עורך דין תאונות דרכים

20 שנות נסיון בתביעות תאונות אופנוע - ההצלחה והביטחון שלך​

פיצוי כספי לשליח פיצה

אריאלה גפן

פיצוי לרוכב אופנוע שנפגע במהלך עבודתו כשליח

נפגעת בתאונת אופנוע? משרדנו עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתאונות דרכים יילחם על הפיצוי הכספי שמגיע לך

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות אופנוע על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות

ליאור (השם המלא שמור במערכת), שליח בפיצרייה ידועה בתל אביב נפגע בתאונת דרכים בעת שרכב על אופנוע לאחר שרכב התנגש בו מאחור בעת שעמד ברמזור אדום. מעוצמת ההתנגשות ליאור עף מהאופנוע ונגרמו לו נזקי גוף משמעותיים כמו חבלות בעמוד השידרה, פגיעה אורתופדית ביד ימין כתוצאה מכך הוא סובל מהגבלות תנועה ניכרות יחד עם פגיעה תפקודית.

במסגרת הפגישה שנערכה עם עורכת הדין אריאלה גפן, בעלת משרד עורכי דין לתאונות אופנוע, הסביר ליאור כי חברת הביטוח הציעה לו 9,000 ₪ בגין נזקי הגוף וטענה כי הפגיעות מהן סובל ליאור אינן מותירות נכות רפואית, לאחר ניתוח מעמיק של המסמכים הרפואיים שהביא עימו ליאור, והתייעצות עם רופא אורתופד מומחה הוחלט להגיש תביעת תאונות אופנוע בבית המשפט נגד חברת הביטוח.

כמו כן, מאחר ומדובר בתאונת אופנוע שהינה תאונת עבודה מכיוון שאירעה במהלך עבודתו של ליאור כשליח, הוגשה תביעה למוסד לביטוח לאומי. בייצוג בוועדה הרפואית הצליחה עו"ד אריאלה גפן, עורכת דין תאונות עבודה, להוכיח בפני הרופאים של הוועדה כי תאונת האופנוע הותירה בליאור נכות של 10%, כאשר טענותיה של עו"ד אריאלה גפן התקבלו במלואן.

ביטוח לאומי פיצה את ליאור בפיצוי כספי של 90,000 ₪, כמו כן ובנוסף ליאור קיבל 10,000 ₪ בגין תביעה לדמי פגיעה.

כאמור, עו"ד אריאלה גפן, בעלת משרד עורכי דין נזיקין, הגישה תביעה נגד חברת הביטוח אשר הציעה לליאור פיצוי בסך 9,000 שקלים וטענה כי אין לתובע נכות. עו"ד אריאלה גפן הגישה תביעה לבית המשפט השלום בתל אביב ולאחר ניהול משא ומתן עיקש ותקיף וללא פשרות הסכימה חברת הביטוח לפצות את ליאור בסך 250,000 שקלים מעבר לתגמולי ביטוח לאומי.

אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע

במידה והייתם מעורבים בתאונת אופנוע שגרמה לכם נזקי גוף, רצוי לפנות לעורך דין תאונות אופנוע מומחה שעוסק בתחום תאונות הדרכים מעל 20 שנה לפחות. עורך דין תאונות אופנוע בעל ניסיון בתחום של פציעות גוף לאחר תאונת אופנוע כמו עורכת הדין אריאלה גפן, הבעלים של משרד עורכי דין תאונות אופנוע, תלווה אותך באופן אישי לאורך כל התהליך המשפטי, תנחה אותך ותוודא שהינך ממצה את כל הזכויות המשפטיות שמגיעות לך כמו חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, פוליסות ביטוח אישיות כך שתקבל את הפיצוי הכספי המירבי שמגיע לך בגין הנזק הפיזי או הנפשי שנגרם לך כתוצאה מתאונת האופנוע.

עורכת הדין אריאלה גפן היא הבעלים של משרד עורכי דין תאונות אופנוע שעוסק בתביעות תביעות תאונות אופנוע ובייצוג נפגעי תאונות אופנוע בתביעות נגד חברות הביטוח מכוח חוק הפלת"ד. עורכת הדין אריאלה ייצגה במשך שנים חברות ביטוח הגדולות והחזקות בישראל בתביעות תאונות דרכים וניהלה תיקי מורכבים וקשים עם שיעורי נכות גבוהים, ומכירה לעומק את האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות עניין המקנה ללקוחותיה של עו"ד אריאלה גפן יתרון משמעותי בניהול תביעות תאונות אופנוע נגד חברות הביטוח.

עורך דין אריאלה גפן בעלת ניסיון משפטי רב בייצוג נפגעי תאונות אופנוע בתביעות מול חברות הביטוח. עו"ד אריאלה גפן, מלווה את לקוחותיה לאורך כל שלבי ההליך באופן אישי והיא ורק היא מייצגת לקוחותיה בבתי המשפט השונים (לא עו"ד שכירים), במסגרת המשפטית נגד חברות הביטוח למיצוי זכויותיהם עד לקבלת הפיצוי המירבי נוכח חומרת הנזק הגופני ו/או הנפשי או שיעור הנכות שנגרם להם בעקבות תאונת הדרכים.

עורכת הדין אריאלה גפן מאמינה במתן ייצוג וליווי משפטי צמוד לנפגעי תאונות דרכים בסמוך או קרוב ככל שניתן למועד אירוע תאונת האופנוע. חשוב לציין, כי פנייה מוקדמת לעורך הדין תאונות אופנוע תסייע לעורכת הדין אריאלה גפן להיערך להגשת תביעת תאונות אופנוע באופן מקצועי על ידי ביצוע בדיקות והערכות רפואיות, איסוף מסמכים רלבנטיים לרבות תיעוד רפואי וראיות משמעותיות, בכך לבנות תיק תביעה מנצח בצורה אסטרטגית נכונה על מנת שהנפגע יוכל לקבל את הפיצוי הכספי המרבי. עורכת הדין אריאלה גפן מסייעת ללקוחותיו להימנע משגיאות אשר עלולות להביא לדחיית התביעה או למזעור הקטנת הפיצוי הכספי שמגיע ללקוח.

נפגעת בתאונת אופנוע? השאר פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות והתחייבות.

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן