עורך דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים - ההצלחה והביטחון שלך

ייצוג משפטי לנפגעי תאונות דרכים

שבר ביד בתאונת דרכים

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

אם נפגעת בתאונת דרכים - קביעת הפיצוי על שבר ביד בתאונת דרכים תקבע על פי התקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, כמו כן לוועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי זכאים להפעיל מספר סעיפים מחוק על מנת לקבוע נכות צמיתה או זמנית.

אם נפגעת בתאונת דרכים ויש לך שבר ביד – אני יודעת כיצד להשיג שלך את הפיצוי הכספי שמגיע לך!!

לצערנו הרב, בשנים האחרונות אנו רואים גידול משמעותי בתאונות הדרכים ובהתאם לכך מוגשות אלפי תביעות תאונות דרכים נגד חברות הביטוח בגין נזקי גוף שנגרמו לתובעים כמו שברים בכלל או שבר ביד בתאונת דרכים בפרט.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים לקוחות רבים אשר נפגעו בתאונת דרכים עם שבר ביד בינהם גם רוכבי אופנוע רבים אשר סובלים בשבר בשורש כף היד. חלק מנפגעי תאונת הדרכים לא היו מודעים שמגיע להם פיצוי כספי בגין תאונת הדרכים וזאת אף אם הינם אשמים בתאונות הדרכים שכן בתאונות דרכים אין את שאלת האשמה – כלומר הם אף זכאים לפיצוי כספי גבוה אפילו אם הם אשמים בתאונות הדרכים מכאן נוכל לפרט את החשיבות לפניה ל-עורך דין תאונות דרכים לניהול ההליך המשפטי.

רוכבי אופנוע רבים נפגעים בשורש כף היד וזאת לאחר שבתרחיש תאונת האופנוע רוכב האופנוע או הנוסע שאיתו נופלים בצורה מהירה וחדה על כף היד בניסיון לבלום את הפגיעה כתוצאה מכך נוצר זעזוע ופגיעה משמעותית אשר יוצרת שבר בכף היד, מכאן אם נפגעתם בתאונת אופנוע חשוב שתתייעצו עם עורך דין תאונת אופנוע קרוב ככל שניתן לאירוע תאונת הדרכים.

אחוזי נכות שבר ביד – שבר ביד בתאונת דרכים

כאמור שבר ביד בכלל ושבר בשורש כף היד הינם פגיעות שכיחות בתאונות דרכים ובמיוחד בקרב רוכבי האופנוע כמו כן שברים אלו מהווים כגורם מספר 1 לפניות לבתי החולים בעקבות תאונת דרכים.

משרד עורכי דין אריאלה גפן מתמחה בהשגת פיצוי כספי לנפגעי תאונות דרכים אשר סובלים משברים בכף היד, כאשר השבר הנפוץ ביותר הינו שבר במפרק שורש כף היד הוא שבר בעצם הרדיוס אשר בעגה הרפואית נקרא "עצם הרדיוס הדיסטלית" Distal RASIUS או שבר הרדיוס המרוחק.

אם נפגעת בתאונת דרכים – קביעת הפיצוי על שבר ביד בתאונת דרכים תקבע על פי התקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), תשט"ז-1956, כמו כן לוועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי זכאים להפעיל מספר סעיפים מחוק על מנת לקבוע נכות צמיתה או זמנית.

תסמיני פגיעה של שבר בשורש כף  היד

עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה כי לאחר תאונת דרכים להתפנות לבית החולים על מנת לאבחן שבר בכף היד במיוחד נוכח תסימינים של כאבים עזים בשורש כף היד, נפיחות ואדמומיות והגבלת תנועה בכף היד.

אבחון נכון בבית החולים וטיפול רפואי ע"י צוות מומחים בבית החולים בשבר כף היד יכול למנוע נזקי משמעותיים כמו הגבלת תנועה והחלשה של כף היד.

יודגש, לנזקי גוף בתאונות דרכים כאשר ישנם פגיעות בשורש כף היד חומרת הפגיעה יכולה להשתנות מנפגע אחד לשני בצורה משמעותית ותלוי במספר השברים שנוצרו בכף היד כמו כן המרחק של השבר ותזוזתו מהמיקום הקבוע.

ברב המקרים של שבר בכף היד אשר טופלו בזמן נפגעי תאונת הדרכים החלימו, אך במקרים מסויימים הופיעו סיבוכים רפואיים אשר הובילו לנכות רפואית ונכות תפקודית בעקבות הגבלת התנועה בשורש כף היד או זיהום כתוצאה מהניתוח. יודגש,  עצם הסירה בכף היד נמצאת במיקום מיוחד אשר מספק דם ומכאן פגיעה בעצם הסירה מגלמת סיכון משמעותי של אספקת דם

 

פיצוי כספי- שבר ביד תאונת דרכים

הלקוחות שמגיעים למשרד עורכי דין אריאלה גפן, השאלה הראשונה היא מהו הפיצוי שאקבל על שבר ביד בתאונת דרכים?

כאמור, חישוב פיצויי נזק נקבעים על פי מספר פרמטרים עיקרים הנקראים בשפה המשפטית ראשי נזק, מכאן חשוב להתייעץ עם עורך דין נזיקין או עורך דין תאונות דרכים מומחה בתחום כדי לקבל את הפיצוי הכספי המקסמילי שמגיע לך

א. ראשי נזק
1. אחוזי הנכות התפקודית ורפואית – ככל ששיעורי הנכות גבוהים יותר תהיו זכאי לפיצוי כספי גבוה יותר.
2. הפסד ימי עבודה בעבר
3. הפסד ימי עבודה בעתיד
4. עזרת צד ג’
5. כאב וסבל
6. התאמת דיור, שיקום, מיזוג אוויר, והוצאות שונות

מהו הפיצוי הכספי שאקבל על שבר ביד? – דוגמא לפיצוי כספי בגין שבר ביד תאונת דרכים

למשרד עורכי דין אריאלה גפן המתמחה בתאונות אופנוע הגיע רונן א. (השם  המלא שמור במערכת) לאחר שנפגע בתאונת אופנוע כאשר רכב עם חבריו בשטח פתוח עם אופנוע מסוג KTM 250 AVENTURE.

במסגרת הפגישה שנערכה במשרדה של עורכת הדין אריאלה גפן, טען רונן כי חברת הביטוח הציעה לו פיצוי כספי מגוחך בסך 10,000 ש"ח בגין שבר בכף היד. 

צוות המשרד בראשותה של עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע, עיין במסמכים הרפואיים בליווי רופא מומחה בתחום האורטופדיה, ולאחר בחינה של כל הממצאים הרפואיים הוחלט להגיש תביעת נזקי גוף נגד חברת הביטוח על מנת לממש את הזכויות המשפטיות אשר מגיעות לרונן.

במסגרת ההליך המשפטי, רונן זכה לליווי משפטי צמוד עם אסטרטגיה משפטית במסגרת חברת הביטוח נכנסה להליך של מו"מ לעניין הפיצוי הכספי שמגיע לרונן.

כאמור, רונן רוכב אופנוע בן 26 אשר נפגע בתאונת אופנוע כתוצאה מכך נגרם לו שבר ביד מתאונת הדרכים, במועד התאונה הרוכב אופנוע השתכר קרוב ל 13,000 ₪ ולפי מינוי מומחה בית המשפט נקבעו לו עשרה אחוזי נכות אורטופדית בגין שבר בכף היד.

בעקבות התאונה התובע קיבל פיצוי כספי של 350,000 ₪.

תסמינים –  שבר ביד תאונת דרכים

בעקבות תאונת הדרכים במידה ואובחן שבר ביד התסמינים אשר תחוו יהיו כאבים חזקים בכל תנועה של היד, כמו כן נוכל לזהות נפיחות ואדמומיות באיזור הפגוע. יודגש, לאחר תאונת דרכים או תאונת עבודה מומלץ לפנות לבית החולים על מנת לקבל אבחון מדוייק על הפגיעה אף אם אתם אינכם מרגישים את התסמינים הנ"ל ואפילו אם אין חשש לשבר ביד.

שבר ביד תאונת דרכים – ייצוג מקצועי יבטיח לכם פיצוי מרבי

כפי שצוין לעיל, שבר ביד הנו מצב מורכב, שהתקנות סביבו אינן חד משמעיות. פרט לכך, על מנת להבטיח שאתם מקבלים את מלוא הפיצויים שמגיעים לכם ולהוכיח את הפגיעה באפן בלתי ניתן לערעור כדאי שיהיה מי שילווה אתכם וינחה אתכם בתהליך.
רק בעזרת עורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזיקין תוכלו למצות את מלוא הזכויות שלכם.

אריאלה גפן – עורכת דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים.
את הניסיון הרב (מעל 20 שנים) רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת משרד עורכי דין נזיקין שהקימה על מנת לשרת את נפגעי תאונת הדרכים מול חברות הביטוח.
ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים וידע שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה.

ההתמחות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תאונות דרכים גדולים, קשים ומורכבים ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

צרו קשר עוד היום 0733-752-766

נפגעת בתאונת דרכים? השאר פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות והתחייבות צרו קשר

 ביום 08/06/2014 בשעה 23:00 או בסמוך, אירעה לתובע תאונת דרכים במהלך עבודתו כשליח במסעדה (להלן: התאונה). התאונה אירעה בעת שהתובע רכב על קטנוע (להלן: הקטנוע) חסר ביטוח חובה.

ביום 14/03/2017 הגיש התובע תביעה לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975 (להלן: חוק הפיצויים) בגין התאונה. הואיל ובמועד התאונה לא היה הקטנוע מבוטח בביטוח חובה, התביעה הוגשה נגד הנתבעת (להלן: קרנית). קרנית שלחה הודעה לצדדים שלישיים נגד הבעלים של הקטנוע ומי שהיו במועדים הרלוונטיים לתאונה המעסיקים של התובע (להלן: הצדדים השלישיים).

    על עיקרי העובדות שלהלן, לא קיימת מחלוקת בין הצדדים:

א.     התובע יליד 04/06/1992 (כבן 22 במועד התאונה), החל לעבוד אצל צדדי ג' כשליח במסעדה בחודש מאי 2014, כחודש עובר לתאונה, ולאחר שחרורו משירות סדיר בצה"ל.

ב.      הקטנוע מושא התובענה נרכש זמן קצר יחסית עובר לתאונה ולא היה לו ביטוח חובה תקף במועד התאונה.

ג.      בזמן התאונה רכב התובע על הקטנוע במסגרת עבודתו אצל צדדי ג'

ד. הפגיעות והנכות הרפואית

29. ממקום התאונה פונה התובע באמצעות מד"א לבית החולים "בלינסון" (להלן: בית החולים) ואובחן כמי שסובל משפשופים בראש, לצרציות באמה ובירך שמאל, שבר מרוסק בסקפולה מימין ושבר ביד שמאל.

30. התובע אושפז לטיפול בבית החולים עד ליום 23/06/2014 (למשך 16 ימים) ובמהלך האשפוז עבר ביום 08/06/2014 ניתוח בהרדמה כללית של שטיפה והטריה במרפק ימין וכן הטריות ושטיפות נרחבות בירך שמאל. בתאריך 17/06/2014 עבר התובע ניתוח נוסף לשחזור פתוח וקיבוע פנימי לשבר בכתף ימין, ושתל עור במרפק ימין. השברים בכף היד טופלו באמצעות גבס.

סיכום שחרור רפואי מיום 23/06/2014 עולה שהתובע שוחרר מהאשפוז לאחר שהחל בטיפולי פיזיותרפיה ותחת המלצות, ליטול טיפול תרופתי קבוע ונוגדי כאבים לפי הצורך; כתף ימין ללא הפעלה עד לביקורת ולהגיע לביקורת שנקבעה בבית החולים.

בהמשך, התובע נותר במעקב וטיפול רפואי במסגרת קופת החולים ובמרפאות בית החולים והתלונן על כאבים והגבלות תנועה בכתף ימין, מרפק ימין ובכף יש שמאל וטופל בפיזיותרפיה ובטיפול תרופתי (ראו, בין היתר, מסמכים רפואיים מתאריכים 4/7/2014, 14/07/2014, 16/07/2014, 17/07/2014, 23/07/2014, 27/07/2014, 25/08/2014, 31/08/2014, 02/09/2014, 03/09/2014, 21/09/2014, 22/09/2014, 16/02/2015, 12/10/2015).

  1. בשל מצבו הרפואי של התובע לאחר התאונה, הוא פנה לוועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי- אגף נפגעי עבודה (להלן: המל"ל) ונקבעו לו לכתחילה נכויות זמניות, כדלקמן: 100% מיום 09/06/2014 ועד ליום 06/09/2014 (דמי פגיעה) ו- 50% נכות זמנית מיום 07/09/2014 ועד ליום 31/08/2015.
  2. נכותו הרפואית הצמיתה של התובע במל"ל נקבעה החל מיום 01/09/2015, שהינה נכות על פי דין לפי סעיף 6(ב) לחוק הפיצויים, כדלקמן:

א.     15% נכות לפי סעיף 41(4)(ב) לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), התשט"ז-1956 (להלן: "התקנות"), בגין הפגיעה בכתף ימין והמגבלה בתנועה.

ב.      10% נכות לפי סעיף 41(8) לתקנות, בגין מגבלה בתנועות מרפק ימין.

ג.      5% נכות לפי סעיף 41(10)(ה), בגין הפגיעה בכף יד שמאל עם מגבלה בתנועה.

ד.      10% נכות לפי סעיף 75(1)(ב') לתקנות, בגין צלקות מרובות ומכוערות.

 

  1. מהסכומים שנפסקו יש לנכות את תגמולי המוסד לביטוח לאומי שהתקבלו בגין התאונה                בהתאם לחוות הדעת שהגישה הנתבעת, בסך 583,213 ₪.

הערכת הנזקים

 

— סוף עמוד  16 —

 

  1. מתקבלת הערכת הנזקים הבאה:

א.           הפסדי שכר לעבר בתוספת פנסיה –                             106,925    ₪

ב.            גריעה מכושר ההשתכרות בתוספת פנסיה –              777,285    

               ג.            עזרת הזולת –                                                                  40,000    ₪

               ד.            הוצאות רפואיות –                                                         2,000    ₪

               ה.           נזק לא ממוני –                                                               70,101    ₪

               ו.            בניכוי תגמולי מל"ל                                                       583,213    ₪ –

               סה"כ-                                                                                           413,098   ₪

 

 

 

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן