פנסיונר בן 70 נפגע בתאונת דרכים כאשר במהלך נסיעתו באוטובוס לביתו, נהג האוטובוס בלם באופן פתאומי, כתוצאה מהבלימה הפתאומית אברהם התעופף לכיוון חלון האוטובוס ונפגע בצורה קשה בראשו ובכתפיו, לאחר שאיבד את ההכרה הוא הובהל לבית החולים איכילוב בתל אביב ושם הוא אובחן עם שבר פריקה בכתף שמאל, סחרחורות, כאבי ראש ופגיעה בעמוד השידרה הצווארי
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

פנסיונר שנפל באוטובוס תבע פיצויים בגין תאונת אוטובוס

אברהם (השם המלא שמור במערכת), פנסיונר בן 70 נפגע בתאונת דרכים כאשר במהלך נסיעתו באוטובוס לביתו, נהג האוטובוס בלם באופן פתאומי, כתוצאה מהבלימה הפתאומית אברהם התעופף לכיוון חלון האוטובוס ונפגע בצורה קשה בראשו ובכתפיו, לאחר שאיבד את ההכרה הוא הובהל לבית החולים איכילוב בתל אביב ושם הוא אובחן עם שבר פריקה בכתף שמאל, סחרחורות, כאבי ראש ופגיעה בעמוד השידרה הצווארי שגרמו להגבלת תנועה ניכרת אצל אברהם, ופגיעה בתפקודו היומיומי.

אברהם הגיע לעורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונת דרכים,  דרך חבר קרוב שלו שגם הוא נפגע בתאונת אוטובוס והמליץ על עו"ד אריאלה גפן.

חשיבות הייעוץ עם עורך דין תאונות אוטובוס

במסגרת הפגישה עם עו"ד אריאלה גפן, עורכת דין תאונת אוטובוס, לאחר ניתוח מעמיק של מצבו הרפואי בעקבות תאונת האוטובוס אל מול הפיצוי הכספי הנמוך שהוצע לאברהם כנפגע תאונת דרכים, ונוכח העובדה כי לאחר ששוחרר מבית החולים סבל אברהם מכאבים עזים בכתף עם הגבלות תנועה משמעותיות שהקשו עליו לתפקד בפעולות יומיומיות כמו לבצע קניות בסופר, כמו כן הוא נזקק לעזרת של צד שלישי לפעולות יומיומיות.

מעיון בתיעוד הרפואי, ועל פי חוות דעת רפואיות של מומחים רפואיים מתחום הנוירולוגיה והאורתופדיה אשר עובדים בצמוד עם משרד עורכי דין אריאלה גפן כדי לקבל תמונה מלאה על שיעור הנכות, הוחלט ע"י עורכת הדין אריאלה גפן להגיש תביעת תאונת דרכים לבית המשפט בתל אביב לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים

כאמור, פגיעותיו של התובע מתאונת האוטובוס קשות ביותר, וכפי שעולה מהתיעוד הרפואי התובע סובל מצבר רב של נכויות גבוהות כמו אורתופדיה, נוירולוגיה עניין שמגדיל את חומרת הפגיעה התפקודית בכל מישורי החיים.

קביעת שיעור נכות בגין תאונת אוטובוס

בית משפט השלום בתל אביב הסכים לבקשת המינוי של עו"ד אריאלה גפן, עו"ד תאונות דרכים, ומינה מומחים רפואיים בתחומי הנוירולוגיה והאורתופדיה שקבעו  באופן חד משמעי כי לתובע נותרה נכות צמיתה בשיעור של 15% בגין נזקי הגוף.

סיכום תביעת תאונת אוטובוס

בנסיבות אלה דרשה עו"ד אריאלה גפן מהחברה המבטחת לפצות את התובע ב 130,000 ש"ח, בין היתר עבור עזרת הזולת, כאב וסבל, הוצאות נסיעה וההוצאות הרפואיות שנגרמו לו והסבל הרב שהיה ועודנו מנת חלקו בפעילות היומיומית.

במסגרת מו"מ מול חברת הביטוח הוסכם כי התובע יפוצה בסכום של 130,000₪ בגין נזקי הגוף שנגרמו לו.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן