תשלומים תכופים לאחר תאונת דרכים כאשר מדובר בנפגעים קשים יחסית של תאונות דרכים, שזקוקים לתשלומי הפיצויים באופן מיידי כדי לממן את ההוצאות שנגרמו להם עקב התאונה, ובמיוחד הוצאות מחייה (צרכי מזון, לבוש, מגורים, ולימודים), הוצאות רפואיות, והוצאות סיעוד, כך שאין ביכולתם להמתין עד לסיום הליכי התביעה בבית המשפט ומתן פסק הדין, קיימת אפשרות לפיה חברת הביטוח תשלם להם פיצויים מיידיים,
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תשלומים תכופים לאחר תאונת דרכים

כאשר מדובר בנפגעים קשים יחסית של תאונות דרכים, שזקוקים לתשלומי הפיצויים באופן מיידי כדי לממן את ההוצאות שנגרמו להם עקב התאונה, ובמיוחד הוצאות מחייה (צרכי מזון, לבוש, מגורים, ולימודים), הוצאות רפואיות, והוצאות סיעוד, כך שאין ביכולתם להמתין עד לסיום הליכי התביעה בבית המשפט ומתן פסק הדין, קיימת אפשרות לפיה חברת הביטוח תשלם להם פיצויים מיידיים, על חשבון תשלום הפיצויים הסופי שייקבע במסגרת פסק הדין, וזאת לפי סעיף 5 לחוק הפלת"ד ותקנות פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (תשלומים תכופים), תשמ"ט-1989. אם בסיכומו של דבר תביעתו של הנפגע תידחה, יהיה עליו להשיב לחברת הביטוח את התשלומים התכופים שהוא קיבל ממנה.

לשם קבלת תשלומים אלו, על הנפגע להגיש דרישה בכתב לקבלת תשלומים תכופים ישירות בפני חברת הביטוח, שתעביר אותם לנפגע תוך 60 יום ממועד הגשת הדרישה. אם חברת הביטוח לא שילמה לנפגע את הפיצויים התכופים תוך 60 הימים הללו, ניתן לפנות לבית המשפט ולהגיש בפניו בקשה לתשלום תכוף.

למה לבחור בעורכת הדין אריאלה גפן שתייצג אותך בתאונת דרכים?

עורכת הדין אריאלה גפן מביאה עימה מעל ל-20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים עם מאות הצלחות ולקוחות מרוצים  כאשר המשרד חרט על דגלו לייצג נפגעי תאונות דרכים במאבק מול חברות הביטוח ללא פשרות וידוע כ- משרד עורכי דין תאונות דרכים שנלחם על זכויות נפגעי תאונות הדרכים לרבות תאונות אופנוע

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל כעורכת דין בכירה והיא מכירה היטב את כל האסטרטגיות והטקטיות המשפטיות שיינקטו חברות הביטוח על מנת לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לכם בעקבות תאונת הדרכים.

מכאן, עם ניסיון משפטי רחב ומקיף בייצוג משפטי של אלפי תביעות נזקי גוף כתוצאה מתאונות דרכים החל מתאונות דרכים קלות עד תאונות דרכים קשות עם נכויות גבוהות ואף מקרים טרגיים של מוות והשגת פיצויים כספיים במיליוני שקלים חדשים ללקוחותיה – עורכת הדין אריאלה גפן היא עורכת הדין תאונות הדרכים המומלצת ביותר לייצג אותך מול חברות הביטוח ולנצח ללא פשרות על כל הזכויות הכספיות שמגיעות לך ולבני משפחתך. 

משרד עורכי הדין ממוקם בתל-אביב רחוב הברזל 3 ונותן מענה לתושבי תל-אביב והסביבה המעוניינים בייעוץ משפטי לאחר תאונת דרכים וזקוקים ל- עורך דין תאונות דרכים תל אביב, וגם שירותיים משפטיים בכל הארץ.

.

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה - השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן