עורך דין תאונות דרכים
תאונות דרכים מתחלקות ל- 2: תאונות דרכים שקורות במסגרת העבודה ותאונות דרכים שקורות בכל מקרה אחר. בשני מהמקרים, בין שנפצעתם חלילה ובין שלא אירע לכם דבר, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים מנוסה ומקצועי, שיוכל לבחון את תמונת המצב, להעריך את אופן הטיפול בתביעה העתידית ואת אופן ההתנהלות מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי.
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

עורך דין תאונות דרכים לייצוג מול חברות הביטוח, ביטוח לאומי וועדות רפואיות

עורך דין תאונות דרכים לייצוג מול חברות הביטוח, ביטוח לאומי וועדות רפואיות

תאונות דרכים מתחלקות ל- 2: תאונות דרכים שקורות במסגרת העבודה ותאונות דרכים שקורות בכל מקרה אחר. בשני מהמקרים, בין שנפצעתם חלילה ובין שלא אירע לכם דבר, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים מנוסה ומקצועי, שיוכל לבחון את תמונת המצב, להעריך את אופן הטיפול בתביעה העתידית ואת אופן ההתנהלות מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי.

תאונת דרכים במסגרת העבודה – 

תאונת דרכים שמתרחשת במסגרת העבודה, או תאונת דרכים בדרך לעבודה או בדרך מהעבודה הביתה נחשבת לתאונת עבודה לכל דבר ועניין. למעשה, גם אם עצרתם לשתות קפה בדרך ונפצעתם, מדובר בתאונת עבודה, ויש לנקוט בדרכי פעולה ספציפיים בשונה מתאונות דרכים אחרות.

בגין תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה עליכם לתבוע גם את ביטוח החובה וגם את ביטוח לאומי. עניין זה הוא חשוב במיוחד, מכיוון שאם אתם בוחרים לוותר על התביעה מול ביטוח לאומי, חברת הביטוח תבצע קיזוז רעיוני- תאורטי של מה שניתן היה לקבל מביטוח לאומי ולא נדרש על ידכם, מה שיגרום לכם להפסיד חלק מכספי הפיצויים שמגיעים לכם.
על מנת לקבל ייצוג הולם ומקצועי מומלץ להיעזר בעורך דין שמתמחה בתאונות דרכים ובנזיקין ומנוסה בייצוג מול חברות הביטוח השונות ומול ביטוח לאומי. פנו עוד היום ל-עורך דין תאונות עבודה.

תאונת דרכים שאינה במסגרת העבודה

אם נהגתם ברכב ונקלעתם לתאונת דרכים שאינה במסגרת העבודה, עליכם לתבוע רק את הביטוח או את הביטוחים הפרטיים, אם יש כאלו, וזאת בתנאי שיש ביטוח חובה ושרישיון הנהיגה שלכם בתוקף.
נוסעים שלא נהגו ברכב, הולכי רגל ורוכבי אופניים שנפגעו בתאונת דרכים רשאים לתבוע את ביטוח החובה של הנהג, אך במקרים בהם ביטוח החובה של הנהג אינו בתוקף, עליהם לתבוע את הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים- "קרנית". הנהג רשאי לתבוע רק את מי שפגע בו במסגרת תביעת נזיקין.

תנו ל- עורך דין תאונות דרכים מקצועי לדאוג לכם לפיצוי כספי מרבי

עורך דין מנוסה ידע לנהל עבורכם את התביעה בצורה מקצועית וחלקה, כך שלא תצטרכו להתמודד עם הטופסולוגיה, הביורוקרטיה וההתנגדויות שעלולות לצוץ לאורך התהליך מצד חברות הביטוח וביטוח לאומי.
מאחר ותאונות דרכים עלולות לגרום לפגיעות קשות, להליכים רפואיים ולתהליכי שיקום לא פשוטים, חשוב שתתמקדו בהחלמה ובריפוי, ושעורך דין שתחום ההתמחות שלו הוא תאונות דרכים ינהל עבורכם את התביעה ויבטיח לכם את הפיצוי הגבוה ביותר שתוכלו לקבל.

חשוב לדעת, גם תאונות קלות עלולות לגרום לנזקי גוף

במקרים רבים נראה שהכול בסדר, ושאף אחד מהמעורבים בתאונה לא נפגע, אך לעתים קרובות סימפטומים ותסמינים שונים עלולים לצוץ מספר ימים ולפעמים אף מספר שבועות לאחר התאונה. מאוד נפוץ לשמוע על נפגעי תאונות דרכים שלכאורה לא נפגעו כלל בעת התרחשות התאונה, ואף סרבו להיבדק בטענה ש"הכל בסדר", ומספר ימים או שבועות לאחר התאונה החלו לסבול מכאבי צוואר, מיגרנות, כאבי גב, חרדות ועוד.
מסיבה זו חשוב מאוד לא לוותר על בדיקה רפואית לאחר תאונת הדרכים. הדיווח הרפואי הראשוני לאחר התאונה חשוב במיוחד, במיוחד כשמגיעים אל וועדות רפואיות שונות, ומי שמוותר על בדיקה זו לעתים נקלע למצב, שבו חברות הביטוח מסרבות לקשר בין פציעות שמתגלות בשלב מאוחר יותר לתאונה עצמה.
כמו כן, את התביעה ניתן להגיש גם חצי שנה מיום התאונה, כך שניתן לבחון נזקים מצטברים ולהגיש תביעה שמכסה את כל נזקי התאונה.
חשוב לדעת- כספי פיצויים ניתנים פעם אחת בלבד, ואם הסכמתם להסדר עם חברות הביטוח, תביעתכם נסגרת ולא ניתן לפתוח אותה מחדש. עורך דין תאונות דרכים יכול לנהל עבורכם את התביעה בסבלנות ואורך רוח, כדי שאתם תתרכזו בהחלמה, והוא ישיג עבורכם את גובה הפיצוי המרבי שמגיע לכם.

עורך דין תאונות דרכים וייצוג מול וועדות רפואיות

הוועדות הרפואיות של חברות הביטוח ושל ביטוח לאומי לא מקלות על התובעים, ועל מנת לקבל את גובה הפיצויים המרבי שמגיע לכם, מומלץ להיעזר בעורך דין מיומן, שמכיר את המערכת היטב ויודע כיצד להציג ולייצג את התובע.
אתם לא לבד!
במשרד עורכי דין אריאלה גפן  צוות מקצועי ומאוד מנוסה בייצוג נפגעי תאונות דרכים. אנו כאן כדי לתת ייעוץ ראשוני לנפגעי תאונות דרכים וללוות אתכם יד ביד לאורך כל התהליך עם הרגישות המרבית לצרכים שלכם ועם רצון עז להשיג עבורכם את הפיצויים שמגיעים לכם- אתם תתרכזו בהחלמה ובאגירת כוחות מחודשים, אנחנו נעשה עבורכם את כל השאר.

פנו עוד היום למשרד עורכי דין אריאלה גפן – משרד עורכי דין נזיקין לבדוק את זכאותכם לפיצוי כספי ללא התחייבות.

לייעוץ משפטי בתביעות תאונות דרכים אנא צרו קשר עם עורכת הדין אריאלה גפן במספר טלפון 073-360-9934 או במייל ariella@gefen-law.com או באתר gefen-law.com

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן