משרד עורכי דין נזיקין
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

מה להכין לפגישה ראשונה עם עורך דין תאונות דרכים?

מה להביא לפגישה עם עורך דין לתאונות דרכים?

לפגישת הייעוץ עם עורך דין תאונות דרכים יהיה עליכם להמציא את המסמכים רפואיים מבית החולים, קופת חולים או כל מסמך רפואי אחר, כמו כן חשוב להביא את רישיון הנהיגה במועד התאונה ובנוסף ישנם מסמכים נוספים שהינם חשובים  על מנת להכין את התביעה המשפטית כנגד חברת הביטוח.

במידה ועברתם תאונת דרכים והחלטתם לפנות אל עורך דין נזיקין מומחה בתאונות דרכים לשם בירור זכויותיכם ומימושם, במאמר זה סיכמנו עבורכם את המסמכים שהינכם צריכים להביא עימכם לפגישה עם עורך הדין לתאונות דרכים, על מנת להכין את התביעה המשפטית וסדר הפעולות שינקטו על ידי עורך הדין לשם קבלת פיצוי כספי מרבי בגין תאונות הדרכים.

א. תיעוד רפואי – תיעוד הרפואי מלא מיום התאונה ועד למועד הפגישה עם עורך הדין לתאונות דרכים – עו"ד יקבל תמונה מלאה על מצבכם הרפואי והנזק הרפואי שנגרם לכם בעקבות תאונות הדרכים. (לדוגמא: טופס שחרור מבית החולים, אישורי מחלה, תרופות, טיפולים, עזרה בבית, קבלות על טיפולים)

ב. רישיון נהיגה בתוקף במועד קרות תאונת הדרכים.

ג. תעודת ביטוח חובה – נא להביא את תעודת ביטוח החובה של הרכב.

ד. רישיון רכב.

ה. אישור משטרה על תאונת הדרכים – מומלץ להגיש תלונה במשטרת ישראל בגין תאונת הדרכים ולהביא את אישור המשטרה לעורך הדין לתאונות דרכים.

ו. תאונת עבודה – במידה ותאונת הדרכים התרחשה בדרך לעבודה, בזמן העבודה או בחזרה הביתה יש להמציא מהמעביד טופס בל\250 או טופס בל\283 לעצמאים.

ז. תלושי שכר – העתקים של תלושי השכר שלושה חודשיים לפני ואחרי התאונה.

עורך דין תאונות דרכים – אריאלה גפן, עורכת דין

חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת נזיקית בגין תאונת דרכים וכי כדי להוציא את הפיצוי המרבי בגין הנזק ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת מומלץ לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי בתאונות דרכים שיחליט על האסטרטגיה המשפטית שכן שקביעת הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי לעניין הנכות הינה מחייבת, ובמקרה שיקבעו לך או לבני משפחתך אחוזי נכות נמוכים בגין תאונת הדרכים – התביעה מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים לפיצוי כספי מול חברת הביטוח תתבסס על הקביעה של ביטוח לאומי.

ייצוג משפטי בתביעת תאונת דרכים – אריאלה גפן, עורכת דין

עורכת הדין אריאלה גפן מתמחה בנזיקין ומייצגת תובעים בתביעות תאונות דרכים קשות וקטלניות נגד חברות הביטוח. לעורכת הדין אריאלה גפן נסיון משפטי רב בהתמודדות מול חברות הביטוח בישראל כמו התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה ("הפול") בע"מ, כלל ביטוח, הכשרה חברה לביטוח, קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים, הכשרה חברה לביטוח, שומרה, שלמה חברה לביטוח, איילון, שירביט.

משרד עורכי הדין אריאלה גפן מוביל את כל ההליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות לקוחותיו על מנת שיקבלו את מירב הפיצויים בגין נזקי גוף ורכוש וגם יקבלו שקט נפשי ע"י משרד עורכי דין מקצועי, מיומן שנותן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

אם נפגעת בתאונת דרכים או תאונת עבודה משרדנו יפעל מול כל הגורמים הרלוונטיים כמו בתי משפט, חברות הביטוח, עיריות, בתי חולים על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולאפשר לכם ולקבל פיצוי כספי מרבי בגין הנזק שנגרם לכם .

משרד עורכי דין אריאלה גפן – מומחים בייצוג תובעים בתחום דיני הנזיקין ותביעות ביטוח – התקשרו עוד היוםלמשרד עורכי דין אריאלה גפן להתייעצות  ראשונית לבדיקת סיכויי התביעה ללא התחייבות וללא תשלום

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן