20 שנות ניסיון שלנו -כי מגיע לך יותר

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

Ariella Gefen

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה - השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

אריאלה גפן עורכת דין

"משרדנו חרט על דיגלו להעניק שירות משפטי מקצועי וללא פשרות עד להשגת פיצוי כספי מרבי ללקוחותיו יחד עם ליווי אישי וחם לכל אורך הדרך"

0 +
תביעות נזקי גוף
0 +
שנות ניסיון
0 +
לקוחות מרוצים
0 %
מחויבות ללקוח

אודות המשרד - עורך דין תאונות דרכים תל אביב

משרד עורכי דין נזיקין שיילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין נזיקין בין המובילים בישראל בתחום  הנזיקין לרבות: תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, מחלות מקצוע, תאונות תלמידים, תאונות נפילה והחלקה, תביעות ביטוח לאומי, תאונות אופנוע.

המשרד מעניק שירות משפטי באיזור השרון הרצליה, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, נתניה וחדרה.

 

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות.

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב יכול לתת לך שרות משפטי ככל ונדרש

עורך דין תאונות דרכים תל אביב

משרד עורכי דין נזיקין עם נסיון רב בייצוג משפטי בכל הערכאות המשפטיות - בית משפט שלום, בית משפט מחוזי ועד לבית משפט עליון

עורך דין תאונות עבודה

תאונות עבודה

חליתם או נפצעתם בתאונה, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית

משרד עם ניסיון משפטי רב המייצג נפגעים בתביעות רשלנות רפואית נגד רופאים, קופות חולים , בתי חולים, מוסדות

תביעת תאונת דרכים

עורך דין תאונות דרכים

המשרד מייצג אנשים שנפגעו בתאונות דרכים ונלחם עד לקבלת פיצוי כספי מרבי בגין הנזקים הפיזיים והנפשיים

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

משרדנו מתמחה בייצוג תובעים בתאונות אופנוע ופגיעות קשות במתן שירותים משפטיים עם ניסיון משפטי רב

תאונות תלמידים

תאונות ילדים

משרד המוביל לייצוג בתביעות תאונות תלמידים עם 20 שנות ניסיון והצלחה במאות תיקים. ליווי אישי וזמינות תמידית לכל שאלה

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין ביטוח לאומי

חליתם או נפצעתם, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

לקוחות ממליצים עלינו – עורך דין בהרצליה

עורך דין תאונות דרכים תל אביב

נפגעתם, נפצעת נגרם לכם נזק מתאונה או רשלנות?

פנו עוד היום למשרד עורכי דין מקצועי ואיכותי 

0 +
תביעות נזקי גוף
0 +
שנות ניסיון
0 +
לקוחות מרוצים
0 %
מחויבות ללקוח

השאר/י פרטים לתיאום פגישת ייעוץ

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה – אנא השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם האפשרי.

ייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות

עורך דין תאונות דרכים תל אביב

תל אביב היא הבירה הפיננסית והתרבותית של ישראל. המטרופולין של תל אביב הוא הגדול ביותר במדינתנו. בעקבות השילוב בין הכמויות האדירות של העובדים המגיעים אל העיר בכל בוקר מרחבי המטרופילין במכוניות, אופניים, קורקינטים ותחבורה ציבורית, העומס התחבורתי בעיר הוא קיצוני מאוד. תאונות דרכים בתל אביב הינה תופעה מאוד שכיחה כשלפי הסטטיסטיקה רוב התאונות אינן משמעותיות ולא כוללות פגיעה ממשית ברכוש או בנפש. אך לעיתים, לא מן הנמנע שיתרחשו גם תאונות קטלניות יותר בין אם מעורבים בהן הולכי רגל, רוכבי אופנים או כלי רכב. בתל אביב בפרט, ובגוש דן בכלל, שילוב משתמשי דרך באמצעים שונים כל כך אלה הם הגורמים העיקריים לתאונות הדרכים. על אותו קטע דרך נוסעות מכוניות בכביש, נוסעים אוטובוסים, רוכבים על קורקינטים ועל אופניים, רוכבים על אופנועים וחוצים הולכי רגל. שילוב של כל אלו יחד יוצרים מצבים מסוכנים רבים שבסופו של דבר חלקם מגיעים לכדי תאונות. 

במקרים כאלו עורך דין תאונות דרכים תל אביב ידע לסייע בהליך המשפטי מול חברות הביטוח ומול המדינה במקרה הצורך לקבלת מלוא הפיצויים.

מה הסיבה שיש כל כך הרבה תאונות דרכים בתל אביב?


לפי ארגון הבריאות העולמי, בכל שנה, ברחבי העולם נהרגים יותר ממיליון בני אדם. גם ישראל נכללת בסטטיסטיקה הזאת כשבכל שנה יש מאות הרוגים ויותר מ-30 אלף פצועים בתאונות דרכים. אם לספור יחד את כל הרוגי מלחמות ישראל עדיין לא נגיע לאותו מספר של הרוגים כמו כמות ההרוגים בתאונות דרכים מאז קום המדינה. הסיבה לתאונות הדרכים הרבות בתל אביב נהייתה עלייה ניכרת במספר הרוכבים על דו גלגלי ובעיקר קורקינטים ואופניים חשמליים. יחד עם העלייה בשימוש, הצורך בהסדרה ובאכיפה עולה גם. במקרים רבים תאונות דו גלגלי קורות במקומות שאין בהם שבילי אופניים או אלטרנטיבה בטוחה אחרת להולכי הרגל ולרוכבים. עורך דין תאונות דרכים תל אביב יכול להשתמש בזה להגנת הרוכבים שנפגעו בתאונה לקבלת הפיצויים.

איך אפשר להימנע מתאונות דרכים בתל אביב?


הדרך הבטוחה ביותר להתניידות בתל אביב היא תחבורה ציבורית, אבל היא איננה יעילה מספיק וזו הסיבה שיותר ויותר אנשים בוחרים לנהוג לדרכם באמצעי תחבורה אחרים. לומר שאם תנהגו בצורה זהירה או מתונה יותר תמנע בוודאות תאונת דרכים יהיה שקר. לא תמיד זה תלוי בנו ואין באמת דרך להימנע ב-100% מתאונות דרכים. תאונות דרכים תמיד היו ותמיד יהיו כנראה. תאונות דרכים שקורות במסגרת העבודה, כשגם הנסיעה לעבודה והנסיעה בחזרה נחשבים למסגרת העבודה, הפיצוי שמגיע הוא מטעם חברת הביטוח של מקום העבודה. תאונת דרכים שלא התרחשה במסגרת העבודה נחשבת לשונה מזו שכן והפיצוי שמגיע הוא מטעם חברת הביטוח של נהג הרכב שהשתתף בתאונה ובמידה ולא היה רכב מעורב בתאונה המדינה צריכה לפצות את הנפגעים. בכל מקרה של תאונה כדאי להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים תל אביב.

למה כדאי להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים תל אביב


יש מקרים רבים בהם לאחר תאונת דרכים המעורבים מקבלים זימון לתחנת משטרה לצורך חקירת נסיבות התאונה. אלה המוזמנים לחקירה אחרי התאונה הם החשודים ומכאן נובע הצורך לחקור אותם. בחקירה כמובן חובה להגיד את האמת אך זכותו המלאה של הנחקר להיוועץ עם עורך דין לפני החקירה כדי לדעת מה לומר ואיך להתנהג. אנשים רבים נוטים לחשוב שההתייעצות עם עורך דין לפני החקירה תגרום להם להרגיש אשמים גם אם אינם ויעדיפו שלא להתייעץ עם עורך דין ולדבר בצורה "טבעית" בחקירה ולהאמין שהאמת תעזור להם. כך בעצם נוצרים מצבים רבים בהם אותם נחקרים שסומכים על חפותם ובוחרים שלא להתייעץ עם עורך דין מקבלים כתב אישום. 

עורכי דין רבים וסנגורים יאמרו פה אחד שייעוץ לפני חקירה במשטרה זו זכות שחובה לממש כי היא יכולה לעזור במיוחד לנחקרים להימנע מכתב האישום בין אם הם אשמים לגרימה בתאונה ובין אם הם בסך הכל הקורבנות. ה

חשיבה התמימה שיש לאנשים שומרי חוק, שרק עבריינים צריכים להיעזר בעורך דין בהליכי חקירה, גורמת להם ליפול בחקירות פעמים רבות דווקא בגלל חוסר הניסיון בהתמודדות מול שוטר בחקירה. 

כדי להבין מדוע גם אדם שאינו אשם בגרימת התאונה יכול לקבל כתב אישום בעת החקירה היא מפני שאם הוא זומן לחקירה כחשוד, הוא נמצא במעמד של חשוד פלילי בדיוק כמו כל אדם אחר ומטרתו של החוקר היא למצות את מלוא הראיות ולבסס את החשד מול אותו אדם ובכך לגרום לו "ליפול" בחקירה. חוקרי המשטרה מאומנים היטב ובעלי ניסיון בחקירות מסוג זה ויודעים איך לשלוף מהפרטים הקטנים ביותר שהנחקר ימסור להם חומרי חקירה משמעותיים לעומת חוסר הניסיון של אותו נחקר שיחשוב שאם ינדב כמה שיותר מידע לשוטר כך תוכח חפותו. קבלת כתב אישום בדבר גרימת התאונה משמעותו שהמדינה מאשימה את החשוד וממצב כזה קשה מאוד לצאת כשידו על העליונה. 

לכן המסקנה המתבקשת היא לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בתל-אביב מיד לאחר התאונה ולהתנהל מולו ועל פי הנחיותיו כדי לא להגיע להליך המשפטי ולהיות מואשמים בגרימת התאונה כשהמשמעות יכולה להשתמע כמרחיקת לכת עבור הנאשם.

עורך דין תאונות דרכים תל אביב – עצות לחדר החקירות


השבה לשאלות – חשוב להקשיב היטב לשאלה הנשאלת ולענות עליה בתשובה מדויקת וקצרה כדי לא לספר מידע נוסף שאינו רלוונטי עבור השאלה ולספק מידע מפליל לחוקר.
חשדות – החוקר מחויב להסביר את החשדות שלו כנגד החשוד ועל מה הן מבוססות.
מתי מתחילה החקירה – הטעות היא לחשוב שרק בחקירה עצמה מתחילה החקירה המשטרתית. זו טעות והאמת היא שהחקירה מתחילה מיד לאחר התאונה עם הגעתה של הניידת הראשונה לזירה.


small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן