עורך דין תאונות דרכים

20 שנות נסיון בתביעות תאונות דרכים - ההצלחה והביטחון שלך​

חשיבות הטיפול הרפואי לאחר תאונת דרכים

אריאלה גפן

עורכת דין תאונות דרכים

נפגעת בתאונת דרכים? משרדנו עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתאונות דרכים יילחם על הפיצוי הכספי שמגיע לך

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות והתחייבות

חשיבות הטיפול הרפואי לאחר תאונת דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים מומלצת, מציינת כי לצערנו הרב ישנה עליה משמעותית במספר תאונות הדרכים בישראל, ובמשרד עורכי דין אריאלה גפן רואים עליה ניכרת בנפגעים מתאונות דרכים ורבים מנפגעי תאונות הדרכים נפגעים בצורה קלה ביותר, אך אחרים נפגעים בצורה קשה ואף קטלנית, פגיעות קשות מאופיינות להולכי רגל ורוכבי אופנוע מאחר והינם חשופים יותר וללא הגנות כמו נוסעים או נהגים בכלי רכב ומכאן הפגיעות הפיזיות הן יותר קשות ומשמעותיות.

חברות הביטוח דוחות תביעות תאונות דרכים בגין קבלת טיפול רפואי באיחור

חברות הביטוח משקיעות משאבים רבים כמו חוקרי ביטוח ומשרדי עורכי דין מובילים וחזקים בישראל, על מנת לדחות את תביעת תאונת הדרכים או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונת הדרכים על פי החוק. אחת הדרכים שבהן נוקטות חברות הביטוח לדחות את התביעה היא אבחון מועד הטיפול הרפואי שקיבל נפגע תאונת הדרכים לאחר מועד התאונה, וככל שקבלת הטיפול הרפואי יהיה רחוק תוכל לטעון חברת הביטוח כי הנזק גוף מקורו בגורם אחר ואינו קשור לתאונת הדרכים ולכן אין הנפגע זכאי לפיצוי כספי.

חשיבות התיעוד הרפואי

עורכת הדין אריאלה גפן, המייסדת של משרד עורכי דין תאונות דרכים בתל אביב, מדגישה כי חשוב לציין בפני הצוות הרפואי במעמד הטיפול הרפואי כי נפגעתם בתאונת דרכים או תאונת עבודה ולציין את כל האזורים בגוף שנפגעו גם אם באותו הרגע הכאב הוא זניח.

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים, מסבירה "לאחר תאונת דרכים רמות האדרלנין בגוף הן גבוהות מאוד, מכאן הרבה נפגעי תאונת דרכים מרגישים במעמד הגעתם לבית החולים כי מדובר בפגיעות גוף קלות בלבד ואין להן כל חשיבות, ולכן לא מדגישים זאת בפני הצוות, אך לצערנו הרב מדובר בתסמינים שעלולים להתפתח לנזקי גוף משמעותית יותר כמו שברים, הגבלות תנועה ואף נזקים משמעותיים יותר."

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונת דרכים רבים אשר נפגעו בפגיעת תאונת דרכים מסוג צליפת שוט, במקרים אלו שכיח מאוד שנפגעי תאונות הדרכים לא מציינים בפני הצוות הרפואי את כלל הפגיעות מהסיבות שמנינו לעיל, בהרבה מהמקרים יחד עם פעולות משפטיות ניתן לתקן את הנזק המשפטי, אך חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין תאונת דרכים קרוב ככל שניתן למועד התאונה

יתרה מזאת, חשוב שתבקשו מהצוות הרפואי שאתם מבקשים לוודא כי התסמינים שצינתם בפניהם מתועדים כהווייתם במסמכים הרפואיים כמו במכתב השחרור מהמיון בבית החולים, אם הצוות הרפואי שכח לציין עובדה כל שהיא, אל תתביישו לבקש שיתקן או שישנה את הניסוח.

המעמד המשפטי של התיעוד הרפואי בבית המשפט

עו"ד אריאלה גפן כי במסגרת הגשת תביעת תאונת הדרכים, התיעוד הרפואי הראשוני מבית החולים יחד עם מסמכים רפואיים אחרים כמו הפניה לאורתופד, טיפולי פיזיותרפיה, מרשמים לתרופות יהוו ראיות משמעותיות להוכחת אירוע תאונת הדרכים כמשמעותן בחוק ובפסיקה.

 

אריאלה גפן, עורכת דין תאונת דרכים

ללא ספק אירוע תאונת דרכים מהווה אירוע טראומתי לנפגעי תאונות דרכים שמלווה את נפגעי תאונות הדרכים במשך תקופה ארוכה של חוסר וודאות, עו"ד אריאלה גפן מציינת כי פנייה לעו"ד תאונות דרכים מיד לאחר תאונת הדרכים תאפשר לנפגע להגיש תביעת תאונת דרכים נגד חברת הביטוח בצורה נכונה ולמנוע את דחיית התביעה, ואף תאפשר את הגדלת הפיצוי הכספי באופן משמעותי.

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין מוביל בישראל בתחומי תאונות דרכים. לעורכת הדין אריאלה גפן ניסיון רב בתביעות תאונות דרכים כאשר בעברה ייצגה את חברות הביטוח בישראל בתאונות דרכים ומכירה לעומק את האסטרטגיות המשפטיות של חברות הביטוח.

לעורכת הדין אריאלה גפן ניסיון עשיר בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני אלפי שקלים במצטבר. חשוב לציין כי משרד עורכי דין אריאלה גפן ומעניק שירות משפטי לנפגעי תאונות דרכים בכל הארץ.

נפגעת בתאונת דרכים? השאר פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות והתחייבות.

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן