אריאלה גפן עורכת דין תאונות אופנוע

20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים - הבטחון שלך להצלחה

עורך דין תאונות דרכים בנתניה

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם? נפצעתם – אני יודעת להשיג את הפיצויים שמגיעים לכם!!! צרו קשר עוד היום

למה לבחור במשרדנו?

קצת עלי

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי המקצועי צברה כאשר ייצגה את חברת הביטוח הגדולה בישראל ובהמשך דרכה המשפטית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל. ניסיון זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר, כמו כן היכרות עם חברות הביטוח בישראל שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

אריאלה גפן - עורך דין תאונות דרכים בנתניה

עורך דין תאונות דרכים בנתניה בעל ידע משפטי וניסיון של מעל 20 שנה יתווה את האסטרטגיה המשפטית הנכונה על מנת להשיג את הפיצוי המרבי שמגיע לכם בעקבות תאונת הדרכים. אם אתם צריך עורך דין לתאונות דרכים בנתניה הגעתם למקום הנכון!!!  במידה ואתם צריכים עורך דין תאונות דרכים שנותן שירותים משפטיים בנתניה? עורכת דין נזיקין אריאלה גפן עם ניסיון של מעל 20 שנה בתביעות תאונות דרכים בנתניה תילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים בנתניה.

עורך דין תאונות דרכים בנתניה

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי הדין נזיקין בין המובילים בישראל המתמחה בתאונות דרכים לרבות: תאונות אופנוע, פגיעה בהולכי רגל,תאונות פגע וברח ואופניים חשמליים או קורקינטיים חשמליים.

עו”ד אריאלה גפן הינה בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004. עורכת הדין אריאלה גפן מביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות תאונות דרכים מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה בעת שייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתאונות דרכים וגם כאשר בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל וטיפלה במאות תיקים של נפגעי תאונת דרכים

לאחר שנים רבות של ייצוג משפטי של חברות הביטוח הגדולות בישראל כמו הפול המאגר הישראלי לביטוח שהינה המבטחת של האופנועים בישראל, החליטה עורכת הדין אריאלה גפן לעבור צד ולייצג נפגעי תאונות אופנוע וזאת על ידי מינוף הניסיון המשפטי הרב לטובת לקוחותיה וכפי שניתן להבין יתרון זה קצר הצלחות רבות בייצוג לקוחותיה ובא לידי ביטוי משמעותי בדמות הפיצוי הכספי שקיבלנו הנפגעים ובני משפחתם

הניסיון משפטי בייצוג חברות הביטוח הגדולות בישראל מעניק לעו"ד אריאלה גפן יתרון משמעותי לתובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה והכרת קווי ההגנה של חברות הביטוח, כאשר ניסיון זה ממונף לטובת רוכבי האופנוע בהצלחה רבה בהשגת פיצויים מרביים.

התמחות המשרד והמקצועיות בייצוג נפגעי תאונות אופנוע יחד עם ניסיון משפטי מנצח הוכיחו את עצמם במאות תיקי תביעה שנחלו הצלחות רבות בפסקי דין שבהם נפגעי תאונות דרכים קיבלו פיצויים כספיים גבוהים 

למה לבחור במשרד עורכי דין אריאלה גפן לייצוג נפגעי תאונות דרכים בנתניה

מעל 20 שנת ניסיון

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מעל 20 שנות בתביעות תאונות דרכים. המשרד בראשותה של עו"ד אריאלה גפן קצר הצלחות רבות בייצוג מאות נפגעי תאונות דרכים מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל.

שקיפות, מקצועיות ואמינות

למשרד עורכי דין אריאלה גפן עשרות לקוחות מרוצים אשר מעבר לתוצאות קיבלו יחס אישי, תשומת לב מלאה וליווי משפטי צמוד בכל ההליך המשפטי.

שכר טרחה - מבוסס הצלחה

שכר הטרחה מבוסס הצלחה ובהתאם לכללי לשכת עורכי הדין. שכר הטרחה מחושב באחוזים מסכום הפיצוי שהנפגע מקבל מחברת הביטוח. כלומר, בהגשת תביעת תאונת דרכים השיקול הכלכלי לא אמור לפגוע בלקוח על מנת לדרוש את הפיצוי הכספי שמגיע לו

ניסיון בייצוג חברות ביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן בעברה ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל בינהן את חברת הביטוח "הפול" - הבנת דרכי הפעולה של חברות הביטוח מעניקה לעורכת הדין יתרון משמעותי עבור לקוחותיה להשגת פיצוי מרבי

שרות משפטי ללא פשרות

משרד עורכי דין אריאלה גפן חרט על דיגלו להעניק ללקוחותיו שרות משפטי ללא פשרות מול חברות הביטוח וזאת ע"י בקיאות בחוק ובפסיקה בכל הקשור בתאונות דרכים בנתניה

פיצוי כספי מרבי

משרד עורכי דין אריאלה גפן השיג ללקוחותיו פיצויים כספיים שהגיעו במצטבר למיליוני שקלים. המשרד נלחם עבור לקוחותיו במיצוי הזכויות המשפטיות והכלכליות על מנת שיוכלו לצאת לדרך חדשה

עורך דין תאונות דרכים בנתניה

זקוקים לעורך דין תאונות דרכים בנתניה?

במאמר שלפניכם ננסה להסביר את חשיבות ההתייעצות עם עורך דין תאונות בנתניה לאחר אירוע תאונת הדרכים וההשפעה שיש לכך על הפיצוי הכספי שמגיע לכם

עורך דין תאונות דרכים בנתניה

בעקבות תאונת דרכים חייהם של מעורבים בתאונה עשויים להשתנות ולהשתבש בין אם לתקופה קצרה או לאורך זמן. אם נפגעתם בתאונת דרכים ודאי תאלצו להתמודד עם חקירת משטרה, טיפול רפואי על ידי אמבולנס בזירת התאונה, המשך טיפולים במיון בית חולים, אשפוז, טיפול תרופתי וטיפולים להחלמה. לכל אורך הזמן עד שתוכלו לחזור לשיגרה, כנראה לא תוכלו להמשיך לעבוד ולהתפרנס, ייתכן שתשלמו המון כסף על הטיפולים, התרופות, מוניות לרופאים מומחים ומטפלים ועוד. על פי החוק בישראל אתם לא אמורים לשלם על כל זה. בשביל זה יש ביטוח חובה לרכב בו אתם נוהגים או הרכב הפוגע. כיצד משולמים הפיצויים? מה קורה אם אין ביטוח חובה? מה אם הרכב הפוגע ברח מזירת התאונה? על כל אלה נרחיב בשורות הבאות.

תאונות דרכים בנתניה

אם חוויתם תאונת דרכים בנתניה, אתם לא לבד. בנתניה, העיר השביעית בגודלה בישראל והמפותחת ביותר באזור השרון, לצערנו, מתרחשות תאונות דרכים כמעט באופן שוטף. כמו כן, בנתניה עוברים שניים מהכבישים העמוסים בישראל – כביש 2 וכביש 20 במקטע האחרון. מרבית תאונות הדרכים בעיר נתניה מתרחשות באזור מרכז העיר ובמחלפים. תאונות הדרכים בעיר כוללות כלי רכב, אוטובוסים, אופניים, קורקינטים חשמליים, קטנועים, אופנועים וכן הולכי רגל. 

במקרה והייתם מעורבים בתאונת דרכים בנתניה פנו אל עורך דין תאונות דרכים בנתניה ברגע שמתאפשר לכם מרגע התאונה. כל פעולה שתעשו ללא התייעצות עם עורך דין תאונות דרכים בנתניה עלולה לעלות לכם בפיצויים ובתביעה מול חברת הביטוח. ישנם מקרים בהם רכב פוגע ברכב אחר או בהולך רגל או ברוכב אופניים ונמלט מזירת התאונה. מקרים כאלו מכונים "תאונת פגע וברח".

עורך דין תאונות דרכים בנתניה – פגע וברח

תאונת פגע וברח מתרחשת לרוב לאחר שהנהג הפוגע עלה לרכב כשהוא מודע לכך שהוא עובר על החוק (צריכת סמים או אלכוהול לפני הנהיגה) או שעבר על חוק שאין עליו מחילה מצד מערכת המשפט כמו חציית צומת באור אדום ברמזור למשל. נהגים שבוחרים לברוח מזירת התאונה ולנסות את מזלם לחמוק מעונש מסכנים עצמם אפילו יותר כיוון שמלבד העבירה על החוק, הם עוברים על חוק נוסף שמערכת המשפט הישראלית אינה סלחנית כלפיו – הפקרת אדם בשעת צרה ללא מתן עזרה או דיווח לכוחות הצלה/רפואה. אם הייתם מעורבים חלילה בתאונת פגע וברח כשלא נהגתם ברכב אלא רכבתם על אופניים או הלכתם ברגל, העניין של קבלת פיצויים עשוי להיות מסובך יותר אבל הוא בהחלט אפשרי ומגובה בחוק, לא תישארו לבד גם במצב הזה.

עורך דין תאונות דרכים בנתניה – חוק הפיצויים

אם נהגתם בכלי רכב מנועי יבשתי בעת התאונה וספגתם מקרה של תאונת פגע וברח, חברת הביטוח שלכם בה אתם מבוטחים בביטוח חובה היא זו שאחראית לכסות ולפצות אתכם. אבל אם בסך הכל ניסיתם לחצות מעבר חצייה או רכבתם על אופניים חשמליים ונפגעתם בתאונת דרכים מכלי רכב אחר שנמלט מזירת התאונה (תאונת פגע וברח), אתם זכאים לפיצויים כספיים מקרן הפיצויים של המדינה שתגבה אתכם במקרה הזה. 

עורך דין תאונות דרכים בנתניה ילווה אתכם לאורך התהליך על מנת שתוכלו לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם מחברת הביטוח. לחילופין עורך דין תאונות דרכים בנתניה יכול להגיש תביעה נגד קרנית שייכת למדינה והוקמה בדיוק לשם מטרה זו, אך גם במקרה זה חובת ההוכחה היא עליכם ולכן ההמלצה להיוועץ בעורך דין תאונות דרכים בנתניה היא בגדר כמעט חובה כדי שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם כמה שיותר מהר לאחר התאונה ולהשתקם כמו גופנית כך גם כלכלית במקרה של תאונות דרכים בנתניה עורך דין.

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים בנתניה

אם תבצעו חיפוש עורכי דין תאונות דרכים בנתניה בגוגל תופתעו לגלות שמספר עורכי הדין תאונות הדרכים בנתניה הוא רב והבחירה היא מגוונת. איך תדעו איזה עורך דין מאלו שתמצאו הוא המתאים וידע להשיג עבורכם את מלוא הפיצויים המגיעים לכם? עקבו אחר השלבים הבאים:

איתור עורך דין באינטרנט – עורך דין תאונות דרכים בנתניה ניתן למצוא בחיפוש קצר בגוגל. אחרי שכתבתם את שורת החיפוש הזו בטח תרצו לדעת כיצד לבחור מתוך עשרות התוצאות שמוצגות לכם. כמעט לכל עורך דין בישראל, בטח בנתניה, יש אתר אינטרנט משלו שיופיע בתוצאות החיפוש שלכם. כדי לברור מתוך עשרות תוצאות אתם יכולים לבחון ולקרוא את הביקורות בגוגל, חשוב מאוד לברר כמה שנות ניסיון יש לעורך דין, מומלץ שעו"ד תאונת דרכים בנתניה עם מעל ל 20 שנות ניסיון כמו עורכת הדין אריאלה גפן ייצג אותך בתאונות הדרכים.

מעבר על ביקורות – אחרי שמצאתם כמה וכמה עורכי דין שמתאימים עבורכם לפי תוצאות החיפוש בגוגל אתם יכולים לבחון את איכותם ואיכות שמם על פי הביקורות בגוגל. כל לקוח שביקר במשרד עורכי הדין שאתם בוחנים קיבל התראה בחשבון הגוגל שלו לתת חוות דעת על השירות ולענות על מספר שאלות כדי לדרג את העסק. משרדי עורכי דין תאונות דרכים בנתניה אשר סובלים ממוניטין ירוד יהיו גדושים יותר גם בביקורות השליליות שהם מקבלים בגוגל. אם תנהלו רשימה מסודרת של עורכי דין שאתם מעוניינים לבדוק, כבר על פי הביקורות בגוגל תוכלו לסנן יותר ממחצית עורכי הדין שמצאתם.

זמינות – עורך דין תאונות דרכים בנתניה צריך ללוות אתכם לכל אורך התהליך מרגע התאונה עד לקבלת הפיצויים. עורך דין תאונות דרכים בנתניה לא צריך להיות זמין עבורכם מסביב לשעון 24/7 אך כן מצופה שלא יהיה עליו עומס ולחץ גבוה מידי. עורך דין תאונות דרכים ילווה אתכם בחקירה מול המשטרה, תביעה מול חברת הביטוח ואם צריך גם בבית המשפט. חפשו עורך דין תאונות דרכים שיש לו עבורכם זמינות לטיפול בתיק שלכם במלוא תשומת הלב. במידה ונפגעת בתאונת דרכים בעבודה, חשוב ש- עורך דין תאונות עבודה בנתניה ייצג אותך מול המוסד לביטוח לאומי

בקשת המלצות – אם צמצמתם את הרשימה שלכם לזוג או שלושה עורכי דין תאונות דרכים בנתניה שנראים עבורכם כמתאימים לטיפול במקרה שלכם, בקשו מהם המלצות ואפילו מספרי טלפון של לקוחות שהם טיפלו בהם. אין כל בושה בבקש הזו כיוון שאתם רוצים לראיין ולוודא שהביקורות החיוביות שקראתם בגוגל הן נכונות ושיש באפשרותכם לאמת אותן.

בדיקת מחיר – לא כל עורך דין יקר הוא גם הטוב ביותר. עשו בדיקה מעמיקה אודות עורך הדין אליו תרצו להעביר את התיק לטיפול במקרה תאונת הדרכים שעברתם. יש עורכי דין שידרשו סכום כסף רב רק בזכות המוניטין או ניסיון רב השנים שלהם שלאו דווקא מתורגם להצלחות בתביעות מול חברות ביטוח. אל תשקלו את הבחירה על פי המחיר אלא רק על פי מה שעורך הדין מציג מולכם והקריטריונים הנוספים שהצגנו לעיל. עורך דין שמספר כמה הוא מוצלח, כנראה יהיה פחות מוצלח מעורך דין שנותן לכם הנחיות כבר משיחת ההיכרות ומפרט אודות הפעולות שהוא הולך לנקות שבעצם עבורן אתם משלמים ולא על ניסיון או יכולת שכנוע מכירתית שיש לעורך דין תאונות דרכים בנתניה.

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

אצלנו אין דרישה לתשלום שכר טרחה, אלא רק לאחר שאתם מקבלים פיצוי כספי

כל הזכויות שמורות לעורכת הדין אריאלה גפןעורכת דין תאונות דרכים הבקיאה בתאונות אופנוע, תאונת אופנוע, תאונות אופניים חשמליים

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן