עורך דין תאונות דרכים

זקוקים לעורך דין תאונות דרכים באילת?

אריאלה גפן

משרד עורכי דין מנצח

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות 

עורך דין תאונות דרכים באילת

צריכים עורך דין תאונות תאונות דרכים שנותן שירותים משפטיים באילת? אריאלה גפן המתמחה בתאונות דרכים יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים

כל מה שחשוב לעשות מיד לאחר תאונת דרכים


בשנים האחרונות מספר תאונות הדרכים רק עולה. אנשים מוצאים עצמם ב-תאונות דרכים שבהן הרכב נפגע או שהם נפגעו בדרך זו או אחרת. מדובר באירועים מאוד מבלבלים, במיוחד אם הם מתרחשים בפעם הראשונה. האדם שמעורב בתאונה לא תמיד יודע מה לעשות. במאמר הבא נספק לכם מידע על כל הדברים החשובים שיש לעשות מיד לאחר תאונת דרכים ומתי כדאי לפנות ל-עורך דין תאונות דרכים באילת או בכל מקום אחר בארץ.

תיעוד ורישום של פרטים

תאונת דרכים מביאה עמה שלל בעיות בניהן בעיות רפואיות שמתגלות מיד לאחר התאונה או מספר ימים אחריה ופגיעות ברכב. גם טיפול ברכב הפגוע וגם טיפול רפואי עשויים לעלות כסף רב ויהיה על משתתפי התאונה להפעיל את פוליסות הביטוח שלהם כדי לממש את הזכויות הכספיות שהם יכולים לקבל. הפעלת הביטוח מחייבת קבלת פרטים של משתתפי התאונה. לכן, אם הדבר אפשרי ואתם כשירים רפואית לאחר התאונה, יש לבקש את פרטי הרכב המעורב, מספר הפוליסה, טלפון ליצירת קשר וכדומה. אם אתם לא כשירים לבקש את הפרטים הללו, אך כן מתקשרים, בקשו ממי שלא נפגע לקחת את הפרטים. אם אינכם כשירים כלל, סביר להניח שיגיע אל המקום מגן דוד אדום וגם משטרה והם כבר ידאגו לקחת את הפרטים של כל המעורבים.

ליצור קשר עם המשטרה


אם אכן היו נפגעים בתאונה, יש לערב את משטרת ישראל, גם אם אתם עדיין לא מרגישים שיש בעיה רפואית. כאבים ובעיות רפואיות לאחר תאונה יכולים להתגלות גם כמה ימים אחרי, יצירת קשר עם המשטרה לאחר התאונה היא הודעה חשובה הנחשבת לראיה חזקה אל מול חברות הביטוח בהמשך ואם תפנו לעורך דין תאונות דרכים באילת והסביבה כדי לדרוש את כספי הביטוח, זו אסמכתא שהוא יוכל להשתמש בה.

לא לוותר על טיפול רפואי מיד לאחר התאונה

אנשים רבים לאחר תאונה לא חשים בכאבים ולא מודעים לפגיעה שספגו ולכן פעמים רבות הם מוותרים על בדיקה במוסד רפואי. אך חשוב לדעת כי טיפול רפואי במוסד רפואי מיד לאחר התאונה, הוא אסמכתא חזקה במידה ותזדקקו להפעלת הביטוח. עצם העובדה שיש רישום רפואי ראשוני בסמוך לזמן התאונה, זו עילה שהטיפולים הרפואיים בהמשך אכן קשורים לתאונה. במידה ותהיה פנייה לבית משפט, יוכל עורך דין תאונות דרכים באילת להוכיח כי מצבכם הרפואי קשור בהכרח לתאונה שהתרחשה.

שמירת קבלות וחשבוניות על הוצאות רפואיות

על מנת ש-עורך דין תאונות דרכים באילת יוכל לדרוש את הכספים המגיעים לכם מהביטוח בגין טיפולים רפואיים שעברתם לטיפול בנזקי התאונה, עליכם לשמור את כל הקבלות והחשבוניות שקיבלתם מבית החולים והמקומות שטיפלו בכם. כל הקבלות והחשבוניות הם אלו שיסכמו את כלל ההוצאות שהוצאתם והם העילה לגובה הפיצוי שידרוש עורך הדין מהביטוח. מעבר לכך, יש לשמור המלצות רפואיות לטיפולים שקיבלתם, על מנת להוכיח שלא הלכתם לטיפול סתם מרצונכם האישי, אלא במסגרת המלצתו של הרופא המטפל.

איזו פוליסת ביטוח תובעים בעת תאונת דרכים?

לכל אדם בישראל יש ביטוח חובה כחלק מהחוק. מדובר בפוליסה שניתן להפעיל במקרים של פגיעה פיזית, אובדן כושר עבודה והוצאות רפואיות. אם בתאונת הדרכים נגרמו אחד או יותר מהאפשרויות האלו, זו הפוליסה שתתבעו מול חברת הביטוח.
מעבר לביטוח החובה, יש לחלק מהנוהגים גם ביטוח מקיף שמכסה פגיעות רכוש והוא כולל גם את הנזק לרכב שלכם. בתוך הביטוח המקיף, קיים גם ביטוח צד ג' למקרה שגם אתם פגעתם חלילה ברכב האחר.
בתאונות דרכים קשות, לרוב יתבע עורך הדין גם את ביטוח החובה וגם את הביטוח המקיף במידה והוא קיים.

מתי לפנות לעורך דין תאונות דרכים?

ההמלצה הכי טובה במקרה הזה, היא לפנות אל עורך דין תאונות דרכים באילת ברגע שאתם שולחים דרישת כספים אל חברת הביטוח. עם הבקשה שלכם, יחלו חוקרי הביטוח לבדוק האם אתם זכאים לקבלת הפיצויים. חוקרי הביטוח בעלי אינטרס ברור, לא לאשר או לאשר כמה שפחות את הפיצויים ולכן הם יעשו הכל על מנת לוודא שהטיעונים שלכם אינם הגיוניים ואינם קשורים בהכרח לתאונה. פנייה לעורך דין תאונות דרכים תאפשר לכם להתמודד טוב יותר עם הטיעונים. אם פניתם לעורך דין תאונות, על חברת הביטוח לנהל את כל התביעה מולו ויש איסור לפנות אליכם באופן אישי. מגוון הצעות אישיות של חברת הביטוח אליכם ולא אל עורך הדין נחשבות למעבר על החוק. חשוב לציין, אתם יכולים לפנות אל עורך דין עד שבע שנים מרגע התאונה וככל שתדברו פחות עם חברת הביטוח בעצמכם, כך לעורך הדין יהיה יותר פשוט לסייע.

מה עושים אם אין לי אפשרות לשלם לעורך דין תאונות דרכים?


נפגעי תאונות דרכים רבים מעדיפים לנסות את מזלם מול חברת הביטוח באופן עצמאי כי הינם חוששים שלא יהיה להם איך לשלם את שכר הטרחה של עורך הדין בתאונת הדרכים. חשוב לדעת שעורכי דין לתאונות דרכים מקבלים את שכר הטרחה שלהם לאחר שהתיק סגור וזאת לאחר שבית המשפט מחייב את חברת הביטוח לשלם את הוצאות המשפט. לכן, אל תהססו לפנות לעורך דין שרק יכול לסייע לכם.

לסיכום, אם חלילה נפגעתם בתאונת דרכים או שהרכב שלכם נפגע, דעו שאתם לא חייבים לשלם את ההוצאות הרפואיות והתיקון של הרכב בעצמכם. בכל חודש אתם משלמים את כספי הביטוחים בדיוק עבור המקרים האלו. במקרה של תאונה, יש להפעיל את הפוליסה ולהיעזר בעורך דין תאונות דרכים באילת שידאג שתקבלו את מלוא הכיסוי שמגיע לכם. אל תחששו לפנות אל עורך הדין, שכר הטרחה שלו משולם באמצעות חברת הביטוח שתשלם את הוצאות המשפט.

למה לבחור במשרד עורכי דין אריאלה גפן לייצוג נפגעי תאונות דרכים

מעל 20 שנת ניסיון

למשרד עורכי דין אריאלה גפן ושות' מעל 20 שנות בתביעות תאונות דרכים. המשרד בראשותה של עו"ד אריאלה גפן קצר הצלחות רבות בייצוג נפגעי תאונות דרכים מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל.

ניסיון בייצוג חברות ביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל כך שהבנת דרכי הפעולה של חברות הביטוח מעניקה לעורכת הדין יתרון משמעותי עבור לקוחותיה להשגת פיצוי מרבי

יחס אישי

למשרד עורכי דין אריאלה גפן עשרות לקוחות מרוצים אשר מעבר לתוצאות קיבלו יחס אישי, תשומת לב מלאה וליווי משפטי צמוד בכל ההליך המשפטי.

שרות משפטי ללא פשרות

משרד עורכי דין אריאלה גפן חרט על דיגלו להעניק ללקוחותיו שרות משפטי ללא פשרות מול חברות הביטוח וזאת ע"י בקיאות בחוק ובפסיקה בכל הקשור בתאונות דרכים

שכר טרחה - מבוסס הצלחה

שכר הטרחה מבוסס הצלחה ובהתאם לכללי לשכת עורכי הדין. שכר הטרחה מחושב באחוזים מסכום הפיצוי שהנפגע מקבל מחברת הפיתוח. כלומר, בהגשת תביעת תאונת דרכים השיקול הכלכלי לא מהווה מחסום מלקבל את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונת דרכים

פיצוי כספי מרבי

משרד עורכי דין אריאלה גפן השיג ללקוחותיו פיצויים כספיים שהגיעו במצטבר למיליוני שקלים. המשרד נלחם עבור לקוחותיו במיצוי הזכויות המשפטיות והכלכליות על מנת שיוכלו לצאת לדרך חדשה

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

אצלנו אין דרישה לתשלום שכר טרחה, אלא רק לאחר שאתם מקבלים פיצוי כספי

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן