תאונות דרכים

100,000 שקל פיצוי לאישה שנפלה ביציאתה מרכב - תאונת דרכים 2

התובעת נפצעה לפני מספר שנים כאשר נאלצה לרדת מהרכב במהירות ובאמצע הכביש, עת יצאה מהרכב טענה הנפגעת כי לא הצליחה להוציא את רגלה ולכן היא נפלה ונפצעה באופן קשה כאשר באה לצאת מהרכב שעליו עלתה.

בעקבות נפילת התובעת מהרכב פונתה התובעת לבדיקה רפואית אשר מצאה כי התובעת שברה את מפרק הירך ונפגעה בצורה ממשית וקשה שכן רגלה הימנית קוצרה ואף נקבע לה על ידי מומחה בית משפט נכות צמיתה של 15 אחוז ואף במסגרת הטיפול הרפואי התובעת נמצאת תחת מעקב וטיפול רפואי, מכאן הנפגעת הגישה תביעה נגד חברת הביטוח "שומרה חברה לביטוח" במסגרת חוק הפלת"ד (תביעת תאונת דרכים).

 

לאחר שבית המשפט שמע ובחן את העדויות ואת הראיות שהובאו בפניו במסגרת הדיון המשפטי נקבע כי פציעתה ונפילת של התובעת מהרכב הינה תאונת דרכים ועל כן חברת הביטוח "שומרה" חויבה לשלם פיצויים כספיים לתובעת בסך של 100,000 ₪ בצירוף שכר טרחת עו"ד והוצאות משפט.

ייצוג משפטי בתביעת תאונת דרכים – אריאלה גפן, עורכת דין

עורכת הדין אריאלה גפן מתמחה בנזיקין ומייצגת תובעים בתביעות תאונות דרכים קשות וקטלניות נגד חברות הביטוח. לעורכת הדין אריאלה גפן נסיון משפטי רב בהתמודדות מול חברות הביטוח בישראל כמו התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה ("הפול") בע"מ, כלל ביטוח, הכשרה חברה לביטוח, קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים, הכשרה חברה לביטוח, שומרה, שלמה חברה לביטוח, איילון, שירביט.

חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת נזיקית בגין תאונת דרכים, וכי כדי להוציא את הפיצוי המרבי בגין הנזק מהתאונה ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי בתאונות דרכים שיחליט על האסטרטגיה המשפטית שכן שקביעת הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי לעניין הנכות הינה מחייבת, ובמקרה שיקבעו לך או לבני משפחתך אחוזי נכות נמוכים בגין תאונת הדרכים, התביעה מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים לפיצוי כספי מול חברת הביטוח תתבסס על הקביעה של ביטוח לאומי.

משרד עורכי הדין אריאלה גפן מוביל את כל ההליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות לקוחותיו על מנת שיקבלו את מירב הפיצויים בגין נזקי גוף ורכוש וגם יקבלו שקט נפשי ע"י משרד עורכי דין מקצועי, מיומן שנותן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

אם נפגעת בתאונת דרכים או תאונת עבודה משרדנו יפעל מול כל הגורמים הרלבנטיים כמו בתי משפט, חברות הביטוח, עיריות, בתי חולים על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולאפשר לכם ולקבל פיצוי כספי מרבי בגין הנזק שנגרם לכם .

משרד עורכי דין אריאלה גפן – העתיד שלך המומחיות שלנו

משרד עורכי דין אריאלה גפן – מומחים בייצוג תובעים בתחום דיני הנזיקין ותביעות ביטוח – התקשרו עוד היום לעורכת הדין להתייעצות ולבדיקת סיכויי תביעתך ללא התחייבות וללא תשלום

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן