אריאלה גפן עורכת דין

אריאלה גפן
משרד עורכי דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים

אני רוצה ייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות - אין תשלום שכר טרחה, רק במידה ומנצחים

משרד עורכי דין לתאונות דרכים עם ליווי אישי ואנושי שרואה את האדם

עורך דין תאונה דרכים – משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד מוביל בישראל בתאונות דרכים, עם השגת פיצויים כספיים ללקוחותינו עם למעלה מ- 100 מיליון שקל. העורכי דין שלנו ילחמו עבורך נגד חברות הביטוח ומוסדות המדינה החזקים שיינסו לדחות את התביעה שלכם או להעניק לך פיצוי כספי נמוך

תיקים בבתי משפט
+ 0
לקוחות מרוצים
0
שנות ניסיון
0
שרות ללקוח
0 %

להערכת סכום הפיצוי שמגיע לך השאירו פרטים וניצור קשר עימכם

אודות המשרד

עורך דין תאונה דרכים – משרד עורכי דין נזיקין שיילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך

משרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים.

אריאלה גפן, עו"ד תאונת דרכים מומלצת  מנהלת את משרד עורכי דין נזיקין המוביל בישראל בדיני נזיקין לרבות: תאונות דרכים, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות תלמידים, תאונות אופניים חשמליים כאשר זקוקים לעו"ד תאונות דרכים או עורכי דין תאונות דרכים או עורך דין מומחה לתאונות דרכים.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות,  כמו כן בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל –  ניסיו משפטי זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר והבנת דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

 

עורכת הדין אריאלה גפן, עוסקת בתחום תאונות הדרכים זה יותר מ-20 שנה ומאחוריה אלפי תביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות שבהן הצליחה באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בתיקי נזיקין\תאונות דרכים מורכבים וקשים.
המשרד צבר מומחיות רבה בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח הגדולות והשגת פיצוי כספי מרבי עבור לקוחותיו שנפגעו בתאונות דרכים. 

המשרד מצליח הודות להיכרות המעמיקה של עורכת הדין עם חברות הביטוח הגדולות בארץ מה שמאפשר ערך מיידים ביצירת תמונה מלאה של הפיצוי הכספי מול הנזק.

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט וחגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות. 

לקוחות ממליצים עלינו בגוגל

עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים

תחומי עיסוק

עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן

תאונות דרכים פגע וברח

קורקינט חשמלי תאונות אופניים חשמליים

 תאונות דרכים קורקינט חשמלי

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תאונות דרכים קשות וקטלניות

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תאונות דרכים הולכי רגל

עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים

עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים

תאונות דרכים בישראל מתרחשות כל הזמן. הניסיון למגר את התופעה לא משתלב כראוי עם המציאות ונראה שהיא צפוייה להישאר איתנו עוד זמן רב. נהג, רוכב או הולך רגל אשר מעורבים בתאונת דרכים יכולים להיפגע פיזית בתאונה. פגיעות קלות שאינן מגבילות את הנפגע או שאינן מצריכות אשפוז בבית חולים הן מזל של ממש אך בהרבה מהמקרים הפגיעות הן קשות יותר ובעקבות כך יש צורך בפינוי לבית חולים, הליכים רפואיים יקרים ומורכבים, איבוד של ימי עבודה ולעיתים התוצאות עשויות להיות גם קטלניות.

עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים – מה עושים במקרה של תאונת דרכים?

לא פעם נותר בלבול וחרדה לאחר תאונת דרכים ומכך גם מתקבלות החלטות שגויות. חשוב להתעשת מהר ככל הניתן או להעביר את האחריות למכר/בן משפחה לטפל ולדאוג לכל נושא שיבוא בעקבות תאונת הדרכים ממש מרגע התאונה. 

כל החלטה פזיזה עשויה לעלות לכם ביוקר אחר כך בכל הנוגע לפיצויים. הדבר הראשון כמובן הוא להזעיק אמבולנס ובמידת הצורך גם צוות חילוץ ומשטרה. אחר כך ליצור קשר עם חברת הביטוח ולקבל כל פרט אפשרי לגבי נפגעים נוספים בתאונה, עדים לתאונה או לגבי כלי רכב אחרים שהיו מעורבים בתאונה. 

יתכן שלאחר הטיפול במקום התאונה הצוות הרפואי ישחרר אתכם לביתכם. אם הפרמדיק או הרופא מתעקשים על כך שאין צורך להתפנות לבית החולים כל שעליכם לעשות הוא לדווח למשטרה על התאונה וליצור קשר במיידי עם עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים. 

במידה וכן יש צורך להתפנות לבית החולים חשוב לפעול בהתאם להמלצה של הצוות הרפואי ולהתפנות בין אם באמבולנס או בכוחות עצמכם. יש להעביר לעורך הדין כל מסמך, הפנייה, מרשם וזימון מבית החולים ומקופת החולים וזאת על מנת שיהיה תיעוד מלא של כל ההוצאות והטיפולים לאחר תאונת הדרכים.

עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים – חוק הפיצויים

לאחר תאונת דרכים ,ברוב המקרים, מגיע לכם לקבל פיצויים. כדי לקבל את הפיצויים יש צורך לתבוע את חברת הביטוח שלכם או של הרכב/האופנוע המעורב בתאונה. עורך דין תאונות דרכים יסייע לכם בהליך וילווה אתכם עד שתקבלו את מלוא הפיצויים שמגיעים לכם לפי החוק. במידה ואין אפשרות לאתר את הרכב הפוגע כמו למשל בתאונת פגע וברח או לחלופין עשיתם תאונה כשרכבתם על אופניים עם רכב שאין לרשותו פוליסת ביטוח חובה, כדי לפצות אתכם נחקק חוק הפיצויים. 

החוק מגן עליכם במקרים שבהם אין חברת ביטוח לתבוע בתאונת דרכים והפיצוי שתקבלו בעקבות התאונה יגיע ישירות מכספי קרן שלרשות המדינה בה נאגר כסף במיוחד למקרים כאלו. את הפיצויים על תאונת הדרכים אתם תקבלו על כל הוצאה ישירה או נלווית לטיפולים הרפואיים לאחר התאונה, לאשפוז בבית החולים, לרופאים מומחים וכו'. כמו כן אתם תקבלו פיצויים על ימי עבודה שהפסדתם ועתידים להפסיד בעקבות התאונה. אם התאונה גרמה לנזק גופני משמעותי ונקבע על ידי הוועדה הרפואית שאין באפשרותכם להשתכר יותר בכוחות עצמכם, הפיצויים יחושבו לפי ממוצע המשכורות שלכם עד גיל פנסיה.

עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים – מהי ההגדרה לתאונת דרכים על פי חוק הפיצויים?

על פי חוק הפיצויים לא כל תאונה שמתרחשת בדרכים אכן מוגדרת כתאונת דרכים. המשטרה למשל קובעת שתאונה בין רוכב אופניים חשמליים להולך רגל זו תאונת דרכים ואכן לפי כל היגיון זו בהחלט תאונת דרכים. אבל לפי חוק הפיצויים העניין הוא שונה כיוון שהוא מגדיר תאונת דרכים רק תאונה בה היה מעורב לפחות רכב מנועי יבשתי אחד שמחוייב על פי חוק בפוליסת ביטוח חובה. כך למשל במקרים רבים גם פציעה שנגרמה בעקבות החלפת גלגל ברכב בשולי הדרך עשויה להיחשב כתאונת דרכים על פי חוק הפיצויים. אבל משטרת ישראל לא תגדיר זאת כתאונת דרכים. לעיתים זה עשוי לבלבל ולכן חשוב להיוועץ בעורך דין תעבורה או עורך דין נזיקין המתמחה בתאונות דרכים כדי לקבל מענה בנושא בדרך הטובה ביותר ולקבל את מירב הפיצויים מגיעים לכם לפי החוק.

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים?

אם תרשמו בשורת החיפוש של גוגל עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים תקבלו עשרות עד מאות תוצאות של עורכי דין. כל אתר שתיכנסו יהיה כתוב כמה העורך דין מנוסה, מקצועי ובעל מוניטין מכובד. אז איך באמת ניתן לדעת מיהו עורך הדין הטוב ביותר עבורכם? את בחירת העורך דין אפשר לעשות על ידי התייעצות עם מכרים שיכולים להמליץ על עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים. דרך נוספת היא לחפש עורכי דין בעצמכם באמצעות סקר שוק. יש אנשים שנוהגים לשפוט את איכותו של עורך דין לפי המחיר שהוא גובה אך זה לא תמיד מדד שמאמת זאת. עורכי דין מנוסים ובעלי רקורד עשיר בוחרים להציג אותו לעיני כל באתרי האינטרנט שלהם וברשתות החברתיות. 

ניתן לצפות גם בביקורות גולשים בגוגל, באינדקסים וברשתות החברתיות. אם לא ידעתם זאת עד עכשיו, אפשר לבקש גם מעורך הדין מספרי טלפון של לקוחות מרוצים שהיו לו בעבר כדי לדבר איתם ולבחון אם אכן עורך הדין שמצאתם מתאים לכם ולמקרה שלכם כדי שתוכלו לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם עקב פגיעה בתאונת דרכים.

עורך דין תאונות דרכים בגבעתיים

צרו קשר

We would be happy to help and advise if you have any questions or inquiries.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו 073-3752-766 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן