תאונת דרכים - עורך דין תאונות דרכים
כיצד נקבע הפיצוי הכספי בתביעת תאונת דרכים? בתביעת תאונת דרכים, אנו מצרפים לתביעה בקשה למינוי מומחים רפואיים מתחומים שונים וזאת בהתאם לפגיעה שסובל ממנה הנפגע מתאונת הדרכים. כך למשל במקרה של פגיעת ראש נבקש למנות מומחה רפואי מתחום הנוירולוגיה, במידה וישנם
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

מהו הפיצוי הכספי לאחר תאונת דרכים?

למרבה הצער תאונות דרכים בישראל הפכו להיות מכת מדינה כאשר בכל שנה יש ממוצע של  מעל 800 תאונות דרכים מתוכן 20  הוגדרו כתאונות קשות אשר הותירו את נפגעי תאונות דרכים רבים עם פציעות קשות כמו נכות, פרפלגיה ושיתוק בארבעת הרגליים, כמו כן לצערנו הרב גם עד מועד כתיבת שורות אלה ישנם כ-25 הרוגים בממוצע כתוצאה מתאונות דרכים לפי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה דווחו למשטרה מעל 2800 תאונות דרכים שקוטלגו כתיקים כתאונות דרכים קלות.

על פי חוק הפלת"ד נפגע תאונת דרכים זכאי ל-פיצוי כספי וזאת ללא שאלת אשמתו בתאונה או לא, אך במקרים מסוימים עולה השאלה אם אדם זכאי לפיצוי כספי בגין תאונת דרכים, כאשר לא ידע כי תעודה הביטוח חובה של אינה בתוקף, במאמר זה נדון בחשיבות הייעוץ המשפטי עם עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונת אופנוע על מנת שנפגעי תאונת הדרכים יוכלו לקבל את הפיצוי המקסימלי שמגיע להם.

כיצד נקבע הפיצוי הכספי בתביעת תאונת דרכים?

בתביעת תאונת דרכים, אנו מצרפים לתביעה בקשה למינוי מומחים רפואיים מתחומים שונים וזאת בהתאם לפגיעה שסובל ממנה הנפגע מתאונת הדרכים. כך למשל במקרה של פגיעת ראש נבקש למנות מומחה רפואי מתחום הנוירולוגיה, במידה וישנם חבלות גוף כמו שברים וכדומה נבקש מבית המשפט למנות מומחה רפואי מתחום האורתופדי.

חברות הביטוח אשר הוציאו את פוליסת ביטוח החובה לרכב או לאופנוע הן אלה שנושאות בעלות חוות הדעת של המומחה הרפואי.

מכאן, במידה ונפגעת בתאונת דרכים, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים לעניין הפיצוי הכספי וסיכויי התביעה מאחר שיש מספר ראשי נזק המשפיעים על הפיצוי הכספי שמגיע לך:

  • שיעור הנכות הרפואית או תפקודית – ככל שחוות הדעת הרפואית תקבע אחוזי נכות גבוהים יותר, כך גם הפיצוי הכספי יגדל בהתאם. מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונת דרכים עם מעל ל-20 שנות ניסיון שיידע לכמת את אחוזי הנכות מול החוות דעת.
  • גיל הנפגע בתאונת דרכים – ככל שהגיל צעיר יותר, כך הסיכוי לפיצוי כספי הוא גבוה יותר.
  • משכורת – משכורתו של הנפגע ביום התאונה ככל שהינה יותר גבוהה, בהתאמה הפיצוי הכספי בעקבות תאונת הדרכים ייגדל.
  • ראשי נזק – הוצאות רפואיות, הפסדי השתכרות, סיוע של צד ג', התאמות לדיור, הפסדי פנסיה לעבר ולעתיד יהוו השפעה נוספת על גודל הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונות דרכים

אריאלה גפן משרד עורכי דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן מביאה עימה מעל ל-20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים עם מאות הצלחות ולקוחות מרוצים  כאשר המשרד חרט על דגלו לייצג נפגעי תאונות דרכים במאבק מול חברות הביטוח ללא פשרות וידוע כ- משרד עורכי דין תאונות דרכים שנלחם על זכויות נפגעי תאונות הדרכים.

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל כעורכת דין בכירה והיא מכירה היטב את כל האסטרטגיות והטקטיות המשפטיות שיינקטו חברות הביטוח על מנת לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לכם בעקבות תאונת הדרכים.

מכאן, עם ניסיון משפטי רחב ומקיף בייצוג משפטי של אלפי תביעות נזקי גוף כתוצאה מתאונות דרכים החל מתאונות דרכים קלות עד תאונות דרכים קשות עם נכויות גבוהות ואף מקרים טרגיים של מוות והשגת פיצויים כספיים במיליוני שקלים חדשים ללקוחותיה – עורכת הדין אריאלה גפן היא עורכת הדין תאונות הדרכים המומלצת ביותר לייצג אותך מול חברות הביטוח ולנצח ללא פשרות על כל הזכויות הכספיות שמגיעות לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת דרכים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן