עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן
תאונות דרכים הן אירוע טראומטי רגשית ופיזית, שבעקבותיו הקורבנות לעיתים קרובות לא בטוחים כיצד להתקדם. כדי להדריך אתכם בתהליך זה, ריכזנו 5 מהשאלות הנפוצות ביותר בנוגע לתאונות דרכים, ולקינוח הוספנו את הצעדים שיבטיחו לכם שתאתרו עורכי דין לתאונות דרכים בדרך הבטוחה והקלה ביותר.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תשובות לשאלות הכי נפוצות שלקוחות מפנים לעורכי דין לתאונות דרכים

תשובות לשאלות הכי נפוצות שלקוחות מפנים לעורכי דין לתאונות דרכים

תאונות דרכים הן אירוע טראומטי רגשית ופיזית, שבעקבותיו הקורבנות לעיתים קרובות לא בטוחים כיצד להתקדם.

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, אחד הצעדים הראשונים שעליכם לנקוט הוא לאתר המלצות של עורכי דין לתאונות דרכים, שיסייעו לכם לקבל את סכום הפיצויים המלא שמגיע לכם בגין נזקים והוצאות שונות.

עורך דין לענייני תאונות דרכים מהימן יכול ללוות אתכם בכל שלב של התביעה, כך שתוכלו להתמקד בריפוי ובהחלמה, ופחות בלחימה בקרב מול חברות הביטוח.

כדי להדריך אתכם בתהליך זה, ריכזנו 5 מהשאלות הנפוצות ביותר בנוגע לתאונות דרכים.

1. מה עלי לעשות לאחר תאונת דרכים?

דרך הפעולה המיידית בעקבות תאונה צריכה להבטיח את בריאותך ובטיחותך. חשוב לבדוק אם נגרמו לך פציעות, וגם אם הן לא נראות מיד, יש לבקר אצל רופא המשפחה לצורך בדיקה רפואית, מכיוון שלאחר התאונה הגוף מוצף בפרץ של אדרנלין, שעשוי להפחית כאבים ולגרום לפספוס של פציעות וחבלות שונות, שיתגלו בשלב מאוחר יותר.

עד שצוותי החרום מגיעים לזירת התאונה, כדאי להשיג תמונות של נסיבות התאונה, לתעד פרטים כמו תנאי דרך, תמרורים וכל נזק שנגרם לרכב. חשוב לשמור תיעוד של גורמים אלה על מנת לבנות תביעת נזקי גוף עובדתית.

בנוסף, מומלץ להימנע ממתן הצהרה לחברת הביטוח של האדם האשם, על מנת שזו לא תוכל להשתמש במילים שלך נגדך. במקום זאת, יש התקשר לעורך דין לענייני תאונות דרכים כדי לדון באפשרויות שעומדות בפניך.

2. האם עלי להתקשר למשטרה לאחר תאונה?

החוק בישראל קובע כי יש לדווח למשטרה על כל התאונות. נוכחות המשטרה מאפשרת לקבל מידע ביטוחי כתיבת דו"ח, שהנו חיוני בשחזור המידע הדרוש לבניית מקרה של נזקי גוף.

במרבית המקרים המידע שנמסר למשטרה לא נועד להפליל את הנהג, אלא לסייע בהבנת נסיבות האירוע.

3. האם עורכי דין לתאונות דרכים יכול לסייע לי גם כשזהות הנהג אינה ידועה?

בהחלט כן! כאשר זהות הנהג הפוגע אינה ידועה, כמו בתאונות פגע וברח או במקרים שלך תאונות בגלל נהגי פנטום, עורך דין תאונות דרכים יכול לייצג את הנפגע מול קרנית, התאגיד הציבורי שהוקם מתוקף חוק הפיצויים לצורך הענקת פיצויים לנפגעי תאונות דרכים במקרים אלו, וכן במקרים נוספים, לרבות מקרים בהם לנהג הפוגע אין ביטוח רכב או רישיון נהיגה בתוקף.

4. האם תאונה שאירעה באשמתי תפגע בגובה הפיצויים שמגיעים לי?

הפיצויים שמגיעים לנפגע בתאונות דרכים אינם תלויים בחפותו של הנפגע, ולכן אינם משתנים, גם אם מתגלה כי הנפגע אשם בה. למעשה, אשמת הנפגע אינה נבחנת בתביעת פיצויים, אלא נזקים רפואיים שנגרמו כתוצאה מהתאונה, אובדן שכר, פגיעה תפקודית, נכות וכדו', להוציא מקרים בהם התאונה נגרמה בזדון.

5. בגין אלו פרמטרים ניתן לקבל פיצויים בתביעה בגין נזקי גוף עקב תאונת דרכים?

כאב וסבל- פיצויים אלו נקבעים על סמך הנכות הרפואית שנקבעה לנפגע וימי האשפוז שנדרשו לטיפול בפציעותיו ובהתאם לגילו. כמו כן, הם עשויים לכלול טראומה נפשית או פגיעה רגשית, בתנאי שקיים קשר סיבתי בינם לבין התאונה.

הפסדי שכר ואובדן כושר השתכרות- פיצויים אלו ניתנים עבור התקופות שעבורן נקבע לנפגע אי כושר בהסתמך על גובה שכרו הממוצע לפני התאונה וביחס לאחוזי אי כושר ונכות תפקודית שנקבעו לו.

הוצאות רפואיות– פיצויים אלו נועדו לכסות כל הוצאה שנדרשה מהנפגע בשל הנזקים שנגרמו לו, כולל בדיקות, טיפולים, נסיעות, אשפוזים, ניתוחים וכו'.

עזרת הזולת– פיצויים אלו נועדו לכסות עזרה חיצונית לה זקוק הנפגע עקב הנזקים שנגרמו לו לצורך תחזוקת הבית או סיוע חיצוני שהוא זקוק לו.

הוצאות עבור התאמת דיור– פיצויים בגין הוצאות שנדרשות להתאמת מגורים בבית ובבניין משותף או לצורך מעבר דירה, בתנאי שהנפגע עומד בקריטריונים.

הוצאות בגין פגיעה בניידות– פיצויים אלו נועדו לכסות החזרי נסיעות, רכישת מוצרי ניידות, התאמת רכב לצורכי ניידות וכדו'.

• פיצויים בגין הוצאות משפט

כיצד מאתרים עורכי דין לתאונות דרכים?

איתור עורכי דין לתאונות דרכים מתבצע במספר צעדים פשוטים :

• לשאול משפחה, חברים ומכרים האם הם מכירים מישהו שהם יכולים להמליץ עליו- חשוב לבחון האם יש להם ניסיון עמו, האם הם היו מרוצים מאופן הטיפול, והאם היו פונים אליו לו היו זקוקים לעזרה נוספת בעתיד.

• לאחר איסוף המלצות מומלץ לבחון האם לעורך דין יש אתר אינטרנט, והאם הוא עדכני. אתר מעודכן ודינמי בדרך כלל מעיד על פעילות עסקית.

• מומלץ לבחון האם עורך הדין שבחנתם מפרסם מאמרים מקצועיים, שמעידים על פעילות ענפה בתחום. כמו כן, בהתאם למאמרים שהוא מפרסם תוכלו להתרשם מתחום התמחותו.

• חייגו למשרד עורכי הדין אליו אתם מעוניינים לפנות לצורך תיאום פגישה ראשונית, ובהגיעכם למשרד עורכי הדין התרשמו מהאווירה הכללית, מצוות המשרד ומאופי הפגישה.

• שאלו את כל השאלות שמעניינות אתכם, כולל שכר הטרחה ואופן העבודה של עורך הדין. וודאו שאתם מקבלים תשובות ברורות ומלאות ושאינכם יוצאים מהמשרד עם תחושת אי וודאות.

• תנו לתחושת הבטן להנחות אתכם בקבלת ההחלטה.

עורכי דין המובילים בתחום הנזיקין – אריאלה גפן, משרד עורכי דין

משרד עורכי דין אריאלה גפן הנו משרד עורכי דין נזיקין המתמחה בייצוג משפטי של נפגעי נזקי גוף, נפש ורכוש, על מנת שיקבלו את הפיצוי הכספי המרבי בגין הנזקים שנגרמו להם. המשרד מייצג לקוחות שנפגעו בתאונות קשות ולצערנו אף קטלניות ודואג להם ולבני משפחתם במקצועיות וביעילות על מנת שיקבלו את הפיצוי המרבי שמגיע להם.

חשוב לציין, כי עורך דין תאונות דרכים כמו עו"ד אריאלה גפן היא שתייצג אתכם במהלך הגשת תביעת בגין נזקי הגוף לכל אורך ההליך המשפטי באופן אישי ומסור ותלווה אתכם בזמינות מרבית וללא פשרות, לכן חשוב מאוד לקבל ייצוג משפטי בעל ידע נרחב בתחום הנזיקין, שכן נדרש ידע מקצועי רחב של החוק והפסיקה בתחום.

לאור הניסיון הרב של עורכת הדין אריאלה גפן אשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים, היכרות מעמיקה זו מעניקה למשרד יתרון משמעותי בהבנה האסטרטגיה המשפטית של חברות הביטוח ואת קווי ההגנה שלהן בתאונות דרכים קטלניות או בתאונות דרכים עם אופנוע או תאונות אופניים חשמליים.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

נפילה מסולם תביעה נגד וועד הבית

בית משפט השלום בירושלים קבע כי יש לפצות את התובעת, מורה, בסכום של מעל 218,000 ₪, כאשר במקרה דנן התובעה הבחינה כי אין מים חמים בדירתה והחליטה שהיא עולה לגג על מנת לאבחן את הבעיה תוך שימוש בסולם שהוצב ע"י וועד הבית. התובעת טענה כי הסולם החליק מאחר שהיה ישן, רעוע ולא עמד בתקן הנדרש, כמו כן מים שנקוו על הריצפה תרמו להחלקה של הסולם, ובעקבות כך היא נפלה ונפגעה ברגלה.

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן