עורך דין תאונות דרכים

20 שנות נסיון בתביעות תאונות דרכים - ההצלחה והביטחון שלך​

זקוקים לעורך דין תאונות דרכים בבני ברק?

אריאלה גפן

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק

נפגעת בתאונת דרכים? משרדנו עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתאונות דרכים יילחם על הפיצוי הכספי שמגיע לך

תשלום שכר טרחת עורך דין - רק עם קבלת כספי הפיצויים

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות 

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק – משרד עורכי דין נזיקין שיילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך

משרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים.

אריאלה גפן, עו"ד תאונת דרכים מומלצת  מנהלת את משרד עורכי דין נזיקין המוביל בישראל בדיני נזיקין לרבות: תאונות דרכים, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות תלמידים, תאונות אופניים חשמליים כאשר זקוקים לעו"ד תאונות דרכים או עורכי דין תאונות דרכים או עורך דין מומחה לתאונות דרכים.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות,  כמו כן בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל –  ניסיו משפטי זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר והבנת דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

עורכת הדין אריאלה גפן, עוסקת בתחום תאונות הדרכים זה יותר מ-20 שנה ומאחוריה אלפי תביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות שבהן הצליחה באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בתיקי נזיקין\תאונות דרכים מורכבים וקשים.
המשרד צבר מומחיות רבה בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח הגדולות והשגת פיצוי כספי מרבי עבור לקוחותיו שנפגעו בתאונות דרכים. 

המשרד מצליח הודות להיכרות המעמיקה של עורכת הדין עם חברות הביטוח הגדולות בארץ מה שמאפשר ערך מיידים ביצירת תמונה מלאה של הפיצוי הכספי מול הנזק.

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט וחגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות. 

לקוחות ממליצים עלינו בגוגל

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק

תחומי עיסוק

עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן

תאונות דרכים פגע וברח

קורקינט חשמלי תאונות אופניים חשמליים

 תאונות דרכים קורקינט חשמלי

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תאונות דרכים קשות וקטלניות

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תאונות דרכים הולכי רגל

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק

 

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק

ההגדרה של תאונת דרכים כפי שהיא מצוינת בחוק הפיצויים היא אירוע שבו נגרם נזק לגוף בעקבות שימוש ברכב מנועי יבשתי למטרות תחבורה. עם זאת, יש מקרים שמוחרגים מהגדרה זו או מצורפים אליה. חוק הפיצויים הינו חוק שנחקק בכנסת על מנת לפצות אדם שנפגע בתאונת דרכים באמצעות כספי הקרן. הוא תקף בנסיבות מיוחדות כגון מקרים בהם נפגע הולך רגל מרכב שנמלט מהאירוע ואין כל דרך לאתר את הרכב – 'תאונת פגע וברח'. באופן כללי, תאונת דרכים הינו מונח בעל משמעות שונה בדיני נזקי גוף. במרבית תאונות הדרכים כלי הרכב המעורבים כוללים ביטוח חובה – פוליסת ביטוח המכסה נזקי גוף גם לבעל הפוליסה וגם ולנפגעים נוספים שנפגעו בעקבות התאונה עם הרכב של בעל הביטוח. כדי להבין בצורה מעמיקה יותר מה היא ההגדרה של תאונת דרכים ניתן לעטוף אותה בתאונה בה היה מעורב כלי רכב יבשתי ממונע בעל ביטוח חובה. מכך ניתן להבחין שתאונה עם נפגעים בין קורקינט חשמלי לבין הולך רגל למשל אינה נחשבת כתאונת דרכים על פי החוק. לעומת זאת, פגיעה גופנית שהתרחשה בעקבות החלפת גלגל ברכב יכולה להיחשב כתאונת דרכים. כדי להתמצא במסכת החוקים של תאונת דרכים יש להיוועץ בעורך דין תאונות דרכים.

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק הינו עורך דין המתמחה בדיני תעבורה ובעל מוניטין רב שנים הכולל מקרי תאונות שונים שבעזרתם יכול להשתמש בחוק בצורה מיטבית כדי לפצות את הנפגע בדרך המקסימלית הטובה ביותר. 

בישראל, וכך גם בבני ברק כמובן, תאונות דרכים מתרחשות כל הזמן ומכך נוצר מצב שהצורך בעורך דין תאונות דרכים בבני ברק הוא שירות חשוב, בעיקר לנפגעים, כדי למצות את הדין לקבל את הפיצויים המירביים בהתאם לחוק. כפי שציינו לעיל, תאונת דרכים, על פי חוק הפיצויים ולפי הגדרתן של חברות הביטוח מחייבות התערבות של רכב מנועי יבשתי עליו חל חוק ביטוח חובה. מנגד, המשטרה יכולה להכיל תאונת דרכים גם אם היו מעורבים בה רק הולך רגל ואופניים חשמליים. נוסיף שפציעה שהתרחשה בעקבות בדיקת שמן מנוע (כמו למשל כוויה או חיתוך עמוק) לא יחשבו על ידי המשטרה כתאונת דרכים. אך לפי חוק הפיצויים זו עשויה להיות תאונת דרכים לכל דבר ועניין. לכן חשוב לעשות את ההפרדה ולהתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים בבני ברק באפשרות הראשונה לאחר תאונת הדרכים.

מתי לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בבני ברק?

אם נפגעתם בתאונת דרכים ישנן מספר פעולות שחובה לבצע מיד לאחר תאונת הדרכים, גם אם יש ספק אם הינה אכן מוגדרת כתאונת דרכים.
דיווח: עליכם לדווח על כך או לדרוש מעדים/הנהג הפוגע לדווח על כך למשטרה ולצוותי חירום כמו מגן דוד אדום ושירותי כיבוי והצלה במידת הצורך.
פינוי לטיפול נמרץ/מיון: גם אם הפגיעה נראית לכם שטחית וכזו שאינה מצריכה פינוי אך צוותי החירום שהגיעו למקום ממליצים לכם על כך, חשוב שתפעלו על פי הנחיותיהם ותתעדו כל מסמך ורשומה שביכולתכם לכל אורך התהליך. את הפינוי יש לעשות למיון הקרוב ביותר למקום התאונה.


פנייה לעורך דין תאונות דרכים בבני ברק: עורך דין דיני נזיקין יסביר, ייעץ וילווה אתכם לכל אורך התהליך שלאחר התאונה בין אם הנו תהליך החלמה ארוך או פנייה לבית משפט בתביעת הביטוח. עורך דין תעבורה ינחה אתכם כיצד להתנהל, איזה קבלות ומסמכים לשמור ומה עליכם להגיד בחקירת התאונה כדי שתוכלו לקבל את הפיצויים המירביים.

איך לבחור עורך דין תאונות דרכים מומלץ בבני ברק?

ניתן לקבל סיוע בכך מקרובים ומבני משפחה שימליצו על עורך דין עבורכם. גם אתרי אינטרנט זו זירה מוכרת לעורכי דין רבים. עורכי דין בבני ברק מחזיקים באתרי אינטרנט בהם ניתן לקרוא אודותיהם, על תחומי ההתמחות שלהם ובחלקם אפילו מקרי הצלחה לדוגמה מהם ניתן ללמוד המון אודות הניסיון של אותו עורך דין. עורכי דין שלא מחזיקים באתרי אינטרנט משלהם בדרך כלל יהיו מצויים באינדקסים של עורכי דין באתרי אינטרנט אחרים או ברשתות החברתיות. גם שם ניתן לצפות בהמלצות הגולשים ובמקרי הצלחה של עורכי דין אלו. 

אם אלו לא מספיקים עבורכם עבור התרשמות, דבר לגטימי מאוד, ניתן לראיין את העורך דין ולשאול שאלות שונות בנושא כדי להבחין בבקיאותו או לחלופין לשלול את ההתאמה שלו למקרה שלכם. דבר נוסף שחשוב לבדוק כשמחפשים עורך דין תאונות דרכים הוא לברר את הזמינות שלו עבור המקרה שלכם כדי לקבל את הטיפול ההולם ואת מלוא הזמן הדרוש לטיפול במקרה שלכם.

תנאים לבחירת עורך דין תאונות דרכים בבני ברק מומלץ?

אם החלטתם לחפש עורך דין תאונות דרכים בבני ברק בכוחות עצמכם יש מספר פרמטרים שיסייעו לכם לבדוק האם אותו עורך דין הוא המתאים עבורכם ומה איכותו לטיפול במקרה שלכם:
ניסיון: עורך דין תאונות דרכים בבני ברק בעל שנות ניסיון רבות הוא המועדף כיוון שכבר נתקל במקרים רבים.

התמחות: יש מקרים בהם עורך דין  תאונות דרכים בבני ברק הוא חזק יותר ויש מקרים שבהם אינו בקיא מספיק.

זמינות: עורך דין תאונות דרכים בבני ברק – גם אם הינו בעל מוניטין וניסיון רב שנים אך אינו זמין מספיק עבורכם, זו עלולה להוות בעייה ועל כן חשוב שיהיה זמין לכם מהרגע הראשון.

תקשורת: עורך דין תאונות דרכים בבני ברק שעובד מולכם בשקיפות מלאה, מפרט ומסביר את כל ההתנהלות שלו ומחבר אתכם על הנושאים המשפטיים שאתם צריכים לדעת.

אכפתיות: עורך דין שבאמת דואג לכם ומתחבר באופן אישי למקרה שלכם ידע כיצד לבצע את העבודה עבורכם על הצד הטוב ביותר.

 

עורך דין תאונות דרכים בבני ברק

צרו קשר

We would be happy to help and advise if you have any questions or inquiries.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו 073-3752-766 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם

תאונות עבודה – תקנה 40 לנפגעי תאונות עבודה

תקנה 40 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, קובעת את ההליך לקביעת דרגת נכות לנפגעי תאונות עבודה שנפגעו בעצמות הגפיים העליונות. במסגרת הליך זה, ועדה רפואית מוסמכת מטעם המוסד לביטוח לאומי בודקת את הנפגע וקובעת את אחוזי הנכות שלו, בהתאם לפגיעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן