עורך דין תאונות דרכים

20 שנות נסיון בתביעות תאונות דרכים - ההצלחה והביטחון שלך​

פגיעות אורתופדיות תאונות דרכים

אריאלה גפן

עורכת דין תאונות דרכים

נפגעת בתאונת דרכים? משרדנו עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתאונות דרכים יילחם על הפיצוי הכספי שמגיע לך

תשלום שכר טרחת עורך דין - רק עם קבלת כספי הפיצויים

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות והתחייבות

פגיעות אורתופדיות תאונות דרכים: מה חשוב לדעת?

לצערנו הרב, תאונות הדרכים במדינת ישראל הפכו מזמן למכת מדינה, ובכל שנה נוספים עוד ועוד נפגעי תאונות דרכים עם נזקי גוף ופגיעות אורתופדיות כמו חבלות, שברים וחלקם אף נותר עם שיעורי נכות גבוהים.

פגיעות אורתופדיות הן בין הפגיעות השכיחות ביותר בתאונות דרכים ראו לדוגמא פגיעה מסוג צליפת שוט. פגיעות אורתופדיות כתוצאה מתאונות דרכים יכולות להיגרם כתוצאה מהלם, מתנועה פתאומית או ממגע ישיר. פגיעות אורתופדיות יכולות להיות קלות, כגון מתיחה או חבלה, או חמורות, כגון שבר או פגיעה עצבית.
חשוב לציין, כי מעבר לסבל הפיזי או הנפשי של אותם נפגעי תאונות דרכים עם הפגיעות האורתופדיות, נוספות גזירות אחרות כמו אובדן הכנסה, אובדן מקום העבודה, עזרה של צד שלישי כך שגם בני משפחתם של אותם נפגעי תאונות דרכים נפגעים בצורה עקיפה מתאונת הדרכים.

במקרה של תאונת דרכים חשוב לפנות לעורך דין תאונות דרכים מומחה עם מעל ל- 20 שנות ניסיון שיוכל לסייע לך ולבני משפחתך לקבל את הפיצוי הכספי המרבי

מה הן פגיעות אורתופדיות שעלולות להיגרם בתאונת דרכים?

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונת דרכים כי ניתן לחלק את הפגיעות האורתופדיות כתוצאה מתאונת דרכים כפי שיפורט להלן:

שברים – במקרים רבים נפגעי תאונות הדרכים סובלים משברים בעצמות מסוגים שונים, אך ברובם מדובר בשבר ברגל, או שבר בידיים ובאגן. לאחר תקופת ההחלמה והתאחות העצם, נפגעי תאונות הדרכים עלולים לסבול מהגבלת תנועה יחד עם מוגבלות תפקודית בעקבות התאונה שהותירה אותם עם שיעורי נכות גבוהים. במקרים כאלו הפיצוי יכול להגיע למאות אלפים שקלים.

חבלות: חבלות כתוצאה מהוות פגיעה אורתופדית מאחר והם יכולות לגרום לפגיעות לשרירים, לגידים או למפרקים, כמו כן החבלות עלולות לגרום לכאב עז, נפיחות, הגבלת תנועה ואף לנכות תפקודית אשר פוגעת בהמשך חייו התקינים של נפגע תאונת הדרכים.

פריצת דיסק: פריצת דיסק כתוצאה מתאונת דרכים היא מצב שבו דיסק בין-חולייתי נפגע או נקרע. מצב רפואי זה יכול לגרום לכאב, נימול וחולשה באזורים שונים של הגוף, כגון הגב, הצוואר או הרגליים, כמו כן להגבלת תנועה ואף לנכות תפקודית.
פגיעה בעמוד השדרה: פגיעה בעמוד השדרה כתוצאה מתאונת דרכים יכולה להיות קטלנית או לגרום לנכות לכל החיים. פגיעה בעמוד השדרה יכולה להיגרם כתוצאה משבר, מפגיעה עצבית או משתיהן.

צליפת שוט :צליפת שוט היא פגיעה ברקמות הרכות של הצוואר והכתפיים. היא נגרמת כתוצאה מתנועה פתאומית של הראש קדימה ואחורה. צליפת שוט יכולה לגרום לכאב, נימול, חולשה וקשיי שינה עם סחרחורות והקאות.

פגיעות אורתופדיות תאונות דרכים – חשיבות הטיפול הרפואי

אריאלה גפן, עו"ד תאונת דרכים מסבירה על חשיבות הטיפול הרפואי "ישנה חשיבות רבה להתפנות לטיפול רפואי מיד לאחר תאונת הדרכים, גם במקרים שהפגיעה מרגישה קלה או שטחית ואין תסמיני כאב חזקים או חבלות משמעותיות, אך מדובר במצב שהוא מתעתע בעקבות האדרנלין בדם, אך פגיעות אורתופדיות מתפתחות לאחר כמה שעות ואז מופיעים תסמיני הכאב ומלוא היקף הנזק שעלול להיות מלווה בשברים או נזקי גוף אחרים כמו דימום פנימי."

פגיעות אורתופדיות תאונות דרכים – סיכום

פגיעות אורתופדיות הן בין הפגיעות השכיחות ביותר בתאונות דרכים, אם נפגעת בתאונת דרכים חשוב לפנות לעורך דין תאונת דרכים או עו"ד תאונת אופנוע על מנת שידריך את הנפגע כיצד לפעול נכון משפטית מול הצוות הרפואי המטפל כדי שיוכל את הפיצוי הכספי המרבי.

 

לשיחת ייעוץ אישית ללא עלות או התחייבות אנא השאירו פרטים עוד היום

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן