עורך דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון מומחיות בתביעות תאונות דרכים - הבטחון שלך בהצלחה

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית

משרד עורכי דין מוביל בתביעות תאונות דרכים עם מעל ל 20 שנות ניסיון

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל ואת הפול – יתרון משמעותי עבורך

תשלום שכר טרחה מבוסס הצלחה. לא זכית – לא שילמת 

ליווי אישי וצמוד של עו"ד אריאלה גפן

מומחית בתאונות דרכים עם ניסיון משפטי באלפי תביעות תאונות דרכים.

 

להערכת שווי הפיצוי הכספי שמגיע לך – מלאו את הפרטים ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

אריאלה גפן - עורכת דין תאונות אופנוע

ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית

צריכים עורך דין תאונות אופנוע?  משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן המתמחה בתאונות דרכים יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים

ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית

עולם הרכב עבר בשנים האחרונות מהפך טכנולוגי רחב ומתקדם החל מכלי רכב היברדים המונעים ע"י מנוע חשמלי לצד מנועי בנזין חזקים, בנוסף פותחו מערכות הגנה אקטיביות המשלבות חיישנים מתקדמים אשר נועדו לזהות מצבים מסכני חיים העלולים לגרום לתאונות דרכים עקב סטייה מנתיב, חריגה ממהירות או אי שמירת מרחק. יודגש, באמצעות אמצעי מיגון אלה ניצלים חיי אדם רבים.

סטטיסטיקות  תאונות דרכים – ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית 

יחד עם זאת, לצערנו הרב, עולה כי למרות השינויים הטכנולוגים ואמצעי המיגון המתקדמים ביותר עבור בעלי הרכב או רוכבי האופנוע ישנה עליה בנפגעי תאונות דרכים ובמקרים רבים מדובר בנזקי גוף אשר מובילים לנכות או תאונות דרכים קשות אשר מובילות תוצאות טרגיות של הרוגים בתאונות דרכים.

מחקרים של הרשות לבטיחות בדרכים מראים לדוגמא כי מספר ההרוגים בתאונות אופנוע השנה גדל באופן משמעותי ביותר לעומת שנה שעברה. לא זו אלא אף זו, מהמחקרים עולה באופן מובהק כי רוכבי אופנוע צעירים נפגעי הרבה יותר בתאונות אופנוע לעומת רוכבי אופנוע מבוגרים.

כמו כן, מדוחו"ת של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה כי הסיכויים של רוכב אופנוע לתאונת דרכים קטלנית גבוהה משמעותית מנוסע או נהג רכב פרטי, כמו כן יחס זה מעיד על תאונות דרכים קלות שבהן מעורבים רוכבי אופנוע.

נוכח הסטטיסטיקות לאירוע תאונת דרכים של רוכב אופנוע בין אם מדובר בתאונת דרכים קשות או תאונות דרכים קלות, ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית, והחיסכון של כמה מאות שקלים באופן ממוצע לשנה אינו משתלם כלכלית בעת תאונת אופנוע.

ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית 

ריבוי תאונות הדרכים במדינת ישראל הביא לריבוי תביעות תאונות דרכים נגד חברות הביטוח הגדולות בישראל בכלל ונגד התאגיד המנהל של המאגר לביטוחי רכב חובה ("הפול") המבטחת את רוכבי האופנוע וגם מציעה מזה שנים רבות פוליסות ביטוח חובה זולות יותר לרוכבי אופנועים אשר כוללות השתתפות עצמית בסך 25,000 ₪ בגין ראש נזק של כאב וסבל (בשפה המשפטית – נזק לא ממוני) ובנוסף לשבעה ימי אי כושר עבודה ("הפסד השתכרות לעבר"). לצערנו הרב, רוכבי אופנוע רבים מתפתים לבחור במסלול של ביטוח חובה לאופנועים עם השתתפות עצמית כנגד הנחה "קטנה" של כמה מאות שקלים בפוליסת ביטוח החובה, וכפי שיפורט בהמשך למאמר זה מבחינה כלכלית אין לרוכבי האופנוע כל רווח בבחירה של פוליסה מוזלת זו.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות אופנוע רבים בין אם מדובר בשליחים, רוכבי אופנוע שהיו בדרכם לעבודה או רוכבי שטח אשר נפגעו בתאונת אופנוע ממגוון סיבות כמו איבוד שליטה, החלקה או תאונת דרכים עם כלי רכב אחר.

במרבית המקרים, סובלים רוכבי האופנוע מנזקי גוף בדרגות חומרה שונה כאשר הקלות מעורבות עם חבלות גוף קלות ואחרות מעורבות עם שברים בעצמות שאינם מותירים את הנפגע נכות פיזית או תפקודית, מנגד רוכבי אופנוע אשר רכשו פוליסת ביטוח חובה מוזלת שהיו זכאים לפיצוי כספי בגין ראש נזק הנקרא "כאב סבל" עד לתקרה מקסימלית של בערך 19,000 ₪ בגין 10% אחוז נכות לא יהיו זכאים לקבלת הפיצוי מכיוון שרוכב האופנוע ויתר על הפיצוי הכספי כנגד ההטבה.

לא זו אלא אף זו, רוכב אופנוע אשר רכש פוליסת ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית ונפגע בתאונת אופנוע לא יהיה זכאי לקבל פיצוי כספי בגין 7 ימי מחלה שכן הפוליסה מחריגה גם את הפיצוי הכספי עבור פגיעה זו. יודגש כי ברוב המקרים שהגיעו למשרדנו רוכבי האופנוע קיבלו ימי מחלה על תאונת דרכים קלות שהותירו את הלקוחות עם פגיעות גוף קלות, חבלות קלות, שטפי דם ושריטות שלא הותירו נכות, במקרים אלה לא יהיו זכאים רוכבי האופנוע לקבלת פיצוי כספי.

אריאלה גפן, עורכת דין תאונת אופנוע  – ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית 

אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע עם מעל ל-20 שנות ניסיון ממליצה "מפני שרוב תאונות האופנוע בישראל מוגדרות כתאונות קלות המזכות את רוכב האופנוע בפיצוי כספי בגין תאונת האופנוע – אל תתפתו להצעת ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית ע"י חברת הביטוח הפול או סוכני ביטוח המייצגים את חברות הביטוח, שכן רוכב אופנוע אשר רכש פוליסות ביטוח מוזלת בקרות אירוע תאונת דרכים עלול לגלות שהחיסכון של כמה מאות שקלים עלה לו באלפי שקלים יותר."

ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית – עיקרון האחריות המוחלטת בתאונות דרכים וחשיבות פוליסת ביטוח

אריאלה גפן, עורכת דין המתמחה בתאונות דרכים מסבירה כי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975 ("חוק הפלת"ד"), חולל רפורמה עמוקה בתחום הפיצויים לנפגעי הגוף עקב תאונות דרכים בארץ מאחר שעם חקיקת חוק זה נקבע עקרון האחריות המוחלטת שאומר שכל מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי כספי וזאת ללא קשר לשאלת אשמתו בתאונה או לא.

לדוגמא רוכב אופנוע שנכנס לצומת ברמזור אדום כתוצאה מכך נגרמו לו נזקי גוף לאחר שהתנגש ברכב, במקרה דנן זכאי רוכב האופנוע על פי חוק הפלת"ד לתבוע את חברת הביטוח אשרה הוציאה עבורו את תעודת הביטוח חובה, למרות אשמתו בתאונת הדרכים.

יודגש, כי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הקים את תאגיד קרנית אשר הוקם למטרת תשלום פיצויים כספיים לנפגעי תאונות כאשר פרטי הנהג הפוגע אינם יודעים כמו בתאונת פגע וברח, או לחילופין כאשר נהג הרכב לא החזיק ביטוח חובה כדין.

חשיבות היוועצות עם עורך דין תאונת דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים בעל 20 שנות ניסיון שידריך את נפגע תאונת הדרכים לאחר אירוע התאונה כיצד לפעול נכון מול חברות הביטוח על מנת למזער סיכונים ראייתיים שעלולים להקטין את גובה הפיצוי או להקטין את הסיכוי לדחיית התביעה ובטח שלהימנע מלהגיע להסדר פשרה מול חברת הביטוח ללא ייעוץ משפטי.

מקרה תאונת דרכים לדוגמא  – ביטוח חובה מוזל לאופנועים עם השתתפות עצמית 

 

עורכת הדין אריאלה גפן מספרת כי "למשרדנו הגיע לקוח שנפגע בתאונת אופנוע וביקש להתייעץ בעקבות הסדר פשרה בסך 8,000 ₪ שהציעה לו חברת הביטוח לאחר שהועלתה טענה כי מנסיבות העניין עולות ספקות רבות כי מדובר בתאונת דרכים על פי הגדרת בחוק ובנוסף מדובר בפציעות קלות בלבד שלא מזכות בפיצוי כספי מעבר לסכום המוצע

לאחר עיון מעמיק במסמכים הרפואיים, דו"ח חקירה המשטרה וראיות אחרות החליט צוות המשרד כי עולה באופן מובהק שהאירוע הינו תאונת דרכים על פי הגדרת החוק והפסיקה ובייעוץ עם מומחים רפואיים בתחום נזקי הגוף עולה כי אין ספק כי שנגרם ללקוח נזק פיזי משמעותי המזכה אותו בפיצוי כספי.

בעקבות כך, משרד עורכי דין אריאלה גפן הגיש תביעת תאונת דרכים נגד חברת הביטוח של רוכב האופנוע, ולאחר משא ומתן ללא פשרות מול חברת הביטוח המשרד הגיע להסדר פשרה בסך 120,000 ₪ שהועברו לנפגע על פי חוק"

ייצוג משפטי בתאונות דרכים – אריאלה גפן, עורכת דין

אריאלה גפן עו"ד המתמחה בנזיקין הינה עורכת דין ומייצגת בתביעות תאונות דרכים ועבודה נגד חברות הביטוח. לעורכת הדין אריאלה גפן נסיון משפטי רב בהתמודדות מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי כאשר המשרד מוביל את כל ההליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות לקוחותיו על מנת שיקבלו את מירב הפיצויים בגין נזקי גוף ורכוש וגם יקבלו שקט נפשי ע"י משרד עורכי דין מקצועי, מיומן שנותן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

אם נפגעת או נחבלת ונגרם לך נזק פיזי, נפשי או נזק לרכושך משרדנו יפעל מול כל הגורמים הרלבנטיים כמו בתי משפט, חברות הביטוח, עיריות, בתי חולים על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולאפשר לכם ולקבל פיצוי כספי מרבי בגין הנזק שנגרם לכם – משרד עורכי דין אריאלה גפן הוא משרד מוביל בתביעות נזיקין ויחד עם עורכי דין מקצועיים ובעלי ניסיון רב יחד עם המלצות רבות מלקוחותיו

משרד עורכי דין אריאלה גפן – מומחים בייצוג תובעים בתחום דיני הנזיקין ותביעות ביטוח – התקשר עוד היום ל- עורך דין תאונות דרכים תל אביב להתייעצות ולבדיקת סיכויי תביעתך ללא התחייבות וללא תשלום

אריאלה גפן עורכת דין תאונות דרכים

עורכת דין תאונות דרכים עם 20 שנות ניסיון והצלחה

אריאלה גפן -עורכת דין תאונות דרכים

משרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים.

אריאלה גפן, הינה המייסדת של משרד עורכי דין נזיקין המוביל בישראל בדיני נזיקין לרבות: תאונות דרכים, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות תלמידים, תאונות אופניים חשמליים. במידה ונפגעת בתאונת דרכים, חשוב מאוד לפנות לעורך דין תאונות דרכים מנוסה ומקצועי בתחום, שיוודא כי תקבל את הפיצויים המקסימליים המגיעים לך. עורכת הדין לתאונות דרכים, אריאלה גפן, מובילה בתחום תביעות תאונות הדרכים והשיגה ללקוחותיה בקבלת פיצויים מרביים המגיעים להם על פי חוק.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות תאונות דרכים מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה עת שייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים, כמו כן בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל – ניסיו משפטי זה מעניק למשרד עורכי דין אריאלה גפן יתרון משמעותי בייצוג נפגעי תאונות דרכים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר והבנת דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח אשר יעשו ככל שביכולתן לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונות הדרכים.

למשרד נסיון רב בייצוג משפטי של נפגעי תאונות דרכים כתוצאה מתאונת דרכים לאחר ייצוג משפטי של מאות נפגעי תאונות דרכים או תאונות עבודת מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל ונגד המוסד לביטוח לאומי שבמהלך השנים המשרד צבר ניסיון משמעותי וחזק שהביא להצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים קשות וקלות שבגינם הלקוחות שלנו קיבלו פיצויי כספי מרבי מחברות הביטוח.

המשרד מקבל המלצות המלצות ושביעות רצון מעשרות לקוחות מרוצים מהמקצועיות, איכות וכמובן היחס האישי שכל לקוח זוכה ומקבל.

עורכת הדין אריאלה גפן, עוסקת בתחום תאונות הדרכים זה יותר מ-20 שנה ומאחוריה אלפי תביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות שבהן הצליחה באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בתיקי נזיקין\תאונות דרכים מורכבים וקשים.
המשרד צבר מומחיות רבה בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח הגדולות והשגת פיצוי כספי מרבי עבור לקוחותיו שנפגעו בתאונות דרכים. 

המשרד מצליח הודות להיכרות המעמיקה של עורכת הדין עם חברות הביטוח הגדולות בארץ מה שמאפשר ערך מיידים ביצירת תמונה מלאה של הפיצוי הכספי מול הנזק.

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט וחגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות. 

למה לבחור במשרד עורכי דין אריאלה גפן לייצוג נפגעי תאונות דרכים

מעל 20 שנת ניסיון

למשרד עורכי דין אריאלה גפן ושות' מעל 20 שנות בתביעות תאונות דרכים. המשרד בראשותה של עו"ד אריאלה גפן קצר הצלחות רבות בייצוג נפגעי תאונות דרכים מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל.

ניסיון בייצוג חברות ביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל כך שהבנת דרכי הפעולה של חברות הביטוח מעניקה לעורכת הדין יתרון משמעותי עבור לקוחותיה להשגת פיצוי מרבי

יחס אישי

למשרד עורכי דין אריאלה גפן עשרות לקוחות מרוצים אשר מעבר לתוצאות קיבלו יחס אישי, תשומת לב מלאה וליווי משפטי צמוד בכל ההליך המשפטי.

שרות משפטי ללא פשרות

משרד עורכי דין אריאלה גפן חרט על דיגלו להעניק ללקוחותיו שרות משפטי ללא פשרות מול חברות הביטוח וזאת ע"י בקיאות בחוק ובפסיקה בכל הקשור בתאונות דרכים

שכר טרחה - מבוסס הצלחה

שכר הטרחה מבוסס הצלחה ובהתאם לכללי לשכת עורכי הדין. שכר הטרחה מחושב באחוזים מסכום הפיצוי שהנפגע מקבל מחברת הפיתוח. כלומר, בהגשת תביעת תאונת דרכים השיקול הכלכלי לא מהווה מחסום מלקבל את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונת דרכים

פיצוי כספי מרבי

משרד עורכי דין אריאלה גפן השיג ללקוחותיו פיצויים כספיים שהגיעו במצטבר למיליוני שקלים. המשרד נלחם עבור לקוחותיו במיצוי הזכויות המשפטיות והכלכליות על מנת שיוכלו לצאת לדרך חדשה

רוצים פיצוי כספי גבוה בעקבות תאונת דרכים שעברתם?

אתם חייבים עורך דין תאונות דרכים מנצח

למה לבחור במשרד עורכי דין אריאלה גפן לייצוג נפגעי תאונות דרכים ברמת השרון

מעל 20 שנת ניסיון

למשרד עורכי דין אריאלה גפן ושות' מעל 20 שנות בתביעות תאונות דרכים. המשרד בראשותה של עו"ד אריאלה גפן קצר הצלחות רבות בייצוג נפגעי תאונות דרכים מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל.

ניסיון בייצוג חברות ביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל כך שהבנת דרכי הפעולה של חברות הביטוח מעניקה לעורכת הדין יתרון משמעותי עבור לקוחותיה להשגת פיצוי מרבי

יחס אישי

למשרד עורכי דין אריאלה גפן עשרות לקוחות מרוצים אשר מעבר לתוצאות קיבלו יחס אישי, תשומת לב מלאה וליווי משפטי צמוד בכל ההליך המשפטי.

שרות משפטי ללא פשרות

משרד עורכי דין אריאלה גפן חרט על דיגלו להעניק ללקוחותיו שרות משפטי ללא פשרות מול חברות הביטוח וזאת ע"י בקיאות בחוק ובפסיקה בכל הקשור בתאונות דרכים

שכר טרחה - מבוסס הצלחה

שכר הטרחה מבוסס הצלחה ובהתאם לכללי לשכת עורכי הדין. שכר הטרחה מחושב באחוזים מסכום הפיצוי שהנפגע מקבל מחברת הפיתוח. כלומר, בהגשת תביעת תאונת דרכים השיקול הכלכלי לא מהווה מחסום מלקבל את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונת דרכים

פיצוי כספי מרבי

משרד עורכי דין אריאלה גפן השיג ללקוחותיו פיצויים כספיים שהגיעו במצטבר למיליוני שקלים. המשרד נלחם עבור לקוחותיו במיצוי הזכויות המשפטיות והכלכליות על מנת שיוכלו לצאת לדרך חדשה

עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון

במידה ונפגעת בתאונת דרכים, עורכת הדין אריאלה גפן תייצג אותך באופן אישי ומקצועי ביותר מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי ופוליסות ביטוח אישיות.

עו"ד אריאלה גפן מביאה איתה מעל ל- 20 שנות ניסיון ולאחר שייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתאונות דרכים ניסיון משפטי זה מקנה למשרד יתרון משמעותי וחסר תקדים, שבו תדע עורכת הדין אריאלה גפן לבנות אסטרטגיית פעולה אשר יגדילו את סיכויי ההצלחה של התביעה ויבטיחו את התוצאה הטובה ביותר עבורך!

ביטוח חובה מוזל לאופנועים

משרד עורכי דין נזיקין עם נסיון רב בייצוג משפטי בכל הערכאות המשפטיות - בית משפט שלום, בית משפט מחוזי ועד לבית משפט עליון

עורך דין תאונות עבודה

תאונות עבודה

חליתם או נפצעתם בתאונה, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית

משרד עם ניסיון משפטי רב המייצג נפגעים בתביעות רשלנות רפואית נגד רופאים, קופות חולים , בתי חולים, מוסדות

תביעת תאונת דרכים

עורך דין תאונות דרכים

המשרד מייצג אנשים שנפגעו בתאונות דרכים ונלחם עד לקבלת פיצוי כספי מרבי בגין הנזקים הפיזיים והנפשיים

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

משרדנו מתמחה בייצוג תובעים בתאונות אופנוע ופגיעות קשות במתן שירותים משפטיים עם ניסיון משפטי רב

תאונות תלמידים

תאונות ילדים

משרד המוביל לייצוג בתביעות תאונות תלמידים עם 20 שנות ניסיון והצלחה במאות תיקים. ליווי אישי וזמינות תמידית לכל שאלה

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין ביטוח לאומי

חליתם או נפצעתם, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

השאר/י פרטים לתיאום פגישת ייעוץ

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה – אנא השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם האפשרי.

ייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן