפגע תאונת דרכים אשר לפני תאונת הדרכים סבל מבעיות גב שאף תועדו ברשומות הרפואיות ברב המקרים בית המשפט עלול לנתק את הקשר הסיבתי בין תאונת הדרכים לבין פגיעה בגב בנסיבות מסוימות או להפחית את הזכאות לפיצוי כספי, לעומת זאת נפגע תאונת דרכים ללא עבר רפואי עם בעיות גב יהיה זכאי לקבל את מלוא הפיצויים בגין תאונת הדרכים.

על מנת לקבוע את הקשר הסיבתי בין תאונת הדרכים לבין הפגיעה בין אם מדובר בכאב וסבל בלבד או בנכות תפקודית ימנה בית המשפט מומחה רפואי (לכל תחום רפואי בהתאם לנסיבותיו) אשר ימציא לבית חוות דעת רפואית לעניין הנכות, ובאותה חוות דעת מומחה בית המשפט יקבע את השקלול של עבר רפואי קודם והשפעתו על המצב הקיים (באחוזים) מול הרקע הרפואי הקודם.

זה המקום לציין כי חברות הביטוח ינסו להקטין את הפיצוי הכספי אשר מגיע לנפגע תאונת הדרכים במקרה שישנה פגיעה באיבר בגוף עם רקע רפואי, בחלק ממקרי תאונות הדרכים חברות הביטוח ינסו לדחות את התביעה על סף על מנת לצמצם את ההוצאות הכספיות שפוגעות ברווחי החברה.

במקרה ונפגעתם בתאונת דרכים מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונת אופנוע אשר ידריך אתכם מול חברות הביטוח על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי שמגיע לכם.

ייצוג מקצועי על ידי עורך דין תאונות דרכים יבטיח לכם פיצוי מרבי

 

תאונות דרכים משקפות מצב טראומטי שנפגע תאונת דרכים חווה בגין נזקי גוף כמו שברים, צליפת שוט ואף פציעות חמורת שמובילות לנכות ואף למוות בעוד שהתקנות סביב תאונת הדרכים אינן חד משמעיות. פרט לכך, על מנת להבטיח שנפגעי תאונות דרכים יקבלו את מלוא הפיצויים הכספיים שמגיעים להם, יהיה עליהם ולהוכיח את הפגיעה באופן בלתי ניתן לערעור ע"י חברות הביטוח, לכן במידה ונפגעת בתאונת דרכים כדאי ש- עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונות אופנוע שילווה אותם בהליך המשפטי וינחה אתכם בתהליך מרגע הפגיעה ועד לקבלת הפיצוי הכספי המרבי.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין   – עורך דין תאונות דרכים בתל אביב

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים.

את הניסיון  המשפטי בתאונות דרכים הרב (מעל 20 שנים) רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים

.ההתמחות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מעורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזיקין מומלץ השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

לייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות אתם מוזמנים להתקשר – טלפון\וואטסאפ: 0733-752-766 או להשאיר הודעה באתר https://gefen-law.com

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה - השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן