עורך דין תאונות דרכים
תאונות דרכים עלולות לגרום למגוון פציעות קלות יותר או פחות, ובמקרים חמורים אף לאסונות קשים. אף על פי שיש תביעות נזיקין שניתן להתמודד אתן באופן עצמאי, בהתאם לחומרת הפגיעה ונסיבות התאונה מומלץ לשקול להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

האם עליכם לשכור עורך דין תאונות דרכים גם אם התאונה לא קרתה באשמתכם?

האם עליכם לשכור עורך דין תאונות דרכים מומלץ גם אם התאונה לא קרתה באשמתכם?

תאונות דרכים עלולות לגרום למגוון פציעות קלות יותר או פחות, ובמקרים חמורים אף לאסונות קשים. אף על פי שיש תביעות נזיקין שניתן להתמודד אתן באופן עצמאי, בהתאם לחומרת הפגיעה ונסיבות התאונה מומלץ לשקול להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים מומלץ 

אם הייתם מעורבים בתאונה, ואתם סבורים שהיא לא קרתה באשמתכם, אתם עשויים להפיק תועלת מהתייעצות עם עורך דין תאונות דרכים, גם אם הפציעות שלכם קלות בלבד. ברוב המקרים, חברת הביטוח של הנהג האחר שהיה מעורב בתאונה תשלם גם על ההוצאות הרפואיות וגם על העלויות הכרוכות בתיקון הרכב שלכם, אך תמיד עלולים להיות תרחישים נוספים.

מה עושים כאשר הנהג השני מכחיש את האשמה בתאונה?

במקרים בהם הנהג השני שהיה מעורב בתאונה מכחיש את אשמתו, חברת הביטוח שלו תסרב לשלם את ההוצאות.

כמו כן, במידה ולנהג השני אין ביטוח, כל טענה לפגיעה אישית עלולה להסתבך במהירות.

בשני המקרים הללו מומלץ במיוחד להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים ובנזיקין.

כיצד עורך דין תאונות דרכים מומלץ יכול לסייע לכם?

אם נפגעתם בתאונה שנבעה מרשלנות של מישהו אחר, עורך דין תאונות דרכים מומלץ מנוסה ומקצועי יכול להגדיל את הסיכוי שלכם להגיע להסדר, שיכסה את העלויות ואת ההוצאות שלכם.

לעורך דין שמתמחה בפגיעות נזיקין בתאונות דרכים תהיה היכולת לערוך בירור מקיף של נסיבות האירוע, ללמוד ולנתח משפטית את האירוע מול העובדות והראיות באופן יסודי, והוא ידאג לתעד את כל הפציעות והנזקים האחרים שנגרמו לכם באמצעות רישומים רפואיים, חשבונות ורישומי תעסוקה, שיהיו קבילים מבחינה משפטית.

על סמך המידע שעורך הדין שלכם יאסוף, ניתן יהיה להעריך את הטענות שלכם מחדש ולערוך משא ומתן על הסדר הוגן.

ללא עורך דין מיומן אתם עלולים להסכים לקבל הצעת הסדר נמוכה בהרבה מזו שאתם זקוקים לה לצורך החלמה מלאה מהפציעות שאתם סובלים מהן וכיסוי ההוצאות בגינן ובגין יתר הנזקים.

כיצד עורך דין תאונות דרכים מומלץ ישיג לכם הסדר לפיצוי כספי גדול יותר?

שכירת עורך דין לטיפול בתביעה יכולה למנוע את יישוב התיק טרם נודעו לכם מלוא הפציעות שלכם, מידת החומרה שלהן וההשלכות שלהן לטווח הארוך. אנשים רבים, שמחליטים לנהל משא ומתן על טענותיהם באופן עצמאי, מוצאים עצמם עם סיכום הדברים מוקדם מידי, לפני שהספיקו להתאושש לחלוטין מהתאונה.

לרוע המזל, הצעה שניתנת לכם לפני בירור כל ההשלכות הרפואיות של התאונה אינה לוקחת בחשבון את תוצאות התאונה בטווח הרחוק, במרבית המקרים לא די בהסדר הראשוני בכדי לכסות את הסוגיות הרפואיות השוטפות, ולאחר סיום התביעה לא ניתן לפתוח אותה מחדש ולבקש פיצויים נוספים.

מרגע שהסכמתם להסדר שהציעו לכם, התביעה שלכם סגורה!

להחלטה לעבוד עם עורך דין תאונות דרכים מומלץ לפגיעות גוף, שיש לו ידי וניסיון רב בהתמודדות עם תביעות תאונות דרכים, יכולים להיות יתרונות נוספים.

עורך דין תאונות דרכים מיומן ומנוסה בהתמודדות ישירה עם חברות הביטוח, כך שייחסכו מכם הטרחה, הגשת הניירת, הביורוקרטיה, המעקב אחר התפתחות התביעה ועוד, מה שיותיר לכם את הזמן להתאושש מהפציעה ולהתמקד בתהליך ההחלמה והשיקום.

עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לכם גם אם לא ישבתם במושב הנהג

גם במקרים בהם ישבתם לצד הנהג או במושב האחורי ונפגעתם בתאונת דרכים, מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים. פציעות, מינוריות ככל שיהיו, עלולות להתגלות כחמורות בהמשך, וחשוב לדון בכל מקרה של תאונה ולבחון האם יש צורך בתביעת נזיקין.

משרד עורכי דין אריאלה גפן מתמחה בתביעות נזיקין ובייצוג לקוחות שהיו מעורבים בתאונות דרכים. מעל 20 שנה שאנו מייצגים את לקוחותינו הן מהסקטור הפרטי והן מהסקטור העסקי, ודואגים במקצועיות וביעילות לפיצוי המרבי שמגיע להם. אף על פי שהפגיעה עלולה להותיר בהם כאב וסבל, הם מקבלים את הפיצוי הכספי ההולם לכל נזק שנגרם לגופם, לנפשם או לרכושם.

במשרדנו מאמינים שנפגעי תאונות דרכים לא צריכים לעבור את התהליך לבדם, ושכולם יכולים להרשות לעצמם ייצוג משפטי הולם.

אם אתה או אדם יקר לך נפגע בתאונת דרכים, צרו קשר עוד היום לפגישת ייעוץ, שבמסגרתה נכיר באופן אישי ונלמד את האירוע, כך שנוכל להכין מסגרת לתביעת פיצויים בגין הנזק שנגרם.

פנו עוד היום למשרד עורכי דין אריאלה גפן – משרד עורכי דין נזיקין לבדוק את זכאותכם לפיצוי כספי ללא התחייבות.

לייעוץ משפטי בתביעות תאונות דרכים אנא צרו קשר עם עורכת הדין אריאלה גפן במספר טלפון 073-360-9934 או במייל ariella@gefen-law.com או באתר gefen-law.com

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין תאונות דרכים מומלץ הוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן