עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן
כיצד עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לך בתביעה מול חברות הביטוח? ולמה חשוב להתסייע בעורך דין תאונות דרכים? תאונות דרכים מלחיצות מספיק, אך מה עושים במקרה שהאחריות לתאונה היא שלך? אילו נזקים עלולים לקרות, ואיזה מהם מקבלים כיסוי ביטוחי אם אתה הגורם לתאונת הדרכים, כיצד עליך לפעול לאחר תאונת דרכים שנגרמה באשמתך, ולמי עליך לפנות לקבלת עזרה וייעוץ מקצועיים? פנו עוד היום לאריאלה גפו - עורכת דין תאונות דרכים
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

כיצד עליך לפעול אם היית מעורב בתאונת דרכים שאירעה באשמתך?

כיצד עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לך בתביעה מול חברות הביטוח? ולמה חשוב להתסייע  בעורך דין תאונות דרכים?

תאונות דרכים מלחיצות מספיק, אך מה עושים במקרה שהאחריות לתאונה היא שלך? אילו נזקים עלולים לקרות, ואיזה מהם מקבלים כיסוי ביטוחי אם אתה הגורם לתאונת הדרכים, כיצד עליך לפעול לאחר תאונת דרכים שנגרמה באשמתך, ולמי עליך לפנות לקבלת עזרה וייעוץ מקצועיים?

 

אילו נזקים עלולים להיגרם בתאונות דרכים?

נזקי תאונות דרכים מתחלקים ל- 2:
נזקי גוף ונזקי רכוש.

– נזקי הגוף הנפוצים בתאונות דרכים:

• נזקים אורתופדיים, ביניהם שברי גפיים, פריצות דיסק, צליפת שוט, קרעים בכתף ושברים בחוליות.
• נזקים נוירולוגיים, ביניהם דימומים מוחיים, זעזוע מוח, פגיעה עצבית בגפיים ואפילפסיה.
• נזקים בפה ובלסת, כולל פגיעה במפרקי הלסת ושבירת שיניים.
• פגיעות שונות באיברים הפנימיים- כבד, קיבה, טחול וכו'.
• מוות
• נזקים נפשיים, ביניהם תסמונת פוסט- טראומה (PTS- Post Trauma Syndrom).


הפיצויים בגין נזקי הגוף כוללים גם הוצאות בגין טיפולים ופרוצדורות רפואיות שונות שלהן נזקקו המעורבים בתאונה בעקבות הנזקים שנגרמו להם בתאונה, הוצאות עבור תרופות מרשם, הפסדי שכר ונזקי כאב וסבל.


– נזקי הרכוש כוללים את עלות תיקון הנזק לרכבים שנגרם כתוצאה מהתאונה.
במרבית המקרים, לא תידרש לשלם עבור הנזקים הללו מכיסך, אלא אם הם חורגים ממגבלות פוליסת ביטוח הרכב שלך. מכיוון שחברת הביטוח שלך תגיע להסדר עם הנהג הפצוע, לא יהיה צורך להגיע לבית משפט.
במידה והנהג שנפגע יבחר להגיע לבית משפט במטרה לתבוע יותר פיצויים ממה שהפוליסה שלך מוכנה לשלם, אתה עשוי לשאת בעלויות נוספות. מקרים מסוג זה מאפיינים תאונות דרכים קשות, שגורמות לפציעות קשות או למוות.

באשר לנזקי רכוש שנגרמו לרכב שלך, תידרש לשלם השתתפות עצמית, ובמידה ועלות הנזק תהיה גבוהה מגובה ההשתתפות העצמית, הביטוח יכסה את היתרה עד לגובה הכיסוי.
בכל מקרה, כדאי תמיד להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים, מכיוון שגם אם אתה אשם, גם לך מגיעים פיצויים בגין נזקי גוף ונזקי רכוש. עורך דין מנוסה יוכל לסייע לך למצות את מלוא הזכויות שלך. 

 

—– עורך דין תאונות דרכים —–

 כיצד עליך לפעול לאחר תאונת דרכים שנגרמה באשמתך?

על מנת להגן על זכויותיך ולשמור על ביטחונך, גם אם אתה אשם לחלוטין בנסיבות התרחשות התאונה, עליך לנקוט במספר צעדים:
• עצור לוודא שאינך נמצא באזור מסוכן. בדוק האם אתה או יתר הנוסעים ברכבך או ביתר הרכבים המעורבים בתאונה (אם יש באפשרותך לבדוק) סובלים מפציעות וחייג למוקד החירום.
• דווח על התאונה והישאר בזירת התאונה עד לכשתגיע המשטרה. במידה ולא תהיה נוכח, אתה עלול לקבל אישום בגין תאונת "פגע וברח".
• החלף פרטים עם הנהג או הנהגים הנוספים שמעורבים בתאונה- שמות, מספרי טלפון, מספרי רכבים, יצרן ודגם הרכבים ומידע אודות הביטוח שלהם.
• תעד את זירת התאונה ואת נזקי התאונה, כולל מיקום הרכבים, פציעות שאתה או יתר הנוסעים סובלים מהן ועוד. תיעוד מדויק ותמונות ברורות ימנעו מיתר המעורבים בתאונה לסלף את האמת ולשנות את אופן התרחשות התאונה.
• דווח על התאונה לחברת הביטוח. מרבית הפוליסות מחייבות את המבוטח לדווח על התאונה בהקדם האפשרי, ולא המבוטח עלול לאבד את הכיסוי הביטוחי.

 

עורך דין תאונות דרכים – למי עליך לפנות לצורך קבלת ייעוץ ועזרה מקצועית?

לאחר מעורבות בתאונת דרכים מומלץ לגשת מיד לבדיקה רפואית. גם אם נראה לך שלא ספגת פגיעות, מומלץ להגיע לבדיקה אצל רופא המשפחה, מכיוון שפציעות עלולות להופיע ימים או שבועות לאחר מועד התאונה. על מנת שניתן יהיה לקשר בין התאונה לנזק שנגרם בעקבותיה, יש לדווח על כך לרופא המשפחה או להתפנות למוקד חירום בהקדם.
במידה ואתה אשם בנסיבות התרחשות התאונה מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין תאונות דרכים שיוכל להנחות אותך כיצד להתנהל ולקבל ייעוץ משפטי ראשוני.
להבדיל מחברות הביטוח, עורך הדין משרת את האינטרס שלך, ולכן יעשה את כל הנדרש על מנת שתשלם כמה שפחות, אם בכלל, ושתקבל גם אתה את מלוא הפיצויים שמגיעים לך על פי חוק.
בין אם אתה אשם בתאונת הדרכים או לא, זכור לנשום עמוק ולהתמקד בתרחיש הטוב ביותר שיכול להיות. ייתכן שכל הצדדים יעזבו עם נזקים קלים בלבד, ובהנחה שכולנו עשויים לטעות, קח אחריות, ואנחנו נסייע לך לעבור זאת בקלות ככל שניתן.

אתם זקוקים לעורך דין תאונות דרכים שינהל את המשא ומתן על הסדר משביע רצון עם חברת הביטוח

עורך דין תאונות דרכים ינהל עבורכם משא ומתן על ההסדר ותנאיו מול חברות הביטוח. מאחר ומשא ומתן הוא מיומנות מאוד ספציפית, מומלץ להיעזר רק באיש מקצוע שמתמחה בתאונות דרכים ובנזיקין. עורך דין טוב יודע כמה שווה התיק שעליו הוא עובד, הוא ידע בדיוק כיצד עליו לנהל את התביעה וכיצד לנווט את ההסדר לתועלתו המרבית של הלקוח שהוא מייצג.

לאורך כל הדרך- יש מי שדואג לאינטרס שלכם!

כשיש מי שדואג לכם, אתם יכולים להתרכז בהחלמה ובשיקום, כי משרד עורכי דין אריאלה גפן כאן כדי לקחת את המושכות ולא לעצור עד שנגיע להסדר הכי טוב בשבילכם.

משרד עורכי דין נזיקין המתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים וחותר ללא פשרות להשיג את ההסדר הטוב ביותר עבור הלקוח.

לפגישת ייעוץ חייגו 073-3752766

 

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן