פיצוי כספי בסך של 1,500,000 ₪ לרוכב אופנוע שנפגע בשתי תאונת דרכים וכתוצאה מכך נגרמו לו נזקי גוף קשים בשוק ובקרסול ונגרם לו שבר פתוח בעצם הפיבולה ועוד באותו היום עבר הנפגע ניתוח חירום שדרש מומחים רפואיים כמו אורתופד, כירורג כלי דם ומנתח פלסטי.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

פיצוי כספי בגין תאונת אופנוע – שבר פתוח ברגל

פיצוי כספי בסך של 1,500,000 ₪ לרוכב אופנוע שנפגע בשתי תאונת דרכים וכתוצאה מכך נגרמו לו נזקי גוף קשים בשוק ובקרסול ונגרם לו שבר פתוח בעצם הפיבולה ועוד באותו היום עבר הנפגע ניתוח חירום שדרש מומחים רפואיים כמו אורתופד, כירורג כלי דם ומנתח פלסטי.

כמו כן, כ-30 ימים לאחר תאונת הדרכים, עבר הנפגע ניתוח נוסף בביתה החולים ע"י מומחים רפואיים כאשר במסגרת הניתוח שוחזרו הגידים הקרועים והפצע כוסה על ידי מתלה ושתל עור.

בית המשפט קבע כי תאונות הדרכים שבהן נפגע התובע הותירו נכות משמעותית אצל בחור צעיר שהיה בן 22 וכיום בן 27 הנמצא בתחילת חייו המקצועיים, ונכות זו תהא מנת חלקו למותר חייו ועימה ייאלץ להסכין ולהתמודד, קל וחומר לאור בחירת מסלול חייו המקצועי המאופיין בעבודות פיזיות, וזאת בהתאם לעבודתו כיום.

נכות תפקודית בשיעור של 40%

בית המשפט קבע, לאחר ששקל את את כל השיקולים הצריכים לעיין כי יש להעמיד את נכותו התפקודית הכוללת של התובע, כמבטאת את צמצום האפשרויות התעסוקתיות העומדות בפניו ועימו את הגריעה הפוטנציאלית מכושר השתכרותו בעתיד, בשיעור של 40%. (אורטופדי\פלסטי\נפשי).

על פי קביעה זו, הנכות התפקודית המהווה 77% מהנכות הרפואית המשוקללת המלאה.

חישוב ראשי הנזק

א. הפסד שכר לעבר 146,000 ₪.
ב. פגיעה בכושר השתכרות לעתיד 1,224,000 ₪
ג. כאב וסבל בנכוי דמי השתתפות עצמית 87,000 ₪.
ד. עזרת בני משפחה בתקופת החלמה לרבות עזרה עתידית 40,000 ₪.
ה. הוצאות נסיעה וניידות 60,000 ₪.
ו. הוצאות רפואיות (מעבר לזכאות מקופ"ח) 30,000 ₪.
ז. ניכויי מל"ל (נקצבת נכות זמנית) 32,000 ₪ –
ח. סה"כ: 1,555,000 ₪.

יודגש כי ישנן לא מעט תאונות דרכים, בייחוד תאונות אופנוע, שגורמות לנפגע לאחוזי נכות רפואית בשיעורים שונים, וזאת לצמיתות או באופן זמני.

ככלל, חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה-1975 ("הפלת"ד") קובע כי כל נפגע בפגיעות גוף זכאי לפיצויים, וזאת ללא קשר לשאלה מי אשם בגרימת התאונה, ואף אם הוא עצמו היה אשם בה.

לפיכך, נפגע תאונת אופנוע שנפגע בפגיעות גוף כלשהן עקב תאונת דרכים זכאי אף הוא לפיצויים, וזאת גם אם פגיעות הגוף שלו לא הותירו בו בסופו של דבר נכות כלשהי. יחד עם זאת, ומטבע הדברים, סכום הפיצויים שהוא יהיה זכאי להם יהיה נמוך יותר מסכום הפיצויים שלהם זכאי נפגע שתאונת הדרכים גרמה לו לנכות.

הפיצויים עקב תאונת דרכים ניתנים בגין נזקים שונים, שמכונים "ראשי נזק", אותם מקובל לחלק לשתי קבוצות עיקריות: נזקים ממוניים ונזקים לא ממוניים.

אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מאות אלפי שקלים במצטבר.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות אופנוע הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה - השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן