משרד עורכי דין תאונות דרכים
בעזרת עורך דין תאונות דרכים נפגעי תאונות דרכים יכולים לממש זכויות רבות שהינם זכאים וזאת כתוצאה במידה ונפגעו בתאונת דרכים. אם נפגעתם בתאונת דרכים ואתם רוצים לקבל את מלוא הזכויות שלכם לבד, או בלי עורך דין תאונות דרכים מומחה, רצוי שתדעו שאתם בסיכון מול חברות הביטוח שעלולות להביא לדחיית התביעה נגדכם, לכן מומלץ מאוד לפנות לעורך דין תאונות דרכים עם ניסיון של 20 שנות בתאונות דרכים.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

עו"ד תאונות דרכים

עו"ד תאונות דרכים - מדוע עורך דין תאונות דרכים?

בעזרת עורך דין תאונות דרכים (עו"ד תאונות דרכים) נפגעי תאונות דרכים יכולים לממש זכויות רבות שהינם זכאים וזאת כתוצאה במידה ונפגעו בתאונת דרכים.

אם נפגעתם בתאונת דרכים ואתם רוצים לקבל את מלוא הזכויות שלכם לבד, או בלי עורך דין תאונות דרכים מומחה, רצוי שתדעו שאתם בסיכון מול חברות הביטוח שעלולות להביא לדחיית התביעה נגדכם, לכן מומלץ מאוד לפנות לעורך דין תאונות דרכים עם ניסיון של 20 שנות בתאונות דרכים.

עו"ד תאונות דרכים – מדוע עורך דין תאונות דרכים?

לעורך דין תאונות דרכים שיש לו ניסיון רב בתביעות מול חברות הביטוח כמו עורכת הדין אריאלה גפן שהינה מומחית בתאונות דרכים יכול להעניק לכם מספר יתרונות מול חברת הביטוח ולנצח את התביעה.

1.עו"ד תאונות דרכים מימוש זכויות – בעזרת פנייה קצרה לעורך דין תאונות דרכים, כמו עורכת הדין אריאלה גפן אשר תדאג לכל פרט ופרט במימוש הזכויות שלכם בעקבות תאונת הדרכים ויחד עם היכולת של עו"ד תאונות דרכים מומחה יכול לסייע לכם רבות בכדי לקבל את הפיצויים הכספיים שמגיעים מהמוסד לביטוח לאומי או מחברת הביטוח.

2. עו"ד תאונות דרכים חסכון בזמן – אם תיעזרו בעורך דין תאונות דרכים, בעזרת עורכת הדין אריאלה גפן תוכלו לחסוך זמן יקר, בירוקרטיה וכסף בהתעסקות מול חברות הביטוח הענקיות המתורגלות לתביעות תאונות דרכים.
למשרדנו מגיעים לקוחות רבים אשר מבינים כי זמן זה משאב יקר מול חברות הביטוח אם גם אתם חשים כך, אנו נמליץ לכם לקחת את אריאלה גפן שהינה עורכת דין מומחית בתאונות דרכים והיא באופן אישי תלווה אתכם ותייצג אתכם מול חברות הביטוח עד שתקבלו את כל הפיצויים הכספיים שמגיעים לכם.

3. עו"ד תאונות דרכים לפיצוי כספי גבוה יותר – כמובן, בעזרת הידע והניסיון הרב שצברה עו"ד אריאלה גפן בייצוג נפגעי תאונות דרכים תוכלו לממש את מלוא הזכויות הכספיות והרפואיות שלכם כמו כן, לקבל את פיצוי כספי מלא שמגיע לכם מחברת הביטוח או מהמוסד לביטוח לאומי..

אם קראתם את המאמר עד לכאן, אתם מבינים שבחירה בעורך דין תאונות דרכים הינה הבחירה הנכונה ותחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש מול חברות הביטוח.

רק שימו לב, שאתם בוחרים עורך דין תאונות דרכים (עו"ד תאונות דרכים), שיהיה מדובר בעורך דין עם ניסיון מעל לעשרים שנות ניסיון בייצוג נפגעים בתאונות דרכים, ואם זה עו"ד תאונות דרכים שייצג בעבר את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתאונות דרכים כמו עורכת הדין אריאלה גפן אז ניתן להגיד שהינכם בידיים טובות.

עו"ד אריאלה גפן – משרד עורכי דין תאונות דרכים

במהלך השנים התמחה משרד עורכי דין אריאלה גפן מתמחה בייצוג נפגעי תאונות-דרכים בתביעות נזיקין רבות והעניק ללקוחותיו שירותים משפטים רבים במגוון תחומים:

עו"ד תאונת דרכים, עו"ד נזיקין, עו"ד נזקי גוף, עו"ד תאונת אופניים חשמליים, עו"ד תאונת עבודה, עורך דין תאונות דרכים, משרד עורכי דין נזיקין, עורכת דין תאונות דרכים, תאונה אופניים חשמליים, עורך דין תאונות קשות, עורכי דין נזיקין הטובים ביותר, עו"ד מומחה לתאונות דרכים, עורכי דין לתאונות דרכים, עורך דין תאונות דרכים מומלץ, עו"ד לתאונות דרכים

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן