נפילה במדרכה
מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, נכון לחודש יוני בשנת 2021, עולה כי אירעו מתחילת השנה 960 תאונות דרכים, 31 מהן הוגדרו כתאונות קטלניות, ו- 144 הוגדרו כתאונות עם פצועים קשה. סך הכל נפגעו בתאונות הללו 1,633 איש, 161 מהם נפצעו קשה ו36 מהם נהרגו. מידי שנה אנו עדים לתאונות דרכים רבות. הקטל בכבישים הוא אחת המלחמות הקשות ביותר שמתנהלות במדינת ישראל, אך לצערנו, המספרים רק הולכים ועולים.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

פיצויים בגין תאונת דרכים ופגיעה צווארית

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, נכון לחודש יוני בשנת 2021, עולה כי
אירעו מתחילת השנה 960 תאונות דרכים, 31 מהן הוגדרו כתאונות קטלניות, ו- 144 הוגדרו כתאונות עם פצועים קשה. סך הכל נפגעו בתאונות הללו 1,633 איש, 161 מהם נפצעו קשה ו36 מהם נהרגו.
מידי שנה אנו עדים לתאונות דרכים רבות. הקטל בכבישים הוא אחת המלחמות הקשות ביותר שמתנהלות במדינת ישראל, אך לצערנו, המספרים רק הולכים ועולים.

תאונת דרכים היא תמיד חוויה לא נעימה, ואף טראומטית בלא מעט מקרים, על אחת כמה וכמה במקרים בהם יש פגיעות ופציעות שונות. לרשות נפגעי תאונות הדרכים, הזכות לתבוע את הביטוחים השונים ובמקרים של תאונת עבודה ניתן לתבוע גם את המוסד לביטוח לאומי מכאן חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים או עו"ד תאונת אופנוע על מנת לקבל את הפיצוי המרבי

נפגעתם בתאונת דרכים? הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת

• חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע כי כל מי שנפגע עקב שימוש ברכב מנועי זכאי לקבל פיצוי בגין הנזקים והפגיעות שנגרמו לו. הפיצויים הללו ניתנים ללא תלות באשמה או בהשפעתו של האדם שנפגע בתאונה על השתלשלות האירוע.
• כאשר לא ידוע מי הנהג שגרם לתאונת הדרכים, כמו בתאונות "פגע וברח" וכן במקרים בהם הנהג שאחראי לתאונה לא החזיק בביטוח חובה בתוקף ו/או ברשיון נהיגה תקף ומתאים לרכב בו קרתה התאונה, הנפגעים (שאינם הנהג) זכאים לתבוע נזקיהם מתאגיד קרנית
• כל נוסע שנפגע כשהיה מעורב בתאונת דרכים,, זכאי לתבוע בגין נזקיו את פוליסת הביטוח של הרכב בו נסע בעת התרחשות התאונה, לרבות רכב תחבורה ציבורית.
• מי שנפגע במסגרת תאונת עבודה זכאי לתבוע מהביטוח הלאומי פיצוי בגין אובדן השתכרות עבור 91 הימים שלאחר התאונה, ובגין אובדן כושר זמני/ קבוע ופגיעה בשכר.
• את סכום הפיצויים שמגיע לנפגעים בתאונות דרכים קובעים לפי פרמטרים שונים, ביניהם גיל, אובדן השתכרות, נכות רפואית, נכות תפקודית, הוצאות רפואיות ועוד.
• נפגעי תאונות דרכים עשויים להיות זכאים לפיצויים בגין כאב וסבל, אובדן שכר, אובדן כושר השתכרות, הוצאות רפואיות, עזרת הזולת, התאמת דיור, הוצאות ניידות והוצאות משפט.


עורך דין תאונות עבודה – אריאלה גפן משרד עורכי דין נזיקין


למשרדנו הגיע לקוח כבן 40, לאחר שנפגע בתאונת דרכים ונגרמו לו נזקי גוף כאשר התאונה אירעה במהלך ביצוע עבודתו, ולכן הוגדרה כתאונת עבודה.
גובה שכרו של העובד עמד על 7,543 ₪ בחודש בממוצע. במסגרת התאונה הוא ספג פגיעות שהובילו לנזקי גוף. הנזקים הללו כללו פציעה בצוואר שהובילה להגבלת תנועה ואף פגעה ביכולתו לבצע פעולות ביתיות רגילות וכתוצאה מכך, הוא הזדקק לעזרת הזולת, יכולתו של התובע לעבוד נפגעה, ונבצר ממנו להגיע למקום עבודתו. הוא ספג גם פגיעה ביכולת ההשתכרות שלו ובכושר עבודתו.
מרבית האנשים שחווים תאונה עם פגיעות שכאלו, המשליכות על חייהם באופן מהותי, נמצאים במקום מאוד רגיש, וכצפוי, הנפגע הגיע אלינו נסער ומבולבל. עיקר הבלבול שחווה נבע מאי היכרות עם זכויותיו ואי הידיעה כיצד לממש אותן.
על מנת לאפשר לנפגע להתרכז בשיקום מפציעותיו ובהחלמתו, משרדנו לקח את התיק וליווה אותו אישית. לצורך בדיקות רפואיות ובדיקת דרגת נכות הפננו אותו לרופאים מומחים. במקביל הגשנו עבורו את התביעה לביטוח הלאומי, וכבר בתחילת הדרך נקבעו לו אחוזי נכות קבועים בגובה 10% בגין הפגיעה בצווארו אשר הגבילה את תנועותיו – מה שזיכה אותו בפיצוי חד פעמי של 30,000 ₪.
משרדנו המשיך לפעול למען מימוש זכויותיו של הנפגע, והגיש תביעה לבית משפט השלום ברחובות. התביעה הוגשה נגד חברת הביטוח אשר ביטחה בעת התאונה את ביטוח החובה של הרכב, והושגה עבור הנפגע פשרה בגובה 150,000 ₪ בגין הנזקים שנגרמו לו מהתאונה.

משרד עורכי הדין בראשותה של עו”ד אריאלה גפן, עוסק באופן ייחודי בתחום דיני הנזיקין והינו מהמובילים בתחום לרבות תאונת דרכים אופניים חשמליים או תאונת דרכים הולך רגל.

משרד עורכי הדין אריאלה גפן הינו משרד נזיקין בעל ניסיון רב והצלחות מוכחות בתחום הנזיקין בארץ ומשמש כאות ומופת להצלחה מקצועית שנרכשה בעמל רב ועבודה מאומצת תוך יוזמה פרטית והתקדמות אישית מקצועית. משרדנו התמודד בהצלחה רבה בתיקים מורכבים כנגד חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל ולזכותו נצחונות לא מבוטלים כנגד משרדים מהשורה הראשונה.

עורכת הדין אריאלה גפן בעלת ניסיון משפטי של מעל ל-20 שנה, במהלכן רכשה עורכת הדין נסיון רב בתחום דיני הנזיקין על כל רבדיו כמו תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תאונות אופנוע.

בעברה ייצגה עורכת הדין אריאלה גפן את חברות הביטוח הגדולות בישראל ואף את המשרדים המובילים והחזקים בישראל בתחום, כיום המשרד בראשותה של עורכת הדין אריאלה גפן מייצג רק תובעים כאשר הידע המקצועי הייחודי שרכשה בחברות הביטוח ממונף לטובת לקוחות המשרד בתביעות נזקי גוף.

המשרד חרט על דיגלו להשתתף בכנסים והשתלמויות מקצועיות וכן עדכון שוטף בחקיקה ופסיקת בתי המשפט בתחום הנזיקין. לזכות המשרד פסקי דין משמעותיים, הישגים מרשימים והשגת פיצויים בשווי של מליוני ש”ח לנפגעי גוף עם שיעורי הצלחה מרשימים בהגעה להסדרי פשרה ופסקי דין לטובת לקוחותינו.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

לייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות אתם מוזמנים להתקשר – טלפון\וואטסאפ: 0733-752-766 או להשאיר הודעה באתר https://gefen-law.com

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה - השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן