תאונת דרכים פגיעת ראש
פגיעת ראש תאונת עבודה - משרד עורכי דין אריאלה גפן מוביל בהשגת פיצוי כספי מרבי לנפגעי תאונות עבודה עם פגיעות ראש או חבלות ראש קלות, בינוניות או חמורות. לקוחותיה של עורכת הדין אריאלה גפן זוכים לייצוג אישי וליווי צמוד לכל אורך ההליך המשפטי
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

פגיעת ראש תאונת עבודה

למרבה הצער תאונות דרכים ותאונות העבודה בישראל הפכו להיות מכת מדינה כאשר בממוצע שנתי נרשמו מעל 800 תאונות דרכים מתוכן 30 הוגדרו כתאונות קשות אשר הותירו נפגעים רבים עם פציעות קשות כמו נכות, פרפלגיה, פגיעות ראש ושיתוק בארבעת הרגליים, כמו כן לצערנו היו עד מועד כתיבת שורות אלה כ-40 הרוגים. לפי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה דווחו למשטרה מעל 2800 תאונות דרכים שקוטלגו כתיקים כתאונות דרכים קלות.

נתוני תאונות דרכים מהווים אינדיקציה לסיבות מהותיות אשר גורמות לתאונות הדרכים בין היתר מהעובדה לפיה מערכות התחבורה בישראל, כולל תשתיות הכבישים והסדרי התנועה, לוקות בחסר ולכן דרוש פתרון רוחבי של המדינה כדי להביא לירידה משמעותית בתאונות הדרכים.

פגיעת ראש תאונת דרכים אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי 

לצערנו הרב, משרד עורכי דין אריאלה גפן כמשרד מוביל ומתמחה בתחום כ- עורך דין תאונת דרכים בתל אביב אף מבחין בעליה מדאיגה בתאונות אופניים ובמיוחד תאונות אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים בתל-אביב והסביבה אשר הביאו לעליה מדאיגה בפגיעות ראש קשות בילדים, כמו כן חשוב לציין כי פגיעות ראש הן הסיבה השכיחה ביותר למוות בתאונות דרכים.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים רבים מיד לאחר אירוע תאונת הדרכים, במקרים רבים חשים נפגעים רבים כי הפגיעה בראש הינה קלה בלבד למעט סחרחורות או כאבי הם אינם מרגישים צורך בקבלת טיפול רפואי שכן התסמינים הינם קלים בלבד.

עורכת הדין אריאלה גפן המומחית בתאונות עבודה המלוות בפגיעות ראש קלות או קשות מסבירה ללקוחותיה כי פגיעות ראש גם עם תסמינים קלים ביותר עלולות להתפתח לפגיעות משמעותיות כמו שבר בגולגולת או דימום מוחי אשר עלול להביא לפגיעות חמורות ואף למוות, לכן עו"ד אריאלה גפן ממליצה כי מיד לאחר תאונת הדרכים רצוי להתפנות בדחיפות לבית החולים על מנת לשלול פגיעות ראש חמורות.

פגיעת ראש תאונת עבודה – חשיבות הדיווח לצוות הרפואי

עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה לדווח לצוות הרפואי על פגיעת הראש אף אם היא מרגישה לכם כזניחה שכן לאחר תאונות הדרכים הגוף מוצף באדרלנין ולא תמיד ניתן להרגיש בכאבים שעלולים להתפתח ולהחמיר בצורה משמעותית תוך כמה ימים.

מעבר לזאת, ישנה חשיבות ראייתית משמעותית לדיווח על פגיעת הראש במעמד ההגעה לבית החולים שכן התיעוד הרפואי יכול לקשר בין הנזק גוף לבין התאונה בהתאם לזאת לקבל פיצוי כספי, מבלי שהביטוח לאומי או חברת הביטוח ידחו את התביעה או תנסה לנתק את הקשר הסיבתי

תאונת עבודה פגיעת ראש – דוגמא לחשיבות הדיווח לצוות הרפואי

למשרד עורכי דין אריאלה גפן, הגיעה סמדר א (השם המלא שמור במערכת), בת 40, נשואה ואם לשני ילדים אשר נפגעה בתאונת דרכים בראשה כשהייתה בדרכה לעבודה.

לאחר תאונת הדרכים סמדר הרגישה בתסמינים קלים בלבד כתוצאה מהתאונה, אך לא ייחסה חשיבות לתסמינים אלו, רק לאחר כשבועיים החלה סמדר להרגיש את תסמיני פגיעת ראש אשר החלו להתעצם בצורה משמעותית ואז היא הופנתה לבית החולים ע"י רופא המשפחה. 

בבית החולים התגלתה פגיעת ראש עם סדק בגולגולת, אך חברת הביטוח דחתה את הבקשה לפיצוי כספי שהוגשה מאוחר לתאונת הדרכים.

מכאן, ישנה חשיבות רבה לתיעוד הרפואי קרוב ככל שניתן למועד תאונת העבודה, כך גם להשפעה על הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע, ועל כן מומלץ לפנות ל- עורך דין תאונות דרכים לקבלת ייעוץ משפטי נכון ומדוייק.

האם ניתן לקבל פיצוי כספי על פגיעת ראש בתאונת עבודה.

המענה לשאלה זאת הינה חיובית – חוק נפגעי תאונות דרכים מאפשר לנפגעי תאונת דרכים לקבל פיצוי כספי כמו במקרה של תאונת דרכים עם פגיעת ראש וזאת ללא שאלת האשמה בתאונת הדרכים.

אודות משרד עורכי דין אריאלה גפן

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין מוביל בישראל על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים.הניסיון המשפטי של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

 
פגיעת ראש תאונת דרכים – מה לעשות לאחר תאונת אופנוע?
 
פגיעת ראש בתאונת אופנוע יכולה להסב לרוכב האופנוע נזקי גוף משמעותיים ביותר החל מזעזוע מוח ועד לפגיעה מוחית קשה בעקבות דימום מוחי שאף עלול להוביל למוות.
 
משרד עורכי דין אריאלה גפן צבר מומחיות רבה בייצוג משפטי לנפגעי תאונות אופנוע אשר סובלים מפגיעות ראש כאשר עורכת הדין בעברה ייצגה את חברת הביטוח הפול בתאונות אופנוע ידע אשר מהווה יתרון מובהק לנפגעי תאונות אופנוע שכן עו"ד אריאלה גפן מכירה את כל האסטרטגיות המשפטיות של חברת הביטוח.
 
למשרד עורכי דין אריאלה גפן מעל 20 שנות ניסיון בתביעות תאונות אופנוע אשר במהלך כל השנים ייצגנו מאות נפגעי תאונות אופנוע במגוון רחב של פגיעות החל מפגיעות קלות ועד לפגיעות עם נכות ואף מוות וזאת בזכות הידע המקצועי והבקיאות בחוק ובפסיקה הביאו להצלחה רבה וכך זכו לקוחותינו לקבלת פיצוי מקסימלי מרבי ויציאה לדרך חיים חדשה. במקרה ונפגעת בתאונת אופנוע או קרוב משפחתך ואתם זקוקים ל- עורך דין תאונת אופנוע שיילחם עבורך ללא פשרות צרו קשר עוד היום עם עורכת הדין אריאלה גפן
 
 
 
 

סוגי פגיעות ראש עיקריות כתוצאה מתאונת עבודה

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן