עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן
תאונות דרכים קלות עלולות להסתיים ללא נזק, אולם תאונות קשות עלולות לגרום לפציעות חמורות, לפגיעה באיכות החיים, נזקים קטסטרופליים בלתי הפיכים ואף למוות. מהו תפקידו של עורך דין תאונות קשות, באילו מקרים הוא יכול לסייע לכם, וכיצד יש להגיש תביעת נזיקין בגין תאונת דרכים קשה. התשובות לשאלות הללו ולשאלות נוספות בנושא תאונות קשות במאמר.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

עורך דין תאונות קשות למימוש מלוא הזכויות וקבלת פיצויים מקסימליים

עורך דין תאונות קשות למימוש מלוא הזכויות וקבלת פיצויים מקסימליים

תאונות דרכים קלות עלולות להסתיים ללא נזק, אולם תאונות דרכים קשות עלולות לגרום לפציעות חמורות, לפגיעה באיכות החיים, נזקים קטסטרופליים בלתי הפיכים ואף למוות.

ארגון הבריאות העולמי פרסם כי מידי שנה 1.2 מיליון איש נהרגים כתוצאה מתאונות דרכים, ואילו כ- 20 עד 30 מיליון איש נפצעים בדרגות חומרה שונות בתאונות דרכים ברחבי העולם כולו.

ההתמודדות עם נזקי תאונות דרכים עלולה להיות מורכבת ומתישה, שכן פרט לנזקים הפיזיים, הרגשיים והמנטליים, היא דורשת משאבים כלכליים והרבה אורך רוח לצורך ניהול ביורוקרטי נכון על מנת לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים למי שנפגע בתאונה.

מסיבה זו תמיד מומלץ להיעזר בעורך דין תאונות קשות, שיכול להנחות ולהדריך את האדם שנפגע או את משפחתו כיצד לנהוג ואיך לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לו.

מהו תפקידו של עורך דין תאונות קשות?

פרט לעובדה שעורך דין הוא הגוף המתווך והמקשר בין הנפגע בתאונת הדרכים לגורמים המשפטיים השונים, הוא היד המכוונת, שיכולה לסייע לנפגע לפעול נכון, כך שיוכל לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לו.

מתוקף תפקידו עליו לחקור את כל נסיבות האירוע, לרכז את כל המסמכים הרפואיים, לרבות ההוצאות של הנפגע בגין טיפולים, בדיקות וכדו', לייצג את הנפגע בוועדות הרפואיות ולטעון מול חברות הביטוח, שפעמים רבות מנסות להפחית את גובה הפיצויים המגיעים לנפגע או להימנע מתשלומם בטענות שונות, לנהל עבורו משא ומתן ולהילחם על זכויותיו.

אך בשורה התחתונה, עורך דין תאונות דרכים הוא זה שמעניק את השקט הנפשי לנפגע, כך שיוכל להתרכז בהחלמה ובחזרה לשגרה. עורך הדין של הנפגע אחראי לדאוג לכל אספקט משפטי, למנוע מהנפגע טרטור ומאמצים מיותרים ולנהל עבורו את כל תיק התביעה, בשקיפות מלאה כמובן.

כשהנפגע יודע שיש מי שדואג לאינטרס שלו, הוא יכול להיות שקט ולהתמקד בהתאוששות ובהסתגלות לאחר שאובחנו הנזקים שנגרמו לו.

עורך דין תאונות קשות יספר לכם על הזכויות שמגיעות לכם

במרבית המקרים הנפגעים בתאונות הדרכים לא יודעים אילו זכויות מגיעות להם. האם הם רשאים לתבוע את הביטוח הלאומי? את חברת הביטוח? את הרשות המקומית?

אלו הן רק חלק מהשאלות שניתן לשאול באופן טבעי, אולם גם במקרים בהם הנפגע לא יודע לשאול את השאלות, מתוקף תפקידו של עורך הדין לספק את כל המידע הרלוונטי שיכול להועיל לו, וכיצד להגדיל את סיכויי של התביעה.

במקרים כמו תאונות פגע וברח, תאונות דרכים שהן תאונות עבודה ועוד, חשוב שהנפגע יכיר בכל הזכויות שלו ובכל האפשרויות שעומדות לפניו. האם כדאי לעכב את התביעה מול חברת הביטוח? כמה זמן עומד לרשות הנפגע להגיש תביעה לביטוח לאומי? על פי איזו נוסחה מחושב גובה הפיצויים שמגיע לו ועוד.

באילו מקרים יכול לסייע לכם עורך דין תאונות קשות?

עורך דין לענייני תאונות דרכים מתמחה בטיפול כל סוגי התאונות. ביניהן:

• תאונות דרכים בגין נהיגה בשכרות
• תאונות דרכים התנגשות חזיתית
• תאונות דרכים עם ילדים
• תאונות דרכים עם מעורבות הולכי רגל
• תאונות דרכים מרובות כלי רכב
• תאונות דרכים בתחבורה ציבורית
• תאונות דרכים שהן תאונות עבודה
• תאונות פגע וברח או נהגי פנטום
• תאונות דרכים ללא ביטוח או רישיון בתוקף
• תאונות דרכים עם משאית
• ועוד

ההשלכות של תאונות דרכים קשות

תאונת דרכים קשה עלולה לקרות אפילו בנסיעה במהירות נמוכה ולהותיר נפגעים קשים. מידת הפגיעות בתאונת דרכים תלויה בגורמים רבים. להלן חלק מהם:

• האם הנפגע חגר חגורת בטיחות?
• מה הייתה מהירות הנסיעה בעת התרחשות התאונה?
• כיצד אירעה הפגיעה? האם הרכב התהפך או התנגש במשהו אחר?
• האם הרכב עלה באש.
• האם היו מעורבים הולכי רגל?
• ועוד.

תאונות דרכים קשות עלולות לגרום לפגיעה מוחית טראומטית, שברים, נזק עצבי, שיתוק, קטיעה, כוויות ואף מוות.

הגשת תביעה לפיצויים בגין נזקי תאונות דרכים עם עורך דין תאונות קשות

אין לעולם 2 תביעות זהות, אולם אופן הטיפול בתביעה עשוי להיות זהה. להלן המצעדים שיש לנקוט לצורך הגשת תביעת נזיקין בגין תאונת דרכים קשה:

1. העסקת עורך דין תאונות קשות- חשוב במיוחד להעסיק עורך דין תאונות קשות עם ניסיון במקרים שונים ומורכבים ומוניטין.

2. איסוף מידע וראיות- איסוף חומרים רלוונטיים לתיק התביעה, כולל דיווחים משטרתיים, הצהרות של עדים לתאונה, צילומי וידאו ותמונות, מסמכים רפואיים ועוד.

3. ניהול משא ומתן על הסדר- הסדר מתנהל מול הגורמים הרלוונטיים, כמו חברות הביטוח, קרנית וכדו'.

4. ייצוג בבית המשפט- רובם המכריע של התיקים נסגר בהסדר, אולם בעת מחלוקת בין התובע לגורם הנתבע באשר לגובה הפיצויים, התיק עובר לבית המשפט.

משרד עורכי דין אריאלה גפן הנו משרד עורכי דין נזיקין המתמחה בייצוג משפטי של נפגעי נזקי גוף, נפש ורכוש, על מנת שיקבלו את הפיצוי הכספי המרבי בגין הנזקים שנגרמו להם. המשרד מייצג לקוחות שנפגעו בתאונות קשות ולצערנו אף קטלניות ודואג להם ולבני משפחתם במקצועיות וביעילות על מנת שיקבלו את הפיצוי המרבי שמגיע להם.

חשוב לציין, כי עורך דין מומחה לתאונות דרכים כמו עו"ד אריאלה גפן היא שתייצג אתכם במהלך הגשת תביעת בגין נזקי הגוף לכל אורך ההליך המשפטי באופן אישי ומסור ותלווה אתכם בזמינות מרבית וללא פשרות, לכן חשוב מאוד לקבל ייצוג משפטי בעל ידע נרחב בתחום הנזיקין, שכן נדרש ידע מקצועי רחב של החוק והפסיקה בתחום ולכן אם נפגעתם בתאונת דרכים עם אופנוע ואתם זקוקים לעורך דין תאונת אופנוע צרו קשר עוד היום עם משרדנו לקבלת ייעוץ משפטי נכון.

לאור הניסיון הרב של עורכת הדין אריאלה גפן אשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים, היכרות מעמיקה זו מעניקה למשרד יתרון משמעותי בהבנה האסטרטגיה המשפטית של חברות הביטוח ואת קווי ההגנה שלהן בתאונות אופנוע קשות או תאונות דרכים, נפילה ממשאית תאונת דרכים.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן