עורך דין תאונות דרכים

פגיעות אורטופדיות בתאונות דרכים

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות 

פגיעות אורטופדיות תאונות דרכים

צריכים עורך דין תאונות תאונות דרכים? אריאלה גפן המתמחה בתאונות דרכים תלחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים.

פגיעות אורטופדיות בתאונות דרכים

תאונות הדרכים במדינת ישראל ללא ספק מהוות מכת מדינה אשר כל שנה הן מותירות נפגעי תאונות דרכים רבים עם נזקי גוף בדמות פגיעות אורטופדיות קלות ואף קשות ביותר. לנפגעי תאונות הדרכים יש זכויות רבות שמגיעות להם מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים אשר קובע כי לנפגעי תאונת דרכים מגיע פיצויים כספיים ללא שאלת אשמתם בתאונת הדרכים.

לצערנו הרב, למשרד עורכי דין אריאלה גפן, משרד עורכי דין לתאונות דרכים, מגיעים נפגעי תאונות דרכים אשר סובלים ממגוון רחב של פגיעות אורטופדיות חלקן מהוות פגיעות קלות וחלקן פגיעות קשות עם פגיעות משמעותיות בחלקי הגוף השונים כמו עצמות, מפרקים, שרירים, עמוד שדרה כאשר בחלק מהמקרים אנו מזהים גם פגיעות ראש עם סימפטומים של פגיעות נוירולוגיות ואף נפשיות כמו תסמונת פוסט טראומה

האם אני זכאי לפיצוי כספי בגין תאונות דרכים עם פגיעות אורטופדיות?

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע כי באופן מפורש כי ההגדרה לביטוי תאונת דרכים הינו מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה…….
נפגעי תאונות דרכים רבים אינם מודעים לזכויות המוקנות להם על פי חוק, כמו לדוגמא במקרה של תאונת דרכים מסוג צליפת שוט שנחשבת בעיניי רבים כתאונת דרכים קלה.
במקרים רבים נפגעי תאונות דרכים שהגיעו לעו"ד אריאלה גפן עם פגיעות אורטופדיות "קלות" לכאורה ואף חשבו כי לא מגיע להם פיצוי כספי שכן מדובר בנזק קל בלבד, ברבות הימים לאחר ניתוח מעמיק מול צוותים רפואיים הצלחנו להוכיח כי הפגיעה הקלה ביותר עלולה להביא לנכות פיזית ותפקודית אשר פוגעת באופן משמעותי בחיי נפגע תאונת הדרכים.
במקרים רבים, השגנו ללקוחותינו פיצויים כספיים משמעותיים עם שיעור נכות של 10% בגין נזקי הגוף.

מה הם הסימנים לשבר כתוצאה מתאונת דרכים?

עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה לנפגעי תאונות הדרכים להתפנות לבית החולים גם במקרה שהפגיעות נראות קלות, אך עלולות להתפתח לכאבים עזים מאוד כעבור מספר שעות ספורות.

במידה ואתם חשים כאב ונפיחות באיזור הגפיים, כמו כן דימום ישנו חשש כי אתם סובלים משבר, וישנה חשיבות מרבית שבבית החולים תקבלו טיפול רפואי בדמות צילום רנטגן או צילום CT על מנת לוודא כי מדובר בשבר או לא.

דוגמאות לפגיעות אורטופדיות כתוצאה מתאונת דרכים

שברים בגפיים

שברים בגפיים מתייחסים לפגיעות גוף עם דרגות שבר שונות הן ברגליים והן בידיים כתוצאה מתאונת דרכים במקרים רבים בתאונת אופנוע רוכבי האופנוע שוברים את היד באזור שורש כף היד, כך גם חשופים לסיכון לשבר ביד הולכי רגל שנפגעו בתאונת דרכים.
במקרים רבים, השגנו ללקוחותינו פיצויים כספיים משמעותיים עם שיעור נכות של 10% בגין נזקי הגוף.

יודגש, בדרך כלל שברים מהסוג הנ"ל נגרמים בעקבות כוח רב שמופעל על שורש כף היד או על הרגל כאשר שברים אלו מופיעים בדרגות שברים נרחבות ביותר עם סוגי שונים כמו

  1. שבר פתוח
  2. שבר סגור
  3. שבר פשוט
  4. שבר מורכב 

דוגמאות לתאונות דרכים עם שברים שטופלו במשרד עורכי דין אריאלה גפן

1. שברים בשורש יד -הרדיוס רחיקני
2. שבר רדיוס ואולנה
3. שבר של עצמות האמה
4. שבר טיביאל טוברוזיטי
5. שבר בעצם הירך
6. שבר קונדיל לטרלי
7. שבר דחיסה
8. שבר תלישה
9. שבר בחוליות עמוד השדרה

כיצד מחשבים את סכום הפיצויים בגין נזקי גוף עקב פגיעות אורטופדיות?

חישוב סכום הפיצויים נעשה לגבי כל ראש נזק בנפרד, בהתאם לפרמטרים שונים, שכוללים בדרך כלל את הגיל, רמת השכר, הנכות הרפואית, והנכות התפקודית של הנפגע ככל שתקבע נכות גבוהה יותר כך הפיצוי הכספי שתהיו זכאים אליו יהיה גבוה יותר.

הנכות הרפואית. הנכות הרפואית של הנפגע עוסקת בפגיעה הבריאותית שנגרמה לו עקב שבר כתוצאה מתאונת דרכים היא נקבעת באחוזים על ידי מומחה רפואי, לפי סעיף 46 לרשימת הליקויים השונים שמפורטת בתוספת לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, וזאת כמפורט להלן:

הנכות התפקודית. הנכות התפקודית של הנפגע עוסקת בהיקף הפגיעה בכושר העבודה שנגרמה לנפגע עקב שבר ביד כתוצאה מסגירת דלת של רכב, היא נקבעת על ידי בית המשפט עצמו, לפי שיעור הנכות הרפואית שנקבעה לו כאמור לעיל, וכן לפי יתר נסיבותיו האישיות, לרבות גילו, מינו, מקצועו, ורמת השכר שלו.

פגיעות אורטופדיות – חשיבות הייעוץ המשפטי עם עורך דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים, ממליצה בחום רב במקרה של תאונת דרכים בה נפגעתם ונגרמו לכם פגיעות אורטופדיות, מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים מומחה בתחום אשר ייבחן באופן מקצועי את סוג הפגיעה ואחוזי הנכות שמגיע לכם, על מנת שתקבלו את הפיצוי הכספי המרבים.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.
כמו כן, את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין מוביל בישראל על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הבירוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן, עורכת דין תאונת אופנוע, להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים. הניסיון המשפטי של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזקי גוף מאפשרים לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

האמור לעיל הינו למידע כללי וראשוני בלבד, ולא נועד בשום מקרה לשמש כייעוץ משפטי ו/או כתחליף לייעוץ משפטי. הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת

פגיעות אורטופדיות בתאונות דרכים

בטחון בהצלחה

משרד עורכי דין אריאלה גפן  עם ותק של מעל ל-20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים מביא עימו ידע רב בניהול הליך משפטי עם בקיאות רבה בחוק ובפסיקה המעודכנת –  בזכות זאת המשרד קצר הצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים והשיג פיצויים כספיים הגבוהים ביותר

הכרת חברות הביטוח מבפנים

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה במשך שנים רבות את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתאונות דרכים ומכירה היטב את הטקטיקות והאסטרטגיות שלהן, כמו כן מכירה את כל הטענות ההגנה המשפטיות שהן יעלו על מנת להקטין את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונת הדרכים. – היכרות חברות הביטוח מבפנים מהווה יתרון מובהק ללקוח

ייצוג ע"י עו"ד אריאלה גפן בלבד

ייצוג משפטי ע"י עו"ד אריאלה גפן – לקוחות המשרד זוכים לייצוג משפטי בבתי המשפט ע"י עורכת הדין אריאלה גפן בלבד אשר מוביל באופן אישי וישיר את התיק מול חברת הביטוח ואת המו"מ מולם. יתרון משמעותי ללקוח שזוכה לייצוג ע"י מייסדת המשרד ולא עורכי דין זוטרים או טיפול בידי מתמחים.

עו"ד תאונות דרכים מומלץ לטריקת דלת על היד

למה לבחור במשרד עורכי דין אריאלה גפן לייצוג נפגעי תאונות דרכים

מעל 20 שנת ניסיון

למשרד עורכי דין אריאלה גפן ושות' מעל 20 שנות בתביעות תאונות דרכים. המשרד בראשותה של עו"ד אריאלה גפן קצר הצלחות רבות בייצוג נפגעי תאונות דרכים מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל.

ניסיון בייצוג חברות ביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל כך שהבנת דרכי הפעולה של חברות הביטוח מעניקה לעורכת הדין יתרון משמעותי עבור לקוחותיה להשגת פיצוי מרבי

יחס אישי

למשרד עורכי דין אריאלה גפן עשרות לקוחות מרוצים אשר מעבר לתוצאות קיבלו יחס אישי, תשומת לב מלאה וליווי משפטי צמוד בכל ההליך המשפטי.

שרות משפטי ללא פשרות

משרד עורכי דין אריאלה גפן חרט על דיגלו להעניק ללקוחותיו שרות משפטי ללא פשרות מול חברות הביטוח וזאת ע"י בקיאות בחוק ובפסיקה בכל הקשור בתאונות דרכים

שכר טרחה - מבוסס הצלחה

שכר הטרחה מבוסס הצלחה ובהתאם לכללי לשכת עורכי הדין. שכר הטרחה מחושב באחוזים מסכום הפיצוי שהנפגע מקבל מחברת הפיתוח. כלומר, בהגשת תביעת תאונת דרכים השיקול הכלכלי לא מהווה מחסום מלקבל את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונת דרכים

פיצוי כספי מרבי

משרד עורכי דין אריאלה גפן השיג ללקוחותיו פיצויים כספיים שהגיעו במצטבר למיליוני שקלים. המשרד נלחם עבור לקוחותיו במיצוי הזכויות המשפטיות והכלכליות על מנת שיוכלו לצאת לדרך חדשה

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

אצלנו אין דרישה לתשלום שכר טרחה, אלא רק לאחר שאתם מקבלים פיצוי כספי

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן