ניתוח פלסטי
לצערנו הרב מדינת ישראל נמצאת במגמת עליה בתאונות הדרכים בכבישי המדינה. כידוע תאונת דרכים יכלה לגרום לנזקי גוף ואף לנזקים נפשיים לנפגעי תאונות דרכים. למשרד עורכי דין אריאלה גפן, מגיעים נפגעי תאונות דרכים רבים שעיקר פגיעתם מכונה "צליפת שוט" או Whiplash. לצערנו הרב, רבים מנפגעי צליפת השוט מקילים ראש בעניין הפגיעה, מאחר ובעת האירוע כמעט ואינם מרגישים כאב, אך הניסיון מראה כי פגיעות מסוג צליפת שוט עלולות להתפתח מחבלות קלות ועד לנזקי גוף קשים יותר כמו נכות ופגיעות נוירולגיות מכאן, חשוב לפנות לעורך דין תאונות דרכים המומחה בפגיעות מסוג צליפת שוט כמו עורכת הדין אריאלה גפן שתדע לכוון ולהדריך אתכם באופן אישי בהליך המשפטי נגד חברות הביטוח על מנת שתוכל לקבל את הפיצוי הכספי המקסימלי שמגיע לכם.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

לצערנו הרב, מדינת ישראל במגמת עליה בתאונות הדרכים ולמרות השיפורים הטכנולוגים ואמצעי המיגון השונים ישנם נפגעי גוף רבים כתוצאה מתאונות דרכים אלה, כאשר חלק מנפגעי תאונות הדרכים סובלים מפגיעות קלות ולחלק אחר סובלים מפגיעות קשות יותר אשר אינן מאפשר ניהול חיים תקין ובריא.  תאונת דרכים עם פגיעת מסוג צליפת שוט עלולה לגרום לנזקי גוף פיזיים ונפשיים לנפגעי תאונות דרכים כפי שיובהר במאמר שלפנינו.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים רבים אשר חוו תאונת דרכים שפגיעתה הינה אורתופדית ומכונה בפי הצוותים הרפואיים כפגיעת "צליפת שוט" או Whiplash באנגלית.

בנוסף, במאמר זה נדון בחשיבות השאלה למה כדאי לנפגע תאונות דרכים להיות מיוצג ע"י עורך דין מומחה לתאונות דרכים המתמחה בפגיעות מסוג צליפת שוט כמו עו"ד אריאלה גפן שהשיגה עבור לקוחותיה פיצויים כספיים מרביים בגין תאונת דרכים מסוג צליפת שוט.  

כמו כן, נדון בסיכונים שבהתנהלות לא נכונה מול חברות הביטוח, מה היתרונות שתרוויחו מכך וכיצד תדעו כמה שווה תביעת תאונת דרכים עם צליפת ?שוט?, כמו כן איך תוכלו להבטיח שתקבלו את גובה הפיצויים המקסימלי שמגיע לכם

מהי צליפת שוט?

 צליפת שוט הינה כינוי לפגיעה נפוצה בצוואר שנגרמת עקב טלטול ותנועה פתאומית חזקה של הראש קדימה ואחורה, סוג של פגיעות אלה בתאונות דרכים מתאפיין על פי רוב בהתנגשות בין כלי רכב כאשר יושבי הרכב אשר ספגו את הפגיעה מהחלק האחורי יהיה חשופים לפגיעה מסוג צליפת שוט.

וזה המקום לציין כי אין חובה שההתנגשות בין שני כלי הרכב תהיה חזקה ועוצמתית כדי ללקות בצליפת שוט, במקרים רבים עולה כי צליפת השוט עלולה להיגרם גם כשמדובר בהתנגשות קלה יחסית  כאשר כלי הרכב נסעו במהירות נמוכה או שאחד הרכבים שהה בחניה.

 צליפת שוט תאונת דרכים – מהם תסמיני צליפת השוט וכיצד מטפלים בה?

 תסמיני צליפת השוט תאונת דרכים כוללים כאב ונוקשות בצוואר, הגבלה בתנועות הצוואר מעלה ומטה ולצדדים, רגישות מקומית באזור הצוואר, כאב ראש, תחושת נימול בידיים, סחרחורות, בחילות, והקאות, ועוד. אין חובה שתסמיני חבלת צליפת השוט יופיעו מייד לאחר התאונה, ולרוב הם מופיעים כעבור 12-6 שעות לאחר מכן.  

בדרך כלל די בתסמינים אלו כדי לאבחן את צליפת השוט, ואין צורך בצילומי הדמייה, למעט במקרים בהם ישנו גם חשד לנזק או שבר בעמוד השדרה. 

לרוב ניתן להחלים מצליפת השוט עם חלוף הזמן, כעבור מספר שבועות,  ואף ללא צורך בטיפול. מומלץ להשתדל להניע את הצוואר ככל הניתן, מאחר שהנעת הצוואר מאיצה את החלמתו ומשפרת את חזרתו לתפקוד מלא. במידת הצורך ניתן ליטול משככי כאבים, לעשות פיזיותרפיה, ולהיעזר בטיפולי רפואה משלימה. במידה שלא חלה החלמה מצליפת השוט תוך חצי שנה, המדובר בצליפת שוט כרונית, שעלולה לפגוע מאד בתפקודו היומיומי של מי שלוקה בה. 

 

בתאונות דרכים התגובות של נפגעי תאונות דרכים יכולות להיות שונות מנפגע אחד לעומת השני מהרבה סיבות כמו כאבים שהם כמעט אינם מורגשים או לחילופין לפגיעות קשות וכאבי חזקים מאוד ואף פגיעות בחוט השידרה.

במרבית המקרים ישנם נפגעי תאונות דרכים אשר ירגישו את הסימפטומים הנ"ל מיד באירוע התאונה, ואילו נפגעי תאונת דרכים אחרים ירגישו את הכאבים אחרי כמה שעות או אפילו מספר ימים לאחר מכן.

במרבית הפגיעות של צליפת שוט, לאחר מספר חודשים רב התסמינים אמורים לחלוף, אך למשרדנו הגיעו גם לקוחות שהפגיעה גרמה להם לנזקים קבועים וממושכים יותר, מכאן חשוב מאוד לאחר תאונת דרכים לפנות לטיפול רפואי על מנת לאבחן שלא נגרמו פגיעות יותר רחבות בעקבות צליפת השוט כמו נזק לחוליות בגב ולחולשה בשרירים ולפגיעה משמעותית באיכות החיים.

ללקוחות הרבים שמגיעים אלינו לאחר תאונת דרכים עם צליפת שוט, אנו ממליצים להמתין לפחות שנה על מנת לקבל תמונה מלאה וכי הנזק התגבש.

צליפת שוט זמן החלמה

כמובן עוצמת הפגיעה כתוצאה מצליפת השוט היא שונה מאדם לאדם בפגיעות תאונת דרכים, אך במקרים קלים הסימפטומים של צליפת שוט בדרך כלל נעלמים אחרי שלושה חודשים, אך יש נפגעי תאונות דרכים שנשארים עם נזקי גוף גם חודשים רבים לאחר מכן. 

 

צליפת שוט תסמינים עיקריים

תסמינים צליפת שוט

צליפת שוט – התנהלות מול חברות הביטוח

 

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים רבים שעיקר פגיעתם כתוצאה מתאונת הדרכים המכונה "צליפת שוט" או Whiplash.

בהפתעה רבה נפגעי תאונות דרכים רבים אשר מגיעים למשרד עורכי דין אריאלה גפן בעקבות פגיעת צליפת שוט אינם מודעים כלל שהינם זכאים לפיצוי כספי מחברת הביטוח בגין תאונת הדרכים מאחר שפגיעה מסוג צליפת שוט נחשבת לחלק מהם כתאונה "קלה" ועל כן למיטב הבנתם הם אינם זכאים לפיצוי כספי מחברת הביטוח, ויתרה מזאת חלקם הגדול לא מבינים כי במקרים רבים פגיעות הגוף הקלות לכאורה עלולות להתפתח לנזקי גוף משמעותים עם הגבלות תנועה ואף נכות, לכן מוטב שלא לזלזל בתאונות מסוג צליפת שוט. במקרים של תאונות דרכים מסוג צליפת שוט הגיעו הפיצויים הכספיים למעל 500,000 ש"ח.

 

לדברי עורכת הדין אריאלה גפן, הבעלים ומייסדת משרד עורכי דין אריאלה גפן – "אין להקל ראש בתאונות מסוג צליפת שוט גם אם הן מופיעות עם תסמיני פגיעות קלות בלבד שכן גם תסמינים קלים אלו עלולים להתפתח עד לפגיעות פיזיות קשות כמו הגבלות תנועה ואף לפתח תסמיני מחלות אחרות כמו פיברומילאגיה"

"פגיעה מסוג צליפת שוט עלולה להיות פגיעה קשה ומסובכת במיוחד כאשר עמוד השדרה נפגע במהלך תאונת הדרכים ונפגעי תאונות דרכים שהתקשרו למשרד מיד לאחר אירוע התאונה לא הבינו בתחילה למה ביקשנו מהם להתפנות מהר ככל שאפשר לבית החולים במיוחד כאשר אצל רובם לא הורגש כל כאב בתחילה האירוע, אך לאחר מספר שעות החלו אצל נפגעים אלו התסמיני כאב של צליפת השוט שאצל חלק מהנפגעים התסמנים היו מלווים בכאבים קלים ואצל אחרים התפתחו פגיעות פיזיות משמעותיות שפגעו להם במסלול החיים התקין, לכן אין להקל ראש בפגיעת צליפת שוט"

במקרה של קרות אירוע תאונת דרכים אף אם מדובר בתאונת דרכים קלה, עו"ד אריאלה גפן ממליצה לנפגעי תאונות הדרכים להתפנות באופן מידי לבית החולים ולבצע בדיקות מקיפות וככל שניתן לפרט בפני הצוות הרפואי כיצד קרתה התאונה ולציין באופן ברור על כל פגיעה באיבר או כאב באזור מסוים בגוף. יודגש, על אף על פי שלאחר תאונת הדרכים יכול להיות שלא תרגישו כאב בכלל או לכל היותר הכאב ירגיש לכם קטן ושולי – רצוי מאוד לפנות לבית החולים מיד לאחר התאונה – וזאת מכיוון שפגיעות מסוג צליפת שוט עלולות להתפתח בשלבים מאוחרים יותר לפגיעות משמעותיות אשר מסיבות לנפגעי תאונת הדרכים הגבלות תנועה ואף פגיעה בניהול חיים תקינים. ברוב המקרים הכאבים יתחילו להופיע כמה שעות לאחר תאונת הדרכים.

במקרים מסוימים תסמיני נזקי הגוף עלולים להופיע במספר רמות של פגיעות כמו כאבי ראש וסחרחורות בלבד, אך גם לנזקי גוף קשים כמו פגיעה משמעותית בעמוד השדרה, שברים או הפרעות נוירולוגיות שיכולות להביא את הנפגע לכדי נכות ומכאן, יש לבצע מספר בדיקות יסודיות כמו התייעצות עם אורטופד או נוירולוגיות על מנת לשלול פגיעות קשות.

צליפת שוט – חשיבות הדיווח לצוות הרפואי על מנת להתנהל נכון מול חברת הביטוח

 

יודגש, במעמד הטיפול הרפואי תבקשו מהצוות הרפואי לעיין ברשומות הרפואיות על מנת לוודא כי דבריכם לעניין תאונת הדרכים והפגיעות נכתבו בצורה ברורה ולא הושמטו פרטים שסיפקתם, אחרת במידה ויהיו פגיעות פיזיות שלא ידווחו יאפשרו לחברת הביטוח להעלות טענות משפטיות לביטול הקשר הסיבתי בין התאונה לפגיעה באותו איבר גוף שלא צוין באופן מפורש ע"י הצוותים הרפואיים.

חברות הביטוח אשר יירצו למזער הפסדים כלכליים ע"י דחיית תביעת תאונת הדרכים או מזעור הפיצוי הכספי שמגיע לכם ייעשו ככל שביכולתן למצוא נקודות תורפה באירוע התאונה או בפגיעה וזאת ע"י צוותים מומחים בדמות עורכי דין ואף חוקרים פרטיים, לכן להתנהלות שלכם תהייה השפעה על הפיצוי הכספי שמגיע לכם. 

עורכת הדין אריאלה גפן, ממליצה לפנות לעורך דין תאונות דרכים קרוב ככל שניתן למועד התאונה על מנת לבנות את תיק התביעה בצורה נכונה וכך גם להקטין את הסיכוי לפגיעה בפיצויי הכספי.

מה הם נזקי גוף כתוצאה מצליפת שוט?


מעוצמת הפגיעה והטלטול החזק והפתאומי של הראש והצוואר קדימה ואחורה נוצר ככל הנראה נזק פיזי לרקמות הרגישות של הרצועות והגידים של הצוואר (הרצועות הרקמות חיבור שמחזיקות את העצמות במפרקי הגוף, ואילו הגידים הם רקמות שמחברים אתהשרירים לעצמות), 
במחקרים שנערכו נשים מועדות יותר לפגיעת צליפת שוט מאשר גברים, וזאת כפי הנראה מאחר ששרירי הצוואר שלהן חלשים יותר משל הגברים.

סוגי פציעות של צליפת השוט בתאונות דרכים מזכים את נפגע תאונת הדרכים\תאונת עבודה בפיצוי כספי על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

 צליפת השוט הינה פגיעה אשר נגרמת במצב כתוצאה מתנועה מהירה של הצוואר קדימה ומיד אחורה ובאופן פתאומי בעוצמה רבה. ויודגש פגיעה כזאת בתאונות דרכים במהירות גבוהה עלולה לגרום לנזקי גוף חמורים כאשר מרבית הנפגעים בתאונות מעין אלו ירגישו כאבים עזים בצוואר, הגבלה בתנועת הצוואר, כאבים בגב ובכתפיים ואף סחרחורת ובחילות במקרים מסויימים לאחר תאונת דרכים או תאונת עבודה נפגעי תאונת הדרכים עלולים לפתח בעיות זיכרון או פוסט טראומה ויחד עם זאת עלולות להתפתח פגיעות רפואיות אחרות במהלך השנים בעקבות אותה תאונת דרכים.

 

מהו שיעור הפיצויים שניתן לקבל בגין צליפת שוט?

במסגרת התביעה בגין נזקי צליפת השוט ניתן לתבוע פיצויים שכוללים כיסוי של ראשי נזק משני סוגים: נזקים ממוניים (כספיים) שונים, לרבות הפסדי שכר, הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעות, ועזרת צד ג', ונזקים לא ממוניים כגון כאב וסבל.

מטבע הדברים, שיעור הפיצויים שניתן לקבל בגין צליפת שוט משתנה ממקרה למקרה בהתאם לנסיבותיו. ככל שמדובר בנזקים רבים, חמורים, וממושכים יותר, כך יגדל סכום הפיצויים ולהיפך. בנוסף, במידה שהנפגע השתכר שכר גבוה יחסית, אזי הדבר ישליך אוטומטית על גובה הפיצוי המגיע לו בגין הפסדי השכר שלו.

אם מדובר בצליפת שוט קלה יחסית, שגרמה לתסמינים חולפים, ניתן בדרך כלל לקבל פיצויים בהיקף של אלפי שקלים חדשים בגין נזקי העבר, לרבות בגין כאב וסבל, הפסדי שכר, והוצאות. אולם, כאשר מדובר בצליפת שוט חמורה, שהפכה לצליפת שוט כרונית, הנפגע עשוי לקבל פיצוי משמעותי בהרבה, בהיקף של עשרות ואף מאות אלפי שקלים חדשים, מאחר שבנוסף לכיסוי נזקי העבר לפי הרכיבים השונים, הוא יהיה זכאי גם לכיסוי נזקי העתיד לפי רכיבים אלו.   

 

 

צליפת שוט תאונת דרכים
 

למי מגיע פיצוי כספי במקרה של תאונת דרכים עם צליפת שוט?

בשנת 1975 נקבע חוק שהינו מתייחס לכל נפגעי תאונות הדרכים שנקרא חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975. חשוב לציין כי מטרתו של חוק זה נולד במטרה לעזור לנפגעי תאונות דרכים ולהבטיח שכל מי שנפגע בתאונת דרכים יהיה זכאי לפיצוי כספי בעקבות התאונה והנזקים הפיזיים או הנפשיים שנגרמו לו, ללא קשר למידת אשמתו בתאונה. הפיצויים שמגיעים לנפגע בתאונות דרכים אינם תלויים בשאלה אשמו של הנפגע או לא – לכן, גם אם עולה כי נפגע צליפת השוט אשם בתאונת הדרכים הוא יהיה זכאי לפיצוי על נזקים רפואיים שנגרמו כתוצאה מתאונת הדרכים כמו אובדן שכר, פגיעה תפקודית, נכות וכדומה. יודגש, במקרה של תאונת דרכים עם צליפת שוט במקרה שהיו התפתחויות רפואיות נוספות כמו פגיעה בחוט השידרה או פגיעות ראש חמורות אלה יכולים להגדיל את אחוזי הנכות שייקבעו לנפגעי תאונת הדרכים, וכאמור ככל ויקבעו אחוזי נכות גבוהים יותר כך גם הפיצוי הכספי אשר תהיו זכאים לו מחברת הביטוח או המוסד לביטוח לאומי יגדל. לצורך קביעת אחוזי הנכות ימונו מומחים רפואיםהמתמחים בתחום הפגיעה כמו אורתופדיה או נוירולוגיה לפגיעות ראש.

פסיקת בית משפט בגין תביעה נזקי גוף צליפת שוט

בית משפט השלום בתל-אביב קבע לאחרונה כי חברת הביטוח מגדל תשלם לנפגעת תאונת דרכים פיצויים של כ-346 אלף שקלים לאחר שהתובעת שהייתה בת 36 בעת התאונה נפגעה בתאונת דרכים כאשר רכב נכנס ברכבה מאחור בעוצמה רבה וכתוצאה מכך נפגעה בצליפת שוט. תביעת תאונת הדרכים הוגשה בהתאם לחוק לפיצוי נפגעי תאונות דרכים ובית המשפט מינה בתיק זה מומחים רפואיים על מנת לאבחן את מצב הרפואי של התובעת בגין פגיעת צליפת השוט. מומחה רפואי נוירולוגי קבע שני אחוז נכות נוכח כאבי הראש שסבלה ושלושה אחוזי נכות על סחרחורות, כמו כן המומחה האורתופדי קבע כי לא נותרה לה נכות. על אף כי האורתופד דחה את טענת התובעה כי נגרמו לה נכות אורתופדית, ביקשה התובעת להכיר בכך כי קיימת נכות מאחר כי ישנה פגיעה בכושר הפעולה שלה. בהקשר לפסיקת הוצאות רפואיות נפסק לא פעם, כי עיקרון העל העומד בבסיס תורת הפיצויים בנזיקין הינו העיקרון של השבת המצב לקדמותו, לפיו על המזיק ליתן לנפגע אותו סכום, אשר באמצעותו יועמד הנפגע, ככל האפשר, באותו מצב בו הוא היה נתון, אלמלא בוצע כלפיו מעשה הנזיקין (ראו, ע"א 357/80 נעים נ' ברדה, פ"ד לו(3), 762, 772-773 (1982)). בהינתן עיקרון זה, נפסק שנפגע זכאי לפיצויים בגין הוצאות רפואיות והוצאות נסיעות שהוציא לאחר הפגיעה, הנחוצות באופן סביר לשם החזרת המצב לקדמותו. תביעה נזקי גוף צליפת שוט תאונת דרכים  – אם הנך רוצה להגיש תביעת תאונת דרכים בגין נזקי גוף שנגרמו ע"י צליפת שוט חשוב מאוד שתפנו למשרד עורכי דין נזיקין המתמחה בתאונות דרכים כמו משרד עורכי דין אריאלה גפן על מנת לקבל את הפיצוי הכספי המקסימלים שמגיע לכם.

צליפת שוט תאונת דרכים – מה לעשות לאחר תאונת דרכים?

דרך הפעולה המיידית בעקבות תאונה צריכה להבטיח את בריאותך ובטיחותך. חשוב לבדוק אם נגרמו לך פציעות, וגם אם הן לא נראות מיד, מומלץ להתפנות לבית החולים לצורך בדיקות רפואית מקיפות, מכיוון שלאחר התאונה הגוף מוצף בפרץ של אדרנלין, שעשוי להפחית כאבים ולגרום לפספוס של פציעות וחבלות שונות, שיתגלו בשלב מאוחר יותר כמו במקרה של צליפת שוט. במידה וניתן – עד שצוותי החרום מגיעים לזירת תאונת הדרכים, כדאי להשיג תמונות של נסיבות התאונה,  לתעד פרטים כמו תנאי דרך, תמרורים וכל נזק שנגרם לרכב. חשוב לשמור תיעוד של גורמים אלה על מנת לבנות תביעת נזקי גוף עובדתית. בנוסף, מומלץ להימנע ממתן הצהרה לחברת הביטוח של האדם האשם, על מנת שזו לא תוכל להשתמש במילים שלך נגדך. במקום זאת, יש התקשר לעורך דין לענייני תאונות דרכים כדי לדון באפשרויות שעומדות בפניך. עדים – במידה ובתאונת הדרכים היו עדים לתאונת הדרכים, ובמידה ואתם יכולים  לקבל את הפרטים שלהם על מנת לקבל עדויות נוספות לתאונת הדרכים, כמו עדויות אלה יכולות לשמש להוכחת התביעה במקרה וחברת הביטוח תנסה לטעון אחרת. את מי תובעים בגין צליפת שוט עקב תאונת דרכים? כאשר מדובר בצליפת שוט שנגרמה עקב תאונת דרכים, ניתן להגיש תביעת פיצויים בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975 ("חוק הפלת"ד"). אם מדובר בתאונת דרכים שהיוותה גם תאונת עבודה, כלומר, תאונה בדרך למקום העבודה או בחזרה ממנה, ניתן גם להגיש תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי.   חוק הפלת"ד מבוסס על עקרון האחריות המוחלטת, לפיו כל נפגע בתאונת דרכים זכאי לקבלת פיצויים כספיים בגין נזקי הגוף שלו, וזאת ללא קשר לשאלת האחריות לגרימת התאונה, ואף אם הוא עצמו היה אחראי לה. לפיכך, מי שלקה בצליפת שוט עקב תאונת דרכים זכאי להגיש תביעת פיצויים לפי חוק הפלת"ד כנגד בעל הרכב שהיה מעורב בתאונה. עם זאת, לעתים מומלץ להמתין עם הגשת התביעה ולא להגיש אותה מייד לאחר קרות התאונה, למקרה שיתפתחו נזקים נוספים במהלך התקופה שלאחריה. כדי שהתביעה תתקבל, על הנפגע להציג את חומרת הפגיעה בו ואת הקשר הסיבתי שבין התאונה לבין הנזק שנגרם לו. לשם כך חשוב להקפיד על שמירת המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, שמשמשים גם לצורך כימות הנזק וקביעת סכום הפיצויים בגינו.  אם מתעוררות מחלוקות בין הצדדים לגבי היקף הנזק והקשר הסיבתי שבינו לתאונה, בתי המשפט נוהגים בדרך כלל למנות מומחה רפואי מטעמם על מנת שהם יחוו את דעתם בסוגיות אלו.  
 

האם לערב את המשטרה בתאונת דרכים צליפת שוט?

החוק בישראל קובע כי יש לדווח למשטרה על תאונת דרכים עם נפגעים. המשטרה מאפשרת לקבל מידע ביטוחי כתיבת דו"ח, שהנו חיוני בשחזור המידע הדרוש לבניית תיק תביעת תאונת דרכים מול חברת הביטוח.

צליפת שוט תאונת דרכים  – את מי ניתן לתבוע?

  1. הגשת תביעה נגד חברת הביטוח
במידה ונפגעת בתאונת דרכים מצליפת שוט כנהג\ת ברכב או כנוסע, הנך זכאי\ת להגיש תביעה נזיקית או תביעה לפיצויים בגין נזקי גוף נגד חברת הביטוח שביטחה את הרכב וזאת כאמור בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. במסגרת הגשת התביעה נגד חברת הביטוח אנו נדרוש את הפיצוי הכספי המקסימלי בגין מספר ראשי נזק עיקריים:
א.פיצוי לא ממוני בגין כאב וסבל.
ב. הפסדי השתכרות ופנסיה בעבר ובעתיד
ג. דרישה לפיצוי בהתאם למשכורת
ד. נכות רפואית ותפקודית
ה. הוצאות רפואיות
ו. עזרה צד ג'.
חשוב לציין כי בית המשפט ימנה מומחה רפואי מטעמו לקביעת דרגת נכות אשר תשפיע באופן ישיר על גובה הפיצוי שמגיע לך, לכן חשוב שתיוצגו ע"י עורך דין תאונות דרכים עם מעל ל-20 שנות ניסיון שידע לבנות נכון את תיק התביעה מול חברת הביטוח עם ניסיון בחקירות של מומחי בתי משפט כדי שתוכלו לקבל את הפיצוי המרבי שמגיע לכם.
יודגש, עורכת הדין אריאלה גפן מייסדת המשרד מייצגת באופן אישי את לקוחותיה בבתי המשפט וזהו יתרון משמעותי בשבילך, לכן חשוב לבחון עניין זה כי במקרים אחרים משרדי עורכי דין עלולים לשלוח לבתי המשפט  עורכי דין שכירים עם ניסיון של שנה, ולא מייסד המשרד מייצג אתכם באופן אישי.
2. תביעה נגד פוליסת ביטוח תביעות אישיות 
כמו כן, ניתן לתבוע את פוליסת הביטוח הפרטית במידה ואתם מבוטחים בפוליסת תאונות אישיות.

3. תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי

במידה ונפגעת בתאונת דרכים שהינה תאונת עבודה בדרך לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה יהיה ניתן להגיש תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי, במקרי תאונות עבודה תהיו זכאים לדמי פגישה עבור שלושת החודשים שלא עבדתם, ואם נגרמה לכם נכות משרד עורכי דין אריאלה גפן יבנה אסטרטגיה משפטית נכונה ומנצחת בהתאם למסמכים הרפואיים יחד עם חוות דעת של מיטב המומחים הרפואיים שהמשרד עובד איתם כאשר המטרה הינה לקבוע את דרגת הנכות בין אם צמיתה או זמנית מול המומחים  של הוועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי. יודגש, ההליך המשפטי מול המוסד לביטוח לאומי ובמיוחד מול הוועדה הרפואית הינו הליך קריטי שכן קביעת דרגת הנכות על ידי הוועדה תקבע אם תהיו זכאים לקצבה קבועה או למענק חד פעמי בעקבות הפגיעה שלכם, כמו כן יש לזכור כי הוועדה עלולה לקבוע אפס אחוזי נכות או אחוזי נכות נמוכים שלא יזכו אותכם בפיצוי כספי כללי. לכן, חשוב שתבחרו עורך דין תאונות דרכים עם לפחות 20 שנות ניסיון, כמו עורכת הדין אריאלה גפן שגם תלווה אותך באופן אישי לוועדה הרפואית על מנת להגדיל את הסיכוי לזכות בתביעה

צליפת שוט עורך דין תאונת דרכים

אירוע תאונת דרכים ובו ישנה את פגיעת צליפת השוט יכול להיות טראומטי עם נזקי גוף משמעותי, מכאן חשוב שיהיה לצידכם עורך דין תאונות דרכים מקצועי, שמתמצא בחוקי המשפט על בוריים, מכיר את המערכת המשפטית ואת אופן התנהלות חברות הביטוח השונות ויכול לכוון את ניהול התיק לאפיקים שמשרתים את האינטרסים שלכם באופן נכון על מנת שתוכלו לקבל את הפיצויים המרבים במקרה של צליפת שוט.

מה היתרונות של עורכת הדין אריאלה גפן  בתאונות דרכים?

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון משפטי עשיר כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים. את הניסיון העשיר בייצוג משפטי  רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת  משרד עורכי דין נזיקין כאשר לנגד עיניה מטרה אחת והיא לשרת את נפגעי תאונות הדרכים מול אותן חברות ביטוח גדולות וחזקות בישראל שיעשו ככל שביכולתן למזער את סכום הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונת הדרכים או במקרים רבים אחרים לדחות את התביעה. ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים וידע שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה. ההתמקצעות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תאונות דרכים גדולים, קשים ומורכבים ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה - השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

נפילה מסולם תביעה נגד וועד הבית

בית משפט השלום בירושלים קבע כי יש לפצות את התובעת, מורה, בסכום של מעל 218,000 ₪, כאשר במקרה דנן התובעה הבחינה כי אין מים חמים בדירתה והחליטה שהיא עולה לגג על מנת לאבחן את הבעיה תוך שימוש בסולם שהוצב ע"י וועד הבית. התובעת טענה כי הסולם החליק מאחר שהיה ישן, רעוע ולא עמד בתקן הנדרש, כמו כן מים שנקוו על הריצפה תרמו להחלקה של הסולם, ובעקבות כך היא נפלה ונפגעה ברגלה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן