עורך דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון בתביעות נזיקין - הבטחון שלך

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

תאונת עבודה עצמאי

משרד עורכי דין נזיקין עם מעל ל- 20 שנות ניסיון בייצוג משפטי מול המוסד לביטוח לאומי, הוועדות הרפואיות ובתי דין לעבודה המעניק ללקוחותיו שירות משפטי עם יחס אישי ומקצועי ואפס פשרות מול המוסד לביטוח לאומי לנפגעי תאונות עבודה בכל הארץ. 

לקוחתינו זוכים לליווי צמוד של עו"ד אריאלה גפן, מייסדת המשרד, אשר היא תייצג אותם באופן אישי בוועדות הרפואיות ולא עו"ד אחרים.

תאונת עבודה עצמאי

צריכים עורך דין תאונת עבודה  – משרד עורכי דין אריאלה גפן המוביל בתביעות נזקי גוף יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת העבודה.

תאונת עבודה עצמאי

מוסד לביטוח לאומי במדינת ישראל הינו הגוף המוסמך למימוש זכויות אזרחיות של נפגעי תאונת עבודה כאשר פעילות המוסד לביטוח לאומי מוגדרת בחוק הביטוח הלאומי אשר מאגד בתוכו מספר חוקים עיקריים כמו חוק הבטחת הכנסה ועוד המזכים את האוכלוסייה בישראל בעניינים הקשורים לביטחון סוציאלי בגין נכות, תאונות עבודה שכירים, תאונות עבודה עצמאיים תאונות ועוד….

ביטוח לאומי מהווה ביטוח חובה לכל תושבי ישראל (למעט אזרחים הזכאים לפטור), מכאן שגם עצמאים וגם שכירים חייבים בתשלומי ביטוח לאומי. לכן, כל עובד או עצמאי אשר נפגעו במסגרת עבודתם זכאי לקבל דמי פגיעה, טיפולים רפואיים ועוד זכויות אחרות שנפרט בהמשך ואת חשיבות ייצוג בתאונות עבודה ע"י עורך דין תאונות עבודה

 

תאונת עבודה עצמאי – מי הוא עובד עצמאי?


ההגדרה למי הוא עובד עצמאי על פי המוסד לביטוח לאומי הוא למי שעונה לאחד מהתנאים כפי שיפורטו להלן:
א. עובד במשלח ידו 20 שעות בשבוע בממוצע לפחות.

ב. הכנסתו החודשית הממוצעת ממשלח ידו שווה או עולה על 50% מהשכר הממוצע – 5,276 ש"ח (החל ב- 01.01.2020)

ג. עוסק במשלח ידו 12 שעות בשבוע בממוצע לפחות, והכנסתו החודשית הממוצעת ממשלח ידו שווה או עולה על 15% מהשכר הממוצע – 1,583 ש"ח (החל ב- 01.01.2020).

עובד עצמאי שאינו עונה על אף אחד מהתנאים האלה, ייחשב כבעל הכנסה שלא מעבודה לעניין תשלום דמי ביטוח וזכאות לקצבאות.

תאונת עבודה עצמאי – וההבדל בין עצמאי לתאונת עבודה של שכיר.

משה הינו שכיר בחברת היי טק ובמהלך עבודתו נפגע משה כתוצאה מנפילה, במצב העניינים הנ"ל יהיה זכאי משה להגיש תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי בגין תאונת העבודה החל מיום המחרת מקרות האירוע וכך יהיה זכאי לקבל פיצוי עבור כל יום היעדרות מעבודותו. יודגש טופס למתן טיפול רפואי לנפגע בעבודה- שכיר (250) כי שכיר יגיש את תביעות על טופס בל 250.

לעומת זאת, דויד שהינו עצמאי יהיה זכאי לקבל פיצוי כספי החל מהיום ה-12 של היעדרותו מהעבודה בגין תאונת העבודה, ומהיום ה-12 יהיה זכאי דויד לקבל דמי פגיעה עד ל-91 ימים, כמובן לאחר ניכוי 12 היום כפי שהוסבר בתחילת הפסקה.

תאונת עבודה עצמאי – מה עלי לעשות במקרה של תאונת עבודה.

ראשית יצויין כי מטרת הביטוח של המוסד לביטוח לאומי נועד לפצות נפגעי תאונות עבודה על מנת שיוכלו למסלול חיים תקין ע"י כך שיועבר לנפגע תאונת העבודה תשלום כספי בתקופה שלא עבד, כמו כן להעניק לנפגע טיפול רפואי ללא עלות ובמידה ונגרמו לנפגע נזקי גוף שהותירו אותו עם נכות זמנית או נכות צמיתה אז הוא יהיה זכאי לקצבה חד פעמית או קצבה חודשית בהתאם לאחוזי הנכות שייקבעו על ידי הוועדה הרפואית.

על מנת למצות את הזכויות המגיעות לכם על פי חוק המוסד לביטוח שיאפשר לכם לקבל את הפיצוי המרבי בגין תאונת העבודה, חשוב שתתנהלו בצורה נכונה מבחינה משפטית, כבר מרגע התאונה, ומומלץ מאוד לפנות לעורך דין תאונת עבודה או עורך המתמחה בתביעות תאונות עבודה, כמו עורכת הדין אריאלה גפן

א. טיפול רפואי – בקרות תאונת העבודה יש חשיבות רבה לפניה לבית חולים או קופת חולים לקבלת טיפול רפואי סמוך ככל שאפשר למועד התאונה. במעמד הטיפול הרפואי בבית החולים יש לציין שנפגעתם בתאונת עבודה על מנת להוכיח כי הפגיעה שנגרמה לכם אכן נגרמה כתוצאה מהמעורבות בתאונת העבודה. כמו כן, חשוב שתוודאו כי הצוות הרפואי רושם את התלונות שלכם בצורה מפורטת ונכונה ואל תחששו לבקש לוודא כי מה שנאמר על ידכם תואם לעובדות ואופן הפגיעה.

ב. תיעוד עדים וראיות נוספות – במידה והינכם יכולים אנא תעדו את מקום האירוע ע"י צילום האיזור, כמו כן אם היו עדים לפגיעה אנא תדאגו לקחת את פרטיהם האישיים ולרשום אותם בטופס ההודעה על פגיעה בעבודה.

ג. תיעוד רפואי בעת השחרור מבית החולים – בגיליון השחרור מבית החולים חשוב מאוד לוודא שאירוע תאונת העבודה שוקף כפי שארע ובנוסף בגיליון הרפואי צוין כי הגעתם לבית החולים בשל תאונת עבודה.

עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה לאמת את התיעוד במסמכים הרפואיים שכן "בתי המשפט בישראל מייחסים חשיבות רבה לתיאור התאונה במסמכים הרפואיים, בפרט כשמדובר במסמכי הטיפול הראשונים, ולכן חייבים עליכם להקפיד על מסירת הפרטים לגורמים המטפלים באופן מדויק, לא רק באשר למהות הפגיעה אלא גם באשר לסיבת הפגיעה, ולוודא כי הדברים שאמרתם נרשמו בצורה נכונה ומדויקת."

ד. המשך טיפול רפואי לאחר תאונת דרכים – לאחר תאונת העבודה תופנו להמשך טיפול רפואי בקופת החולים ואף לפיזותרפיה ומעקב מומחים על כן חשוב שתתמידו בטיפולים הרפואיים הנדרשים לצורך ביקורת ומעקב, כך גם ניתן יהיה לחזק את הקשר הסיבתי בין התאונה לנזק שנגרם לכם ולהגדיל את סיכויי התביעה באופן משמעותי.

ה. ייעוץ משפטי – יודגש, קיימת חשיבות רבה להתייעץ עם עורך דין מומחה לתאונות לתאונות עבודה סמוך ככל שניתן לזמן בו אירעה תאונת העבודה וזאת על מנת לפעול נכון משפטית מול המוסד לביטוח לאומי בתהליך בניית תיק התביעה שכן התנהלות נכונה משמעותה השפעה ישירה על גודל הפיצוי הכספי שמגיע לתובע.

ו. לאחר הפגיעה יש להוריד את הטופס בל\283 שהינו אישור למתן טיפול רפואי לנפגע בעבודה – עצמאי (283). אישור זה מיועד למתן טיפול רפואי ראשוני לעובד עצמאי שנפגע בתאונת עבודה. על העובד העצמאי למלא את הטופס על כל פרטיו ולמסור אותו לקופת החולים בה הוא חבר.

רואה החשבון של החברה או העסק אמור לחתום על ההכנסות של העסק, לאחר מכן על התובע לגשת לרופא המשפחה על מנת שיאשר וימציא לך תעודת אי כושר לנפגע עבודה.

ז. טופס בל/211 תביעה לתשלום דמי פגיעה והודעה על פגיעה בעבודה (211) – טופס תביעה לתשלום דמי פגיעה מיועד לעובד שכיר ולעובד עצמאי, שנפגעו בעבודה כתוצאה מתאונת עבודה . הטופס מיועד גם למתנדב שנפגע במהלך פעולת ההתנדבות. בטופס זה ניתן להגיש גם תביעה להכרה במחלת מקצוע או ליקוי רפואי כתוצאה מתנאי עבודה

תאונת עבודה עצמאי – מה עלי לעשות – עברו 91 יום ואני עדיין אינני מסוגל לחזור לעבודה בתור עצמאי?

במידה ועברו 91 יום מאירוע התאונת עבודה, משרדנו ינתח את המסמכים הרפואיים שהצטברו עד המועד האחרון, ולאחר שיוחלט נבקש הערכת מומחה רפואי לעניין אפשרות לנכות זמנית או נכות צמיתה על מנת לייצג בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי שיקבעו את אחוזי הנכות ומכאן ייגזרו הפיצויים להם זכאי התובע.

בשלב הזה, על מנת שהעובד העצמאי יוכל לקבל את קצבת הנכות מהעבודה, אנו נגיש למוסד לביטוח לאומי את הטופס הייעודי הידוע בשמו בל 200 שיאשר להגיש תביעה לקביעת דרגת הנכות מהעבודה וכתוצאה מכך את תשלום קצבת הנכות.

יודגש כי על פי חוק הביטוח הלאומי ניתן להגיש תביעה לקביעת דרגת נכות עד שנה ממועד אירוע קרות תאונת העבודה.

 

תאונת עבודה עצמאי – זכאות לקבלת קיצבה או מענק בהתאם לנכות שנקבעה.

על פי החוק לביטוח לאומי הזכאות לקצבת נכות מבוססת ותיקבע על פי אחוזי הנכות שנקבעו בוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי כפי שיפורט:

  • עד תשעה אחוזי נכות – עובד עצמאי שנקבעה לו נכות זמנית או קבועה בגובה של פחות מ-9% אינו זכאי כלל לקבלת מענק כספי
  • נכות זמנית בין תשעה אחוזים ל- 100 אחוזים – עובד עצמאי שנקבעה לו נכות זמנית בשיעור של 9% – 100% ע"י הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי יהיה זכאי לקצבה חודשית עד לתום תקופת הנכות הזמנית.
  • נכות קבועה עד 20% – עובד עצמאי שנקבעה לו נכות קבועה בשיעור של 9% – 19.99% כתוצאה מתאונת עבודה יהי זכאי למענק חד פעמי בשווי הקצבה החודשית כפול ארבעים ושלושה.
  • נכות קבועה מ-20אחוז עד 100 אחוז – עובד עצמאי שנקבעה לו נכות קבועה בשיעור של 20% – 100% כתוצאה מתאונת עבודה יהי זכאי לקצבה חודשית לכל ימי חייו.

 

 

תאונת עבודה עצמאי – חשיבות ההתייעצות עם עורך דין תאונות עבודה.

חוק המוסד לביטוח הלאומי קובע באופן מפורש מהי תאונת עבודה, אך יחד עם זאת ישנם מצבים שעלולים לסכן את הזכאות של העובד העצמאי לקבלת פיצוי כספי, שכן המוסד לביטוח לאומי דוחה תביעות במידה ולטעמם תאונה העבודה אינה עונה להגדרה בהתאם לחוק, כך למשל תאונת עבודה תוגדר כל תאונה אשר התרחשה בעת פעילות העובד תוך כדי צורך ממשי במקום העבודה או תוך כדי עבודה לדוגמא: חשמלאי שנפל מסולם תוך כדי עבודתו יהיה זכאי לקבלת דמי פגיעה, עובד שיצא ממקום עבודתו לקנות לעצמו מתנה לחג ונפל במדרכה עלול למצוא את עצמו כלא זכאי להגיש תביעת דמי פגיעה בגין תאונת העבודה.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן הגיעו נפגעי תאונות עבודה אשר המוסד לביטוח לאומי דחה את תביעת להכרה בתאונת עבודה לאחר שלא פעלו נכון או הציגו ראיות כנדרש במיוחד בתאונת עבודה של עצמאים שלא תמיד עומדים לרשותם האמצעים להוכחת אירוע תאונת העבודה, אך נוכח הניסיון המשפטי, הידע והבקיאות בחוק ובפסיקה העניפה בתאונות עבודה הצליחה עורכת הדין אריאלה גפן להפוך את הקערה על פיה במאמצים ללא פשרות מול המוסד לביטוח לאומי וכך לקוחותיה זכו אף לפיצויים כספיים משמעותיים

 

מכאן, חשוב שתתייעצו עם עורך דין תאונות עבודה קרוב ככל שניתן למועד התאונה על מנת לצמצם ככל שניתן שהמוסד לביטוח לאומי יסווג את התאונה כתאונה רגילה ואז לא תהיו זכאי לקבל פיצוי כספי או קצבת נכות קבועה.

 

חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת נזיקית בגין תאונת עבודה, וכי כדי להוציא את הפיצוי המרבי בגין הנזק מהתאונה ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי שיחליט על האסטרטגיה המשפטית שכן שקביעת הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי לעניין הנכות הינה מחייבת, ובמקרה שיקבעו לך או לבני משפחתך אחוזי נכות נמוכים בגין תאונת הדרכים, התביעה מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים לפיצוי כספי מול חברת הביטוח תתבסס על הקביעה של ביטוח לאומי.

ייצוג משפטי בתביעת תאונת עבודה – אריאלה גפן, עורכת דין תאונת עבודה עצמאי

אריאלה גפן עו"ד המתמחה בנזיקין הינה עורכת דין ומייצגת בתביעות תאונות דרכים ועבודה נגד חברות הביטוח. לעורכת הדין אריאלה גפן נסיון משפטי רב בהתמודדות מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי כאשר המשרד מוביל את כל ההליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות לקוחותיו על מנת שיקבלו את מירב הפיצויים בגין נזקי גוף ורכוש וגם יקבלו שקט נפשי ע"י משרד עורכי דין מקצועי, מיומן שנותן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

אם נפגעת או נחבלת ונגרם לך נזק פיזי, נפשי או נזק לרכושך משרדנו יפעל מול כל הגורמים הרלבנטיים כמו בתי משפט, חברות הביטוח, עיריות, בתי חולים על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולאפשר לכם ולקבל פיצוי כספי מרבי בגין הנזק שנגרם לכם – משרד עורכי דין אריאלה גפן הוא משרד מוביל בתביעות נזיקין ויחד עם עורכי דין מקצועיים ובעלי ניסיון רב יחד עם המלצות רבות מלקוחותיו

תאונת עבודה עצמאי – משרד עורכי דין אריאלה גפן – מומחים בייצוג תובעים בתחום דיני הנזיקין ותביעות ביטוח – התקשר עוד היום לעורך דין להתייעצות ולבדיקת סיכויי תביעתך ללא התחייבות וללא תשלום בגין תאונת עבודה עצמאי

אריאלה גפן - עורכת דין פריצת תאונת עבודה עצמאי

צריכים עורך דין נזיקין?  משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן המוביל בתביעות נזקי גוף יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים

אריאלה גפן עורכת דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון והצלחה

תאונת עבודה עצמאי

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין נזיקין בין המובילים בישראל בתחום  הנזיקין לרבות: תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, מחלות מקצוע, תאונות תלמידים, תאונות נפילה והחלקה, תביעות ביטוח לאומי, תאונות אופנוע.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי המקצועי צברה כאשר ייצגה את חברת הביטוח הגדולה בישראל ובהמשך דרכה המשפטית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל. ניסיון זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר, כמו כן היכרות עם חברות הביטוח בישראל שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט ועורך הדין חגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי מקצועי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות.

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות. אם נפגעת בתאונת דרכים ואתה זקוק ל- עו"ד תאונות אופנוע פנה למשרד עורכי דין אריאלה גפן עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות

משרד עורכי דין נזיקין

משרד עורכי דין נזיקין עם נסיון רב בייצוג משפטי בכל הערכאות המשפטיות - בית משפט שלום, בית משפט מחוזי ועד לבית משפט עליון

עורך דין תאונות עבודה

תאונות עבודה

חליתם או נפצעתם בתאונה, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית

משרד עם ניסיון משפטי רב המייצג נפגעים בתביעות רשלנות רפואית נגד רופאים, קופות חולים , בתי חולים, מוסדות

תביעת תאונת דרכים

עורך דין תאונות דרכים

המשרד מייצג נפגעי תאונות דרכים ונלחם מול חברות הביטוח עד לקבלת פיצוי כספי מרבי בגין נזקי הגוף

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

משרדנו מתמחה בייצוג תובעים בתאונות אופנוע ופגיעות קשות במתן שירותים משפטיים עם ניסיון משפטי רב

תאונות תלמידים

תאונות ילדים

משרד המוביל לייצוג בתביעות תאונות תלמידים עם 20 שנות ניסיון והצלחה במאות תיקים. ליווי אישי וזמינות תמידית לכל שאלה

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין ביטוח לאומי

חליתם או נפצעתם, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

עשרות לקוחות מרוצים

עורכת הדין אריאלה גפן בתקשורת

שאלות ותשובות נפוצות

אריאלה גפן - משרד עורכי דין נזיקין

ההגדרה למי הוא עובד עצמאי על פי המוסד לביטוח לאומי הוא למי שעונה לאחד מהתנאים כפי שיפורטו להלן:

  • עובד במשלח ידו 20 שעות בשבוע בממוצע לפחות.

 

  • הכנסתו החודשית הממוצעת ממשלח ידו שווה או עולה על 50% מהשכר הממוצע – 5,276 ש"ח (החל ב- 01.01.2020)

 

  • עוסק במשלח ידו 12 שעות בשבוע בממוצע לפחות,  והכנסתו החודשית הממוצעת ממשלח ידו שווה או עולה על 15% מהשכר הממוצע – 1,583 ש"ח (החל ב- 01.01.2020). 

 

עובד עצמאי שאינו עונה על אף אחד מהתנאים האלה, ייחשב כבעל הכנסה שלא מעבודה לעניין תשלום דמי ביטוח וזכאות לקצבאות.

על מנת למצות את הזכויות המגיעות לכם על פי חוק המוסד לביטוח שיאפשר לכם לקבל את הפיצוי המרבי בגין תאונת העבודה, חשוב שתתנהלו בצורה נכונה מבחינה משפטית, כבר מרגע התאונה, ומומלץ מאוד לפנות לעורך דין תאונת עבודה או עורך המתמחה בתביעות תאונות עבודה, כמו עורכת הדין אריאלה גפן

במידה ונפגעת בגין מפגע בטיחותי כמו לדוגמא בור במדרכה או כל מפגע אחר עליך לתעד את המפגע במידה והינך יכול, לבקש את השמות של העדים שראו את התאונה במקביל במידה ופונית לבית החולים \קופת חולים אנא תדאגו לציין כיצד קרתה התאונה באופן מדוייק בפני הרופאים ותדאגו שהכל נרשם בצורה נכונה.

מומלץ לפנות לקבלת טיפול רפואי בהקדם האפשרי וככל שקרוב לאירוע שכן חברת הביטוח יעשו כל שביכולתן לנתק את הקשר הסיבתי בין התאונה\אירוע לנזקי גוף שנגרם לכם.

ז. טופס בל/211 תביעה לתשלום דמי פגיעה והודעה על פגיעה בעבודה (211) – טופס תביעה לתשלום דמי פגיעה מיועד לעובד שכיר ולעובד עצמאי, שנפגעו בעבודה כתוצאה מתאונת עבודה . הטופס מיועד גם למתנדב שנפגע במהלך פעולת ההתנדבות. בטופס זה ניתן להגיש גם תביעה להכרה במחלת מקצוע או ליקוי רפואי כתוצאה מתנאי עבודה

השאר/י פרטים לתיאום פגישת ייעוץ

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה בגין תאונת עבודה  – אנא השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם האפשרי.

ייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן