עורך דין תאונות אופניים חשמליים
חוק נפגעי תאונות דרכים? מי זכאי לפיצוי? מה לעשות במקרה של תאונת עם אופניים חשמליים? את מי ניתן לתבוע? חשיבות התיעוד הרפואי
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תאונת דרכים אופניים חשמליים: סיכונים, מי ישלם פיצוי ומתי?

 

מאת עו"ד אריאלה גפן – משרד עורכי דין נזיקין \ תאונות אופניים חשמליים

בישראל ישנו גידול משמעותי ברוכבי האופניים החשמליים והקורקינטים החשמליים עד כדי שקשה לא לראות את הרוכבים מדי יום ביומו על הכביש או על המדרכה, במקביל כפי שעולה מנתוני הלשכה ישנה עליה במספר רוכבי האופניים שנפגעו כך שב 2019 נפגעו כ 2282 רוכבי אופניים חשמליים וכ-807 איש בתאונות עם קורקינט חשמלי

רוכבי האופניים החשמליים מהווים לעיתים סכנה להולכי הרגל על המדרכות ואף מסכנים את עצמם בפציעות קשות בעת הרכיבה על הכביש – העדר כיסוי ביטוחי חושף את הרוכבים לסיכונים משפטיים כמו תביעות נזיקין כספיות גבוהות ובמקרים רבים עלולים הרוכבים למצוא את עצמם ללא פיצוי כספי בגין נזקים שנגרמו להם בתאונת הדרכים. (ראו: תאונות דרכים עם אופניים חשמליים סטטיסטיקה).

לצערנו הרב חלקם הרב של רוכבי האופניים החשמליים נפגע בצורה קשה מאוד עם פגיעות גוף כמו שברים, צלקות ואף נכות גבוהה – משרדנו הצליח להשיג פיצוי כספי גבוה בשביל אותם הלקוחות. 

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים עשרות נפגעי תאונות דרכים עם אופניים חשמליים אשר אינם מודעים לזכויות המשפטיות וכי הינם זכאים לפיצוי כספי בגין תאונת הדרכים וזאת ללא שאלת האשמה – כלומר, אם רכב פגע בך בתאונת דרכים הינך זכאי לפיצוי כספי אף אם אתה אשם בתאונה!

לכן, חשוב שתדעו כי החוק לפיצוי נפגעי תאונות דרכים מאפשר לנפגעי גוף בתאונת הדרכים לקבל פיצוי כספי בהליך משפטי יעיל כך שכל נפגע מקבל מפוצה ע"י חברת הביטוח של הרכב הפוגע.

מכאן, במידה ונפגעתם בתאונות אופניים חשמליים, חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין לתאונות דרכים בעל ידע מקצועי ובקיא בחוק ובפסיקה בתאונות אופניים חשמליים או קורקינטיים חשמלים כמו עורכת הדין אריאלה גפן.

עורך דין תאונות אופניים חשמליים – חוק נפגעי תאונות דרכים

חוק נפגעי תאונות דרכים קובע הסדר מיוחד ומקל עבור נפגעים בתאונת דרכים שנפגעו מכלי רכב מנועי. על-פי החוק אין כל חשיבות למרכיב האשמה או האחריות לתאונת הדרכים, ולכן אין צורך להוכיח רשלנות של גורם כלשהו לתאונה והנפגע זכאי לקבל פיצויים מבעל הרכב הפוגע.

בעניינו, חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים אינו חל על אופניים חשמליים שכן אין הם חוסים תחת ההגדרה של רכב מנועי, כמו כן החוק לא מחייב לבטח את האופניים החשמליים בביטוח חובה ולפיכך במקרה שרוכב אופניים יפגע בהולך רגל הוא יהיה חשוף לתביעה נזיקית שעלולה להגיע למאות אלפי שקלים חדשים ואף רוכב האופניים חשוף בעצמו לפגיעות קשות במקרה של פגיעה בהולך רגל.

 

את מי ניתן לתבוע במקרה של תאונת דרכים עם אופניים חשמליים?

 

א. תאונת דרכים בעקבות בור בכביש

במקרה של תאונות אופניים חשמליים כאשר הרוכב נפל מהאופנים החשמליים ללא מעורבות של רכב מנועי אחר ניתן במקרים מסוימים להגיש תביעה נזיקית נגד המועצה המקומית, עירייה או מע"צ במקרה והייתה רשלנות מצדם כמו מהמורה על הכביש או בור שגרם לנפילת רוכב האופניים החשמליים או הקורקינט החשמלי.

ב. תאונת דרכים בין הולך רגל ורוכב אופניים חשמליים?

במקרה בו הולך רגל נפגע מאופניים חשמליים, התביעה היא אישית כנגד רוכב האופניים. במידה והרוכב לא מבוטח הולך הרגל רשאי להגיש תביעה נזיקית נגד רוכב האופניים החשמליים על מנת לקבל פיצויים בגין נכות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות, הפסדי שכר ועוד..

כאמור, לאחר פסק הדין שניתן בבית המשפט העליון ובו נקבע כי אופניים חשמליים אינם נחשבים לרכב מנועי, מכאן אין כל חובה על רוכבי האופניים החשמליים לבטח את האופניים בפוליסת ביטוח חובה כמו ברכב, לכן הולך רגל שנפגע מאופניים חשמליים לא יוכל לתבוע את חברת הביטוח, אלא להגיש תביעה אישית נגד רוכב האופניים החשמליים.

חשוב לציין כי בתאונות דרכים מעין אלו חלוקת האחריות בגין התאונה תוכרע על ידי בית המשפט על מנת לקבוע את הפיצוי הכספי, כמו במקרה שהולך רגל שנפגע כתוצאה מרשלנות שלו, מכאן יכול להיות כי לא יהיה זכאי לכל פיצוי כספי. 

ג. תאונת דרכים של אופניים חשמליים עם רכב?

רוכב אופניים חשמליים אשר נפגע בתאונה בה היה מעורב כלי רכב מנועי זכאי לפיצויים כספיים בגין נזק הגוף שנגרם לרוכב לו וזאת על פי חוק הפיצוי לנפגעי תאונות דרכים, ומכאן רוכב אופניים חשמליים או הקורקינט החשמלי אשר נפגע בתאונת הדרכים שבה היה מעורב כלי רכב מנועי (מכונית, משאית, אופנוע ועוד) יוכל הנפגע לתבוע את חברת הביטוח של הרכב המנועי שהיה מעורב בתאונה על מנת לקבל פיצויים מרביים בגין תאונות הדרכים.

יודגש, חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות אופניים חשמליים ככל שניתן קרוב למועד אירוע תאונת הדרכים כדי לבסס תיק תביעה בהצלחה.

ד. תאונת אופניים חשמליים של תלמידים  – תביעה באמצעות ביטוח תאונות אישיות תלמידים

סעיף 6 (ד1) לחוק לימוד חובה קובע כי כל תלמיד הזכאי לחינוך חינם חייב להיות מבוטח בביטוח תאונות אישיות באמצעות רשות החינוך המקומית שבתחום שיפוטה נמצא מוסד החינוך שבו הוא לומד. מדובר בביטוח תאונות שחל על התלמיד בכל ימות השנה, בכל שעות היום ובכל מקום בו נמצא התלמיד, גם במוסד החינוכי וגם מחוצה לו, אפילו בבית. 

הביטוח הוא קבוצתי שאנו ההורים משלמים בגינו במסגרת תשלומי הורים. מכאן, תלמיד שנפגע כתוצאה מרכיבה על אופניים חשמליים יוכל לתבוע את הפוליסה לתאונות אישיות בה הוא מבוטח 24 שעות ביממה ובכל ימות השנה כמו גם בחופש הגדול.

** יודגש – לרב הפוליסה לביטוח תלמידים מחריגה תאונות דרכים.

ה. עורך דין תאונות אופניים חשמליים – מה לעשות במקרה של תאונת אופניים חשמליים בדרך לעבודה או בחזרה מהעבודה?

במקרה של תאונת אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים שארעה בדרך לעבודה או במהלך העבודה או בחזרה מהעבודה – תאונה זו מוגדרת בחוק הביטוח לאומי כתאונת עבודה, לפיכך הנפגע בתאונת האופניים החשמליים יהיה זכאי לקבל פיצוי מביטוח לאומי או מחברת הביטוח של הרכב הפוגע. יודגש, חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות אופניים חשמליים או עורך דין תאונת קורקינט חשמלי

ו. תביעה נזיקית – דמי תאונה ביטוח לאומי

במקרה של תאונת אופניים חשמליים אחרת אשר נגרם נזק גופני בגינו רוכב\ת האופניים נאלץ נעדר מעבודתו, ייתכן וניתן לתבוע את המוסד לביטוח לאומי בתביעה לדמי תאונה ונמליץ לפנות לעורך דין תאונות אופניים חשמליים על מנת לקבל חוות דעת משפטית נכונה וכיצד לפעול מול המוסד לביטוח לאומי.

ז. עורך דין תאונות אופניים חשמליים – תאונת פגע וברח עם אופניים חשמליים

במקרה של תאונות פגע וברח עם אופניים חשמליים, מעמדו של רוכב האופניים החשמליים הינו כמעמד של הולך רגל, מכאן ניתן יהיה להגיש תביעה לקבלת פיצוי כספי מ-"קרנית" – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים אשר נועדה לפצות נפגעי תאונות דרכים במקרים של תאונות פגע וברח.
 

יודגש, כי צריך להוכיח במקרה כזה שרוכב האופניים עשה ככל שביכולתו לאתר את הרכב הפוגע, כמו כן כי התאונה נגרמה מפגיעה של הרכב ולכן צריך לשמור את כל הראיות שברשותך לעניין תאונת הדרכים כמו עדים, צילומים ועוד.

אם נפגעת בתאונת אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי ונהג הרכב ברח ממקום התאונה מבלי להשאיר פרטים, ניתן יהיה לתבוע מבלי קשר לשאלת אשמתך בתאונות הדרכים – במקרה דנן, רצוי לפנות לעורך דין תאונות אופניים חשמליים. 

ח. עורך דין תאונות אופניים חשמליים – ביטוחיים פרטיים

במידה ורכשתם ביטוח פרטי כמו ביטוח תאונות אישיות או פוליסת אובדן כושר עבודה רצוי להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים מומחה בתחום על מנת לקבל חוות דעת נכונה ובדיקה האפשרות להגשת תביעה על פי הביטוח הפרטי שברשותך.

 

עורך דין תאונות דרכים – מה הפיצוי הכספי שאפשר לקבל בגין תאונת אופניים חשמליים או קורקינט

למשרדנו מגיעים לקוחות רבים אשר נפגעו בתאונת אופניים חשמליים או תאונת קורקינט ומבקשים לדעת מהו הפיצוי הכספי שמגיע להם בגין תאונת הדרכים – חשוב לציין כי הפיצוי הכספי מורכב ממספר גורמים אשר משפיעים על הפיצוי הכספי כמו גיל הנפגע, הפסדי השתכרות לעתיד ולעבר, אחוזי הנכות הרפואית או התפקודית כפי שייקבעו ע"י רופא מומחה, הוצאות רפואיות, עזרת צד ג'.

מכאן, חשוב להתייעץ עם  עורך דין תאונות דרכים מומחה שמתמחה בתאונות אופניים חשמליים שכן הבנה מעמיקה של הגורמים אשר משפיעים על גודל הפיצוי הכספי עוד בשלבים המקדימים ישפיעו על גודל הפיצוי במהלך התביעה נגד חברות הביטוח, שיעשו ככל שביכולתן להוריד את גודל הפיצוי.

 

עורך דין תאונות אופניים חשמליים – מה לעשות במקרה של תאונת דרכים עם אופניים חשמליים?

מדי שנה מוגשות בישראל אלפי תביעות בגין תאונות דרכים. התביעות הנפוצות ביותר עוסקות בנפגעי אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים. חברות הביטוח משלמות מדי שנה סכומי כסף גדולים מאוד בעקבות אותן תביעות. בתי המשפט מייחסים חשיבות רבה לתיאור התאונה במסמכים הרפואיים, בפרט כשמדובר במסמכי הטיפול הראשוני, ולכן חייב כל נפגע להקפיד על מסירת הפרטים לגורמים המטפלים, לא רק באשר למהות הפגיעה אלא גם באשר לסיבת הפגיעה, ולוודא כי אמנם דבריו נרשמו בצורה נכונה.

אם נפצעת או נפגעת בתאונת דרכים בעת רכיבה על אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי, ככל וניתן ובמידת האפשר נסו לצלם את אזור התאונה, בקשו לקבל פרטים אישיים של אנשים אשר נכחו באירוע או ראו את תאונת הדרכים

במידת האפשר, ואם מדובר בתאונת דרכים עם אופניים חשמליים שנפגעתם, נסו להזמין משטרה לאזור התאונה ובקשו ממשטרת ישראל אישור על התאונה

מומלץ לפנות לעורך דין תאונות אופניים חשמליים קרוב ככל שניתן לאירוע התאונה על מנת לפעול נכון ולהגדיל את סיכויי התביעה.

 

עורך דין תאונות אופניים חשמליים – עו"ד אריאלה גפן

עו"ד אריאלה גפן בעלת ניסיון משפטי רב בדיני נזיקין ומביאה עימה מקצועיות ללא פשרות בתביעות מורכבות של תאונות אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים. 

חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת נזיקית, וכי כדי להוציא את המקסימום בגין הנזק שנגרם לרוכב האופניים החשמליים ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין תאונות אופניים חשמליים מיומן ומקצועי שיצליח להוכיח שמדובר בתאונת דרכים או כתוצאה מרשלנות ואת הנזק הפיזי או הנפשי שנגרם לנפגע. 

במשרד עורכי הדין אריאלה גפן אנו מטפלים בתביעות תאונות אופניים חשמליים באופן מקצועי ואמין, תוך היעזרות במיטב הרופאים והמומחים על מנת לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה עד לניצחון בהליך המשפטי וקבלת סכום פיצוי מקסימלי.

חשוב לציין, כי עורך דין תאונות דרכים מומלץ כמו עו"ד אריאלה גפן היא שתייצג אתכם במהלך הגשת תביעת בגין נזקי הגוף לכל אורך ההליך המשפטי באופן אישי ומסור ותלווה אתכם בזמינות מרבית וללא פשרות, לכן חשוב מאוד לקבל ייצוג משפטי בעל ידע נרחב בתחום הנזיקין שכן נדרש ידע מקצועי רחב של החוק והפסיקה בתחום. ואם נפגעתם בתל אביב ואתם זקוקים עורך דין תאונות אופניים חשמליים תל אביב, אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ בסניף בתל אביב.

לאור הנסיון הרב של עורכת הדין אריאלה גפן אשר ייצגה בעברה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים, היכרות מעמיקה זו מעניקה למשרד יתרון משמעותי בהבנה האסטרטגיה המשפטית של חברות הביטוח ואת קווי ההגנה שלהן בתאונות אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי.

צרו קשר עוד היום בטלפון 0733-752-766 עם עורכת הדין אריאלה גפן לקבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא

בית משפט שלום

בפסק-דין תקדימי שניתן ע"י כבוד השופט, אלדד נבו, נקבע כי אופניים חשמליים, מהווים "רכב מנועי" כהגדרתו בסעיף 1 לחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (חוק הפלת"ד). המשמעות של הכרעה זו, כי כל רוכב אופניים חשמליים צריך להיות מבוטח בביטוח חובה, אחרת אינו זכאי לפיצוי, לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. כיום, רוכבי האופניים החשמליים אינם מבוטחים בביטוח חובה, ורוב חברות הביטוח אינן מציעות ביטוח לאופניים חשמליים מה שמותיר את רוכבי האופניים החשמליים או הקורקינטיים החשמליים חשופים לתביעות כספיות גבוהות במקרה של תאונה עם אופניים חשמליים ן\או פגיעה בהולכי רגל, או שישארו חסרי פיצוי כספי במקרה ונפגעו בעצמם.

עורך דין תאונות אופניים חשמליים – תאונות אופניים חשמליים בית משפט עליון

על פסק דין בית משפט העליון נקבע כי אופניים חשמליים אינם "רכב מנועי" מפי עורך דין תאונות אופניים חשמליים

ביום ה- 12.10.2020 ניתן פסק דין תקדימי בבית המשפט העליון ובו נקבע כי אופניים חשמליים אינם "רכב מנועי", מכאן במקרה של תאונת דרכים בין אופניים חשמליים לבין רכב – רוכב האופניים החשמליים יוגדר כהולך רגל ויהיה זכאי לקבל פיצוי כספי בגין תאונת הדרכים על פי חוק הפלת"ד וזאת ללא קשר לשאלת אשמתו של רוכב האופניים בתאונת הדרכים.

החלטה חשובה זו של בית המשפט העליון מאפשרת לנפגעי תאונות אופניים חשמליים לקבל פיצוי כספי בגין תאונת הדרכים, כמו גם נפגעי תאונת אופניים חשמליים שהיו מעורבים בתאונה קודם למתן ההחלטה בבית המשפט העליון, למעט במקרים שכבר ניתן פסק דין או שהתובע חתם על פשרה.

יודגש, כי במקרה של תאונת דרכים בין אופניים חשמליים לבין הולך רגל לא יחול חוק הפלת"ד מכאן הולך הרגל לא יוכל לתבוע על פי חוק הפלת"ד, אלא יהיה עליו להגיש תביעת נזיקין נגד הפוגע.

להלן ציטוטים מפסק הדין:

לסיווג אופניים חשמליים כרכב מנועי לצורך חוק הפיצויים, יש השלכות משמעותיות. כך, הסיווג קובע את סוג התביעה לה זכאי הנפגע להגיש, את זהות החייב בפיצוי, וכן יש לו השלכה על גובה הפיצוי. כפי שממחישים שני המקרים שלפנינו, תהא ההכרעה אשר תהא, יוותר אחד מהשחקנים מחוץ לד' אמותיו של חוק הפיצויים. 

כמו כן, ככל שנסווג את האופניים חשמליים כ"רכב מנועי" לצורך חוק הפיצויים, אזי תחול חובת ביטוח לפי פקודת ביטוח רכב מנועי [נוסח חדש], התש"ל-1970 (להלן: פקודת הביטוח) על רכיבה באופניים חשמליים. זאת, כאשר נכון לעת הזו לא ניתן לרכוש פוליסת ביטוח חובה לאופניים חשמליים תקניים, ולא ניתן לאשר שיווק פוליסת ביטוח חובה לאופניים חשמליים שאינם תקניים, בהיותם בלתי חוקיים, ופוליסה כאמור תהיה חוזה בלתי חוקי.

כפי שיוסבר להלן, קביעה כי אופניים חשמליים אינם נחשבים לרכב מנועי כהגדרתו בחוק, תביא לתוצאה לפיה בתאונת דרכים בין רכב מנועי לאופניים חשמליים, דינו של רוכב אופניים חשמליים יהא כדין הולך רגל, והוא יהיה זכאי לפיצויים לפי החוק ממבטח הרכב. מן העבר השני, הולך רגל שייפגע מאופניים חשמליים לא יזכה לפיצוי מכוח החוק, ועלול למצוא עצמו מפוצה באופן חלקי על נזקיו או להיוותר ללא פיצוי אם לא יימצא מזיק ממנו יוכל להיפרע. לעומת זאת, הקביעה כי אופניים חשמליים הם בגדר "רכב מנועי", תביא לתוצאה לפיה בתאונת דרכים בין רכב מנועי לאופניים חשמליים, דינו של רוכב אופניים חשמליים כדין מי שנהג ללא ביטוח, והוא לא יהיה זכאי לפיצויים לפי החוק ממבטח הרכב. 

אולם, הולך רגל שייפגע מאופניים חשמליים יפוצה בהעדר ביטוח על ידי קרנית, וזו תוכל לחזור על נהג האופניים החשמליים בהתאם לסעיף 9 לחוק. כל אחד מהתרחישים גוזר את זכויותיהם של נוסעים הנלווים לנוהג על האופניים החשמליים, התלויים והיורשים של הנפגעים נהגי האופניים החשמליים, הכל בהתאם להוראות חוק הפיצויים.

מה קובעת ההלכה החדשה ומהי משמעותה הפרקטית

ההלכה החדשה קובעת שאופניים חשמליים אינם בגדר "רכב מנועי" לפי חוק הפיצויים לתאונות דרכים, תשל"ה-1975 ("חוק הפלת"ד"), ולפיכך רוכב אופניים חשמליים אינו חייב לרכוש פוליסת ביטוח חובה, בפרט שכיום גם לא קיימת כל פוליסה כזו בשוק.  

להלכה זו ישנם היבטים שונים במקרה שרוכב האופניים החשמליים היה מעורב בתאונת דרכים שגרמה לנפגעים:

אם רוכב האופניים החשמליים נפגע במסגרת התאונה על ידי כלי רכב – רוכב האופניים יוכל להגיש תביעת פיצויים לפי חוק הפלת"ד כנגד החברה שמבטחת את הרכב הפוגע או את תאגיד קרנית (במקרה שזהות בעל הרכב הפוגע אינה ידועה, כמו במקרה של תאונת "פגע וברח"), וזאת ללא כל צורך להוכיח את האשמה של נהג הרכב בגרימת התאונה. כתוצאה מכך, הוא יוכל לקבל פיצויים בכל מקרה, בדומה להולך רגל שנפגע מרכב בתאונת דרכים.

לעומת זאת, אם רוכב האופניים החשמליים פגע בעצמו בהולך רגל במסגרת התאונה – הולך הרגל לא יוכל להגיש כנגד רוכב האופניים תביעת פיצויים לפי חוק הפלת"ד, אלא הוא יצטרך להגיש כנגדו תביעה רגילה לפי פקודת הנזיקין. אולם, ובשונה מתביעה לפי חוק הפלת"ד, קבלת פיצויים לפי פקודת הנזיקין מותנית בכך שזהות רוכב האופניים החשמליים ידועה להולך הרגל, הולך הרגל הצליח להוכיח את אשמתו של רוכב האופניים החשמליים בגרימת התאונה, וגם ניתן להיפרע מרוכב האופניים (כלומר, ניתן לגבות ממנו בפועל את כספי הפיצויים שנפסקו בפסק דין). לפיכך, ומטבע הדברים, משך הזמן עד לקבלת פיצויים בעקבות תביעה שמוגשת לפי פקודת הנזיקין עלול גם להיות ארוך בהרבה ממשך הזמן עד לקבלת פיצויים בעקבות תביעה שמוגשת לפי חוק הפלת"ד. 

לכאורה, ההלכה החדשה יוצרת אי סימטריה ברורה, וזאת לרעת הולך רגל שנפגע מרוכב אופניים חשמליים. אולם בית המשפט העליון סבר שיש מקום לקבלה, מאחר שמהנתונים הסטטיסטיים לגבי היקף הנפגעים בתאונות דרכים שרוכבי אופניים חשמליים מעורבים בהן, עולה שהולכי הרגל מהווים רק 10% מכלל הנפגעים בתאונות הללו, ולרוב גם באופן קל, בעוד שרוב הנפגעים בתאונות אלו הינם רוכבי האופניים החשמליים, ולרוב גם באופן קשה יחסית. 

 

אופניים חשמליים תאונת דרכים

אופניים חשמליים תאונות

תאונת אופניים חשמליים

תאונות דרכים אופניים חשמליים

עורך דין תאונות אופניים חשמליים תל אביב

עורך דין קורקינט חשמלי

ביטוח קורקינט חשמלי

תאונות דרכים אופניים חשמליים

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן