משרד עורכי דין תאונות דרכים
פיצוי בגין תאונת דרכים קלה - ייצוג משפטי על ידי עורך דין מומחה לתאונות דרכים לצערנו הרב מדינת ישראל במגמת עליה בתאונות הדרכים בכבישי המדינה ותאונת דרכים יכלה לגרום לנזקים פיזיים ונפשיים לנפגעי תאונות דרכים, למשרדנו מגיעים נפגעתי תאונות דרכים קלות רבים שעיקר הפגיעה הינה קלה עד בינונית.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

פיצוי כספי בגין תאונת דרכים קלה – כך תקבלו יותר

פיצוי כספי בגין תאונת דרכים קלה

פיצוי בגין תאונת דרכים קלה  – ייצוג משפטי על ידי עורך דין מומחה לתאונות דרכים

לצערנו הרב מדינת ישראל במגמת עליה בתאונות הדרכים בכבישי המדינה ותאונת דרכים יכלה לגרום לנזקים פיזיים ונפשיים לנפגעי תאונות דרכים, למשרדנו מגיעים נפגעי תאונות דרכים קלות רבים שעיקר הפגיעה הינה קלה עד בינונית כמו תאונות דרכים עם צליפת שוט

בתאונות דרכים קלות התגובות של נפגעי תאונות דרכים יכולות להיות שונות מנפגע אחד לעומת השני מהרבה סיבות כמו כאבים שהם כמעט אינם מורגשים בעת התאונה ורק לאחר מכן מתגלות בעיות רפואיות לפעמים בתקופה של שנה ויותר.

למשרדנו מגיעים נפגעי תאונות דרכים קלות לאחר שהיו בדרכם לעבודה או בדרך חזרה הביתה מהעבודה, כאשר בפתאומיות רבה רכב אחר פגע בהם בעוצמה רבה מכל מיני סיבות כמו התעסקות בטלפון הנייד או חוסר עירנות – בכל מקרה התאונה הינה תאונה קטנה שהייתה בלתי נמנעת ומיד לאחר כמה דקות הם התחילו לחוות סימפטומים של תאונת דרכים קטנה.
בתאונות דרכים קלות התגובות של נפגעי תאונות דרכים יכולות להיות שונות מנפגע אחד לעומת השני מהרבה סיבות כמו כאבים שהם כמעט אינם מורגשים בעת התאונה ורק לאחר מכן מתגלות בעיות רפואיות לפעמיים בתקופה של שנה ויותר.
יודגש, מומלץ מאוד לא לחתום לצד השני במעמד החלפת הפרטים על שום מסמך, אפילו אם מנסים לשכנע אתכם לקבל פיצוי כספי ו"לסגור את העניינים", בשביל זה יש ביטוח שמכסה אתכם בפגיעת גוף גם לטווח הארוך במידה והנזק יתרחב.

צרו קשר עם עורך דין תאונות דרכים מומחה שידריך אתכם מה לעשות כי אחרת אתם עלולים לפגוע בתביעה לפיצויים

פיצוי בגין תאונות דרכים קלה?  – עורך דין תאונות דרכים.

במרבית המקרים ישנם נפגעי תאונות דרכים ב- תאונות קלות ירגישו את הסימפטומים של הכאבים מיד באירוע התאונה, ואילו נפגעי תאונת דרכים אחרים ירגישו את הכאבים אחרי כמה שעות או אפילו מספר ימים לאחר מכן חלקם ירגישו בחילות, הקאות, כאבי ראש ואפילו כאבי גב.

מיד נאמר, כי חשוב מאוד לקבל אבחון רפואי בבית החולים כי גם לפגיעה קלה יכול להיות השפעות רפואיות בטווח הארוך, ובמידה ופניתם לבית החולים תשמרו את כל התיעוד הרפואי ותציינו בפני הרופאים כי נפגעתם בתאונת דרכים.

במרבית הפגיעות של תאונת דרכים קלה, לאחר מספר חודשים רב התסמינים של הפגיעה אמורים לחלוף, אך למשרדנו הגיעו גם לקוחות שהפגיעה גרמה להם לנזקים קבועים וממושכים יותר, מכאן חשוב מאוד לאחר תאונת דרכים קלה חשוב מאוד לפנות לטיפול רפואי על מנת לאבחן שלא נגרמו פגיעות יותר רחבות בעקבות תאונת הדרכים כמו נזק לחוליות בגב ולחולשה בשרירים ולפגיעה משמעותית באיכות החיים.

פיצוי כספי בגין תאונת דרכים קלה  – למי מגיע פיצוי כספי במקרה של תאונת דרכים עם צליפת שוט?

למשרדנו מגיעים לקוחות רבים אשר נפגעו בתאונת דרכים קלה ולמרבה הצער הם מאמינים שלא מגיע להם פיצוי כספי בגין התאונה, אך בהרבה מן המקרים מסתבר שמגיע להם פיצוי כספי הרבה יותר ממה שהם העריכו וזאת למרות הפציעה הקלה לכאורה. במקרים מסוימים קיבלו הלקוחות פיצוי כספי של עשרות אלפי שקלים בגין תאונת הדרכים.

משרדנו נלחם עבור לקוחות להשיג את הפיצוי הכספי הגבוהה ביותר וללא פשרות מול חברת הביטוח

פיצוי בגין הפסד שכר עבודה

פיצוי כספי בגין הוצאות ועזרה של צד ג'

פיצוי כספי על כאב וסבל

פיצוי כספי על הוצאות רפואיות.

חשוב לציין, כי הפיצויים שמגיעים לנפגע בתאונות דרכים אינם תלויים בשאלה האם אתם אשמים בתאונת הדרכים  או לא –  לכן,  גם אם נפגעתם בתאונת דרכים קלה ואתה לכאורה אשמים בתאונת הדרכים אתם עדיין תהיו  זכאים לפיצוי על נזקים רפואיים שנגרמו כתוצאה מתאונת הדרכים כמו  אובדן שכר, פגיעה תפקודית, נכות וכדומה.

האם להגיש תלונה במשטרת בתאונת דרכים קלה?

החוק קובע במקרה של תאונת דרכים (אפילו קלה) יש צורך לדווח על תאונות דרכים למשטרה במקרה שהיו נפגעים. בעת הגשת התלונה המשטרה מאפשרת לקבל את כל הנתונים הדרושים על מנת להגיש כתב תביעה בגין תאונת דרכים קלה, מכאן חשוב שתפנו למשטרה גם עם מדובר בתאונה קלה.

תאונת דרכים קלה  –  עורך דין תאונת דרכים

במקרה ונפגעתם בתאונת דרכים קלה, גם לפגיעה קלה יכול  להיות אפקט טראומטי עם נזקי גוף משמעותי, מכאן חשוב שיהיה לצידכם עורך דין תאונות דרכים מקצועי, שמתמצא בחוקי המשפט על בוריים, מכיר את המערכת המשפטית ואת אופן התנהלות חברות הביטוח השונות ויכול לכוון את ניהול התיק לאפיקים שמשרתים את האינטרסים שלכם באופן נכון על מנת שתוכלו לקבל את הפיצויים המרבים במקרה של צליפת שוט.

אריאלה גפן עורכת דין –  תאונת דרכים קלה

את הניסיון העשיר שצברה בייצוג חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת משרד עורכי דין נזיקין שהקימה על מנת לשרת את נפגעי תאונת הדרכים מול חברות הביטוח הגדולות והחזקות

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים וידע שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה.

ההתמחות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תאונות דרכים גדולים, קשים ומורכבים ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן