רשלנות רפואית בהריון ולידה
רשלנות רפואית בלידה - מתן פיטוצין לזירוז לידה, הסיכונים והפיצוי. הגשת תביעת רשלנות רפואית כנגד בית חולים או קופת חולים דורש עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון משפטי רב בהתמודדות מול תאגידי ענק כמו בתי חולים וקופות חולים שכן ברשותם כוח, עוצמה כלכלית וידע רב בניהול תביעות רשלנות רפואית, יתרה מזאת המוסדות הרפואיים מבוטחים על ידי חברות הביטוח הגדולות בישראל שמהוות שכבת הגנה נוספת בלדחות תביעות של נפגעי רשלנות רפואית.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

רשלנות רפואית בלידה – נזק לעובר בעקבות זירוז לידה

רשלנות רפואית בלידה – המושג רשלנות רפואית מתייחס לביטוי של קבלת טיפולים רפואיים אם זה בבית חולים, קופת חולים או כל טיפול רפואי אחר אף אם מדובר ברפואה פרטית, כאשר הטיפול הרפואי הרשלני גרם לנזק גופני למטופל וזאת לאחר שהצוות הרפואי המטפל או הרופא סטו מרמת זהירות סבירה אשר מצופה מהצוות. במקרים כגון אלה תחול תחולת החוק הנקראת "עוולת הרשלנות" מתחום דיני הנזיקין, כאשר על פי חוק זה ניתן לתבוע פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית.

הגשת תביעת רשלנות רפואית כנגד בית חולים או קופת חולים דורשת עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון משפטי רב בהתמודדות מול תאגידי ענק כמו בתי חולים וקופות חולים שכן ברשותם כוח, עוצמה כלכלית וידע משפטי רב בניהול תביעות רשלנות רפואית, יתרה מזאת המוסדות הרפואיים מבוטחים על ידי חברות הביטוח הגדולות בישראל שמהוות שכבת הגנה נוספת בניסיון להדוף או לדחות תביעות של נפגעי רשלנות רפואית כנגד אותם מוסדות רפואיים.

רשלנות רפואית בלידה – זירוז לידה

זמן ההיריון הינו בממוצע 40 שבועות כלומר מרגע קבלת הווסת האחרונה ועד לרגע המרגש של הלידה, כאשר לפי הסטטיסטיקות מועד הלידה התקין הינו בין השבועות 36 ועד לשבוע הארבעים ושתיים (42) להריון, ברוב המקרים אצל הנשים ההריוניות הלידה תתפתח באופן טבעי ונכון בתקופת ההיריון וללא סיבוכים.

רשלנות רפואית בלידה – הסיבות לזירות לידה

במצבי הריון מסוימים, על אף כי גיל ההריון מגיע לשבוע 42 יבקשו הרופאים לזרז את הלידה וזאת בגלל כמה סיבות עיקריות כפי שיפורט להלן

  • אירועים שקשורים באם – רעלת הריון, סוכרת הריונית או מחלות אחרות אשר עלולות להוות סכנה ליולדת או לעובר שברחם, גרד קיצוני של האישה בסוף ההיריון, לחץ דם גבוה.
  • אירועים שקשורים בעובר – מיעוט מי שפיר, עיכוב גדילה, תנועות מעטות של העובר.
 
 

תביעת רשלנות רפואית בלידה לאחר זירוז

שימוש בפיטוצין בצורה לא נכונה או מבוקרת עלול להביא לרשלנות רפואית בלידה וזאת במקרים כמו של מינונים גבוהים של החומר במהלך הטיפול הרפואי ביולדת, או אי איבחון מצוקת היולדת\העובר לאחר קבלת הפיטוצין שכן במקרים רבים רופא שלא פעל על פי הכללים או שסטו מרמת זהירות סבירה – מקרים אלה עלולים להביא לפגיעה פיזית קשה בעובר או באם ואף במקרים מצערים אחרים למוות. במקרים רבים אחרים הרופאים חייבים לקבל את הסכמת היולדת לעניין זירוז הלידה וזאת לאחר שהוסברו לה כל הסיכונים הכרוכים במתן פיטוצין

משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן  –  רשלנות רפואית בלידה

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתיקי נזיקין מורכבים וקשים. ניסיון משפטי זה מעניק למשרד עורכי דין אריאלה גפן יתרון משמעותי בייצוג תובעים ברשלנות רפואית, שכן עורכת הדין אריאלה גפן מכירה לעומק את המערכות ודרכי הפעולה בתביעות רשלנות רפואית של חברות הביטוח והיא תדע למנף ידע וניסיון זה לטובת התובעים שנפגעו.

משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן מוביל בתביעות נזיקין ובייצוג לקוחות שנפגעו כתוצאה  מרשלנות רפואית בלידה. מעל 20 שנה שאנו מייצגים את לקוחותינו ודואגים במקצועיות וביעילות לפיצוי המרבי שמגיע להם. אף על פי שהפגיעה עלולה להותיר בהם כאב וסבל, הם מקבלים את הפיצוי הכספי ההולם לכל נזק שנגרם לגופם, לנפשם או לרכושם.

במשרדנו מאמינים שנפגעי רשלנות רפואית לא צריכים לעבור את התהליך לבדם, ושכולם יכולים להרשות לעצמם ייצוג משפטי הולם.

אם אתה או אדם יקר לך נפגע מרשלנות רפואית, צרו קשר עוד היום לפגישת ייעוץ, שבמסגרתה נכיר באופן אישי ונלמד את האירוע, כך שנוכל להכין מסגרת לתביעת פיצויים בגין הנזק שנגרם.

אם אתם זקוקים לעורך דין רשלנות רפואית לרבות: עורך דין רשלנות רפואית בהריון, עורך דין רשלנות רפואית שיניים, משרד עורכי דין רשלנות רפואית, רשלנות רפואית בהריון, רשלנות רפואית בלידה אנא צרו קשר בטלפון 0733-752-766

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן