רשלנות רפואית בטיפול שיניים
תביעת רשלנות רפואית הוגשה כנגד רופא שיניים, במסגרתה הוכח שהרופא טיפל לאורך שנים במטופלת שלא על פי הפרקטיקה הרפואית המקובלת. הרופא לא תיעד את הטיפול ברשומות ובשל כך, נגרמו למטופלת כאבי שיניים קשים לאורך שנים.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תביעת רשלנות רפואית של רופא שיניים

תביעת רשלנות רפואית בטיפול שיניים –  תיעוד לקוי 

רשלנות רפואית שיניים

ביקור אצל רופא שיניים מעורר אצל רובנו רתיעה, אולם מדובר בצרה קטנה באופן יחסי ביחס לטיפול שיניים הניתן בצורה רשלנית ועלול להביא לנזקים בריאותיים ואף לסכנת חיים. רשלנות רפואית שיניים מתייחסת הן לטיפולי שיניים אסתטיים והן לטיפולים בריאותיים ובחלק גדול מהמקרים נקבעים פיצויים גבוהים במיוחד למטופלים.

פסק דין בתחום רשלנות רפואית

פסק דין שניתן לאחרונה קבע פיצויים בסך של 1.9 מיליון ₪ עבור מטופלת שטענה לקשיי לעיסה וליקויים בשיניים וזאת כתוצאה מטיפול יישור שיניים שעברה בקופת החולים. השופט קבע כי הרופאה התרשלה בביצוע עבודתה משום שלא אבחנה דלקת חניכיים אצל המטופלת, מה שגרם לנזקים חמורים לשיניה המחייבים טיפולי ותהליכי שיקום ממושכים. כל טיפול רפואי כרוך בסיכון מסוים, אולם יש לעשות הפרדה בין אי שביעות רצון הלקוח מתוצאות הטיפול ובין נזקים שנגרמו למטופל המחייבים הגשת תביעת פיצויים.

תביעת רשלנות רפואית בטיפול שיניים

תביעת רשלנות רפואית הוגשה כנגד רופא שיניים, במסגרתה הוכח שהרופא טיפל לאורך שנים במטופלת שלא על פי הפרקטיקה הרפואית המקובלת. הרופא לא תיעד את הטיפול ברשומות ובשל כך, נגרמו למטופלת כאבי שיניים קשים לאורך שנים. כשנתיים מתום מתן הטיפולים, המטופלת הגישה תביעת נזיקין  לבית משפט השלום בחיפה. לטענת התובעת, כתוצאה מהטיפולים, היא סובלת מדלקת בחניכיים באופן המחייב טיפולים לשיקום הנזקים שנגרמו. השופט מצא כי התובעת החלה את טיפולי השיניים אצל הנתבע ובמהלך הטיפולים הרפואיים שהוענקו לה נגרמו לה נזקים חמורים ומהלך החיים שלה השתנה כתוצאה מטיפול רשלני שאינו עומד בנורמות ובפרקטיקה הרפואית המקובלת. כמו כן, ניהול הרישום הרפואי היה רשלני ולכן אין ספק כי הרופא התרשל במילוי תפקידו. השופט קבע כי יש לפצות את התובעת בגין טיפול רשלני, פגיעה בכושר השתכרות והוצאות רפואיות. השופט חייב את הרופא לשלם פיצויים לתובעת בסך 185,665 ש"ח וכן לשאת בהוצאות משפט ושכר טרחה.

הגשת תביעה נגד רופא שיניים – פיצויים על רשלנות רפואית בטיפול שיניים

 

הגשת תביעת רשלנות רפואית בטיפול שיניים – אריאלה גפן עורכי דין

עו”ד המתמחה בנזיקין הינו עורך הדין המטפל בתביעות רשלנות רפואית נגד רופא שיניים. חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית, וכי כדי להוציא את המקסימום מהעניין ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי שיצליח להוכיח שמדובר ברשלנות רפואית על אף התנגדותו של הצוות הרפואי המטפל. במשרד עורכי הדין אריאלה גפן אנו מטפלים בתביעות רשלנות רפואית של רופאי שיניים באופן דיסקרטי ואמין, תוך היעזרות במיטב הרופאים והמומחים על מנת לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה עד לניצחון בהליך המשפטי וקבלת סכום פיצוי מקסימלי.

הגשת תביעה נגד רופא שיניים – משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד מוביל בקבלת פיצויים מרביים בתביעות רשלנות רפואית של רופאי שיניים עבור לקוחותיו נגד בתי חולים, רופאים, קופות חולים ומייצג נפגעים עקב רשלנות רופא השיניים ומעניק ליווי צמוד, יחס אישי ומקצועי לכל אורך המאבק המשפטי.

תביעות רשלנות רפואית שיניים ניתן להגיש כאשר התקיימו בתביעה היסודות הבסיסיים לעוולה של רשלנות רפואית וזאת בהתאם להגדרות הקבועות בדיני נזיקין. בעת הגשת תביעת רשלנות רפואית יש להוכיח כי הרופא לא נקט באמצעי הזהירות המתחייבים בטיפול ובכך הפר את חובת הזהירות כלפי המטופל. פיצויים על רשלנות רפואית ניתן לקבל גם במקרים בהם לא נגרם נזק בריאותי וכן בכל מקרה בו הוכח כי קיים קשר סיבתי בין נזק שנגרם למטפל ובין הפרה, מצד הרופא, של חובת הזהירות.

 

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן