פגיעת ראש בתאונת דרכים
אריאלה גפן, עורכת הדין המומחית בתאונות דרכים מדגישה כי גם בתאונות דרכים עם פגיעות ראש קלות זכאים נפגעי תאונות הדרכים לקבל פיצוי כספי שיכול להגיע במקרים מסוימים לאלפי שקלים בגין ראש נזק של כאב וסבל ואם נגרמו לנפגע נזקי גוף משמעותיים יותר המלווים בהגבלת תנועה סכום הפיצוי הכספי יכול לעלות בהתאם לפרמטרים מסוימים אחרים כמו גיל, משכורת לפני התאונה, אובדן השתכרות, נכות רפואית או נכות תפקודית והוצאות אחרות.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

פגיעת ראש בתאונת דרכים

לצערנו הרב ישנה עלייה משמעותית בנפגעי תאונות דרכים כאשר חלק מהנפגעים סובלים מחבלות קלות יחסית כמו פגיעת צליפת שוט ומנגד אחרים נותרים עם נכות רפואית\תפקודית. כמו כן בתאונות דרכים קשות במדינת ישראל על פי מחקרים שונים שנערכו אנו רואים גידול במספר ההרוגים אף כי הקידמה במערכות ההגנה שפותחו נגד תאונות דרכים כבר נמצאת במרבים הרכבים.

פגיעת ראש בתאונת דרכים  – חשיבות ההתייעצות עם עורך דין תאונת דרכים

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים אשר נפגעו בראשם וספגו חבלה לעיתים קלה, אך לצערנו גם חבלה ראש חמורה שפגעה במסלול חייהם התקין של אותם לקוחות כמו אובדן הכנסה, כאב וסבל וצורך בעזרה של צד שלישי ביום יום לרבות בני משפחה.

במרבית המקרים הלקוחות אינם מודעים לזכויות הרבות שמגיעות להם לאחר פגיעת ראש בתאונת דרכים וזאת על פי חוק הפלת"ד שקובע כי לנפגעי תאונת דרכים מגיע פיצוי כספי אשר אמור לעזור לנפגעים לחזור למסלול חיים תקין.

מכאן חשוב לדעת כי התייעצות עם עורך דין תאונות דרכים קרוב ככל שניתן לאירוע התאונה תוכל לשפר משמעותי את הסיכוי לקבלת פיצויים כספיים ע"י הגשת תביעה נגד חברות הביטוח או במקרה ומדובר בתאונת דרכים שהינה גם תאונת עבודה ניתן לתבוע גם את המוסד לביטוח לאומי.

לדברי עורכת הדין אריאלה גפן, המייסדת והבעלים של משרד עורכי דין אריאלה המוביל בייצוג נפגעי תאונות דרכים "נפגעי תאונת דרכים עם פגיעות ראש רבים חוששים להגיש תביעת תאונות דרכים מכיוון שהם מאמינים כי בעקבות אשמתם בתאונה הם אינם זכאים לפיצוי כלשהוא וזאת גם לאחר שקיבלו ייעוץ משפטי מחברים. טענה זאת אינה נכונה מאחר ועל פי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי כספי ואין כל משמעות לעניין אם אותו נפגע אשם או לא אשם בתאונה".

אריאלה גפן, עורכת הדין המומחית בתאונות דרכים מדגישה כי גם בתאונות דרכים עם פגיעות ראש קלות זכאים נפגעי תאונות הדרכים לקבל פיצוי כספי שיכול להגיע במקרים מסוימים לאלפי שקלים בגין ראש נזק של כאב וסבל ואם נגרמו לנפגע נזקי גוף משמעותיים יותר המלווים בהגבלת תנועה סכום הפיצוי הכספי יכול לעלות בהתאם לפרמטרים מסוימים אחרים כמו גיל, משכורת לפני התאונה, אובדן השתכרות, נכות רפואית או נכות תפקודית והוצאות אחרות.

פגיעת ראש בתאונת דרכים  – מה לעשות לאחר התאונה?

 עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה כי מיד לאחר תאונת הדרכים עם פגיעת ראש חשוב להתפנות לבית החולים ולבצע בדיקות מקיפות אף אם הפגיעה בראש מרגישה במועד התאונה כחלשה ולא משמעותית מבחינת הכאב שכן תסמיני הפגיעה עלולים להופיע תוך כמה ימים בייתר עוצמה ובמקרים חמורים עלול להיווצר דימום תת מוחי או דימום חיצוני המהווים סכנת חיים.

יודגש, יש לציין בפני הצוות הרפואי את פגיעת הראש ואף לציין בפניו במעמד הביקור בחדר המיון כי נפגעתם בתאונת דרכים ואתם סובלים מפגיעת ראש, ורצוי מאוד לוודא שהדברים שאמרתם נרשמו באופן נכון ומדויק בגיליונות הרפואיים, אחרת חברת הביטוח תנסה לשלול קשר ישיר בין פגיעת הראש לבין תאונות הדרכים עניין אשר יכול לפגוע בפיצויים הכספיים שמגיע לכם.

אל תתביישו, תבקשו לעיין במסמכים הרפואיים וודאו כי כל מה שאמרת מתארים את העובדות כהווייתן ואם נדרש שינוי אנא תבקשו מהצוות הרפואי לשנות ולתקן.

כאבי ראש אחרי תאונה

לאחר תאונות הדרכים מומלץ לפנות לבדיקה נוירולוגית או מרפאת כאבי ראש על מנת לאבחן בצורה מדויקת את הנזק שנגרם מפגיעת הראש, וכאן המקום לציין שאם יוכח כי ישנה בנכות נוירולוגית אחרי תאונה המזכה באחוזי נכות ניתן יהיה להגיש תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי ובמקביל להגיש תביעת נגד חברה הביטוח אשר ביטחה את הרכב בפוליסת ביטוח חובה.

התיעוד הרפואי מיום אירוע התאונה הדרכים מהווה מרכיב חשוב במכלול הראיות בהגשת תביעת תאונת דרכים או תביעה מהמוסד לביטוח לאומי שכן המסמכים הרפואיים ישמשו את המומחים הרפואיים מטעם בית המשפט או המוסד לביטוח לאומי לקביעת דרגת הנכות הרפואית והנכות התפקודית אשר ישפיעו על גובה הפיצוי שיגיע לכם.

פגיעת ראש בתאונת דרכים – תסמינים

פגיעת ראש כתוצאה מתאונת דרכים הינה מצב שכיח ורובן נגרמות לאחר פגיעה ברכב שבעקבותיה הראש של הנפגע מטולטל בעוצמה ובמהירות רבה אחורה וקדימה כמו בפגיעת צליפת שוט שהסיכון מפגיעה כזאת הוא היווצרות דימום מוחי מעוצמת הפגיעה.

 מספר רב של נפגעי פגיעת ראש שהגיעו למשרדנו הרגישו החמרה רצינית בפגיעת הראש רק לאחר כמה ימים ממועד אירוע התאונה וסבלו מתסמינים פגיעות ראש כמו מיגרנה, זעזוע מוח, סחרחורות, הקאות, בחילות ואובדן זיכרון עם פגיעה משמעותית ביכולת הריכוז כאשר תסמינים השפיעו על המשך חיים תקין באופן מובהק כך שחלקם לא היו מסוגלים לחזור לעבודתם.

במחקרים רפואיים שנערכו כי רבים מהנפגעים מפגיעת ראש כתוצאה מתאונת דרכים סבלו מהתפרצויות זעם, נדודי שינה, קשיי ריכוז, טינטון באוזניים, אי סבילות לרעשים ועוד תסמינים שונים.

דימום גולגלתי  – כאמור, תאונות דרכים עם פגיעה בראש מהוות אחד הגורמים העיקריים לדימום פנימי או דימום חיצוני כאשר דימום זה הינו מצב רפואי המהווה פגיעה קשה בנפגע תאונת הדרכים שכן הדימום המוחי עלול לפגוע ברקמות המוח או בחדרי המוח בעוד התסמינים העיקרים הם הקאות, בילבול, תרדמת, בחילות קשיי ראייה סחרחורות – לכן במקרה של תאונת דרכים עם פגיעת ראש הקלה ביותר מומלץ לפנות לבית החולים בהקדם האפשרי

 פגיעת ראש בתאונת דרכים   –  אריאלה גפן, משרד עורכי דין

במידה ונפגעת בתאונת דרכים חשוב שתתייעצו קרוב ככל שניתן למועד התאונה עם עורך דין תאונת דרכים או עורך דין תאונת אופנוע המומחה בתאונות דרכים עם מעל ל-20 שנות ניסיון שייבחן את האירוע וידריך אותך כיצד לפעול נכון על מנת שסיכוייך לקבל פיצוי כספי גבוה יותר ואף למנוע את דחיית התביעה ע"י חברת הביטוח.

חשוב לציין כי במידה ונפגעת בדרכם לעבודה או בחזרה מהעבודה לבית עורך דין תאונות דרכים יגיש תביעה נוספת נגד המוסד לביטוח לאומי, ואם מדובר בתביעה אשר הותירה נכות עורך הדין יילווה אותך לוועדות הרפואיות בביטוח לאומי אשר יקבעו את דרגת הנכות וזאת תהייה קביעה מחייבת גם נגד חברת הביטוח – לעניין זה משמעות רבה בקביעת הפיצוי הכספי אשר מגיע לכם לכן חשוב לפעול בצור נכונה.

פיצוי כספי במקרה של פגיעת ראש בתאונת דרכים  – צליפת שוט פיצויים

 למשרד עורכי דין אריאלה גפן הופנה נפגע תאונת דרכים לאחר שבדרך חזרה ממקום עבודתו לביתו הוא נפגע בתאונת דרכים ב- פגיעת ראש כתוצאה מצליפת השוט. בעקבות אירוע התאונה נגרמו לתובע נזקי גוף כמו כאבי ראש, סחרחורות, כאבי גב ואף פגיעה בצוואר אשר הגבילה את תנועתו.

בעקבות תאונת הדרכים התקשה התובע בביצוע פעולות בסיסיות ואף עבודתו נפגעה מאחר והיה זקוק לטיפול רפואי והוציא כספים רבים על טיפולים רפואיים. מיד לאחר קבלת המסמכים הרפואיים העמיד משרד עורכי דין אריאלה גפן צוות אשר לקח את תאונת הדרכים של הלקוח באופן אישי והגיש תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי שקבע לו נכות צמיתה של עשרה אחוז וזיכה אותו בפיצוי של 40,000 ₪, כמו כן המשרד הגיש תביעת תאונת דרכים נגד חברת הביטוח אשר הוציאה את תעודת הביטוח של הרכב. למרות כי חברת הביטוח ביקשה לפצות את הלקוח בסכום כספי נמוך משמעותית מהנזק תוך העלאת טענות משפטיות לדחיית התביעה, המשרד נלחם ללא פשרות בחברת הביטוח עד שלבסוף נכנעו והסכימו לפצות את הלקוח ב 150,000 ₪

תאונת דרכים פגיעת ראש – פיצוי כספי

בתאונת דרכים בין רכב לבין הולך רגל שהיה קטין בן 9 בעת האירוע נפגע בראשו בצורה משמעותית לאחר שחצה במעבר חצייה את הכביש, ופונה לבית החולים כאשר הוא מורדם ומונשם. בבית החולים בדיקת סיטי העלתה ממצאים של המטומה סב דורלית שהינה מצב שבו יש דמם לתוך אחד החללים בין קרומי המוח. בית החולים ניתח את הילד במהירות וניקז את הדימום.

בתביעת תאונת דרכים שהוגשה לבית המשפט בתל-אביב, מונו מומחים רפואיים בתחום הנוירולוגי והפסיכיאטרי אשר קבעו נכות נוירולוגית של 25%. בעקבות כך פסק בית המשפט פיצויים בסך של 800,000 אלף ₪ לטובת התובע.

תאונת דרכים פגיעת ראש –  ייצוג מקצועי על ידי עורך דין תאונות דרכים יבטיח לכם פיצוי מרבי

תאונות דרכים משקפות מצב טראומטי שנפגע תאונת דרכים חווה בגין נזקי גוף כמו פגיעת ראש, חבלות ראש צליפת שוט ואף פציעות חמורת שמובילות לנכות ואף למוות.

על מנת להבטיח שנפגעי תאונות דרכים יקבלו את מלוא הפיצויים הכספיים שמגיעים להם, יהיה עליהם ולהוכיח את הפגיעה באופן בלתי ניתן לערעור ע"י חברות הביטוח, לכן במידה ונפגעת בתאונת דרכים מומלץ שעורך דין תאונות דרכים ילווה אותם בהליך המשפטי וינחה אתכם בתהליך מרגע הפגיעה ועד לקבלת הפיצוי הכספי המרבי.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין נזיקין

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.

פגיעת ראש בתאונת דרכים –  הניסיון  המשפטי בתאונות דרכים הרב (מעל 20 שנים) רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים

.

ההתמחות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מעורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזיקין מומלץ השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן