נפילה במדרכה
תאונת דרכים הולך רגל - הולכי רגל נפגעי תאונת דרכים סובלים מפגיעות פיזיות משמעותיות ובמקרים אחרים גם מפגיעות נפשיות שפוגעות ביכולת הנפגע להשתכר ואף פוגעות בבני מפחתו התלויים בהכנסותיו, לכן חשוב מאוד לתעד ככל שניתן את האירוע ע"י עדים, צילומים ולשמור את כל המסמכים הרפואיים על מנת לבנות תיק תביעת תאונת דרכים נגד חברת הביטוח.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תאונת דרכים הולך רגל

במחקרים רבים שנערכו עולה כי תאונות הדרכים בישראל עולות באופן משמעותי ובמשרד עורכי דין אריאלה גפן רואים עליה ניכרת בנפגעים מתאונות דרכים אילו כאשר בין הנפגעים גם הולכי רגל חלקם נפגעים בצורה קלה ביותר ואילו מנגד הולכי רגל אחרים נפגעים בצורה קשה ואף קטלנית, פגיעות קשות מאופיינות להולכי רגל מאחר והינם חשופים יותר וללא הגנות כמו בכלי רכב ומכאן הפגיעות הפיזיות הן יותר קשות.

על פי נתונים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בשנת 2021 היו 282 הרוגים (נכון לאוקטובר 2021) כתוצאה מתאונות דרכים ונתון זה מהווה גידול של 19% לעומת שנת 2020, כמו כן עולה שכשליש מההרוגים בתאונות הדרגים הינה הולכים ומרביתם ילדים או קשישים וחלקם אף נפגע במעבר חצייה – תאונת דרכים הולך רגל במעבר חציה מתאפיין בשליש מהמקרים של תאונות הולכי רגל

יודגש, בעקבות העלייה המשמעותית בתאונות הדרכים מוגשות תביעות רבות בגין תאונת דרכים נגד חברות הביטוח בישראל על ידי הולכי רגל וזאת בגין נזקי גוף שנגרמו להם וזאת מכח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה 1975:

"המשתמש ברכב מנועי (להלן – הנוהג) חייב לפצות את הנפגע על נזק גוף שנגרם לו בתאונת דרכים שבה מעורב הרכב."

"הנוהג ברכב ישראלי חייב לפצות נפגע שהוא ישראלי או תייר חוץ על נזק גוף שנגרם לו בתאונת דרכים שבה מעורב הרכב אף אם התאונה אירעה באזור או בשטחי האחריות האזרחית הפלסטינית או באזורים ויראו את התאונה כאילו אירעה בישראל"

תאונת דרכים הולך רגל – מה לעשות במקרה של תאונת דרכים?

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים הולכי רגל נפגעי תאונות דרכים שאינם מודעים לזכויות הרבות שמגיעות להם על פי חוק הפלת"ד אשר מאשר להולכי הרגל שנפגעו בתאונת דרכים לקבל פיצוי כספי אשר אמור לעזור להולך הרגל לחזור למסלול חיים תקין ככל שאפשר וזאת ע"י הגשת תביעה נגד חברות הביטוח או במקרה ומדובר בתאונת דרכים שהינה גם תאונת עבודה ניתן לתבוע גם את המוסד לביטוח לאומי.

הולכי רגל נפגעי תאונת דרכים סובלים מפגיעות פיזיות משמעותיות ובמקרים אחרים גם מפגיעות נפשיות שפוגעות ביכולת הנפגע להשתכר ואף פוגעות בבני משפחתו התלויים בהכנסותיו, לכן חשוב מאוד לתעד ככל שניתן את האירוע ע"י עדים, צילומים ולשמור את כל המסמכים הרפואיים על מנת לבנות תיק תביעת תאונת דרכים נגד חברת הביטוח.

יודגש, התייעצות עם עורך דין תאונות דרכים תוכל לעזור לכם לבנות תיק תביעה מנצח מול חברות הביטוח

 

תאונת דרכים הולך רגל – אתם זכאים לפיצוי כספי גם בתאונת דרכים קלות

 

לדברי עורכת הדין אריאלה גפן, המייסדת והבעלים של משרד עורכי דין אריאלה המוביל בייצוג נפגעי תאונות דרכים "הולכי רגל נפגעי תאונת דרכים רבים חוששים לפעמיים להגיש תביעת נזיקין בגין תאונות דרכים מכיוון שהם חשים אשמה בתאונה ופעמיים רבות אנו נתקלים בסירוב להגיש תביעה וזאת לאחר שהולך הרגל קיבל "ייעוץ משפטי" מחברים. פה זה הזמן לציין כי טענה זאת אינה נכונה מאחר ועל פי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי כספי ואין כל משמעות לעניין אם אותו נפגע אשם או לא אשם בתאונה".

 

תאונת דרכים הולך רגל – תאונת פגע וברח

במקרים מסוימים, לצערנו הרב, אנו נתקלים בתופעה בזויה שבה הנהג הפוגע מפקיר את הולך הרגל פצוע ובורח ממקום התאונה מבלי להשאיר פרטים ("תאונת פגע וברח"), במקרה דנן יהיה רשאי נפגע תאונת הדרכים להגיש תביעה נגד התאגיד קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים אשר הוקם מכח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים על מנת להבטיח פיצוי כספי לנפגעי תאונות דרכים עם נזקי גוף במידה ולא ניתר לאתר את פרטי הרכב הפוגע או במקרים אחרים שבהם לנהג הרכב לא היה פוליסת ביטוח חובה הנדרשת על פי החוק

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי הולכי רגל בתאונת דרכים שנפגעו בתאונת דרכים ולא מודעים לזכות החוקית שלהם לקבל פיצויי כספי מחברת הביטוח של הרכב הפוגע אף אם הם אשמים לכאורה בתאונת דרכים בעצמם כמו לדוגמא – הולך רגל אשר חצה את המעבר חצייה באור אדום ומפגע מרכב יהיה זכאי לקבל פיצוי כספי מהחברה המבטחת של הרכב הפוגע.

זה המקום לציין כי חברות הביטוח ינסו להקטין את הפיצוי הכספי אשר מגיע להולך הרגל שנפגע בתאונת הדרכים, ובחלק ממקרי תאונות הדרכים חברות הביטוח ינסו לדחות את התביעה על סף על מנת לצמצם את ההוצאות הכספיות שפוגעות ברווחי החברה.

 

תאונת דרכים הולך רגל – תאונת דרכים בדרך לעבודה או בחזרה מהעבודה

יתרה מזאת, במידה והולך הרגל נפגע בתאונת דרכים כאשר הוא היה בדרכו לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה לביתו תאונת הדרכים תוכר כתאונת עבודה ועורך דין תאונה דרכים ימליץ לנפגע להגיש תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי. ייצוג מקצועי על ידי עורך דין תאונות דרכים יבטיח לכם פיצוי מרבי

במקרה ונפגעתם בתאונת דרכים מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונת אופנוע אשר ידריך אתכם מול חברות הביטוח על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי שמגיע לכם.

 

פיצוי כספי במקרה של תאונת דרכים – תאונת דרכים הולך רגל

 

למשרד עורכי דין אריאלה גפן הופנה דויד א. (השם המלא שמור במערכת) הולך רגל אשר נפגע בתאונת דרכים לאחר שבדרך חזרה ממקום עבודתו לביתו הוא נפגע במעבר החצייה ע"י אופנוע. בעקבות תאונת הדרכים נגרמו להולך הרגל נזקי גוף כמו כאבי ראש, סחרחורות, כאבי גב ואף פגיעה בצוואר אשר הגבילה את תנועתו.

 

בעקבות תאונת הדרכים התקשה הולך הרגל בביצוע פעולות בסיסיות ואף עבודתו נפגעה מאחר והיה זקוק לטיפול רפואי והוציא כספים רבים על טיפולים רפואיים. מיד לאחר קבלת המסמכים הרפואיים העמיד משרד עורכי דין אריאלה גפן צוות משפטנים בכיר אשר לקח את תאונת הדרכים של הולך הרגל באופן אישי והגיש תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי שקבע לו נכות צמיתה של 15 אחוז וזיכה אותו בפיצוי של 70,000₪, כמו כן המשרד הגיש תביעת תאונת דרכים נגד חברת הביטוח אשר הוציאה את תעודת הביטוח של הרכב שפגע בהולך הרגל, למרות כי חברת הביטוח ביקשה לפצות את ההולך רגל בסכום כספי נמוך משמעותית מהנזק תוך העלאת טענות משפטיות לדחיית התביעה, משרד עורכי דין אריאלה גפן נלחם ללא פשרות בחברת הביטוח עד שלבסוף נכנעו והסכימו לפצות את הלקוח ב 230,000 ₪ 

 

 

אריאלה גפן, משרד עורכי דין – תאונת דרכים הולך רגל

משרד עורכי הדין בראשותה של עו”ד אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין נזיקין עוסק באופן ייחודי בתחום דיני הנזיקין והינו מהמובילים בתחום. עו”ד אריאלה גפן.

משרד עורכי הדין אריאלה גפן הינו משרד נזיקין בעל ניסיון רב והצלחות מוכחות בתחום הנזיקין בארץ ומשמש כאות ומופת להצלחה מקצועית שנרכשה בעמל רב ועבודה מאומצת תוך יוזמה פרטית והתקדמות אישית מקצועית. משרדנו התמודד בהצלחה רבה בתיקים מורכבים כנגד חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל ולזכותו נצחונות לא מבוטלים כנגד משרדים מהשורה הראשונה.

עורכת הדין אריאלה גפן בעלת ניסיון משפטי של מעל ל-20 שנה, במהלכן רכשה עורכת הדין נסיון רב בתחום דיני הנזיקין על כל רבדיו כמו תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תאונות אופנוע.

בעברה ייצגה עורכת הדין אריאלה גפן את חברות הביטוח הגדולות בישראל ואף את המשרדים המובילים והחזקים בישראל בתחום, כיום המשרד בראשותה של עורכת הדין אריאלה גפן מייצג רק תובעים כאשר הידע המקצועי הייחודי שרכשה בחברות הביטוח ממונף לטובת לקוחות המשרד בתביעות נזקי גוף.

המשרד חרט על דיגלו להשתתף בכנסים והשתלמויות מקצועיות וכן עדכון שוטף בחקיקה ופסיקת בתי המשפט בתחום הנזיקין. לזכות המשרד פסקי דין משמעותיים, הישגים מרשימים והשגת פיצויים בשווי של מליוני ש”ח לנפגעי גוף עם שיעורי הצלחה מרשימים בהגעה להסדרי פשרה ופסקי דין לטובת לקוחותינו.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

לייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות אתם מוזמנים להתקשר – טלפון\וואטסאפ: 0733-752-766 או להשאיר הודעה באתר https://gefen-law.com

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה - השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן