עורך דין תאונות דרכים

אריאלה גפן - משרד עורכי דין תאונות דרכים

עורך דין תאונת דרכים נזקי רכוש

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעים לקבלת פיצוי כספי בגין תאונת דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. 
השאירו פרטים עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד

עורך דין תאונת דרכים נזקי רכוש

צריכים עורך דין תאונות תאונות דרכים שנותן שירותים משפטיים באילת? אריאלה גפן המתמחה בתאונות דרכים יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים

למרבה הצער תאונות דרכים בישראל הפכו להיות מכת מדינה כאשר בכל שנה יש ממוצע של  מעל 800 תאונות דרכים מתוכן 20  הוגדרו כתאונות קשות אשר הותירו את נפגעי תאונות דרכים רבים נזקי גוף, אך במקרים רבים נותרו נפגעי תאונות דרכים עם נזקי רכוש כמו נזקי פח לרכב שלהם

 עורך דין תאונת דרכים נזקי רכוש

אם עברת תאונת דרכים שגרמה לנזק לרכוש או פגיעות פח ברכב, ייתכן שתהיה זכאי לפיצוי. עורך דין נזקי רכוש יכול לעזור לך להבין את הזכויות המשפטיות שלך ולקבוע אם אתה זכאי להסדר כספי. עורך דין תאונת דרכים נזקי רכוש יסקור את עובדות המקרה שלך וייתן לך  ייעוץ משפטי כיצד להמשיך בהגשת תביעה נגד הגורם האחראי כמו חברת הביטוח או כנגד צד ג' אשר גרם לתאונת דרכים ונזקי פח.  משרד עורכי דין תאונות דרכים יכולים גם לייצג אותך בבית המשפט במידת הצורך. עם המומחיות והניסיון שלהם, הם יכולים לעזור להבטיח שתקבל את סכום הפיצוי המקסימלי האפשרי עבור נזקי הגוף ונזקי הפח שנגרמו לך

נגד מי מגישים תביעה במקרה של תאונת דרכים עם נזקי פח או רכוש

במידה ועברתם תאונת דרכים עם נזקי רכוש והרכב שפגע בכם מכוסה בפוליסת ביטוח מקיפה או צד ג', עומדת לרשותך האפשרות לתבוע את חברת הביטוח של הרכב הפוגע. כמו כן, במידה והוצאת פוליסת ביטוח מקיף לרכבך יש באפשרותך להגיש תביעה דרך חברת הביטוח שלך שתפעל משפטית נגד הנהג המזיק\פוגע.

במידה והחלטתם לתבוע באופן עצמאי את הנהג הפוגע, ללא צורך בהפעלת פוליסת הביטוח המקיף שלך תוכלו לחסוך את הפרמיה של הביטוח ואת ההשתתפות העצמית.

אריאלה גפן משרד עורכי דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן מביאה עימה מעל ל-20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים עם מאות הצלחות ולקוחות מרוצים  כאשר המשרד חרט על דגלו לייצג נפגעי תאונות דרכים במאבק מול חברות הביטוח ללא פשרות וידוע כ- משרד עורכי דין תאונות דרכים שנלחם על זכויות נפגעי תאונות הדרכים.

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל כעורכת דין בכירה והיא מכירה היטב את כל האסטרטגיות והטקטיות המשפטיות שיינקטו חברות הביטוח על מנת לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לכם בעקבות תאונת הדרכים.

מכאן, עם ניסיון משפטי רחב ומקיף בייצוג משפטי של אלפי תביעות נזקי גוף כתוצאה מתאונות דרכים החל מתאונות דרכים קלות עד תאונות דרכים קשות עם נכויות גבוהות ואף מקרים טרגיים של מוות והשגת פיצויים כספיים במיליוני שקלים חדשים ללקוחותיה – עורכת הדין אריאלה גפן היא עורכת הדין תאונות הדרכים המומלצת ביותר לייצג אותך מול חברות הביטוח ולנצח ללא פשרות על כל הזכויות הכספיות שמגיעות לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת דרכים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ.

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן