עורך דין תאונות דרכים

20 שנות נסיון בתביעות תאונות אופנוע - ההצלחה והביטחון שלך​

תביעות תאונות אופנוע

אריאלה גפן

עורכת דין תאונות אופנוע

נפגעת בתאונת אופנוע? משרדנו עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתאונות דרכים יילחם על הפיצוי הכספי שמגיע לך

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות אופנוע על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות

תביעות תאונות אופנוע: מה חשוב לדעת?

תאונות הדרכים במדינת ישראל הפכו מזמן למכת מדינה, ובכל שנה נוספים עוד ועוד נפגעי תאונות דרכים עם נזקי גוף קלים כמו חבלות ושריטות, וחלק אחר מנפגעי תאונות הדרכים נותרים נזקי גוף קשים כמו שברים, פריצת דיסק, פגיעות בעמוד השדרה וחלקם אף נותר עם שיעורי נכות גבוהים. כמו כן, מספר האופנועים בישראל הוא גבוה מאוד והפך להיות פופולרי, אך האופנועים מהווים סיכון יותר גבוה בתאונות דרכים מאשר כלי רכב אחרים בשל העובדה שאופנועים חשופים יותר לפגיעות חיצוניות, רוכבי האופנוע שאינם מוגנים חשופים לפגיעות ונזקי גוף קטלניים יותר במקרה של תאונות דרכים.

עורך הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע, מציינת כי "במידה ונפצעתם בתאונת אופנוע, ייתכן שיש לכם זכות לתבוע פיצויים כספיים בגין נזקי גוף ועוד ראשי נזק על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה-1975 אשר קובע כי כל אדם שנפגע בתאונת דרכים, לרבות תאונת אופנוע, זכאי לפיצויים בגין הפגיעה הגופנית, הנפשית ו\או בגין אובדן הכנסה, הוצאות רפואיות, הוצאות עזרה צד שלישי, כאב וסבל, הוצאות שיקום ועוד."

תביעות תאונות אופנוע: כיצד להגיש תביעת תאונת אופנוע

ראשית, לפני הגשת תביעת תאונת אופנוע, חשוב שתבחרו עורך דין תאונות אופנוע בעל ניסיון משפטי עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים, רצוי עם מוניטין בתחום על מנת שתוכלו לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר מול חברות הביטוח הגדולות והחזקות.

תביעות תאונות אופנוע: מסמכים חשובים לתביעת תאונת אופנוע

במסגרת הפגישה עם עו"ד תאונת אופנוע תתבקשו להכין את המסמכים הרפואיים המתעדות את נזקי הגוף שנגרמו לכם ואת הטיפול הרפואי שקיבלתם, כמו כן רצוי שתציגו דיווח על תלונה במשטרת ישראל בגין תאונת האופנוע, תעודת ביטוח חובה בתוקף, רישיון נהיגה בתוקף.
במידה וישנם והיו עדים לתאונת האופנוע, רצוי לקבל מאותם העדים את פרטי ההתקשרות, כחלק מתביעת תאונת האופנוע ככל ונידרש בתהליך המשפטי להוכיח את קרות תאונת האופנוע. כמו חשוב, חשוב שתביאו עם צילומים של הנזקים שנגרמו לאופנוע כמו דו"ח שמאי ואת זירת התאונה.

תביעות תאונות אופנוע: הגשת תביעת לבית המשפט

עורך הדין לתאונת אופנוע יגיש כתב תביעה לבית המשפט, במסגרת כתב התביעה יכללו הפרטים הבאים:

שם התובע: שמכם המלא, מספר תעודת זהות, טלפון וכתובת.
שם הנתבע: חברת הביטוח שהוציא את פוליסת ביטוח החובה.
הסעדים: הסעדים המבוקשים בגין נזקי הגוף כגון פיצוי כספי, הוצאות רפואיות, הוצאות צד', אובדן הכנסה.
נסיבות תאונת הדרכים: תיאור נסיבות כיצד אירעה תאונת הדרכים עם האופנוע.

תביעות תאונות אופנוע: חשיבות הייעוץ עם עורך דין תאונות אופנוע

תביעות תאונות אופנוע עלולות להיות מורכבות מהיבטים משפטיים רבים שכן ישנם מספר גורמים שניתן לתבוע כמו חברת הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, פוליסת ביטוח תאונות אישיות, על כן חשוב מאוד שעו"ד תאונות אופנוע עם מעל ל 20 שנות ניסיון כמו עו"ד אריאלה גפן תייצג אותך בבית המשפט על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי.

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה בעברה את חברות הביטוח הגדולות בתאונות אופנוע וצברה ניסיון עשיר ורב, וכיום היא מייצגת רק תובעים בתאונות אופנוע עם יתרון ברור של היכרות מעמיקה של האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות של חברות הביטוח עו"ד אריאלה גפן משיגה ללקוחותיה את הפיצוי הכספי המרבי.

במידה ונפגעת בתאונת אופנוע, משרד עורכי דין אריאלה גפן יוכל לעזור לך למצות את מלוא זכויותיך בתחום תביעות תאונות אופנוע, יעניק לך מומחיות משפטי חיונית מנצחת, מקצועיות עם ליווי צמוד.

נפגעת בתאונת אופנוע? השאר פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות והתחייבות.

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן