אריאלה גפן עורכת דין תאונות אופנוע

20 שנות נסיון בתביעות תאונות דרכים - ההצלחה והביטחון שלך

אריאלה גפן

עורכת דין תאונות דרכים

נפגעת בתאונת דרכים? משרדנו עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתאונות דרכים יילחם על הפיצוי הכספי שמגיע לך

נפגעת בתאונת דרכים? אני יודעת כיצד להשיג את הפיצוי הכספי שמגיע לך! השאירו פרטים ואצור קשר

למה לבחור במשרדנו?

אריאלה גפן - עורכת דין תאונות דרכים

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות תאונות דרכים מורכבות וקשות  כאשר את ניסיונה המשפטי המקצועי צברה כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל ובהמשך דרכה המשפטית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל. ניסיון זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר, כמו כן היכרות מעמיקה עם חברות הביטוח והאסטרטגיות המשפטיות שלהן אשר ממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

נפגעת בתאונת דרכים? הצעדים שעליך לעשות כדי להגיש תביעה

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

אריאלה גפן, עורכת דין - יצוג נפגעי תאונת דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן הינה המייסדת של משרד עורכי דין תאונות דרכים המייצג נפגעי תאונות דרכים במגוון רחב של נזקי גוף החל מפציעות קלות כמו חבלות, שריטות, צליפת שוט ועד לפגיעות גוף קשות כמו פגיעה בעמוד השידרה, חבלות ראש, נזק מוחי, שברים, פרפלגיה המותירות את נפגעי תאונות הדרכים עם נכות רפואית ותפקודית.


עורכת הדין אריאלה גפן סיימה את לימודי המשפטים בשנת 2004 ומאז ועד היום הינה עוסקת בתביעות תאונות דרכים, כאשר בעברה ייצגה עורכת הדין אריאלה גפן את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל בתביעות תאונות דרכים, ניסיון משפטי אשר מהווה יתרון מובהק ומנצח ללקוחותיה בהבנת האסטרטגיה והטקטיקות המשפטיות של חברות הביטוח, ויחד עם הבקיאות בחוק ובפסיקה האחרונה בתאונות דרכים זוכים לקוחותיה להצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים עם שיעורי נכות גבוהים בקבלת פיצויים כספיים מרביים, כך שבתוך זמן קצר המשרד הפך לסיפור הצלחה בתביעות תאונות דרכים.

למה צריך לפנות לעורך דין תאונות דרכים?

תאונות דרכים במדינת ישראל הפכו מזמן למכת מדינה, ובכל שנה נוספים עוד ועוד נפגעי תאונות דרכים הנותרים עם נזקי גוף קלים כמו חבלות שריטות ובין עם נזקי גוף קשים כמו שברים, נזק מוחי, פגיעה בעמוד השדרה העלולים להשאיר את אותם אנשים עם שיעורי נכות גבוהים, בנסיבות טרגיות אחרות ישנם גם הרוגים בתאונות הדרכים.  מעבר לסבל הפיזי או הנפשי של אותם נפגעי תאונות דרכים, נוספות גזירות כלכליות אחרות כמו אובדן הכנסה, אובדן מקום העבודה, עזרה של צד שלישי כך שגם בני משפחתם נפגעים בצורה עקיפה.

במקרה של תאונת דרכים חשוב לפנות לעורך דין תאונות דרכים הבקיא בחוק, בפסיקה העדכנית ביותר ומומלץ לבחור עו"ד תאונות דרכים עם מעל ל- 20 שנות ניסיון שיוכל לסייע לך ולבני משפחתך לקבל את הפיצוי הכספי המרבי שמגיע לך כתוצאה מתאונת הדרכים.

מתי רצוי לפנות לעורך דין תאונות דרכים?

עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה לנפגעי תאונות הדרכים לפנות לעורך דין תאונות דרכים קרוב ככל שניתן למועד אירוע התאונה שכן ישנה חשיבות רבה להיוועצות עם עורך דין תאונות דרכים אשר ינחה וידריך את נפגע תאונת הדרכים כיצד לפעול מול הגורמים השונים בתהליך הגשת התביעה לנזקי הגוף כמו רופאים, משטרה, חברות ביטוח והמוסד לביטוח לאומי (במקרה של תאונת עבודה רצוי להיוועץ עם עורך דין תאונות עבודה) וזאת על מנת לבנות אסטרטגיה משפטית מנצחת מול חברת הביטוח שתאפשר לך קבלת פיצויים כספיים מרביים.

משרד עורכי דין אריאלה גפן מייצג נפגעי תאונות דרכים בתביעות נזקי גוף כתוצאה מתאונת דרכים, ובגין מקרי מוות לאחר תאונת דרכים.

נפגעתי בתאונת דרכים מה עלי לעשות? עו"ד תאונת דרכים

עורך דין מומחה לתאונות דרכים - מי זכאי להגיש תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים?

כל מי שנפגע בתאונת דרכים על פי הגדרתה בחוק או בפסיקה, זכאי להגיש תביעת פיצויים לפי חוק הפלת"ד, בין אם הוא הנהג, הנוסע, או הולך רגל, ואף אם הוא עצמו אשם לבדו בגרימת התאונה, או שהייתה לו תרומה כלשהי להתרחשותה.

חוק הפלת"ד מבוסס על עקרון האחריות המוחלטת, לפיו למעט חריגים מסוימים, כל נפגע זכאי לקבל פיצויים בגין נזקי גוף, ללא כל קשר לסוגיית האחריות לגרימת התאונה.  לפיכך, גם אם הנפגע עצמו גרם לתאונה, באופן מלא או חלקי, הוא יהיה זכאי לקבלת מלוא הפיצויים שניתן לקבל לפי החוק, מבלי שסכומם יופחת או יושפע באופן אחר מהיקף אחריותו לגרימת התאונה.

את מי תובעים במקרה של תאונת דרכים?

זהות הנתבע לפי חוק הפלת"ד נקבעת לפי זהות התובע. כלומר, השאלה כנגד מי תוגש תביעת פיצויים לפי חוק הפלת"ד מוכרעת לפי הגורם הנפגע שמגיש את התביעה, וזאת כמפורט להלן:

אם הנפגע הינו הולך רגל, יש להגיש את התביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב שפגע בו, או כנגד תאגיד קרנית, במקרה שבו לאותו רכב אין ביטוח חובה או שנהג הרכב אינו ידוע מאחר שהוא נמלט מהמקום, כמו בתאונת פגע וברח.

אם הנפגע הוא נהג של כלי רכב מנועי שמעורב בתאונת הדרכים, יש להגיש את התביעה כנגד חברת הביטוח שביטחה בביטוח חובה את הרכב שלו.

אם הנפגע הינו נוסע של כלי רכב מנועי שמעורב בתאונת הדרכים, יש להגיש את התביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב שבו הוא נסע. כאשר מדובר בתאונה שעירבה מספר כלי רכב, כל נוסע תובע את חברת הביטוח של כלי הרכב שבו הוא נסע. אם לרכב שבו הוא נסע לא היה ביטוח חובה, עליו להגיש את התביעה כנגד תאגיד קרנית.

איך מחשבים את הפיצוי הכספי בתאונת דרכים? עורך דין תאונות דרכים

ניתן לקבל פיצויים בגין נזקי גוף שונים לפי חוק הפלת"ד. ראשי הנזק כוללים נזקים ממוניים, שנגרמים בגין הוצאות כספיות שונות, כגון הפסדי שכר, הוצאות רפואיות, הוצאות עזרת צד שלישי ועוד; ונזקים שאינם ממוניים, כגון כאב וסבל, ועוגמת נפש.  חישוב סכום הפיצויים נעשה לגבי כל ראש נזק בנפרד, בהתאם לפרמטרים שונים, שכוללים בדרך כלל את הגיל, רמת השכר, הנכות הרפואית, והנכות התפקודית של הנפגע

מהי "תאונת דרכים" לפי החוק שניתן לקבל בגינה פיצויים? עו"ד תאונות דרכים

כאשר חושבים על "תאונות דרכים", נהוג בדרך כלל לחשוב על תאונות שבהן שני כלי רכב התנגשו זה בזה, או כאשר הולך רכב נפגע מפגיעת כלי רכב, או כאשר כלי הרכב פגע בגדר הפרדה, וכדומה.

אולם, לא רבים מודעים לכך שההגדרה של "תאונת דרכים" לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975 ("חוק הפלת"ד"), הינה הגדרה רחבה בהרבה, שכוללת בחובה גם מקרים נוספים שאינם נחשבים לתאונות דרכים "קלאסיות". מדובר, למשל, במקרים שבהם הנוסע ירד מהרכב והבגד שלו נתפס בדלת הרכב בזמן שהנהג כבר החל לנסוע, או כאשר הנפגע נפצע במהלך תיקוני דרך שהוא ביצע בכלי הרכב (כגון בשעה שהוא החליף גלגל או עקב כוויה שחטף מפריצת מים רותחים מהרדיאטור של כלי הרכב), ועוד.

כתוצאה מהגדרה רחבה זו, ניתן לעתים לקבל פיצויים גם בגין נזקי גוף שאירעו עקב תאונות שאינן נחשבות לתאונות דרכים "רגילות", מנגד כשם שחוק הפלת"ד מרחיב את ההגדרה של "תאונת דרכים" כפי שהוסבר לעיל, כך הוא גם מחריג ממנה תאונות דרכים מסוימות, וזאת כאשר מדובר לדוגמא בתאונות מכוונות.

דוגמא לתאונת דרכים המזכות בפיצוי כספי

חשיבות הייצוג המשפטי על יד עורך דין תאונות דרכים בתביעה נגד חברת הביטוח היא משמעותית

חשוב להבין כי חברות הביטוח בישראל מתמחות בניהול הליכים משפטיים בתאונות דרכים ועומדים לרשותן משאבים כלכלים עצומים כמו משרדי עורכי דין חזקים וגדולים, חוקרי ביטוח פרטיים ועוד אנשי צוות מקצועיים שמטרתם העיקרית היא לדחות את תביעת תאונת הדרכים או להקטין את הפיצוי הכספי שמגיע לך בעקבות תאונת הדרכים.

מכאן, חברות הביטוח מעדיפות להתמודד עם נפגע תאונת דרכים שלא מיוצג ע"י עורך דין תאונות דרכים ויפעילו מגוון רחב של טקטיקות ואסטרטגיות משפטיות שעומדות לרשותן במטרה לדחות את תביעה או למזער את הפיצוי הכספי.

יתרון – הכרות מעמיקה ומבפנים עם חברות הביטוח בתביעות תאונות דרכים

לעורכת הדין אריאלה גפן יתרון מובהק בייצוג נפגעי תאונות דרכים, מאחר שאת הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים היא צברה כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בעצמן כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, והיא מכירה לעומק את האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות של חברות הביטוח ותדע להילחם על הפיצוי המרבי שמגיע לך.

לאחר שעברה "צד" כיום עורכת הדין אריאלה גפן מייצג רק נפגעי תאונות דרכים ועם ניסיון של מעל 20 שנה בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים עו"ד אריאלה גפן השיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.

יתרון – מעל 20 שנות בתביעות תאונות דרכים

הידע הרב בחוק ובקיאות בפסיקה בענייני תאונות דרכים שרכשה עורכת הדין אריאלה גפן הובילו את המשרד להצלחות רבות והשגת פיצוי כספי מרבי ללקוחותיו במסגרת ניהול ההליך המשפטי מתבצעת חשיבה אסטרטגית מעמיקה עם ירידה לפרטים הכי קטנים תוך מאמץ חסר פשרות החל מקבלת החומר הרפואי הנדרש, הכוונת הלקוח בהליך עם ליווי צמוד, ניהול משא ומתן מול חברות הביטוח, ייעוץ רפואי ממומחים רפואיים מובילים בישראל העובדים עם המשרד באופן קבוע, חקירת שתי וערב של עדים, יכולת שכנוע וטיעונים משפטיים אשר שומטות את הקרקע מטענות ההגנה של חברות הביטוח.

יתרון – ייצוג משפטי וליווי אישי ע"י מייסדת המשרד עורכת הדין אריאלה גפן

יודגש, בתביעת תאונת דרכים עורכת הדין אריאלה גפן (מייסדת המשרד) מייצגת את התובעים באופן אישי והתיקים לא מועברים לעורכי דין זוטרים, מתמחים או עו"ד אחרים – יתרון מהותי נוסף של משרד בוטיק עם יחס אישי.

שאלות נפוצות למשרד עורכי דין בענייני תאונות דרכים

אריאלה גפן - עורכת דין תאונות דרכים

עו"ד תאונות דרכים
שאלות נפוצות

עורך דין תאונות דרכים מומלץ
עורכת הדין אריאלה גפן, עו"ד תאונות דרכים מומלצת מסבירה כי במקרה של תאונת דרכים כאשר נהג הרכב נפגע כתוצאה מהתנגשות עם רכב הוא יוכל להגיש תביעת נזיקין כנגד הרכב השני וזאת תחת התנאי כי הרכב הפוגע הוא אשם בתאונת הדרכים. עו"ד אריאלה גפן, ממליצה לפנות לעורך דין תאונות דרכים עם מעל ל 20 שנות ניסיון על מנת לבחון לעומק את אפשרויות התביעה במקרה של נהיגה ללא ביטוח חובה בתביעה נגד המוסד לביטוח לאומי נפגע תאונת הדרכים זכאי להגיש תביעה מכוח חוק דמי פגיעה אשר יאפשר לו לקבל במשך שלושה חודשים עד 75% מהשכר החודשי שקדמו לתאונה, כמו כן לאחר 91 ימים במידה והפגיעה הותירה נכות יעמוד הנפגע בפני וועדה רפואית של המוסד לביטוח לקבוע את דרגת הנכות בין אם זמנית או בין אם קבועה כאשר נכות צמיתה מעל 9% ועד 19% תזכה במענק נכות חד פעמי או קצבה חודשית הכל בהתאם לקביעת דרגת הנכות ע"י הוועדה. כאמור נפגע תאונת הדרכים רשאי לתבוע גם את חברת הביטוח על מספר ראשי נזק כמו הפסדי שכר, כאב וסבל. עו"ד אריאלה גפן, מציינת כי תשלומי הביטוח הלאומי יקוזזו מסכום הפיצוי הכספי של חברת הביטוח, ומדגישה כי במקרה של תאונת דרכים שהוכרה כתאונת עבודה ניתן להגיש את התביעה עד שנה ממועד אירוע תאונת הדרכים, במידה ולא תוגש תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי ישנו סיכון כי חברת הביטוח תבקש לקזז את התמלוגים שהנפגע היה אמור לקבל מהמוסד לביטוח לאומי.

עורך דין תאונות דרכים אריאלה גפן

תאונת דרכים הינה אירוע קשה וטראומטי לנפגעי תאונת הדרכים, נפגעי תאונות דרכים רבים נותרים עם פציעות קשות כמו שברים, נכות תפקודית, נכות רפואית במקרים טרגיים אחרים אפילו מוות. מעבר לפגיעות הפיזיות והנפשיות נותרים אנשים רבים עם הפסד ימי עבודה, במקרים אחרים אותם אנשים גם מאבדים את מקום עבודתם ואף צריכים עזרה סיעודית מצדדים שלישיים, יתרה מזאת בהרבה מהמקרים ישנה גם פגיעה כלכלית אנושה ביכולת הכלכלית של המשפחה.

אריאלה גפן עורכת דין תאונות דרכים

עו"ד אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון רב בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים בהן השיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.

את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין מוביל בישראל על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים. במידה ונפגעת בתאונות דרכים צרו קשר עוד היום עם עורך דין תאונות דרכים אריאלה גפן

לצערו הרב אנו רואים עלייה משמעותית בהיקף תאונות הדרכים במדינת ישראל, כאשר במקביל לגידול בתאונות הדרכים מוגשות יותר ויותר תביעות נגד חברות הביטוח בישראל.

נוכח ההוצאות המשמעותיות של ההוצאות בגין תשלומי פיצויים לנפגעי תאונות הדרכים חברות הביטוח משקיעות מאמצים רבים על מנת לדחות את תביעות תאונות הדרכים או למזער את הנזק בדמות פיצוי כספי נמוך משמעותית ממה שמגיע לנפגע.

עורכת הדין אריאלה גפן, המייסדת והבעלים של משרד עורכי דין אריאלה גפן המייצג נפגעי תאונות דרכים רבים בישראל ממליצה כי מיד לאחר קרות אירוע תאונת הדרכים לקבל ייעוץ משפטי ע"י עורך דין מומחה לתאונות דרכים שייבנה אסטרטגיה משפטית נכונה להגשת תביעת תאונת דרכים בהתאם לראיות והעובדות על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי ותביעתם לא תידחה.

תאונת דרכים עורך דין

ללא ספק תאונות הדרכים הן אירועים טראומטיים וקשים שמותירות את נפגעי תאונות הדרכים עם נזקים פיזיים, רגשיים וכלכליים רבים. כשתאונת דרכים מתרחשת, חשוב לפנות לעורך דין תאונת דרכים עם ניסיון משפטי רב ורצוי מעל 20 שנה על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי שמגיע לכם בעקבות תאונת הדרכים.

תאונת דרכים עורך דין – חשיבות הייצוג המשפטי מול חברת הביטוח

עורך דין תאונות דרכים בעל ניסיון משפטי מכיר את החוקים, פסקי הדין האחרונים ואת ההליך המשפטי הקשור לתאונות דרכים מול חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל המשקיעות משאבים רבים בדחיית תביעות תאונות דרכים. עו"ד תאונת דרכים יכול להדריך ולכוון את נפגעי תאונות הדרכים כיצד לפעול לאחר אירוע התאונה מבחינה משפטית וזאת על מנת שנפגע תאונת הדרכים יכול להגדיל את סיכוייו לקבלת פיצוי כספי מרבי.

תאונת דרכים עורך דין – חשיבות הייצוג המשפטי בבית המשפט

עורך דין תאונות דרכים יכול לייצג את נפגעי תאונות הדרכים בבית המשפט ולנהל את דיון ההוכחות בצורה מקצועית על מנת לשכנע את השופט כי אירוע תאונת הדרכים גרם לנזק פיזי משמעותי שמצדיק את הפיצוי הכספי שמגיע לך.

תאונת דרכים עורך דין – אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים

משרד עורכי דין אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות דרכים, הינו משרד בוטיק בין הבולטים והמוערכים בישראל בתחום תאונות הדרכים ומוביל בייצוג נפגעי תאונות דרכים כאשר לעורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים יותר מ-20 שנות נסיון בהובלת תיק תאונות דרכים מורכבים וקשים. עו"ד אריאלה גפן צברה ניסיון משפטי רב בייצוג חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל בתאונות דרכים ומכירה לעומק את האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות של חברות הביטוח, עניין אשר מהווה יתרון משמעותי לתובעים בתאונות דרכים שבא לידי ביטוי בהצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים עם שיעורי נכות גבוהים שקיבלו פיצויים כספיים מרביים, כך שבתוך זמן קצר המשרד הפך לסיפור הצלחה בתביעות תאונות דרכים.
משרד עורכי דין אריאלה גפן, מעניק ללקוחותיו שירות משפטי מקיף, מקצועי, אישי עם יחס חם לכל ההליך המשפטי בו הלקוח מיוצג באופן אישי ע"י עורכת הדין אריאלה גפן.

עורך דין לענייני תאונות דרכים: המדריך המלא

תאונת דרכים? אל תתמודדו לבד!

תאונת דרכים עלולה להיות אירוע טראומטי, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. מעבר להתמודדות עם הפגיעות הפיזיות, הנפשיות וההשלכות הרפואיות, נפגעי תאונות דרכים נאלצים להתמודד גם עם הבירוקרטיה וההתנהלות המשפטית מול חברות הביטוח אשר משקיעות משאבים רבים על מנת לדחות את תביעות תאונות הדרכים או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לאותם נפגעים.

נפגע תאונת דרכים שאינו מכיר את ההליך המשפטי עלול למצוא את עצמו בהתנהלות מול משרדי עורכי דין החזקים בישראל שחברות הביטוח מפעילות, כמו כן מול חוקרי ביטוח מיומנים או נציגי חברות הביטוח שיודעים לנהל מו"מ מול אותו נפגע תאונת דרכים שאינו מודע כלל לזכויותיו.

כאן נכנס לתמונה תפקידו החשוב של עורך דין לענייני תאונות דרכים.

מה עושה עורך דין לענייני תאונות דרכים?

ייעוץ משפטי: עורך דין לענייני תאונות דרכים יבחן את נסיבות התאונה ויסביר לכם את זכויותיכם החוקיות.
מיצוי זכויות: עורך הדין יפעל למיצוי מלוא זכויותיכם הפיצויים, הן מול חברת הביטוח שלכם והן מול גורמים אחרים, כגון ביטוח לאומי.
ניהול משא ומתן: עורך הדין ינהל עבורכם משא ומתן מול חברות הביטוח וידאג להשגת הפיצוי המקסימלי המגיע לכם.
ייצוג משפטי: במקרים של תאונות קשות או במקרים בהם חברת הביטוח מסרבת לשלם את הפיצוי המגיע לכם מכח חוק נפגעי תאונות דרכים, עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט.

למה חשוב לבחור עורך דין לענייני תאונות דרכים?

ניסיון ומקצועיות: עורך דין לענייני תאונות דרכים צבר ניסיון משפטי רב בטיפול בתביעות תאונות דרכים, מכיר את הפסיקה הרלוונטית ויודע כיצד להתמודד מול חברות הביטוח.
הבנה מעמיקה של החוק: חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא חוק מורכב, ועורך דין מומחה ידע לפרש אותו ולהשתמש בו לטובתכם.
יחס אישי ותמיכה: תאונת דרכים היא אירוע קשה, ועורך דין לעניייני תאונות דרכים ילווה אתכם לאורך כל התהליך המשפטי ויספק לכם תמיכה מלאה, אישית ומקצועית.

טיפים לבחירת עורך דין לענייני תאונות דרכים:

  • המלצות: בקשו המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים שהיו מעורבים בתאונת דרכים.
  • ניסיון: ודאו שעורך הדין בעל ניסיון רב בטיפול בתביעות תאונות דרכים, ואם עורך הדין יש לו ניסיון בייצוג של חברות הביטוח בתאונות דרכים בעברו, הרי שזה יתרון משמעותי עבור נפגע תאונת הדרכים.
  • זמינות: בחרו עורך דין זמין ונגיש שתוכלו לתקשר איתו בקלות.
  • אמון: חשוב לבחור עורך דין שאתם סומכים עליו ומרגישים בנוח איתו.
  • זכרו, בחירת עורך דין מומחה לתאונות דרכים יכולה להשפיע באופן משמעותי על גובה הפיצוי שתקבלו.

לסיכום:

תאונת דרכים היא אירוע קשה ומטלטל. עורך דין לענייני תאונות דרכים, כמו עורכת הדין אריאלה גפן, יוכל להקל עליכם את התהליך, להגן על זכויותיכם ולסייע לכם לקבל את הפיצוי המקסימלי המגיע לכם.

שאלה נפוצה כמה לוקח עורך דין תאונות דרכים? שכר טרחת עורך דין תאונות דרכים נגזר באחוזים מסכום הפיצוי הסופי שישולם לנפגע וזאת בכפיפות לכללי לשכת עורכי הדין (כללי לשכת עורכי הדין (תעריף מקסימלי לשכר טרחה בטיפול בתביעות לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים), תשל"ז-1977) וזאת בהתאם לשלושה מצבים עיקריים:
א. 8% (פלוס מע"מ) שכר טרחה במידה והושג הסכם מול חברות הביטוח לפני הגשת תביעה.
ב. 11% (פלוס מע"מ) שכר טרחה במידה והוגשה תביעה ומשרדנו הגיע להסכם פשרה מול חברת הביטוח.
ג. 13%(פלוס מע"מ) שכר טרחה במידה וניתן פסק דין בבית המשפט.

עו"ד אריאלה גפן, עורכת דין תאונת דרכים, מסבירה כי במידה ונפגעת בתאונות דרכים ישנם מספר אפשרויות המזכות בהוצאות הפינוי
במידה ופונית ממקום אירוע תאונת הדרכים ואושפזת, ניתן לקבל זיכוי על הוצאת הפינוי מקופת החולים בה אתה מבוטח
במידה ופונית ממקום אירוע תאונת הדרכים ע"י ניידת טיפול נמרץ ולא אושפזת, ניתן לקבל זיכוי על הוצאת הפינוי מקופת החולים בה אתה מבוטח.
במידה ופונית ממקום אירוע תאונת הדרכים ע"י אמבולנס ולא אושפזת, ניתן לקבל פיצוי בגין עלויות הפינוי מחברת הביטוח אשר הוציאה את פוליסת ביטוח החובה לרכב.
במידה ומדובר בתאונת דרכים שהייתה בדרך לעבודה או בדרך מהעבודה לבית ניתן לקבל פיצוי כספי מהמוסד לביטוח לאומי.
במידה ונפגעת בתאונת דרכים, פנו עוד היום לעורכת הדין אריאלה גפן על מנת לבחון את דרכי הפעולה להגשת תביעת תאונת דרכים 0733752766

עורכת הדין אריאלה גפן, עו"ד תאונות דרכים מסבירה כי במקרה של תאונת דרכים בדרך לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה ניתן להגיש תביעה נגד חברת הביטוח אשר הוציאה את פוליסת הביטוח חובה לרכב ו\או ניתן להגיש תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי.
בתביעה נגד המוסד לביטוח לאומי נפגע תאונת הדרכים זכאי להגיש תביעה מכוח חוק דמי פגיעה אשר יאפשר לו לקבל במשך שלושה חודשים עד 75% מהשכר החודשי שקדמו לתאונה, כמו כן לאחר 91 ימים במידה והפגיעה הותירה נכות יעמוד הנפגע בפני וועדה רפואית של המוסד לביטוח לקבוע את דרגת הנכות בין אם זמנית או בין אם קבועה כאשר נכות צמיתה מעל 9% ועד 19% תזכה במענק נכות חד פעמי או קצבה חודשית הכל בהתאם לקביעת דרגת הנכות ע"י הוועדה.
כאמור נפגע תאונת הדרכים רשאי לתבוע גם את חברת הביטוח על מספר ראשי נזק כמו הפסדי שכר, כאב וסבל.
עו"ד אריאלה גפן, מציינת כי תשלומי הביטוח הלאומי יקוזזו מסכום הפיצוי הכספי של חברת הביטוח, ומדגישה כי במקרה של תאונת דרכים שהוכרה כתאונת עבודה ניתן להגיש את התביעה עד שנה ממועד אירוע תאונת הדרכים, אחרת חברת הביטוח תבקש לקזז את הפיצוי הכספי שהנפגע היה אמור לקבל מהמוסד לביטוח לאומי.

עורכת הדין אריאלה גפן, עו"ד תאונות דרכים מסבירה כי במקרה של תאונת דרכים בדרך לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה ניתן להגיש תביעה נגד חברת הביטוח אשר הוציאה את פוליסת הביטוח חובה לרכב ו\או ניתן להגיש תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי.
בתביעה נגד המוסד לביטוח לאומי נפגע תאונת הדרכים זכאי להגיש תביעה מכוח חוק דמי פגיעה אשר יאפשר לו לקבל במשך שלושה חודשים עד 75% מהשכר החודשי שקדמו לתאונה, כמו כן לאחר 91 ימים במידה והפגיעה הותירה נכות יעמוד הנפגע בפני וועדה רפואית של המוסד לביטוח לקבוע את דרגת הנכות בין אם זמנית או בין אם קבועה כאשר נכות צמיתה מעל 9% ועד 19% תזכה במענק נכות חד פעמי או קצבה חודשית הכל בהתאם לקביעת דרגת הנכות ע"י הוועדה.
כאמור נפגע תאונת הדרכים רשאי לתבוע גם את חברת הביטוח על מספר ראשי נזק כמו הפסדי שכר, כאב וסבל.
עו"ד אריאלה גפן, מציינת כי תשלומי הביטוח הלאומי יקוזזו מסכום הפיצוי הכספי של חברת הביטוח, ומדגישה כי במקרה של תאונת דרכים שהוכרה כתאונת עבודה ניתן להגיש את התביעה עד שנה ממועד אירוע תאונת הדרכים, אחרת חברת הביטוח תבקש לקזז את הפיצוי הכספי שהנפגע היה אמור לקבל מהמוסד לביטוח לאומי.

מאמרים

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

נפילה מסולם תביעה נגד וועד הבית

בית משפט השלום בירושלים קבע כי יש לפצות את התובעת, מורה, בסכום של מעל 218,000 ₪, כאשר במקרה דנן התובעה הבחינה כי אין מים חמים בדירתה והחליטה שהיא עולה לגג על מנת לאבחן את הבעיה תוך שימוש בסולם שהוצב ע"י וועד הבית. התובעת טענה כי הסולם החליק מאחר שהיה ישן, רעוע ולא עמד בתקן הנדרש, כמו כן מים שנקוו על הריצפה תרמו להחלקה של הסולם, ובעקבות כך היא נפלה ונפגעה ברגלה.

תאונת אופניים חשמליים פיצוי 14000000

תאונות דרכים שבהן מעורבים אופניים חשמליים נעשו לצערנו הרב שכיחים יותר ויותר, כאשר לפי הנתונית של עמותת אור ירוק מעל 3,000 בני אדם נפגעו בתאונות דרכים שבהם היו מעורבים אופניים חשמליים וקורקינטים.
במאמר זה עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופניים חשמליים, תסרוק את החוק והפסיקה לעניין הפיצוי הכספי לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים על מנת שתוכלו לקבל תובנות בעניין זה.

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים | משרד עורכי דין תאונות דרכים | עורכי דין תאונות דרכים | עורך דין תאונות דרכים בתל אביב | עורך דין | עורך דין תאונות דרכים במרכז | עורך דין מומחה לתאונות דרכים | משרד עורכי דין תאונות דרכים בתל אביב | עורך דין תאונות דרכים מומלץ | עורך דין תאונות דרכים תל אביב | עורך דין תאונת דרכים תל אביב | עורך דין תאונות דרכים תל אביב

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן