רוניתנפגעה בתאונת דרכים כהולכת רגל בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה, הגיח רכב פרטי ופגע בה בעוצמה רבה ולאחר מכן הותיר את רונית על הכביש וברח מבלי להשאיר פרטים מזהים (תאונת פגע וברח), במקרים מסוג אלה מוגשת תביעה תאונת דרכים נגד חברת קרנית.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תאונות דרכים – פגיעה בהולכי רגל

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים, מציינת כי לצערנו הרב ישנה עליה במספר תאונות הדרכים בישראל, ובמשרד עורכי דין אריאלה גפן רואים עליה ניכרת בנפגעים מתאונות דרכים אילו כאשר בין הנפגעים בתאונות הדרכים הם הולכי רגל חלקם נפגעים בצורה קלה ביותר ואילו מנגד הולכי רגל אחרים נפגעים בצורה קשה ואף קטלנית, פגיעות קשות מאופיינות להולכי רגל מאחר והינם חשופים יותר וללא הגנות כמו נוסעים או נהגים בכלי רכב ומכאן הפגיעות הפיזיות הן יותר קשות ומשמעותיות.

תביעה נגד קרנית בגין תאונת דרכים פגע וברח

רונית (השם המלא שמור במערכת), נפגעה בתאונת דרכים כהולכת רגל בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה, הגיח רכב פרטי ופגע בה בעוצמה רבה ולאחר מכן הותיר את רונית על הכביש וברח מבלי להשאיר פרטים מזהים (תאונת פגע וברח), במקרים מסוג אלה מוגשת תביעה תאונת דרכים נגד חברת קרנית.

לאחר התאונה פונתה רונית לבית החולים איכילוב בתל אביב ושם היא אובחנה עם חבלות ושפשופים באיזור כתף שמאל, וגם עם פגיעות בעמוד השידרה.

במסגרת כתב התביעה שהוגש לבית המשפט, ביקשה התובעת פיצויים בגין נזקי גוף, מאחר והמומחה הרפואי מטעם בית המשפט קבע כי התאונה הותירה אותה עם חמישה אחוזי נכות צמיתה בגין הגבלות תנועה.

פיצוי כספי בסך 50,000 ש"ח בגין תאונת דרכים

בית המשפט קבע כי רונית נפגעה בתאונת דרכים בתאונת פגע וברחף ולכן היא זכאית לפיצויים בסך של 50,000 ₪ בגין עזרה לזולת, נזק לא ממוני והוצאות רפואיות.

אריאלה גפן, עורכת דין תאונת דרכים

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין מוביל בישראל בתחומי תאונות דרכים. לעורך הדין אריאלה גפן ניסיון רב בתביעות תאונות דרכים כאשר בעברה ייצגה את חברות הביטוח בישראל בתאונות דרכים ומכירה לעומק את האסטרטגיות המשפטיות של חברות הביטוח.
לעורכת הדין אריאלה גפן ניסיון עשיר בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני אלפי שקלים במצטבר. חשוב לציין כי משרד עורכי דין אריאלה גפן ומעניק שירות משפטי לנפגעי תאונות דרכים בכל הארץ.
המשרד ידוע ומוכר בקרב לקוחותיו כמשרד מוביל עם הצלחה מוכחת, אמינות ומאבק ללא פשרות על זכויות לקוחותיו בתאונות דרכים.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן