אריאלה גפן עורכת דין תאונות אופנוע

20 שנות נסיון בתביעות תאונות דרכים - ההצלחה והביטחון שלך

אריאלה גפן

עורכת דין תאונות דרכים בתל מונד

תושב\ת תל מונד נפגעת בתאונת דרכים? משרד עו"ד אריאלה גפן עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים יילחם על הפיצוי הכספי שמגיע לך

תושב תל מונד, נפגעת בתאונת דרכים? אני יודעת כיצד להשיג את הפיצוי הכספי שמגיע לך! השאירו פרטים ואצור קשר

למה לבחור במשרדנו לעורך דין תאונות דרכים בתל מונד?

אריאלה גפן - עורכת דין תאונות דרכים בתל מונד

עו”ד אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים בתל-מונד בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004.

משרד עורכי דין אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות דרכים בתל מונד, הינו משרד בוטיק בין הבולטים והמוערכים בישראל בתחום תאונות הדרכים ומוביל בייצוג נפגעי תאונות דרכים כאשר לעורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים יותר מ-20 שנות ניסיון בהובלת תיק תאונות דרכים מורכבים וקשים.

עו"ד אריאלה גפן צברה ניסיון משפטי רב בייצוג חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל בתביעות תאונות דרכים ומכירה לעומק את האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות של חברות הביטוח, עניין אשר מהווה יתרון משמעותי ללקוחותיה שבא לידי ביטוי בהצלחות רבות בתביעות תאונות קלות או קשות דרכים עם שיעורי נכות גבוהים שקיבלו פיצויים כספיים מרביים, כך שבתוך זמן קצר המשרד הפך לסיפור הצלחה בתביעות תאונות דרכים.

משרד עורכי דין אריאלה גפן, מעניק ללקוחותיו שירות משפטי מקיף, מקצועי, אישי עם יחס חם לכל ההליך המשפטי בו הלקוח מיוצג באופן אישי ע"י עורכת הדין אריאלה גפן.

 

עורך דין תאונת דרכים בתל מונד

צריכים עורך דין תאונות תאונות דרכים שנותן שירותים משפטיים בתל מונד? אריאלה גפן המתמחה בתאונות דרכים יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים

עשרות לקוחות מרוצים

עורך דין תאונות דרכים בתל מונד

צריכים עורך דין תאונות דרכים בתל מונד?

במאמר שלפניכם ננסה להסביר את חשיבות ההתייעצות עם עורך דין תאונות דרכים בתל מונד לאחר אירוע תאונת הדרכים וההשפעה שיש לכך על הפיצוי הכספי שמגיע לכם

עורך דין תאונת דרכים בתל מונד

כמות כלי הרכב בכבישי ישראל עולה משנה לשנה ויחד איתם גם הגודש. אולי על פניו נדמה שבגלל הפקקים שפוקדים כל קילומטר של אספלט מונעים מנהגים לנהוג במהירות שתאפשר תאונת דרכים אך התוצאה היא לגמרי הפוכה. כבישי ישראל הפכו למסוכנים יותר בגלל חוסר סבלנות של נהגים כשהם נחלצים מהפקקים. תופעה נוספת שגדלה בשנים האחרונות וניתן לפגוש אותה כבר בכל עיר כמו גם ב- תל  מונד  – ריבוי קורקינטים ואופניים חשמליים על המדרכות והכבישים. השינויים הדרמטיים בתנועה ללא רגולציות מתאימות לשנת 2022 מניבות יותר תאונות דרכים ואיתן גם את הקושי בקביעת בית המשפט, קבלת פיצויים ושימוש בביטוח. כדי להתמודד עם תאונת דרכים חשוב לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בתל מונד מהרגע הראשון שיתאפשר לכם לאחר התאונה.

עורך דין תאונת דרכים בתל-מונד – מהי תאונת דרכים?

תאונת דרכים מוגדרת על פי חוק הפיצויים כל תאונה שבה היה מעורב לפחות כלי רכב יבשתי אחד שלרשותו ביטוח חובה וזה לא משנה אם זה רכב דו גלגלי, רכב פרטי, משאית או אוטובוס. זה אומר גם כמובן שלא משנה מי המעורב הנוסף בתאונה, בין אם זה הולך רגל, רוכב אופניים או נהג שעצר בשול הדרך כדי להחליף גלגל בגלל תקר.

סיוע מקצועי עורך דין תאונת דרכים בתל מונד

עליכם לפנות לעורך דין תאונות דרכים בתל מונד מיד לאחר תאונת הדרכים כדי לקבל סיוע מקצועי ממוקד ולהימנע מכל הטעויות האפשריות עליהן נפרט בסוף המאמר. החשיבות של פנייה לעורך דין תעבורה היא קריטית כיוון שחשוב לדעת מה הפעולות הראשוניות שעליכם לבצע מיד לאחר התאונה כדי לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לכם. אם יש צורך בפינוי לבית חולים לאחר תאונת הדרכים, גם אם נדמה שהפגיעה היא שטחית, חשוב להקשיב להנחיות הפרמדיק באמבולנס ולהתפנות למיון הקרוב ביותר למקום התאונה. לאחר מכן יש לשמור את כל המסמכים והטפסים הרפואיים שהתקבלו בבית החולים בעת ולאחר הטיפול. נדרשות עוד פעולות רבות חשובות שהכרחי לבצע על פי ההנחיות של עורך דין תאונות דרכים כדי שבתביעה לאחר מכן, העורך דין יוכל לסייע לכם לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לכם.

השוואה בין עורך דין תאונת דרכים בתל מונד

בתל מונד תוכלו לפגוש מספר עורכי דין תאונות דרכים מומלצים. כדי לדעת מיהו עורך הדין המתאים ביותר עבורכם כדאי שתבחנו את הפרמטרים הבאים:
זמינות – עורך דין תאונות דרכים צריך להיות זמין עבור התיק שלכם בכל שלב שתצטרכו. ייתכן ותזדקקו לו להתמודדות עם חקירת משטרה, מילוי מסמכים ועוד. אם העורך דין לא יהיה זמין עבורכם צפוי שתיתקלו בסוגיות שלא תוכלו להתמודד עימן בעצמכם.

מוניטין – עורך דין תאונות דרכים בתל מונד בעל ניסיון יוכל להציג בפניכם תיקים בהם דאג ללקוחותיו, ויותר מזה, אין סיבה להתבייש לבקש מספרי טלפון של לקוחות ממליצים כדי לשמוע ממקור ראשון את חוות דעתם על העורך דין שהחלטתם לשכור את שירותיו.

תחום התמחות – יש עורכי דין תאונות דרכים המתמחים בדיני עבודה (תאונות דרכים שהתרחשו במסגרת העבודה) ויש כאלו שמתמחים בדיני תעבורה (תאונות דרכים מכל הסוגים בו היה מעורב כלי רכב אחד לפחות). לפי הניסיון והקריטריונים האלה בדקו האם עורך הדין שאתם עומדים לשכור את שירותיו מתאים למקרה הספציפי שלכם.

עלות – עורך דין יקר לא מגיע עם התחייבות לעובדה שהוא גם הטוב ביותר. שימו לב שאתם לא בוחרים עורך דין רק על פי עלותו אלא גם על פי הפרמטרים הנוספים שאנו מציגים לכם כאן. לעיתים, עלותו של עורך דין עשויה להיות גבוהה במיוחד דווקא בגלל שהוא מניח מראש שאין לו איך לעזור לכם בתיק שלכם ובגלל זה המוניטין שלו עלול להיפגע. במקרה כזה אתם משלמים על פגיעה במוניטין של עורך הדין ולא באמת עבור שירותיו בטיפול המקרה שלכם והשגת מלוא הפיצויים המגיעים לכם כפי שאתם מצפים.

התחייבות – אף עורך דין לא יסכים לחתום איתכם על הסכם המחייב אותו במשהו במיוחד אם כלולים בו מספרים וכסף שלדעתכם תוכלו לקבל לאחר תביעת הפיצויים. מה שכן, מומלץ לבחון היטב על מה הוא כן מוכן להתחייב מולכם ואם יש איזשהו כיסוי להבטחות שלו. עורך דין שבוחר לפרט מולכם על האסטרטגייה שלו ולהיות כמה שיותר שקוף בביצוע הפעולות שלו כנראה יהיה אמין יותר מעורך דין שבוחר לספר לכם כמה הוא איכותי ואילו סיכויים גבוהים יש לכם לזכות בכתב התביעה.

איך לבחור עורך דין תאונת דרכים בתל מונד

אז אחרי שפירטנו אודות הפרמטרים לבחירת עורך דין תאונות דרכים בתל מונד עכשיו בטח תרצו לדעת איך לבצע זאת בפועל. אנו ממליצים לפנות אל מכרים, חברים, שכנים וכל מי שאתם אולי מכירים שכבר עבר תאונת דרכים וקיבל את הפיצויים המגיעים לו. אם אין מישהו כזה שאתם מכירים זה גם בסדר, תוכלו למצוא בקלות על כל עורך דין באינטרנט המון מידע באתר שלו ובביקורות עליו בגוגל. לאחר שמצאתם את עורכי הדין שמתאימים לכם ווידאתם שהם זכו לשבחים וביקורת טובות, פשוט חייגו אליהם כדי לבדוק את זמינותם. ייתכן ורבים מהם לא יהיו זמינים בשיחה הראשונה אך יהיו כאלו שידאגו לחזור אליכם או שאולי יענו לשיחה שלכם בזמן אחר במהלך היום. בזמן השיחה כמובן כדאי לשתף בקצרה על תאונת הדרכים שעברתם וניתן להגיד בצורה פתוחה שאתם בוחנים עוד עורכי דין ולקבל את חוות דעתם המקצועית לגבי המקרה שלכם. כבר בשלב הזה ייתכן ותוכלו לסנן כמה מעורכי הדין. לאחר מכן בקשו מהם המלצות של לקוחות עבר שלהם והתקשרו גם אליהם כדי לשאול כיצד המקרה טופל והאם הם מרוצים מהשירות שקיבלו.

עורך דין תאונת דרכים בתל מונד – ממה להיזהר לאחר תאונת דרכים

עזיבת מקום התאונה לפני תיעוד או משטרה: תאונת דרכים שכוללת נפגעים בגוף ובנפש מחייבת הזמנת כוחות רפואיים ומשטרה. אם אחד מהמעורבים בתאונה אינו מסכים להמתין בזירת התאונה השתדלו להשיג ממנו כמה שיותר פרטים אישיים ולתעד בתמונות את התאונה מיד לאחר שקרתה.
הסדר פנימי עם נפגעים נוספים בתאונה: לאחר תאונה יכול להיווצר מצב של פאניקה ולחץ שניתן לנצל. אל תסכמו שום דבר עם מעורבים אחרים בתאונה כשאתם במצב של לחץ.
סירוב להתפנות לטיפול רפואי: לאחר הגעת כוחות רפואיים יכול להיות שתתבקשו להתפנות באופן עצמאי לטיפול רפואי. אל תהססו, עשו זאת מיד והתפנו למיון הקרוב ביותר למקום התאונה.
מסירת פרטים למשטרה ללא התייעצות עם עורך דין תאונות דרכים: אם יתנהל תחקיר שטח על ידי חוקר משטרה בזירת התאונה עצמה השתדלו להימנע לתת פרטים שאינכם בטוחים לגביהם. בכל מקרה מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים כדי שיסייע לכם מהחקירה הראשונית הזירה ולכל אורך הדרך עד לקבלת הפיצויים המגיעים לכם בעקבות תאונת דרכים.

תאונת דרכים תושב תל מונד
ייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות

 במידה ונפגעת בתאונת דרכים בתל מונד ,חשוב מאוד לפנות לעורך דין תאונות דרכים בתל מונד כבר בשלבים הראשונים לאחר תאונת הדרכים וזאת על מנת לקבל הדרכה כיצד לפעול נכון על מנת להגדיל את הסיכוי לזכות בתביעת תאונת הדרכים הדרכים, שכן פעולות לא נכונות או ייצוג לא נכון של המצב המשפטי עלול לגרום לדחיית התביעה ולהפסד כספי

עורך דין תאונת דרכים בתל מונד 1
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן