עורך דין תאונות דרכים

20 שנות נסיון בתביעות תאונות דרכים - ההצלחה והביטחון שלך

זקוקים לעורך דין תאונות דרכים?

אריאלה גפן

עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא

נפגעת בתאונת דרכים? משרדנו עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתאונות דרכים יילחם על הפיצוי הכספי שמגיע לך

תשלום שכר טרחת עורך דין - רק עם קבלת כספי הפיצויים

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות 

עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא

צריכים עורך דין תאונות תאונות דרכים שנותן שירותים משפטיים בנתניה? אריאלה גפן המתמחה בתאונות דרכים יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים

אריאלה גפן עורכת דין

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי הדין נזיקין בין המובילים בישראל המתמחה בתאונות דרכים לרבות: תאונות אופנוע, פגיעה בהולכי רגל,תאונות פגע וברח ואופניים חשמליים או קורקינטיים חשמליים.

עו”ד אריאלה גפן הינה בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004. עורכת הדין אריאלה גפן מביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות תאונות דרכים מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה בעת שייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתאונות דרכים וגם כאשר בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל וטיפלה במאות תיקים של נפגעי תאונת דרכים

לאחר שנים רבות בהן ייצגה משפטית את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתאונות דרכים, החליטה עורכת הדין אריאלה גפן לעבור צד ולייצג את נפגעי תאונות אופנוע וזאת על ידי מינוף הניסיון המשפטי הרב לטובת לקוחותיה וכפי שניתן להבין יתרון זה קצר הצלחות רבות בייצוג לקוחותיה ובא לידי ביטוי משמעותי בדמות הפיצוי הכספי שקיבלנו הנפגעים ובני משפחתם

הניסיון משפטי בייצוג חברות הביטוח הגדולות בישראל מעניק לעו"ד אריאלה גפן יתרון משמעותי לתובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה והכרת קווי ההגנה של חברות הביטוח, כאשר ניסיון זה ממונף לטובת רוכבי האופנוע בהצלחה רבה בהשגת פיצויים מרביים.

התמחות המשרד והמקצועיות בייצוג נפגעי תאונות אופנוע יחד עם ניסיון משפטי מנצח הוכיחו את עצמם במאות תיקי תביעה שנחלו הצלחות רבות בפסקי דין שבהם נפגעי תאונות דרכים קיבלו פיצויים כספיים גבוהים 

למה לבחור במשרד עורכי דין אריאלה גפן לייצוג נפגעי תאונות דרכים

מעל 20 שנת ניסיון

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מעל 20 שנות בתביעות תאונות דרכים. המשרד בראשותה של עו"ד אריאלה גפן קצר הצלחות רבות בייצוג מאות נפגעי תאונות דרכים מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל.

שקיפות, מקצועיות ואמינות

למשרד עורכי דין אריאלה גפן עשרות לקוחות מרוצים אשר מעבר לתוצאות קיבלו יחס אישי, תשומת לב מלאה וליווי משפטי צמוד בכל ההליך המשפטי.

שכר טרחה - מבוסס הצלחה

שכר הטרחה מבוסס הצלחה ובהתאם לכללי לשכת עורכי הדין. שכר הטרחה מחושב באחוזים מסכום הפיצוי שהנפגע מקבל מחברת הפיתוח. כלומר, בהגשת תביעת תאונת דרכים השיקול הכלכלי לא אמור לפגוע בלקוח על מנת לדרוש את הפיצוי הכספי שמגיע לו

ניסיון בייצוג חברות ביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן בעברה ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל בינהן את חברת הביטוח "הפול" - הבנת דרכי הפעולה של חברות הביטוח מעניקה לעורכת הדין יתרון משמעותי עבור לקוחותיה להשגת פיצוי מרבי

שרות משפטי ללא פשרות

משרד עורכי דין אריאלה גפן חרט על דיגלו להעניק ללקוחותיו שרות משפטי ללא פשרות מול חברות הביטוח וזאת ע"י בקיאות בחוק ובפסיקה בכל הקשור בתאונות אופנוע

פיצוי כספי מרבי

משרד עורכי דין אריאלה גפן השיג ללקוחותיו פיצויים כספיים שהגיעו במצטבר למיליוני שקלים. המשרד נלחם עבור לקוחותיו במיצוי הזכויות המשפטיות והכלכליות על מנת שיוכלו לצאת לדרך חדשה

ייצוג משפטי במגוון תאונות דרכים

שירות משפטי בפריסה ארצית

עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא

עורך דין תאונות אופנוע

תאונות דרכים פגע וברח

תאונות דרכים קורקינט חשמלי

תאונות אופנוע שטח

תאונות אופנוע כביש

תאונות אופניים חשמליים

עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא

צריכים עורך דין תאונות דרכים?

במאמר שלפניכם ננסה להסביר את חשיבות ההתייעצות עם עורך דין תאונות בכפר סבא לאחר אירוע תאונת הדרכים וההשפעה שיש לכך על הפיצוי הכספי שמגיע לכם

עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא

תאונות דרכים לצערנו מתרחשות כל הזמן ובכל מקום. גם בכפר סבא יכולות להתרחש תאונות דרכים בכל עת. אם נפגעתם בתאונת דרכים בכפר סבא שמגבילה את חייכם הכלכליים ואת היכולת שלכם לפרנס את עצמכם ייתכן ומגיע לכם פיצויים. בנוסף, אם עברתם טיפול רפואי לצורך שיקום לאחר תאונת הדרכים כמעט ודאי שמגיע לכם לתבוע פיצויים מחברת הביטוח. אם לרשותכם ביטוח חיים חברת הביטוח חייבת לפצות אתכם על אובדן ימי עבודה, על הטיפול הרפואי, על תרופות וכל העלויות הכרוכות בפגיעה שלכם מתאונת הדרכים. 

גם אם אין לכם ביטוח חיים ותאונות אישיות אתם זכאים לפיצויים מחברת הביטוח החובה של הרכב הפוגע או של הרכב שלכם. אם נפגעתם בתאונת דרכים על ידי אופנוע, קטנוע או רק סתם מאחד כלי התחבורה האלו הסיכוי שלכם לקבל פיצויים גבוה מאוד. כדי לקבל פיצויים בגין תאונת דרכים עליכם לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא כדי שילווה אתכם מרגע התאונה ולכל אורך התביעה מול חברת הביטוח לקבלת מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

מדוע לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא

אם אתם גרים באזור כפר סבא ועברתם תאונת דרכים באזור מגוריכם מומלץ לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא בהקדם האפשרי מיד לאחר תאונת הדרכים. עורך דין תאונות דרכים הוא עורך דין המתמחה בדיני תעבורה ו/או דיני נזיקין. 

במדינת ישראל על מנת לתבוע חברת ביטוח, את הביטוח הלאומי או את מקום העבודה עליכם לפנות אל עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומנוסה שילווה אתכם לכל אורך התהליך. עורך דין תאונות דרכים מכיר את חוקי התנועה על בוריין ובכך הוא יודע על פי אילו סעיפים ועל פי אילו חוקים מגיע לכם לקבל פיצויים על פגיעה או נזק שחוויתם בעקבות תאונת דרכים. 

אם תאונת הדרכים התרחשה במסגרת העבודה בדרך לעבודה או בדרך חזרה ממקום העבודה אתם זכאים לפיצויים מחברת הביטוח של מקום העבודה שלכם ולא מחברת הביטוח החובה של הרכב שלכם או חברת הביטוח שמכסה אתכם במקרים של תאונות ומוות. לצערנו תאונות דרכים מתרחשות כל הזמן ולכן חברות הביטוח לא ממהרות לזכות נפגעי תאונות דרכים .כדי לקבל את הפיצויים המגיעים לכם תצטרכו לעבור תהליך משפטי ארוך ומסורבל לעיתים יחד עם עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא.

כיצד לאתר עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא מומלץ

כדי לקבל את שירותיו של עורך דין תאונות דרכים מומלץ באזור כפר סבא כדאי לבצע מחקר מעמיק אודות עורכי הדין שקיבלתם המלצות לגביהם. המחקר כולל בדיקת עלויות בדיקת רזומה ומקרים בהם עורך דין הצליח לעזור ללקוחותיו, לזכות בתביעות בעקבות תאונות דרכים והתייעצות בנוגע לידיעתו הוא תבונתו בנוגע לחוק ועל פי אילו סעיפים מתכוון לתבוע את הפיצויים המגיעים לכם. המלצות על עורכי דין תאונות דרכים בכפר סבא תוכלו למצוא בגוגל או באינדקסים בהם רשומים עורכי דין המתמחים בתאונות דרכים. לא מומלץ להסתמך במאת האחוזים על ביקורות אלו כיוון שהן יכולות להיות קנויות או מפוברקות. אבל, ביקורות אלו יעזרו לכם לסנן עורכי דין שקיבלו דירוג נמוך במנועי החיפוש ותגובות שליליות רבות. עורך דין תאונות דרכים שבכוונתו לסייע לכם יפנה לכם זמן ולכן זמינות היא פקטור משמעותי מאוד עבור תהליך התביעה שלכם עד לקבלת הפיצויים. בנוסף, עורך דין תאונות דרכים שמתרברב אודות הניסיון במקום להתחיל לייעץ לכם ולסייע לכם בתהליך קבלת הפיצויים יתכן ואינו עורך הדין המתאים לכם. שימו לב שעורך דין מומחה בתחומו ידע בדיוק מהרגע הראשון מהו הכיוון בו יוכל לסייע לכם ועל בסיס אילו חוקים. את הסינון של עורכי הדין שמצאתם במנועי חיפוש שקיבלו המלצות טובות תוכלו לסנן לעורך דין האחד שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו על ידי בקשת מספרי טלפון של לקוחות עבר שהוא סייע להם. אין כל בושה לבקשה זאת כיוון שעורך דין איכותי ובעל מוניטין יהיה גאה לספק לכם את מספרי הטלפון של הלקוחות הממליצים כיוון שהם ימכרו את שירותיו במקומו. אם התחברתם לגישה של עורך הדין שמצאתם, כל ההמלצות שקיבלתם ולקוחות העבר שדיברת איתם סיפרו לכם על המקרים שלהם ועל איך אותו עורך דין עזר להם יתכן וזה העורך דין המושלם בשבילכם.
זכרו היטב מהי המטרה של השכרת שירותיו של עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא כשהיא בראש ובראשונה השגת מלוא הפיצויים המגיעים לכם בעקבות תאונת דרכים.

כיצד מחשבים פיצוים לאחר תאונת דרכים

לאחר תאונת דרכים הנפגעים בתאונה מקבלים טיפול רפואי, מובהלים אל בית החולים הקרוב ביותר למקום התאונה, עוברים טיפול במיון בית החולים ומקבלים טיפול תרופתי עד להחלמה. לעיתים נדרשים גם טיפולים נוספים וניתוחים על-ידי רופאים מומחים שגם הם כרוכים בעלויות. על כל אלו הפיצויים צריכים לכסות באופן ודאי ולכן מיד לאחר תאונת הדרכים כל מסמך, אישור או מרשם רפואי שאתם מקבלים, עליכם לשמור עליהם ולהעבירם אל עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא. 

תקופת ההחלמה היא ארוכה ועוברת על מספר ימים ולעיתים עשויה לארוך מספר חודשים ואפילו שנים בהם לא תוכלו להתפרנס ולפרנס את משפחתכם. 

בשל כך גם על חוסר היכולת להתפרנס באופן עצמאי הפיצויים אמורים להוות בסיס לשגרת חיים כלכלית תקינה יחסית גם לאחר תאונת הדרכים. במקרים בהם הפגיעה בתאונת הדרכים היא קשה ומובילה לאובדן כושר עבודה לצמיתות, הפיצויים יחושבו על פי גובה המשכורת של לפני התאונה בממוצע עד לגיל הפרישה – 67 אצל גברים , 65 אצל נשים. לחשב באופן מדויק את הפיצויים המגיעים לכם כנראה גם עורך דין תאונות דרכים מנוסה במיוחד לא ידע לבצע כיוון שכל מקרה הוא לגופו והפיצויים עשויים להשתנות בגלל כל פרט קטן שעלול לצוץ במהלך החקירה המשטרתית שלאחר התאונה או בעקבות הטענות של חברת הביטוח במעמד המשפט. גם תאונת הדרכים עצמה עשויה להשפיע על חישוב הפיצויים לגביה ומשתנה בהתאם לסוג התאונה והאם היא אכן נחשבת לתאונת דרכים.

עורך דין תאונות דרכים בכפר סבא – מה נחשב לתאונת דרכים על פי חוק הפיצויים

במקרה שבו בתאונת הדרכים לאף אחד מהמעורבים אין פוליסת ביטוח חובה או שבעל הרכב המעורב בתאונה נמלט מזירת התאונה ללא השארת פרטים או ללא היכולת לאתר אותו נוצר מצב בו אין חברת ביטוח לתבוע לקבלת פיצויים. 

למקרים כאלו חריגים ישנה קרן ממשלתית הנקראת קרנית שנועדה לאפשר פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. 

מכאן נגזרת הגדרה של תאונת דרכים על-פי חוק הפיצויים: תאונה בה היה מעורב כלי רכב מנועי יבשתי אחד לפחות שאין לרשותו ביטוח חובה או שאין מידע אודותיו בעקבות תאונת פגע וברח. זה אומר למשל שאם תאונת הדרכים התרחשה בין הולך רגל לרוכב אופניים חשמליים, מאחר ולאף אחד מהם אין פוליסת ביטוח חובה על פי חוק הפיצויים אף אחד מהנפגעים בתאונה לא יהיה זכאי לפיצויים מקרן הפיצויים.

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

אצלנו אין דרישה לתשלום שכר טרחה, אלא רק לאחר שאתם מקבלים פיצוי כספי

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן