עורך דין תאונות דרכים

טריקת דלת רכב על היד

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות 

טריקת דלת רכב על היד

צריכים עורך דין תאונות תאונות דרכים? אריאלה גפן המתמחה בתאונות דרכים תלחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים.

טריקת דלת רכב על היד סיכונים, פיצויים ומתי תחשב כתאונת דרכים? אריאלה גפן, עו"ד

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע כי באופן מפורש כי ההגדרה לביטוי תאונת דרכים הינו מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה, כמו החוק מוסיף פרשנות נוסף לביטוי "שימוש ברכב מנועי הינו "נסיעה ברכב, כניסה לתוכו או ירידה ממנו, החנייתו, דחיפתו או גרירתו, טיפול דרך או תיקון רכב בדרך, שנעשה בידי המשתמש בו או בידי אדם אחר שלא במסגרת עבודתו, לרבות הידרדרות או התהפכות של הרכב או התנתקות או נפילה של חלק מהרכב או מטענו תוך כדי נסיעה וכן הינתקות או נפילה כאמור מרכב עומד או חונה, שלא תוך כדי טיפולו של אדם ברכב במסגרת עבודתו ולמעט טעינתו של מטען או פריקתו, כשהרכב עומד".

במקרים רבים בתביעות תאונות דרכים ישנה מחלוקת בין חברות הביטוח לבין נפגעי תאונת הדרכים האם סגירת דלת ברכב שגרמה לנזקי גוף (לדוגמא: טריקת דלת על היד) מהווה תאונות דרכים על פי הגדרתה בסעיף 1 לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים?

דוגמא: סגירת דלת רכב על היד – תאונת דרכים

בבית משפט השלום בחיפה התקבלה תביעת תאונת דרכים של נפגעת תאונת דרכים לאחר שדלת הרכב נטרקה על ידה, בעת שקשרה את ילדיה לכסא הבטיחות במושב האחורי. כתוצאה מטריקת הדלת שנסגרה על כף יד השמאלית, נגרמו לה נזקי גוף בדמות שבר באחת האצבעות שבגינן מומחה בית משפט קבע 5% נכות.
במסגרת תביעת תאונת הדרכים, עורך דין תאונות הדרכים טען כי הפגיעה מדלת הרכב בעת שהאימא הכניסה את בנה הקטן לרכב מהוות תאונת דרכים, מנגד חברת הביטוח אשר בטחה את הרכב בפוליסת חובה טענה כי לא מדובר בתאונת דרכים על פי הגדרתה בחוק.
בית המשפט קבע כי מדובר בתאונת דרכים שכן פעוט אינו מסוגל לחגור את עצמו לבד, ועל כן פעולותיה של האם התבצעה על מנת להתחיל בנסיעה.

דוגמא: סגירת דלת רכב על היד – אינה נחשבת תאונת דרכים

גיא א., בן 38, תושב תל אביב נפגע בידו בעת שפרק את הציוד שברכבו במסגרת עבודתו כספק ציוד בחברה גדולה. התאונה התרחשה לאחר שגיא החנה את הרכב המסחרי שברשותו על מנת להוציא את הסחורה ולהעביר אותה ללקוח, אך לרוע מזלו מסיבה שאינה ברורה הדלת נטרקה בחוזקה רבה על ידו וגרמה לו לחבלה חמורה בפרק כף היד.

חברת הביטוח אשר הוציאה את פוליסת הביטוח חובה לרכבו של גיא במועד אירוע תאונת טענה בבית המשפט שאין מדובר בתאונת דרכים על פי הגדרתה בחוק, שכן אין מדובר בפעולה שביצע גיא כחלק מנסיעתו, אלא שהתאונה נגרמה לאחר שגיא דומם את המנוע והחל בפעולת הפריקה והטעינה של הרכב כחלק אינטגרלי מעבודותו.

בית משפט השלום קבע באופן מפורש וברור כי אין מדובר בתאונת דרכים כהגדרתה החוק, ועל כן יש לדחות את תביעתו של גיא.
לסיכום, על פסק הדין כאשר נסיעתו של גיא הגיעה ליעדה אצל הלקוח, גיא נפגע בידו כאשר הרכב כבר לא היה בשימוש כרכב מנועי על פי הגדרת החוק ופגיעות נזקי הגוף מהן סובל גיא לא היו בזיקה ישירה לשימוש ברכב.

כיצד מחשבים את סכום הפיצויים בגין נזקי גוף עקב טריקת דלת על היד?

חישוב סכום הפיצויים נעשה לגבי כל ראש נזק בנפרד, בהתאם לפרמטרים שונים, שכוללים בדרך כלל את הגיל, רמת השכר, הנכות הרפואית, והנכות התפקודית של הנפגע.

הנכות הרפואית. הנכות הרפואית של הנפגע עוסקת בפגיעה הבריאותית שנגרמה לו עקב שבר על היד כתוצאה מטריקת דלת היא נקבעת באחוזים על ידי מומחה רפואי, לפי סעיף 46 לרשימת הליקויים השונים שמפורטת בתוספת לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, וזאת כמפורט להלן:

הנכות התפקודית. הנכות התפקודית של הנפגע עוסקת בהיקף הפגיעה בכושר העבודה שנגרמה לנפגע עקב שבר ביד כתוצאה מסגירת דלת של רכב, היא נקבעת על ידי בית המשפט עצמו, לפי שיעור הנכות הרפואית שנקבעה לו כאמור לעיל, וכן לפי יתר נסיבותיו האישיות, לרבות גילו, מינו, מקצועו, ורמת השכר שלו.

טריקת דלת על היד – חשיבות הייעוץ המשפטי עם עורך דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים, ממליצה בחום רב במקרה של תאונת דרכים בה נפגעתם כתוצאה מטריקת דלת או סגירת דלת של הרכב על היד, לפנות לעורך דין תאונות דרכים מומחה בתחום אשר ייבחן באופן מקצועי האם הפגיעה כתוצאה מטריקה הדלת על היד מהווה תאונת דרכים או לא וזאת בהתאם לחוק ולפסיקה הרבה בעניין.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.
כמו כן, את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין מוביל בישראל על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.
ההיכרות עם הבירוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן, עורכת דין תאונת אופנוע, להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים. הניסיון המשפטי של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזקי גוף מאפשרים לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

האמור לעיל הינו למידע כללי וראשוני בלבד, ולא נועד בשום מקרה לשמש כייעוץ משפטי ו/או כתחליף לייעוץ משפטי. הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת.

עורכת דין אריאלה גפן – הינה עורכת דין תאונות דרכים מומחית בתביעות תאונות דרכים ותאונות אופנוע

טריקת דלת תאונת דרכים

בטחון בהצלחה

משרד עורכי דין אריאלה גפן  עם ותק של מעל ל-20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים מביא עימו ידע רב בניהול הליך משפטי עם בקיאות רבה בחוק ובפסיקה המעודכנת –  בזכות זאת המשרד קצר הצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים והשיג פיצויים כספיים הגבוהים ביותר

הכרת חברות הביטוח מבפנים

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה במשך שנים רבות את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתאונות דרכים ומכירה היטב את הטקטיקות והאסטרטגיות שלהן, כמו כן מכירה את כל הטענות ההגנה המשפטיות שהן יעלו על מנת להקטין את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונת הדרכים. – היכרות חברות הביטוח מבפנים מהווה יתרון מובהק ללקוח

ייצוג ע"י עו"ד אריאלה גפן בלבד

ייצוג משפטי ע"י עו"ד אריאלה גפן – לקוחות המשרד זוכים לייצוג משפטי בבתי המשפט ע"י עורכת הדין אריאלה גפן בלבד אשר מוביל באופן אישי וישיר את התיק מול חברת הביטוח ואת המו"מ מולם. יתרון משמעותי ללקוח שזוכה לייצוג ע"י מייסדת המשרד ולא עורכי דין זוטרים או טיפול בידי מתמחים.

עו"ד תאונות דרכים מומלץ לטריקת דלת על היד

למה לבחור במשרד עורכי דין אריאלה גפן לייצוג נפגעי תאונות דרכים

מעל 20 שנת ניסיון

למשרד עורכי דין אריאלה גפן ושות' מעל 20 שנות בתביעות תאונות דרכים. המשרד בראשותה של עו"ד אריאלה גפן קצר הצלחות רבות בייצוג נפגעי תאונות דרכים מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל.

ניסיון בייצוג חברות ביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל כך שהבנת דרכי הפעולה של חברות הביטוח מעניקה לעורכת הדין יתרון משמעותי עבור לקוחותיה להשגת פיצוי מרבי

יחס אישי

למשרד עורכי דין אריאלה גפן עשרות לקוחות מרוצים אשר מעבר לתוצאות קיבלו יחס אישי, תשומת לב מלאה וליווי משפטי צמוד בכל ההליך המשפטי.

שרות משפטי ללא פשרות

משרד עורכי דין אריאלה גפן חרט על דיגלו להעניק ללקוחותיו שרות משפטי ללא פשרות מול חברות הביטוח וזאת ע"י בקיאות בחוק ובפסיקה בכל הקשור בתאונות דרכים

שכר טרחה - מבוסס הצלחה

שכר הטרחה מבוסס הצלחה ובהתאם לכללי לשכת עורכי הדין. שכר הטרחה מחושב באחוזים מסכום הפיצוי שהנפגע מקבל מחברת הפיתוח. כלומר, בהגשת תביעת תאונת דרכים השיקול הכלכלי לא מהווה מחסום מלקבל את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונת דרכים

פיצוי כספי מרבי

משרד עורכי דין אריאלה גפן השיג ללקוחותיו פיצויים כספיים שהגיעו במצטבר למיליוני שקלים. המשרד נלחם עבור לקוחותיו במיצוי הזכויות המשפטיות והכלכליות על מנת שיוכלו לצאת לדרך חדשה

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

אצלנו אין דרישה לתשלום שכר טרחה, אלא רק לאחר שאתם מקבלים פיצוי כספי

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן