רשלנות רפואית באבחון מחלת הסרטן
רשלנות רפואית באבחון סרטן – למרבה הצער, אנו נתקלים ביותר ויותר מקרים של רשלנות רפואית אשר קרו למטופלים רפואיים במהלך ניתוח פשוט או במסגרת טיפולי סרטן שונים אשר גרמו למטופל נזק ואף מוות. במקרים רבים עולה רשלנות רפואית חמורה מהתנהלות הרופאים כתוצאה מכך שפענחו באופן שגוי את הבעיה הרפואית או לא נתנו דעתם לתסמינים וסימנים פיזיים אחרים שהביאו לנזק חמור למטופל.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

רשלנות רפואית באבחון סרטן

רשלנות רפואית באבחון סרטן

 

רשלנות רפואית באבחון סרטן

מקרים רבים של רשלנות רפואית שהביאה למותו של המטופל, אינם מתייחסים לכשלים שהתרחשו במהלך ניתוח או למתן טיפולים לא מתאימים שגרמו לנזקים למטופל. 

אחת הסיבות והעילות המרכזיות להגשת תביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית הינה אבחון שגוי או התעלמות מתסמינים וסימנים מחשידים כמו במקרים של רשלנות רפואית באיבחון סרטן. 

רשלנות רפואית באבחון סרטן – עורך דין רשלנות רפואית

מקרה של רשלנות רפואית באבחון סרטן בו מטופלת סבלה במשך שנתיים מצרידות ותחושה של עצם זר בגרון שנבעו מגידול סרטני המטופלת לא זכתה להתייחסות לתלונותיה ובשל כך הגידול התפשט בגרונה. 

לאחר שפנתה לרופא מומחה, הוא אבחן את המחלה, אך הגידול התפשט לאזורים נוספים ולאחר מספר חודשים, היא הלכה לעולמה. 

המטופלת הייתה אם חד הורית לשני ילדים קטינים שהגישו תביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית כנגד קופת החולים בה הייתה מבוטחת המנוחה. 

תחום רשלנות רפואית באבחון סרון מתייחס לכשלים ולרשלנות באבחון מוקדם של המחלה, לפיענוח שגוי של תוצאות בדיקות ואי מתן טיפול מתאים. קבלת ליווי וייעוץ משפטי בתחום רשלנות רפואית עורך דין הינו בעל חשיבות רבה וזאת על מנת להגידל את סיכויי הזכייה בתביעה. ליווי של עורך דין מומחה בתחום ושל גורם רפואי מוסמך, נועד לקבל חוות דעת מקצועית המראה את הקשר הנסיבתי שבין הכשל וההתרשלות ובין הנזק שנגרם למטופל.

 

פיצויים בגין רשלנות רפואית באבחון סרטן

 

פיצויים בגין רשלנות רפואית באבחון סרטן נקבעים בהתאם לכמה פרמטרים:

תוחלת החיים הצפויה – ככל שתוחלת החיים של המנוח הייתה אמורה להיות ארוכה יותר, כך הפיצוי יהיה גבוה יותר.
הפסד שכר – הפיצויים יקבעו בהתאם לסכומים שהמנוח היה יכול להרוויח במסגרת עבודתו במידה והיה בחיים.
הוצאות נלוות – כיסוי להוצאות הקשורות בסידורי קבורה והלווייה.
עוגמת נפש – פיצוי על עוגמת נפש נקבע בהתאם לנסיבות המקרה. כך למשל, ילד שגדל כאשר הוא יתום מאב, זכאי לשיעור פיצויים גבוה יותר בהשוואה לאדם בוגר שאביו הלך לעולמו בשל רשלנות על שולחן הניתוחים.

מבחן הרופא הסביר – מתן פיצויים בגין רשלנות רפואית נקבע מתוך התייחסות להתנהלות המצופה בהתאם למבחן הרופא הסביר. בכל מקרה בו חרג הרופא מהנורמות המקובלות, הרי שהמטופל זכאי לפיצויים בהתאם לנסיבות המקרה.

 

תביעות רשלנות רפואית – אריאלה גפן משרד עורכי דין

 

עורך דין נזקי גוף המתמחה בנזיקין הינו עורך הדין המטפל גם בתביעות רשלנות רפואית כמו רשלנות רפואית באבחון סרטן.

חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית, וכי כדי להוציא את המקסימום מהעניין ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור במשרד עורכי דין נזיקין מיומן ומקצועי שיצליח להוכיח שמדובר ברשלנות רפואית על אף התנגדותו של הצוות הרפואי המטפל. במשרד עורכי הדין אריאלה גפן אנו מטפלים בתביעות רשלנות רפואית באופן דיסקרטי, אישי ואמין, תוך היעזרות במיטב הרופאים והמומחים על מנת לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה עד לניצחון בהליך המשפטי וקבלת סכום פיצוי מקסימלי.

רשלנות רפואית באבחון סרטן  – אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין אריאלה גפן מוביל בתביעות רשלנות רפואית, מייצג בהצלחה רבה נפגעי רשלנות רפואית בתביעות נגד רופאים, קופות חולים , בתי חולים, מוסדות רפואיים וכיו"ב בנושאים כגון: איבחון לקוי במחלת הסרטן, רשלנות במהלך טיפול רפואי, השתלת שיניים, ניתוח פלסטי, הריון ולידה, התקף לב.

 

משרד עורכי דין אריאלה גפן – תביעות רשלנות רפואית 

על מנת להוציא את המיטב מכל מקרה שנראה כרשלנות רפואית נדרשת בחינה מעמיקה של עורך דין מומחה לרשלנות רפואית הבקיא בחוק, בפסקי הדין ובתקדימים. עורכת הדין אריאלה גפן בעלת ניסיון משפטי רב בנזיקין לרבות בתביעות רשלנות רפואית ומייצגת בהצלחה רבה נפגעי רשלנות רפואית מקשת תחומי הרפואה.

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד מוביל בקבלת פיצויים מרביים בתביעות רשלנות רפואית עבור לקוחותיו נגד בתי חולים, רופאים, קופות חולים ומייצג תובעים שנפגעו עקב רשלנות רפואית באבחון סרטן ברגישות רבה עם ליווי צמוד, יחס אישי ומקצועי לכל אורך המאבק המשפטי.

 

חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת נזיקית בגין רשלנות רפואית וכי כדי להוציא את הפיצוי המרבי בגין הנזק כתוצאה מהרשלנות הרפואית ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין רשלנות רפואית מיומן ומקצועי שיצליח להוכיח שמדובר ברשלנות רפואית ואת הנזק שנגרם לנפגע. במשרד עורכי הדין אריאלה גפן אנו מטפלים בתביעות רשלנות רפואית באופן מקצועי ואמין עם ניסיון משפטי רב, תוך היעזרות במיטב הרופאים והמומחים על מנת לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה עד לניצחון בהליך המשפטי וקבלת סכום פיצוי מקסימלי עבור הנפגע.

 

לייעוץ משפטי בתביעות רשלנות רפואית בהריון ולידה אנא צרו קשר עם עורכת הדין אריאלה גפן 

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא

 

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן