תאונת דרכים במעבר חצייה
עורך דין תאונות דרכים - האם מגיע לי תשלום תכוף בעקבות תאונת דרכים?במחקר פרטי שערך משרדנו עולה כי לא כול הנהגים אשר היו מעורבים בתאונות דרכים, על אף פי שתאונת הדרכים נגרמה באשמתם, הבינו כי מגיע להם פיצוי כספי. כמו כן, עלה מהסקר כי נהגים רבים לא ידעו שתאונת דרכים בדרך לעבודה מהווה תאונת עבודה ואי הידיעה עלולה להוביל לכך שאותם נהגים מפסידים כסף רב וגם את הזכויות שלהם מול הרשויות השונות כמו המוסד לביטוח לאומי או חברת הביטוח שהוציאה את פוליסת הביטוח חובה.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

נפגעתם בתאונת דרכים – איך תקבלו פיצוי הולם?

 

עורך דין תאונות דרכים: נפגעתם בתאונת דרכים – איך תקבלו פיצוי הולם? 

במחקר פרטי שערך משרדנו עולה כי לא כל הנהגים אשר היו מעורבים בתאונות דרכים מבינים כי על אף פי שתאונת הדרכים נגרמה באשמתם מגיע להם פיצוי כספי. כמו כן, עלה מהסקר כי נהגים רבים לא ידעו שתאונת דרכים בדרך לעבודה מהווה תאונת עבודה ואי הידיעה עלולה להוביל לכך שאותם נהגים מפסידים כסף רב וגם את הזכויות שלהם מול הרשויות השונות כמו המוסד לביטוח לאומי או חברת הביטוח שהוציאה את פוליסת הביטוח חובה.

בשנת 2019, על פי מחקרים סטטיסטיים היו מעל ל- 12,538 תאונות דרכים עם נפגעים, כאשר למעלה מ- משלוש מאות תאונות (300) היו תאונות קטלניות, כמו כן בהשוואה לשנת 2018 אנו רואים גידול משמעותי במספר התאונות, שבחלקן מעל 2,000 היו תאונות שבהן היו פצועים קשה.

דויד, בן 40, מהנדס מחשבים, עבר תאונת אופנוע קשה עם אופנוע כבד מסוג סוזוקי בדרך לעבודתו באחת מחברות ההיי-טק בתל-אביב. בעקבות תאונת האופנוע עבר דויד הליך שיקום ארוך ואף מספר ניתוחים מורכבים. דויד פנה לעורך דין תאונות דרכים אשר הגיש תביעת תאונת דרכים נגד המוסד לביטוח לאומי (תאונה עבודה), ואף נגד חברת הביטוח אשר ביטחה את האופנוע של דויד.

כתוצאה מהתאונה נפגע דויד בחלקי גוף שונים ובמיוחד בברך שמאל. ממקום התאונה הועבר לבית החולים שם אובחנו פצע קרעי חודר בברך שמאל ושבר אוסטיוכונדראלי של הקונדיל הפמורלי הפנימי. דויד אושפז למשך חודשיים במהלכם בוצעו ניתוחים להטריית הפצע וכן ארטרוטומיה.

דויד, שוחרר מבית החולים בהמלצת הרופאים למנוחה יחד עם טיפול אנטיביוטי והמשך מעקב אצל אורטופד מומחה.

עורך דין תאונות דרכים – אבדן השתכרות בעבר ולעתיד 

 אובדן כושר השתכרות – פיצויים בגין הפסד השתכרות בתביעת תאונת דרכים מתחלקים לשני רבדים:

  • פיצוי בעד אובדן השתכרות בפועל (עבר)
  • פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות (לעתיד).

פיצוי אובדן כושר השתכרות לוקח  בחשבון את הפגיעה בכושר ההשתכרות של הנפגע בתאונת הדרכים. מכאן, אם נפגעתם בתאונת דרכים ואינכם יכולים עוד להמשיך בעבודתכם, תוגש תביעת תאונת לבית המשפט בבקשה לפיצוי בגין אובדן כושר השתכרות.

יודגש, כי כושר השתכרות מתבטא בהשתכרות בפועל, או שיובא לידי ביטוי בעתיד בהשתכרות בפועל.

במקרה דנן, ע"פ האישור של המוסד לביטוח לאומי הגיע שכרו הרבע שנתי של התובע לסך 35,000 ש"ח כך ששכרו החודשי הגיע לסך של 11,670 ש"ח ברוטו. לפי סיכומי בא כח התובע שכרו לאחר ניכוי מס הכנסה מגיע לסך 9,400 ש"ח וסכום זה הובא בחשבון לצורך הערכת נזקי התובע לעבר. ובית המשפט הניח כי בעתיד הכנסת התובע תגדל, כך שלצורך הערכת הפסדיו לעתיד תובא בחשבון הכנסת כושר השתכרות בסך 13,000 ש"ח לאחר ניכוי מס.

התביעה התקבלה במלואה, ודויד הוכר כנכה ב- 100% ואף קיבל קיצב חודשית בסך של מעל לאלפי שקלים בחודש, כמו כן, חברת הביטוח פיצתה את דויד בסכום של מעל ל 700,000 אלף שקל.

עורך דין תאונות דרכים – מה לעשות במקרה של תאונת דרכים?

תביעת תאונת דרכים, מוגשת מכוח פוליסות ביטוח החובה שמוצעות ע"י חברות הביטוח בישראל ונועדו לכסות את נפגעי את תאונות הדרכים וזאת ללא שאלת האשמה בתאונת הדרכים עצמה.

חברות הביטוח שהוציאו את פוליסה הביטוח מעבירות פיצויים כספיים שעלותן לחברות הביטוח מגיעות למאות אלפי שקלים בחודש ואף לכדי מיליוני שקלים בעקבות אותן תאונות דרכים, ועל כן חברות הביטוח יעשו ככל שביכולתן לדחות את התביעה שלכם ואף להוציא חוקר פרטי על מנת לקעקע את האמינות שלכם.

במקרה של תאונת דרכים אנא צלמו את איזור האירוע במידה וניתן, נסו לקבל את פרטי העדים אשר ראו או היו מעורבים בתאונת הדרכים, אנא וודאו כי מילאת את כל פרטי תאונת הדרכים ואם מדובר בתאונת דרכים שקרתה בדרך לעבודה או בדרך הביתה מהעבודה וודאו זאת ישירות מול הרופא המטפל בבית החולים כי רשם את אירוע תאונת הדרכים או תאונת עבודה בצורה נכונה ומדויקת, כי אחרת חברת הביטוח או המוסד לביטוח לאומי עלולים לדחות את התביעה. מומלץ להגיש תלונה במשטרה בגין תאונת הדרכים.

יודגש, במידה אתה או אחד מבני משפחתך נפגעתם בתאונת דרכים,  חשוב מאוד שתתייעצו עם עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונות אופנוע, אפילו במידה ונפגעת פיזית בצורה קלה בלבד.

משרד עורכי דין נזיקין – עורך דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה משפטית בעברה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתיקי תאונות דרכים מורכבים וקשים, ניסיון משפטי זה מעניק למשרדנו יתרון משמעותי בייצוג תובעים נפגעי תאונות דרכים, שכן עורכת הדין אריאלה גפן מכירה לעומק את חברות הביטוח ודרכי הפעולות שלהן, והיא תדע למנף ידע וניסיון זה לטובת התובעים

משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן מוביל בתביעות נזיקין ובייצוג לקוחות שהיו מעורבים בתאונות דרכים. מעל 20 שנה שאנו מייצגים את לקוחותינו הן מהסקטור הפרטי והן מהסקטור העסקי, ודואגים במקצועיות וביעילות לפיצוי המרבי שמגיע להם. אף על פי שהפגיעה עלולה להותיר בהם כאב וסבל, הם מקבלים את הפיצוי הכספי ההולם לכל נזק שנגרם לגופם, לנפשם או לרכושם.

משרדנו ממקום בהרצליה פיתוח ואם אתם מעוניינים עורכי דין תאונות דרכים בתל אביב, משרד עורכי דין נזיקין,  עורך דין לענייני תאונות דרכים או עורך דין מומחה לתאונת דרכים אנא פנו אלינו במספר 0733-752-766 אפשר לשלוח הודעת וואטסאפ.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן