עורך דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים - ההצלחה והביטחון שלך​

ייצוג משפטי לנפגעי תאונות דרכים

תאונות דרכים

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

חברות הביטוח מעדיפות להתמודד עם נפגע תאונת דרכים שלא מיוצג ע"י עורך דין תאונות דרכים ויפעילו מגוון רחב של טקטיקות שעומדות לרשותן במטרה לדחות את תביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונת הדרכים.

נפגעתם בתאונת דרכים? –  השאירו פרטים לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות

עורכת דין תאונות הדרכים שתלחם עבורכם

משרד עורכי דין אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות דרכים, הינו משרד בוטיק בין הבולטים והמוערכים בישראל בתחום תאונות הדרכים ומוביל בייצוג נפגעי תאונות דרכים כאשר לעורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים יותר מ-20 שנות נסיון בהובלת תיק תאונות דרכים מורכבים וקשים. עו"ד אריאלה גפן צברה נסיון משפטי רב בייצוג חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל בתאונות דרכים ומכירה לעומק את האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות של חברות הביטוח, עניין אשר מהווה יתרון משמעותי לתובעים בתאונות דרכים שבא לידי ביטוי בהצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים עם שיעורי נכות גבוהים שקיבלו פיצויים כספיים מרביים, כך שבתוך זמן קצר המשרד הפך לסיפור הצלחה בתביעות תאונות דרכים.

חשיבות הייעוץ המשפטי במקרה של תאונת דרכים

חשוב להבין כי חברות הביטוח מתמחות בניהול הליכים משפטיים בתאונות דרכים ועומדים לרשותן משאבים כלכלים עצומים כמו משרדי עורכי דין חזקים וגדולים, חוקרי ביטוח פרטיים ועוד אנשי צוות שכל תפקידם הוא לנסות לדחות את התביעה או להקטין את הפיצוי הכספי שמגיע לך בעקבות תאונת הדרכים.
לכן, חברות הביטוח מעדיפות להתמודד עם נפגע תאונת דרכים שלא מיוצג ע"י עורך דין תאונות דרכים ויפעילו מגוון רחב של טקטיקות שעומדות לרשותן במטרה לדחות את תביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונת הדרכים.

שיטת מצליח של חברת הביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן בעלת משרד עורך דין לענייני תאונת דרכים מסבירה: "למשרדי הגיעו מקרים רבים של תאונות דרכים שהותירו אחריהן נפגעי גוף רבים, במקרים מסוימים לא יכולתי לעמוד מנגד כאשר חברות הביטוח הציעו סכומי כסף מגוחכים לנפגעי תאונות דרכים של היו מודעים לזכויות שלהם, ואני שמחה שאני נלחמת מול חברות הביטוח ומפוררת את כל הטענות שלהם וכך מצליחה להשיג ללקוחות שלי את הפיצוי המרבי"

תאונת דרכים רוכב אופנוע

איתמר ג., בן 40, רכב על אופנוע מסוג ימאהה ונפגע לאחר שרכב התנגש בו מאחור. איתמר פנה לעורך דין תאונות אופנוע אשר הציע לו לקבל את הפשרה של חברת הביטוח בסך 6,000 ₪ ולסגור את התיק מכיוון שעל פי התיעוד הרפואי הפגיעה אינה כה חמורה, ומדובר בפגיעה אורטופדית קלה בלבד.

לאחר שאיתמר לא היה מרוצה מההמלצה של אותו עורך דין, הוא קיבל המלצה מחבר אחר שעבר תאונת דרכים עם אופנוע ויוצג בבית המשפט ע"י אריאלה גפן, בעקבות כך הוא החליט להעביר את הטיפול המשפטי למשרד עורכי דין אריאלה גפן המתמחה בתאונות אופנועים.

לאחר עיון במסמכים הרפואיים, והתייעצות עם רופאים מומחים אחרים עו"ד אריאלה גפן החליטה להגיש תביעת תאונת דרכים כנגד חברת הביטוח, במסגרת התביעה בית המשפט מינה אורטופד, ולבקשתה של עו"ד אריאלה גפן שזיהתה גם פגיעת ראש מונה מומחה רפואי בתחום הנוירולגיה אשר קבע לאיתמר אחוזי נכות גם בתחום זה.

כשלושה חודשים, הגיע פסק הדין שבו השופט קבע כי לאיתמר מגיע פיצוי בסך 400,000 ₪.

אריאלה גפן משרד עורכי דין תאונת דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן מייצג נפגעי תאונות דרכים בכל הארץ ובכל הערכאות המשפטיות כמו

נפגעת בתאונת דרכים? השאר פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות והתחייבות צרו קשר

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן